Zasady Imprez Zorganizowanych

Sprawy organizacyjne oraz dotyczące regulaminów, zasad, i zwyczajów.

Moderator: Wokash

Zasady Imprez Zorganizowanych

Postprzez Wokash » 11 sty 2010, o 10:55

Szanowni Państwo pozwalam sobie umieścić zasady wymyślone przez Radę Starców (z grzeczności nazywanych Kołem Seniorów).
Z uwagi na bezpieczeństwo autorów tekstu (żeby nie dostali za dużo czekoladek, kwiatów lub materiałów budowlanych) pozwalam sobie ich nie wskazywać... [emot] aczkolwiek jestem im niezmiernie wdzięczny za fakt, że odwalili za mnie robotę...

Zasady te będą obowiązywać na imprezach organizowanych przez wskazane pod tekstem teamy.
Jednocześnie teamy, wskazane pod tekstem będą nawzajem honorować swoje ustalenia dotyczące karania osób łamiących zasady.
Jeśli jakiś team lub organizator ma ochotę odłączyć do tej listy proszę o informację.
Jeśli pominąłem kogoś kto się zadeklarował również proszę info (jeśli w formie opierdolu to najlepiej na PW... co się mają dzieci gorszyć.

To wspomniane zasady:

Z uwagi na pojawiające się co jakiś czas problemy związane z przestrzeganiem zasad, postanowiliśmy rozszerzyć obowiązującą już wcześniej regułę do gier na Mazowszu polegającą ona na wykluczeniu łamiących zasady ze wszystkich zorganizowanych imprez.

Liczymy, że nie będziemy musieli z niej skorzystać.

Najważniejsze reguły obowiązujące w naszych grach (chyba że org w regulaminie imprezy stwierdza inaczej):
- Przy replikach o mocy powyżej 480 fps można strzelać tylko ogniem pojedynczym.
- Z repliki o mocy powyżej 350 fps nie wolno strzelać w budynkach.
- Maksymalna moc repliki na imprezie to 600 fps.
Naturalnie wszystkie prędkości dotyczą kulek 0,2 gr na odkręconym hop-upie.
- Nie wolno korzystać z kulek metalowych, metalizowanych oraz o wadze powyżej 0,36 grama
- Na dystansach poniżej 5 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 350 fps'ów.
- Na dystansach poniżej 10 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 450 fps'ów
- W miarę możliwości, należy strzelać w tułów.
- Nie ma deklaracji strzału. Jeżeli masz silną replikę noś broń boczną lub chodź w osłonie kogoś z replika słabszą.
- Granaty mogą być wykonane tylko na bazie petard K206 (teren otwarty) i K204 (budynki) lub ich odpowiedników (np piratki P1000). Należy zasygnalizować rzut granatem okrzykiem "Granat!". Pozostałe środki piro można stosować tylko za zgodą organizatorów, którą można otrzymać przed imprezą, konieczny będzie egzemplarz testowy.
- Każdy uczestnik musi przez cały czas rozgrywki na terenie gry mieć założoną osłonę oczu.
- Osoby po spożyciu alkoholu nie mogą brać udziału w rozgrywce.
- Trafienie w ciało lub jakikolwiek element oporządzenia (z wyjątkiem repliki) lub ubrania jest liczone jako trafienie skuteczne.
- Trupy oznaczają się pomarańczową kamizelką zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Trupy wracają najkrótszą drogą do respa, lecz tak aby nie przeszkadzać innym w grze np nie iść pomiędzy walczącymi "liniami frontu".
- Trupy nie gadają.
- Niedopuszczalne są jakiekolwiek formy przemocy fizycznej, rękoczyny, popychanie czy bicie. GROZI ZA NIE BAN PERMANENTNY!

W wypadku wątpliwości i kwasu i niemożności dojścia do porozumienia podczas rozmów bilateralnych, zamiast obrzucać się wyzwiskami udajcie się do organizatora w trakcie lub zaraz po imprezie. Organizator postara się wyjaśnić zajście oraz podejmie natychmiastowe działania. Oprócz wyjaśnienia sprawy org ma prawo podjąć od razu decyzję na temat ewentualnej kary. Nieprzestrzeganie bowiem powyższych zasad oraz terminatorka będą karane wykluczeniem z imprezy, a nawet banem na imprezy na dłuższy czas z wpisaniem na forum WW2 i/lub fora odrębne organizatora.

Z uwagi na fakt, że zakładamy, że wszyscy są odpowiedzialni, znają zasady i je stosują, oraz nie jesteśmy wstanie schronować wszystkich gunów, zbadać trzeźwości wszystkich uczestników i skontrolować wszystkich granatów będziemy to sprawdzać w razie wątpliwości. Czyli schronujemy podejrzane repliki, zbadany poziom alkoholu u podejrzanych graczy, zrobimy autopsję granatów (naturalnie tych nie wysadzonych). Chronowanie guna oczywiście będzie robione według normalnych zasad czyli otwarty Hop up i kulki 0,20g.

Ewentualne sankcje i kary narzucone na opornych będą dotyczyły wszystkich imprez organizowanych na Mazowszu przez nastepujących ludzi i teamy, które będa respektować nawzajem swoje decyzje:

10th Mountain Div.
Blackwater
Cannon Fodder
CLST 500+
Dalej
Owca
Pluton Inżynieryjny (Tato)
Python (FCS)
Red Coats
Royal Irish Rangers
Tower Guards
Stalkers
ASGeG
K.A.O.S.
Highlanders
Czarny Kot
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Zasady Imprez Zorganizowanych

Postprzez Python » 8 lip 2010, o 14:59

Do sygnotariuszy dołączył team Czarny Kot - dziękujemy !
Python
.
 
Posty: 3912
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 07:52
Lokalizacja: Furious Creepy Strangler
White Cross: FCS
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Zasady Imprez Zorganizowanych

Postprzez Python » 16 lip 2010, o 20:17

Do sygnatariuszy dołączył Arco/Biała Podlaska. Dziękujemy !

EDIT Owca: to się trochę inaczej pisze.....
Python
.
 
Posty: 3912
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 07:52
Lokalizacja: Furious Creepy Strangler
White Cross: FCS
Na starym Warriorze od: 2005


Powrót do Organizacja i Regulamin gier na Mazowszu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości