Rekrutacja
Napisane: 22 lis 2009, o 21:51
Jeśli chcesz wstąpić do ekipy zapoznaj się z naszymi wymaganiami co do rekrutów. Jeśli stwierdzisz, że spełniasz wszystkie wymagania zapraszamy do zabrania głosu w tym wątku,
1. WARUNKI PODSTAWOWE
- UKOŃCZONE 18 LAT!!! Warunek nieodzowny, od którego NIE MA ODSTĘPSTW!
- Zaakceptowanie i realizowanie obowiązków rekruta/członka ekipy. (Ta część zostanie podana na PW lub maila)
- Chęci i entuzjazm ;-)
2. WARUNKI DODATKOWE
Obecnie w ekipie wyróżniamy 3 statusy uczestników: goście, rekruci, członkowie.
W 1. etapie KAŻDY JEST GOŚCIEM. Na tym etapie wymagamy tylko spełnienia powyższych
3 kryteriów podstawowych. Jest to okres, w którym gość ma czas na to, żeby zorientować się, czy airsoft
jest rzeczywiście jego pasją, a my mamy możliwość ocenienia, czy nadajesz się do ekipy. Jeśli tak, stajesz
się REKRUTEM. Ale: warunkiem dodatkowym uznania Cię za rekruta jest możliwość utworzenia
PEŁNEJ SEKCJI szkoleniowej (4 osoby).
Od tego momentu (2. etap) obowiązują warunki dodatkowe:
1. WŁASNA OCHRONA OCZU!!! W zasadzie dowolna: okulary, gogle - jedyne kryterium dopuszczenia, to przejście przez “ochronę” testu bezpieczeństwa, czyli przetrwanie przestrzelania okularów z najmocniejszej repliki z ekipie. RÓWNIEŻ OD TEGO WARUNKU NIE MA ODSTĘPSTW - TO PODSTAWOWY WARUNEK BEZPIECZEŃSTWA W ASG!!!
2. Własny mundur: obowiązkowy zestaw umundurowania obejmuje: woodland, multicam/camogrom oraz marpat - w zależności od warunków działania (krój dowolny, nakrycie głowy boonie hat). Każdy rekrut ma 3 miesiące na zakup pierwszego (DOWOLNEGO, jakkolwiek dobrze, żeby był to multicam/camogrom) oraz 6 miesięcy na zakup pozostałych dwóch kompletów. Reszta oporządzenia - dowolna (jednak są pewne wytyczne którymi kierujemy się przy doborze oporządzenia)
3. Posiadanie własnej repliki. Z wielu względów praktycznych, z chwilą zostania pełnoprawnym CIENIEM obowiązującą bronią główną jest REPLIKA Z RODZINY M4 (wszelkie modyfikacje karabinków M4, M16,
np. HK416, SCARy itd); lub inne zasilane z magazynków typu STANAG. Odstępstwa - tylko sporadycznie(Broń auto zasilana z taśmy, karabiny wyborowe). Ze względu na kwestie praktyczne replika "do budynku" też powinna pochodzić z rodziny ar-15/m16. Broń boczna - dowolna. Dodatkowym kryterium dla replik jest MOC REPLIKI, i tak: dopu-
szczamy broń o mocy do ok. 450fps dla broni szturmowej, do ok. 600fps dla strzelców wyborowych, do
ok. 320fps dla broni do CQB; broń boczna - max. 350fps, ma to związek z tym, iż większość gier na Mazowszu ma nałożone takie lub podobne limity.
4. Aktywny udział w organizowanych w ramach ekipy szkoleniach i treningach (min. 2 razy w miesiącu).
5. PODPORZĄDKOWANIE SIĘ POWYŻSZYM ZAŁOŻENIOM.
6. BEZWZGLĘDNE PODPORZĄDKOWANIE SIĘ PRAWU ASG!!!
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o PW lub maila, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej to możliwe.
1. WARUNKI PODSTAWOWE
- UKOŃCZONE 18 LAT!!! Warunek nieodzowny, od którego NIE MA ODSTĘPSTW!
- Zaakceptowanie i realizowanie obowiązków rekruta/członka ekipy. (Ta część zostanie podana na PW lub maila)
- Chęci i entuzjazm ;-)
2. WARUNKI DODATKOWE
Obecnie w ekipie wyróżniamy 3 statusy uczestników: goście, rekruci, członkowie.
W 1. etapie KAŻDY JEST GOŚCIEM. Na tym etapie wymagamy tylko spełnienia powyższych
3 kryteriów podstawowych. Jest to okres, w którym gość ma czas na to, żeby zorientować się, czy airsoft
jest rzeczywiście jego pasją, a my mamy możliwość ocenienia, czy nadajesz się do ekipy. Jeśli tak, stajesz
się REKRUTEM. Ale: warunkiem dodatkowym uznania Cię za rekruta jest możliwość utworzenia
PEŁNEJ SEKCJI szkoleniowej (4 osoby).
Od tego momentu (2. etap) obowiązują warunki dodatkowe:
1. WŁASNA OCHRONA OCZU!!! W zasadzie dowolna: okulary, gogle - jedyne kryterium dopuszczenia, to przejście przez “ochronę” testu bezpieczeństwa, czyli przetrwanie przestrzelania okularów z najmocniejszej repliki z ekipie. RÓWNIEŻ OD TEGO WARUNKU NIE MA ODSTĘPSTW - TO PODSTAWOWY WARUNEK BEZPIECZEŃSTWA W ASG!!!
2. Własny mundur: obowiązkowy zestaw umundurowania obejmuje: woodland, multicam/camogrom oraz marpat - w zależności od warunków działania (krój dowolny, nakrycie głowy boonie hat). Każdy rekrut ma 3 miesiące na zakup pierwszego (DOWOLNEGO, jakkolwiek dobrze, żeby był to multicam/camogrom) oraz 6 miesięcy na zakup pozostałych dwóch kompletów. Reszta oporządzenia - dowolna (jednak są pewne wytyczne którymi kierujemy się przy doborze oporządzenia)
3. Posiadanie własnej repliki. Z wielu względów praktycznych, z chwilą zostania pełnoprawnym CIENIEM obowiązującą bronią główną jest REPLIKA Z RODZINY M4 (wszelkie modyfikacje karabinków M4, M16,
np. HK416, SCARy itd); lub inne zasilane z magazynków typu STANAG. Odstępstwa - tylko sporadycznie(Broń auto zasilana z taśmy, karabiny wyborowe). Ze względu na kwestie praktyczne replika "do budynku" też powinna pochodzić z rodziny ar-15/m16. Broń boczna - dowolna. Dodatkowym kryterium dla replik jest MOC REPLIKI, i tak: dopu-
szczamy broń o mocy do ok. 450fps dla broni szturmowej, do ok. 600fps dla strzelców wyborowych, do
ok. 320fps dla broni do CQB; broń boczna - max. 350fps, ma to związek z tym, iż większość gier na Mazowszu ma nałożone takie lub podobne limity.
4. Aktywny udział w organizowanych w ramach ekipy szkoleniach i treningach (min. 2 razy w miesiącu).
5. PODPORZĄDKOWANIE SIĘ POWYŻSZYM ZAŁOŻENIOM.
6. BEZWZGLĘDNE PODPORZĄDKOWANIE SIĘ PRAWU ASG!!!
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o PW lub maila, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej to możliwe.