ANKIETA ZASADY - dyskusja o sobotnich ankietach

Sprawy organizacyjne oraz dotyczące regulaminów, zasad, i zwyczajów.

Moderator: Wokash

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez pablito » 19 mar 2015, o 10:11

Gofer napisał(a): a jak wiemy WW omija to miejsce przy normalnych sobotnich jebankach :D


lol skąd Ci taki pomysł do głowy przyszedł? MŁ to jedna z lepszych miejscówek, stosunkowo blisko, z dobrym dojazdem i dużym zróżnicowanym terenem.
Teraz jęczą, a jak przez chwilę nie można było grac to był płacz, że na MŁ nie można jechać...zniknie całkiem to będzie płacz jak o N2.
Avatar użytkownika
pablito
 
Posty: 780
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Gofer » 19 mar 2015, o 10:17

Pablito .... MŁ i WW ???? no proszę Cię co najmniej od roku omijamy to miejsce .... Białobrzegi , MK , MK2 , Linin , JT to grane miejsca a MŁ to Bernard prawie jak Król tam zawsze grał a nie My :o
To hell and back always together .... !!!! " R.I.T. TEAM "
Avatar użytkownika
Gofer
 
Posty: 158
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 11:44
Lokalizacja: NADARZYN
White Cross: R.I.T. TEAM
Na starym Warriorze od: 2009

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez pablito » 19 mar 2015, o 10:19

nie wiem kto to MY, że omijamy...bo ja to nie omijam i zawsze z chęcią tam jeżdźę.
Avatar użytkownika
pablito
 
Posty: 780
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Arekcore » 19 mar 2015, o 10:23

Gofer napisał(a):Panowie i Panie ankieta powinna zostać bez zmian ! jak jest organizowana jakaś impreza to w 100% na MŁ a jak wiemy WW omija to miejsce przy normalnych sobotnich jebankach :D jest Panowie tyle innych miejsc że nie przesadzajmy :D


liczę na to że ironizujesz ;) MŁ uważam że rewelacyjną miejscówkę, może przez jakiś okres mocno eksploatowaną imprezami Bernarda, ale w chwili zamknięcia dostępu do MŁ było trochę lamentu ;)

Gofer napisał(a):pozostawmy ankietę bez zmian i tak zawsze jest informacja pod ankietą w postach że ktoś gra coś zorganizowanego w danym miejscu a i większość zorganizowanych imprez jest w niedzielę .... więc nie bijmy piany wzór jest i nie róbmy awantury - a wspomnę że jako jedyna społeczność mamy takowe forum tak działające od lat :D


i myślę że to jest dobry kierunek, może samo wywalanie z ankiety miejscówki, co proponowałem to większy zamęt :twisted:
Ostatnio edytowano 19 mar 2015, o 10:27 przez Arekcore, łącznie edytowano 1 raz
F.R.O.G. Team
Avatar użytkownika
Arekcore
 
Posty: 495
Dołączył(a): 1 kwi 2010, o 09:31
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2009

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 19 mar 2015, o 10:25

Gofer napisał(a):Panowie i Panie ankieta powinna zostać bez zmian !


Rozumiem to i szanuję takie zdanie. :lubie: :lubie: Tylko na miłość boską nie róbmy wyjątków pt. 'My z WW możemy sobie robić ankiety z modyfikacjami, a INNI mają trzymać się zasad', bo to tylko wywołuje podziały i niesmak! Jak wszyscy to wszyscy! Bawmy się, a nie wyliczajmy kto ile jest na WW i ile mu wolno. Jesteśmy tu wszyscy dla zabawy. :lubie:

Dalej napisał(a):(...) to powinno być w "imprezy zorganizowane" :)

Trochę wyrwane z kontekstu ale całość jest tutaj: viewtopic.php?f=11&t=10561
Ja nie rozumiem tej cienkiej granicy między Gra Otwartą, a Grą Zorganizowaną w tym wypadku. Tamta strzelanka była, jak wspomniał Miszak, zorganizowana pod ankietę. Ankieta, bodaj we wtorek była już przesądzona na MŁ. To było o tyle szczęśliwe rozwiązanie że było dużo czasu na wymyślenie czegoś konkretnego. Idealna sytuacja!
Były w ciągu ostatnich miesięcy takie gry kiedy White, Volf i inni wymyślali w ten sam sposób scenariusz, przygotowywali gadżety (flagi z listami do zapisywania czasu, bomby dźwiękowe itp.) bez uprzedzania o tym wcześniej na forum - i te scenariusze różniły się tylko tym że nie było wydarzenia na fb. Scenariusze były fajne i chwała wam za zaangażowanie. Ale nie przeginajmy że 'Bombowe Spotkanie' to była Impreza Zorganizowana ;)
To są niepotrzebne FORMALNE problemy i zamiast skupiać się na dobrej zabawie to będziemy musieli wynajmować prawnika, który będzie kierował nas do odpowiedniego działu ;) ;)

Bawmy się. Po prostu.
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zas » 19 mar 2015, o 10:36

WhiteKaszyn napisał(a):Co do imprezy organizowanej przez kolegów na MŁ ZS2 jest to stricte impreza zorganizowana, informacja o niej jest w odpowiednim dziale a kolega Zas jest zarejestrowany na WW2 od tygodnia ( chyba ) i trudno aby zmieniał nasze zasad, zresztą z tego co wiem niechce nawet tego robić.


Cześć!

Potwierdzam - dopiero co się zarejestrowałem na Waszym forum, z resztą w celu umieszczenia ogłoszenia o imprezie, którą postanowiliśmy (Pretorianie i Legion Chotomów) zorganizować dla Mazowieckiego środowiska airsoftowego.

Naturalnie nigdy nie miałem i nie mam zamiarów zmieniania zasad tu panujących. Co więcej, zależy mi na pełnym podporządkowaniu się zasadom tu wypracowanym przez doświadczonych airsoftowców. :wet:

Odstępstwa od powyższego, jak np. pierwotne zamieszczenie ogłoszenia o imprezie ZS2 w dziale Gry otwarte - Sobota, były niezamierzone i wynikały z rozsiania Waszych zasad po różnych zakamarkach tego forum. I zapracowania, bo kwestiami organizacyjnymi (z resztą nie jako główny organizator imprezy) zajmuję się z doskoku, w krótkich przerwach w pracy, z której jak w przypadku tego tygodnia zdarza mi się wychodzić po północy...

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz przepraszam za wszelkie perturbacje, do których mogłem się nieświadomie przyczynić! :)
Avatar użytkownika
Zas
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 mar 2015, o 12:10
White Cross: Legion Pretorians
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Gofer » 19 mar 2015, o 10:40

no powiedz Mi niby kiedy oprócz ostatniej imprezy Levro WW grało na MŁ ????? proszę Cię Pablito .........
To hell and back always together .... !!!! " R.I.T. TEAM "
Avatar użytkownika
Gofer
 
Posty: 158
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 11:44
Lokalizacja: NADARZYN
White Cross: R.I.T. TEAM
Na starym Warriorze od: 2009

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Arekcore » 19 mar 2015, o 11:13

Gofer napisał(a):no powiedz Mi niby kiedy oprócz ostatniej imprezy Levro WW grało na MŁ ????? proszę Cię Pablito .........


Mało kto tam grał bo przez jakiś czas miejsce było wyłączone, z różnych przyczyn, nie ma co wracać do tematu, od jakiegoś czas na szczęście można organizować tam strzelanki, natomiast określenie że WW omija ta miejscówkę jest totalnie nie trafione ;)
F.R.O.G. Team
Avatar użytkownika
Arekcore
 
Posty: 495
Dołączył(a): 1 kwi 2010, o 09:31
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2009

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Gofer » 19 mar 2015, o 11:16

no raczej omija to miejsce WW - wystarczy popatrzeć na ankiety .... i przez ostatni rok było ciągle grane przez Bernarda .... no ale zakończmy temat bo raczej rozmawiamy tu o czymś innym ;)
To hell and back always together .... !!!! " R.I.T. TEAM "
Avatar użytkownika
Gofer
 
Posty: 158
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 11:44
Lokalizacja: NADARZYN
White Cross: R.I.T. TEAM
Na starym Warriorze od: 2009

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 19 mar 2015, o 12:40

Całe zamieszanie dotyczące ankiet rozpocząłem chyba ja, więc może uda nam się temu zapobiec w przyszłości ;)

A nie można zrobić tak, jak proponuje White lekko to modyfikując? Moja propozycja:

1. Lista ankiety jest stała i niezmienna (ilość miejscówek i ich kolejność).
2. Jeśli na jakimś terenie ma być w daną sobotę organizowana impreza "zamknięta" (płatna czy jak ją zwał), organizowana przez ludzi WW bądź kogokolwiek innego - do miejscówki w ankiecie dopisywany jest komentarz (np. link do wydarzenia, dopisek: "rezerwacja", "impreza zamknięta", etc.)
3. Jeśli nie jest taka impreza "zauważona" w ankiecie, to osoby mające odpowiednią wiedzę dają komentarz pod ankietą, jak pod moją zrobił kolega Arekcore - wówczas zakładający ankietę albo moderator działu dorzuca do odpowiedniej pozycji stosowny komentarz (patrz punkt 2). Dodatkowo, jeśli ktoś ma pomysł na konkretny scenariusz w konkretnej miejscówce (bo np. zna jej potencjał i wie, że dany pomysł ma sens tylko tam), i dana miejscówka np.w środę wieczorem wygrywa w ankiecie, może również dać znać w komentarzu - "mam pomysł na scenariusz w ... - ogólne założenia to: ... ewentualny koszt od osoby (mapy, materiały, pirotechnika, rekwizyty)" - założy się dodatkowy wątek z ankietą dot. scenariusza + adnotacja przy miejscówce w sobotniej otwartej ankiecie (pkt. 2) ;)

Zapewne jest tak, że część z Nas działa w ramach społeczności WW, ma poza tym swoje teamy i często się nakładają różne spotkania. Zaproponowane powyżej rozwiązanie daje nam pełną jasność:
x osób głosuje na "otwartą strzelankę", x osób wybiera się na daną imprezę płatną/bierze udział w spotkaniu własnego teamu, x osób wypada z obiegu w dany weekend. Głos w ankiecie zawsze można zmienić, jeśli zmienimy zdanie/plany ;)

Jeśli chodzi o koszt imprezy, to casualowy scenariusz na sobotnią "stałą i bezpłatną" strzelankę raczej nie będzie mega wysoki, a każdy z nas może się przyczynić do redukcji (mam dostęp do xero - kopiuję mapy, mam w domu potrzebną scenarzyście flagę - proponuję, że przywiozę). A w ogóle osobiście jestem w stanie dorzucić do sobotniej wyprawy 5 czy 10 PLN, jeśli ma to zwiększyć fun z rozgrywki i ją urozmaicić ;) nawet "dorzucając" kilka groszy za innych - nie każdy musi trafić z ramienia naszego forum na daną strzelankę, bo zaprosił/przywiózł go kolega tak dla sprawdzenia z czym się to je ;)

Edyta:
Inną kwestią jest to, że nie uznałbym za "promowanie konkurencji" na WW dorzucenie do ankiety (dot. sobotniej strzelanki) informacji że na danym terenie będzie organizowana gra komercyjna, czy inna płatna wymiana kompozytu. Większość dużych imprez wymaga wpłaty wpisowego/deklaracji wcześniej niż tydzień przed imprezą, a poza tym naprawdę marginalna ilość osób o danej imprezie dowie się właśnie z ankiety utworzonej na 5 dni przed wydarzeniem. Nie uwzględnienie natomiast takich imprez (właściwie terenów) w ankiecie może dać błędny obraz powodów niskiej frekwencji na "otwartej sobocie".
Jak już wielu z Was zauważyło jesteśmy częścią większej społeczności ASG i powinniśmy działać na rzecz jej rozwoju, bez względu czy zrzesza nas WW, WMASG, ASGW czy też działamy tylko w ramach naszego teamu. Jeśli ktoś czuje się częścią społeczności WW i mu zależy będzie uczestniczył w jej życiu, pomimo okazjonalnego skoku w bok na imprezę komercyjną. A jeśli komuś nie zależy, niech :3: nie zawraca ;)
Ostatnio edytowano 19 mar 2015, o 13:52 przez glock_45, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Pi White » 19 mar 2015, o 13:41

Pablito, Arcore faktem jest iż MŁ sporadycznie jest wybierany w ankiecie sobotniej a sprawa gustu jest to co się komu podoba bardziej i gdzie woli grać, miejsce wskazuje ankieta i tyle jadę tam gdzie głosowali ludzie i nie zastanawiam się czy bardziej czy też mniej dane miejsce lubie :).
Zenku jak zacytowałeś uznano iż temat powinien być w dziale ZI i tam trafił, tylko na Boga jaki ma to związek z grą robiona przez Ciebie, Miszak i Levro na MŁ i KTO CHCIAŁ WAM PRZENOSIĆ TEMAT DO DZIAŁU IŻ ????????


Pomijam fakt iż zupełnie nie rozumiem całej awantury skoro nie dzieje się nic poza tym co było tu ustalone !

Jak wstawiam ankietę to zazwyczaj przy zajęty terenie dopisuje adnotacją iż w/w jest tego dnia zajęty.
Oczko wypadło temu misiu
Avatar użytkownika
Pi White
Administrator
 
Posty: 1936
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 12:27
Lokalizacja: Warszaw
White Cross: White Cross
Na starym Warriorze od: 2006

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 19 mar 2015, o 14:03

No, czyli moja propozycja pokrywa się ze stanowiskiem przedmówcy ;)

White - na dobrą sprawę jako "sprawca" zamieszania też nie do końca rozumiem dokąd ma doprowadzić ta cała dyskusja, wszystko chyba zostało wyjaśnione ;)

Moim zdaniem do Twojego postu z zasadami (http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=15&t=266#p135791) wystarczy - jeśli pozwolisz i jeśli wszyscy się z tym zgodzą - dodać to, czego wprost zabrakło mi przy tworzeniu/edycji ankiety, a co pisałem już w kilku postach (a nawet wątkach):

glock_45 napisał(a):1. Lista ankiety jest stała i niezmienna (ilość miejscówek i ich kolejność).
2. Jeśli na jakimś terenie ma być w daną sobotę organizowana impreza "zamknięta" (płatna czy jak ją zwał), organizowana przez ludzi WW bądź kogokolwiek innego - do miejscówki w ankiecie dopisywany jest komentarz (np. link do wydarzenia, dopisek: "rezerwacja", "impreza zamknięta", etc.)
3. Jeśli nie jest taka impreza "zauważona" w ankiecie, to osoby mające odpowiednią wiedzę dają komentarz pod ankietą, (...) wówczas zakładający ankietę albo moderator działu dorzuca do odpowiedniej pozycji stosowny komentarz (patrz punkt 2). Dodatkowo, jeśli ktoś ma pomysł na konkretny scenariusz w konkretnej miejscówce (bo np. zna jej potencjał i wie, że dany pomysł ma sens tylko tam), i dana miejscówka np.w środę wieczorem wygrywa w ankiecie, może również dać znać w komentarzu - "mam pomysł na scenariusz w ... - ogólne założenia to: ... ewentualny koszt od osoby (mapy, materiały, pirotechnika, rekwizyty)" - założy się dodatkowy wątek z ankietą dot. scenariusza + adnotacja przy miejscówce w sobotniej otwartej ankiecie (pkt. 2) ;)
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 19 mar 2015, o 14:18

White ja juz na wszystkie Twoje pytania odpowiedziałem powyżej. :owca:
I to nie jest awantura tylko dyskusja dorosłych ludzi.

Glock_45, (1) Fajnie choc myślę że kolejność nie jest aż tak ważna, a tych co mają daleko może irytować MK na szczycie listy i nie obraził bym się gdyby MŁ pojawił się jako numer 1 ;) (pozdrawiam Gofer 8-) ) - ale to jest mało istotny szczegół.
(3) Co do opłat za Sobotnie Gry Otwarte, to jestem zdecydowanie temu przeciwny. Zrobienie gadżetów takich jak bomba, oznakowanie respa itp. zwykle nie jest dużym kosztem i trzeba czasem wykazać się własnym zaangażowaniem. Zwykle ktoś kogoś poprosi o pomoc i za 2 zł, po 15 min. lepienia taśma jest już gotowe coś fajnego/wystarczającego.
Jak na respie rozwieszam taśmę to nie oczekuje ze ktoś mi będzie pieniądze oddawał. Mogę pomóc to pomagam. Proste.

A co do bardziej skomplikowanych gadżetów ze zrzutki, to od tego są wlasnie Imprezy Zorganizowane.

Pozdrawiam serdecznie :)
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Pi White » 19 mar 2015, o 14:27

Zenku chyba jestem ślepy wiec proszę odpowiedz mi raz jeszcze kto chciał przenosić imprezę która popełnił Miszak z Tobą do działu imprez zorganizowanych ???
Oczko wypadło temu misiu
Avatar użytkownika
Pi White
Administrator
 
Posty: 1936
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 12:27
Lokalizacja: Warszaw
White Cross: White Cross
Na starym Warriorze od: 2006

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 19 mar 2015, o 14:41

@Zenek: Co do kolejności, zgadzam się, można ustalić, że lista będzie alfabetyczna :P chodziło nie o faworyzowanie poszczególnych lokalizacji, tylko o zachowanie porządku, aby wszystkie ankiety były spójne - między innymi łatwiej wyłapać ewentualne błędy w ankiecie, można też głosować "na pamięć".

Zenek napisał(a):Jak na respie rozwieszam taśmę to nie oczekuje ze ktoś mi będzie pieniądze oddawał. Mogę pomóc to pomagam. Proste.

A co do bardziej skomplikowanych gadżetów ze zrzutki, to od tego są wlasnie Imprezy Zorganizowane.


No i o tym piszę. Nie miałem na myśli obligatoryjnych opłat przy otwartych sobotach ze "spontanicznym scenariuszem" (w sensie od wszystkich bezwzględnie po równo) - bo to wyklucza otwartość soboty, tylko pełną dowolność i czyn społeczny. Tak jak napisałem - scenarzysta (pomysłodawca scenariusza na otwartą, bezpłatną sobotnią nawalankę) podrzuca pomysł i informuje gdzie potrzebuje pomocy, co trzeba kupić, zrobić itp. W takiej sytuacji jestem w stanie wyłożyć te kilka złotych, jeśli np. wykonanie rekwizytu będzie wymagało wydania 20 PLN, czemu miałbym nie dorzucić kilku złotych jeśli np. dodatkowo nie jestem w stanie załatwić innej "potrzebnej" kwestii? Chodzi tutaj o zasygnalizowanie, że scenarzysta może liczyć na wsparcie innych zainteresowanych.
Zgadzam się, że koszt przygotowania fantów na prosty scenariusz może jest śmieszny, ale z drugiej strony znając życie, grono chętnych przygotować i zrealizować scenariusz nie będzie szczególnie duże, dlaczego więc te kilka osób ma ponosić (marne bo marne) ale jednak koszty ulepszania zabawy dla innych. Choć optymistycznie wyolbrzymiając - wiem że jest to nierealne - przy 52 sobotach i scenariuszach w roku te 20PLN/scenariusz może dać niezłą replikę ;), dodatkowo trzeba zauważyć, że scenarzysta niejako sam wyklucza się z części zabawy (trudno żeby szukał czy też rozbrajał bombę którą sam schował) - co też mimo wszystko może być demotywujące.
Ostatnio edytowano 19 mar 2015, o 14:56 przez glock_45, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 19 mar 2015, o 14:55

No i tutaj glock_45 się zgadzamy :lubie:
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 19 mar 2015, o 14:57

Edytowałem nieco po Twojej odpowiedzi - a właściwie w trakcie, dopisałem odrobinę ;)
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 19 mar 2015, o 15:09

Glock_45 :lubie: 8-)

White, naprawdę nie mam czasu na pisanie tego samego po dwa razy. Przeczytaj uważnie to znajdziesz odpowiedzi ;)

Zacznij od tego:
WhiteKaszyn napisał(a):Zenku chyba jestem ślepy wiec proszę odpowiedz mi raz jeszcze kto chciał przenosić imprezę

A kto pisał o przenoszeniu?
Zenek napisał(a):Bo ja słyszałem głosy że np. 'Bombowe spotkanie' na MŁ kilka tygodni temu, powinno znaleźć się w 'Imprezach Zorganizowanych'

Podawałem też wcześniej link do wątku gdzie ta sugestia wypłynęła.
Miłej lektury.
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Pi White » 19 mar 2015, o 15:27

Zenku wiec czytaj ze zrozumieniem ta sugestią dotyczyła imprezy na FS nie zaś na MŁ :) milej i u ważnej lektury :)

Informacja o imprezie na FS zresztą została przeniesiona do działu ZI .
Oczko wypadło temu misiu
Avatar użytkownika
Pi White
Administrator
 
Posty: 1936
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 12:27
Lokalizacja: Warszaw
White Cross: White Cross
Na starym Warriorze od: 2006

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 19 mar 2015, o 15:38

Edyta: Szkoda gadać, White. Usuwam cytaty, bo ty widać korzystasz z innych słowników. Szkoda czasu.
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Pi White » 19 mar 2015, o 15:45

Trudno mi określić zatem z czego korzystasz Zenku jednak wypowiedź Daleja tyczy się imprezy na FS mówi o tym link który sam wstawiłeś! !!! Nikt nigdy nie chciał nigdzie przenosić tematu dotyczącego ankiety imprezy " Bombowe spotkanie" zaczynam podejrzewać ze masz jakąś tajna wiedzę na ten temat i nie chcesz się nią z nami podzielić :)
Oczko wypadło temu misiu
Avatar użytkownika
Pi White
Administrator
 
Posty: 1936
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 12:27
Lokalizacja: Warszaw
White Cross: White Cross
Na starym Warriorze od: 2006

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 19 mar 2015, o 15:52

Proszę (post po poście):

LEVRO napisał(a):
Dalej napisał(a):
Jeśli ktoś robi coś ciut bardziej skomplikowanego niż jebanka, to nie ma go być w dziale "jebanki".


Dalej , sprawa jest nie jasna wynikająca z działu soboty/ Jebanki przez Modelującego i fakt pojawiania się czegoś co nie powinno być , a tym bardziej płatne viewtopic.php?f=15&t=10490
Jak mówiłeś olewają zasady , a może zamieszczają według ustaleń z pobliskimi mieszkańcami , tak czy siak zrobione było bombowe spotkanie z czymś więcej niż my tu ,wy tam i jak rozumiem zaliczamy do działu Imprez Zorganizowanych . Nie podnoszę frekwencji dla korzyści w sobotnim spotkaniu tylko chęci spotkania kolegów i wspólnej zabawy.


Dalej napisał(a):Masz 100% rację, to powinno być w "imprezy zorganizowane" :)


White... co właściwie chcesz osiągnąć wywołując mnie do tablicy żebym Ci wysyłał cytaty?

Koniec tematu. Dobranoc.
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Pi White » 19 mar 2015, o 16:02

Jedynie to co napisałeś ;) rozmowa tyczy się imprezy na FS jak juz coś cytuje to wstawiając całość a nie kawałki wyrwane z kontekstu. Nie słyszałem aby Dalej chciał gdziekolwiek przenosić Twoja imprezę i nigdzie jej nie przeniósł !!!!!!!! Szukasz dziury w całym :)



Dobranoc
Oczko wypadło temu misiu
Avatar użytkownika
Pi White
Administrator
 
Posty: 1936
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 12:27
Lokalizacja: Warszaw
White Cross: White Cross
Na starym Warriorze od: 2006

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 20 mar 2015, o 11:03

Panowie, mam nadzieję że pomimo wcześnie zakończonego dnia i noc nie poszła jego śladem :P Ale wracając do tematu odnośnie ankiety, czy jest możliwość żebyśmy doszli do konsensusu zanim nastanie czas zakładania kolejnej?

Może nieco za bardzo rozdrabniając temat na drobne (to chyba jedyny sposób na uniknięcie wszelkich niejasności czy też wątpliwości) bardzo mocno korzystając z postu White'a proponuję co następuje:

I. Ankietę ma prawo opublikować każdy członek społeczności WW2 (w terminie niedzielne popołudnie/poniedziałkowy poranek);
II. Wynik ankiety (stan na piątek, godz. 19) jest wiążący dla wszystkich jej uczestników - nie rozbijamy środowiska na kilka miejscówek równolegle;
III. Zabrania się tworzenia więcej niż jednej ankiety na daną sobotę;
IV. Ograniczenie czasu ankiety wynosi 5 dni;
V. Tytuł ankiety zawierać ma datę gry i godzinę rozpoczęcia;
VI. Opcje ankiety stanowi poniższa, alfabetyczna lista uczęszczanych przez nas miejsc + opcja "odpadam":
    1. Białobrzegi (Pętla u u Cyganki)
    2. Janówek Las
    3. Janówek Miasto
    4. Janówek Twierdza
    5. Linin
    6. Mokry Ług
    7. Monte Kalwaria
    8. Monte Kalwaria 2
    9. Nowe Białobrzegi
    10. Okuniew
    11. PGR Solec
    12. Wola Grzybowska (zasady specjalne)
    13. Odpadam
VII. W opcjach ankiety należy umożliwić zmianę oddanego głosu;
VIII. W przypadku, gdy na dowolnej z w/w miejscówek planowana jest inna impreza, aniżeli "Sobotnia Otwarta Gra" Środowiska WW2 - do nazwy miejscówki w nawiasie dopisywany jest komentarz (np. link do wydarzenia, dopisek: "rezerwacja", "impreza zamknięta", "spotkanie teamu", etc.);
IX. Osoby mające wiedzę na temat rezerwacji bądź imprez nieuwzględnionych w ankiecie, mają obowiązek umieścić stosowny komentarz pod ankietą. Zakładający ankietę lub moderator działu ma obowiązek podjąć stosowne kroki z pkt. VIII;
X. Po opublikowaniu ankiety zabronione jest wprowadzanie w jej strukturę zmian innych, niż przewidziane powyżej;
XI. W momencie powstania spontanicznej inicjatywy zorganizowania gry scenariuszowej /wymagającej nakładu pracy polegającego m.in. na przygotowaniu rekwizytów bądź terenu, opracowania fabuły, ale nie wymagającej obligatoryjnego opłacania udziału przez uczestników/ pomysłodawca umieszcza pod ankietą stosowny post, zawierający:
    a) wskazanie terenu,
    b) ogólne założenia scenariusza,
    c) zarys ewentualnego niezbędnego wsparcia ze strony innych uczestników,
- rozpoczynając tym samym dyskusję na temat propozycji;
XII. Organizacja imprezy o w/w charakterze, ale wymagająca: obligatoryjnego opłacenia udziału przez uczestników i/lub spełnienia innych warunków /np. dot. konkretnego wyposażenia bądź stylizacji), wymaga założenia najpóźniej w poniedziałek wieczorem w danym tygodniu głosowania stosownego wątku w dziale "Gry Zorganizowane", oraz postępowania zgodnie z pkt. VIII-IX ; Niedopełnienie terminu powoduje, że pierwszeństwo ma organizacja "gry otwartej" w przypadku, gdyby wynik ankiety wskazywał na miejscówkę proponowaną przez pomysłodawcę;
XIII. Publikujący ankietę w pierwszym poście umieszcza poniższy tekst:

Start godzina 10:00
Skrócony regulamin imprezy:
1. Wyposażenie obowiązkowe:
a) Atestowana ochrona oczu (obowiązuje całkowity zakaz zdejmowania na polu gry);
b) Pomarańczowa Kamizelka - oznaczenie "TRUPA" (nie zielona, czarna czy różowa ).
2. Ustala się następujące limity FPS (kulki 0,2 g) dla poszczególnych trybów ognia (pracy) replik posiadanych podczas gry:
a) Walka na bliskie dystanse (CQB) 0-350 FPS;
b) Ogień automatyczny 0-450 FPS;
c) Ogień pojedynczy 0-600 FPS.
3. Przed rozpoczęciem gry dopuszczalne jest ustalenie honorowania deklaracji strzału na odległości poniżej 10 m;
4. Użycie w grze replik Polarstar oraz Volwerin jest dopuszczalne pod warunkiem spełnienia w/w limitów prędkości początkowych.
5. Kategorycznie zabrania się posiadania podczas gry replik systemów RAM i Mancraft oraz nie stosowania się do trybów ognia w ramach w/w limitów - maksymalna prędkość początkowa kulki 0,2g nie może przekroczyć 600 FPS.
6. W grze nie mogą uczestniczyć osoby będące po spożyciu alkoholu i/lub innych środków odurzających;

Osoby które nie spełniają powyższych wymogów nie zostaną dopuszczone do gry. Pełne regulacje dotyczące organizacji gry i uczestnictwa w niej zawiera REGULAMIN OTWARTYCH STRZELANEK OGÓLNOMAZOWIECKICH dostępny pod adresem: http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=131


___________________________________________________________________
Sorry za nadprodukcję, trochę tego wyszło, ale myślę że wszystkie kwestie są jednoznacznie uregulowane. Oczywiście jestem otwarty na merytoryczną dyskusję i konstruktywną krytykę.

@White: nie będę ukrywał, że liczę na zajęcie przez Ciebie stanowiska odnośnie tego co naskrobałem, co wynika z Twojej funkcji moderatora działu sobotnich otwartych, autorstwa dotychczasowych zasad, oraz <uprzejmości_&_słodzenie\> szacunku dla Twojego dorobku i niewątpliwej pozycji lidera w Naszym gronie </uprzejmości_&_słodzenie> ;) ale nie jedynego :P
Ostatnio edytowano 22 mar 2015, o 02:30 przez glock_45, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Pi White » 21 mar 2015, o 00:17

Glock odpowiem punktami, częśćpomysłów bardzo dobra i wprowadzamy je od tej niedzieli :)
I. Tak, ankiete możę poełnić każdy zarejestrowany użytkownik WW2, dobrze by było aby pojawiała się ona w niedzielę max poniedziałek
II. Nie, wynikiem anikety od zawsze jest stan na czwartek godzina 24:00, trzeba mieć choć jeden dzień na dogranie wyjazdu etc więc tu bez zmian-CZWARTEK 24:00
III.Tak, unikamy rozdrabniania imprez
IV.Tak wynika to z czasu zakończenia ankiety.
V. Tak w tytule zawsze podawana data i godzina startu gry
VI.Tak, alfabetyczie ułożona lista jest ok
VII.Tak, od zawsze tak jest :D
VIII.Tak, myślę iż wystarczy adnotacja "Teren zajęty"
IX. Tak, choć wydaje się iż imprezy zorganizowane są nagłaśniane więc twórca ankiet zapewne będzie mieć takową informację zatem patrz punkt VIII
X. Nie, zasem zmiany są konieczne, błąd etc, strata miejscówki :D
XI.Nie jeśli ankieta to szyjemy scenario pod teren który wygra, w innym przypadku dział IZ
XII. Nie, imprezy zorganizowane są od zawsze umieszczane w odowiednim dziale, w dziale sobotnim umieszczane były tylko imprezy co do których wcześniej podczas sobotniej imrezy wspólnie podejmowaliśmy decyzję o organizacji gry w danym terenie.
XIII. Tak, od dawna podobny zapis jest umieszczany pod ankietą, chyba tylko raz ktoś na siłę próbował to zmieniać mając swoją wizję :D
Oczko wypadło temu misiu
Avatar użytkownika
Pi White
Administrator
 
Posty: 1936
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 12:27
Lokalizacja: Warszaw
White Cross: White Cross
Na starym Warriorze od: 2006

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Pi White » 21 mar 2015, o 00:20

Wzór ankiety :
1. Białobrzegi (Pętla u u Cyganki)
2. Janówek Las
3. Janówek Miasto
4. Janówek Twierdza
5. Linin
6. Mokry Ług
7. Monte Kalwaria
8. Monte Kalwaria 2
9. Nowe Białobrzegi
10. Okuniew
11. PGR Solec
12. Wola Grzybowska (zasady specjalne)
13. Odpadam

Start godzina 10:00
Skrócony regulamin imprezy:
1. Wyposażenie obowiązkowe:
a) Atestowana ochrona oczu (obowiązuje całkowity zakaz zdejmowania na polu gry);
b) Pomarańczowa Kamizelka - oznaczenie "TRUPA" (nie zielona, czarna czy różowa ).
2. Ustala się następujące limity FPS (kulki 0,2 g) dla poszczególnych trybów ognia (pracy) replik posiadanych podczas gry:
a) Walka na bliskie dystanse (CQB) 0-350 FPS;
b) Ogień automatyczny 0-450 FPS;
c) Ogień pojedynczy 0-600 FPS.
3. Przed rozpoczęciem gry dopuszczalne jest ustalenie honorowania deklaracji strzału na odległości poniżej 10 m;
4. Użycie w grze replik Polarstar oraz Volwerin jest dopuszczalne pod warunkiem spełnienia w/w limitów prędkości początkowych.
5. Kategorycznie zabrania się posiadania podczas gry replik systemów RAM i Mancraft oraz nie stosowania się do trybów ognia w ramach w/w limitów - maksymalna prędkość początkowa kulki 0,2g nie może przekroczyć 600 FPS.
6. W grze nie mogą uczestniczyć osoby będące po spożyciu alkoholu i/lub innych środków odurzających;

Osoby które nie spełniają powyższych wymogów nie zostaną dopuszczone do gry. Pełne regulacje dotyczące organizacji gry i uczestnictwa w niej zawiera REGULAMIN OTWARTYCH STRZELANEK OGÓLNOMAZOWIECKICH dostępny pod adresem: viewtopic.php?f=11&t=131
Oczko wypadło temu misiu
Avatar użytkownika
Pi White
Administrator
 
Posty: 1936
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 12:27
Lokalizacja: Warszaw
White Cross: White Cross
Na starym Warriorze od: 2006

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 22 mar 2015, o 02:29

Aż szkoda odpowiadać, bo znów wzór ankiety i pierwszego posta zagubi się w czeluściach ;)
Tyle naskrobałem w poprzednim poście, że w przeciwieństwie do Ciebie nie zauważyłem błędów w numeracji - poprawiam.

II - Przemawia szczególnie do mnie ten argument, chociaż negocjowałbym termin piątkowy (do 9?). Doba na organizację dojazdu powinna wystarczyć każdemu zdecydowanemu, moim zdaniem łatwiej zanotować wynik rano niż zaraz po północy. W kwestii transportu, może powstanie miły zwyczaj proponowania podwózki/wspólnego przejazdu (nawet komunikacją miejską). Oczywiście wypadałoby, żeby to "potrzebujący" wykazał się inicjatywą w poszukiwaniu transportu, ale dla jadącego samotnie własnym samochodem wrzucenie info: "ruszam o 8 z Ursusa, mogę zgarnąć 2 osoby z Centrum" tez chyba nie jest problemem.
Ale oczywiście się nie upieram, jak zadecydujemy tak musi być i już - prawo demokracji ;)

VIII - wydaje mi się, że wrzucenie linku/nazwy imprezy nawet komercyjnej jest dobrym rozwiązaniem - ułatwi życie. Jako forma promocji "konkurencji" dla sobotnich otwartych miałoby to według mnie znaczenie marginalne, bo zazwyczaj promocja większych/zorganizowanych imprez zaczyna się wcześniej aniżeli w tygodniu poprzedzającym, na większość trzeba zapisać się z wyprzedzeniem, zainteresowani i tak się tam wybiorą (samo info o "niedostępności" terenu będzie skłaniało i tak do poszukiwań), a na plus: po pierwsze może pokazać, że rzeczywiście jesteśmy otwarci na całe środowisko i wzajemnie wspieramy jego pozytywną promocję, po drugie możemy "wymagać' od reszty środowiska podobnej promocji naszej działalności.

IX - jak widać może się zdarzyć że się w głowie kalendarz przestawi, co miało miejsce w moim przypadku, stąd zobligowanie do "współpracy" w tym zakresie innych aktywnych i poinformowanych. Co prawda raczej wychodziłoby to samo z siebie bez regulacji (jak w "mojej" ankiecie ze Złotem Saddama - interwencja kolegi Arekcore), ale jak już tworzyć regulamin to tak, żeby za tydzień nie było niedomówień, że ktoś nie wiedział jak postępować albo się bał/wstydził (czy cokolwiek innego) zwrócić uwagę zakładającemu ankietę.

X - "Po opublikowaniu ankiety zabronione jest wprowadzanie w jej strukturę zmian innych, niż przewidziane powyżej;" - ni mniej ni więcej, chodzi o to, że zakładający ankietę, po jej opublikowaniu nie może ingerować w ilość pozycji ankiety (prowadzi to do resetu wyników - coś o tym wiem :P), oraz ich kolejność. Błędy wyklucza stworzony szablon, jeśli info o stracie miejscówki dotrze podczas trwania ankiety --> wystarczy odpowiedni komentarz przy danej pozycji (egz. 13. Zabłocie - miejscówka stracona) który można wprowadzić na zasadach pkt. VIII-IX; Info o stracie przed startem ankiety --> zmiany wprowadzone w szablon.

XI i XII - dokładnie tak jest. Przy czym był problem w dyskusji, co można w wątku w otwartych, a co trzeba w zorganizowanych. Stąd te dwa podobne, ale jednak różniące się punkty. Wyjaśniam moje intencje:
XI - ktoś (scenarzysta) sobie wymyślił scenariusz pod konkretną miejscówkę, który nie wymaga szczególnych nakładów pracy/finansów. W środę wieczorem miejsce ma najwięcej głosów - decyduje więc, że chce zrealizować pomysł bo się nadarza okazja. We czwartek wrzuca pod ankietą post z info co i jak wymyślił, czego potrzebuje a co już ma. Reszta wyraża poparcie (albo i nie), proponuje własną pomoc (wolontariat ;)), pomysły na ewentualną modyfikację propozycji. Scenarzysta przeprowadza otwartą grę według zaproponowanego scenariusza, nie wymagając żadnego przygotowania/nakładów ze strony "zwykłych" uczestników strzelanki (czyli pieniędzy, stylizacji, etc.) - jak dla mnie pomimo scenariusza spełnione są warunki otwartej (darmowej - bo nikt nie chce pieniędzy od uczestników) imprezy, udział bez dodatkowych warunków może wziąć każdy kto przyjedzie - jak dla mnie dyskusja może być prowadzona pod ankietą, a nawet powinna, aby nie latać po kilku wątkach n.t. tego samego spotkania (bo jest to miejsce w które na 99% i tak pojedziemy w daną sobotę).
WhiteKaszyn napisał(a):w dziale sobotnim umieszczane były tylko imprezy co do których wcześniej podczas sobotniej imrezy wspólnie podejmowaliśmy decyzję o organizacji gry w danym terenie.
- blokuje to nieco inicjatywę. A co gdy ktoś nie miał okazji przedyskutować bo go zwyczajnie nie było przez dłuższy czas w obiegu? Ma czekać aż ponownie zostanie wybrana ta sama miejscówka? Teoretycznie może się nie doczekać... Dodatkowo punkt ten nie wyklucza spontanicznego zorganizowania scenariusza na miejscu, tak jak to bywało do tej pory (np. przykład z bombą na Twierdzy Janówek dwa tygodnie temu), bo taką sytuację wyklucza tylko wcześniejsza propozycja zapodana po "środowych" wynikach.
Punkt XII z kolei wskazuje, jakie imprezy nie mogą być proponowane/omawiane w wątku otwartych sobotnich - co należy robić w zorganizowanych. Mowa tu o wszelkich imprezach, w których uczestnictwo wiąże się z uiszczaniem opłaty obligatoryjnie od wszystkich uczestników (nawet gdyby miała to byś złotówka) i/lub jakiejś szczególnej stylizacji (np. konkretny wzór munduru) czy wyposażenia (np. nieco zapomniane spring party, repliki II WŚ, etc.). Według mnie ten punkt jest ważny, ponieważ reguluje kwestie, które były niejasne. Dodatkowo poprzez wymóg wcześniejszego zgłoszenia imprezy (a nie w momencie środowej przewagi danej miejscówki) gwarantuje pierwszeństwo/priorytet otwartej darmowej imprezy nad ewentualną płatną. (Egz. wygrywa Janówek Twierdza, do środy w ogóle w ankiecie zgłosiło się 20 osób - więc wiadomo że wszyscy tam pojadą. Pomijam złamanie dobrego obyczaju i zasad mazowieckiego środowiska, ale jakaś "większa" ekipa spoza WW2 (15 osób) odda głos jednoosobowo i w środę po północy wrzuca pod ankietą info że robi spring party (a już całkiem przesadzając chce za to kasy). Ilu z tych, którzy nie przeczytają informacji, na marne przejedzie te 30-90 km w jedną stronę). Ilu się zdecyduje szarpać i przepychać z "organizatorami"? Przesadzam, ale jest to utwierdzenie niepisanych zasad w mazowieckim i naszego wzajemnego szacunku do całego środowiska.

XIII - pokusiłbym się jeszcze o dopisanie regulacji wieku uczestników, czego chyba w ogóle brakuje na WW2 (było na starym warriorze). Co powiecie na to?

7. Zależnie od wieku (ukończony r.ż.) mają zastosowanie następujące kryteria dopuszczenia uczestnictwa w grze oraz przeniesienie odpowiedzialności zarówno w kwestii zagrożeń towarzyszących rozgrywce jak i zachowań uczestnika (np. celowo wyrządzone szkody materialne):
a) 0-13 - całkowity zakaz przebywania na terenie gry;
b) 14-15 - tylko pod obecność (stałe towarzystwo) opiekuna prawnego (nie kolega ojca, tylko ojciec), na jego odpowiedzialność.
Repliki MAX 450 FPS - Praca replik: 0-350 ogień automatyczny, 0-450 ogień pojedynczy. Pirotechnika: całkowity zakaz używania;
c) 16-17 - tylko z właściwym drukiem, wypełnionym i podpisanym przez opiekuna prawnego - na jego odpowiedzialność.
Repliki MAX 450 FPS - Praca replik: 0-450 ogień automatyczny. Pirotechnika: wyłącznie atestowane zasłony/ekrany dymne;
d) 18 - uczestnictwo przy domniemanej znajomości i akceptacji Regulaminów WW2, na własną odpowiedzialność.

Myślę że tak skonstruowane zasady mogą umożliwić w miarę sensowne wprowadzenie do gry "młodzież" przy minimalizacji zbędnych kwasów i nieporozumień związanych z jej uczestnictwem w grze + rzadziej będą padały pytania "czy mogem wpaźdź na szczelankę psze pana?".

Pozdrawiam

P.S. Co ja tyle piszę :/ grafomania wyłazi, a i spać też nie mogę :P
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 22 mar 2015, o 08:53

Glock_45, wydaje mi się ze próbujesz działać troche jak UE - sformalizowac WSZYSTKO i na WSZYSTKO paragraf! ;) Potem sie okaze ze nie nikt nie spełnia norm WW ;)
Jesteśmy tu żeby się dobrze bawić i 'odpoczywac' wspólnie po tygodniu pracy, a nie stosować się do punktów i paragrafów na absolutnie wszystko ;)

Większość rzeczy działa i bez dodatkowych obostrzen. Nie potrzeba zmian. Przyklad:
II. Jest do północy, nikt nie narzeka, nikt nie marudzi, wszystkim pasuje to po co to zmieniać? I tak zwykle mamy jasność co do miejsca dużo wcześniej.

Co do reszty punktow:
VIII. To jest punkt ktory warto przemyśleć z :wet: Bo może to wcale nie byłoby takie głupie.

Unikajmy ścian tekstu;)
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez cAmper » 22 mar 2015, o 10:41

Dokładnie jak mówisz Zenek, paragrafów, procedur, "what if ' ów" oraz zasad ustalanych ponad wszelki ludzki rozsądek mamy dość w codziennej orce.
Weekend W ma być uzgodniony ale luźny, zabawa i fun ponad regulaminy. Tych znajdziesz więcej, rzecz jasna, na milsimach, bo są tam niezbędne.
cAmper
 

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Arekcore » 22 mar 2015, o 12:24

Zenek napisał(a):Unikajmy ścian tekstu;)



:lubie:
F.R.O.G. Team
Avatar użytkownika
Arekcore
 
Posty: 495
Dołączył(a): 1 kwi 2010, o 09:31
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2009

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 22 mar 2015, o 13:39

Zenek napisał(a):Glock_45, wydaje mi się ze próbujesz działać troche jak UE - sformalizowac WSZYSTKO i na WSZYSTKO paragraf! ;) Potem sie okaze ze nie nikt nie spełnia norm WW ;)

Spokojnie, magazynków do AK nie mam zamiaru prostować ;) Zdaję sobie z tego sprawę że "za dużo to nie zdrowo" - więc stąd moja propozycja z konkretnym tekstem. Zwyczajnie po dość czasochłonnej lekturze wielu wątków, postarałem się zebrać wszystkie "anse" do istniejących zapisów, regulaminów, niepisanych zasad, niejasności, etc. Chodzi o to, żeby - jeśli już zaczęła się jakakolwiek dyskusja n.t. regulaminów i zasad to zakończyć ją konkretem, ustaleniami, których nikt nie będzie podważał, interpretował jak mu wygodnie i wszyscy uznają je za ich samych wiążące. Niestety, ale w niezliczonej ilości wątków (najstarsze z 2009 roku) pomieszanych i poruszanych jest wiele spraw. Kilka przykładów:
Bezpieczeństwo:l http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=3624#p56154
Jak z ludźmi do 18 lat? http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=3062
Transport grupowy na strzelanki. http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=1532#p23680
Wiek zawodników http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=4896
Sobotnie spotkania , darmowe imprezy , zakładanie ankiet :) http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=10561
Repliki Mancraft na strzelankach, wątek Nelsona. http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=10554
+ jeszcze wiele wątków, gdzie różne "problemy" i niejasności były poruszone na tyle bardzo "przy okazji", że trudno to zauważyć, a co dopiero "świeżemu" ogarnąć. Wydaje mi się, że zasady zebrane w jednym miejscu w syntetycznej formie o jasnym i jednoznacznym dla wszystkich znaczeniu (interpretacji) są potrzebne, by ukrócić jałowe dyskusje, które do niczego nie prowadzą, a jedynie "odpychają" nowych uczestników zabaw. Nie będę wrzucał linków do tego typu postów i wypowiedzi, bo nie o to chodzi żeby wytykać komuś dziecinadę. Pomijam całkowicie fakt "dyskusji dla dyskusji" czy często niestety (nawet najlepiej ukryte) osobiste animozje - nie proś mnie o przykłady bo nie warto, wyszłyby z tego "personalne wycieczki" i wytykanie dorosłym ludziom piaskownicy - nie o to mi chodzi.

Zenek napisał(a): Większość rzeczy działa i bez dodatkowych obostrzen. Nie potrzeba zmian.

W zaproponowanym przeze mnie regulaminie nie ma nic nowego co nie obowiązuje do tej pory. Tak jak pisałem wcześniej zebrałem wszystkie niejasności "do kupy'. Czy "większość" w kwestii choćby bezpieczeństwa zabawy Ciebie zadowala. Mnie chyba nie do końca. Niestety wbrew zasadom, nie wszystko załatwiane jest też "na miejscu i od ręki". Przykład choćby wczorajszej terminatorki na MŁ. Ile osób zwyczajnie :x się na respie że termosy biegają i (zgaduję) bało się/wstydziło jednemu czy drugiemu zwrócić uwagę? Jeśli kogoś ewidentnie trafiłem a on nie reagował, nawet nie patrząc kto to, nie miałem oporów aby zwrócić uwagę - zazwyczaj pomagało, reszta dostawała kontrolną serię i zabawa toczyła się dalej. Oczywiście czasem cierpliwość się kończy i ponarzekamy. Ale najpierw działajmy.

Zenek napisał(a):Przyklad:
II. Jest do północy, nikt nie narzeka, nikt nie marudzi, wszystkim pasuje to po co to zmieniać? I tak zwykle mamy jasność co do miejsca dużo wcześniej.

Tak jak napisałem, nie będę się upierał co do godziny podsumowania ankiety, bo mi to na dłuższą metę obojętne - jest to szczegół pozornie nieistotny. Na marginesie: dwa ale: "zwykle mamy jasność" oraz rozumiem że co tydzień we czwartek o północy jest podsumowywana ankieta. Tylko gdzie i przez kogo jest to robione - bo pod ankietami chyba trudno się na to natknąć. Usuńmy ten punkt całkiem bo - odnosząc się do zbędnego prawotwórstwa rodem z UE - i tak jest martwy, albo zmieńmy go tak, aby był realny do egzekucji - prawo (zwłaszcza stanowione przez nas) powinno być dla NAS a nie my dla prawa.

Zenek napisał(a):Jesteśmy tu żeby się dobrze bawić i 'odpoczywac' wspólnie po tygodniu pracy, a nie stosować się do punktów i paragrafów na absolutnie wszystko ;)

Zgadzam się całkowicie, tylko żeby się dobrze bawić i odpoczywać musi być to czas bezpiecznej i bezkonfliktowej zabawy, a to jest możliwe tylko i wyłącznie przy przestrzeganiu "paragrafów na absolutnie wszystko". Rozumiem, że nieco z tymi paragrafami celowo wyolbrzymiłeś - wolałbym jednak mieć świadomość, że każdy kto do mnie celuje zna i stosuje obowiązujące zasady.

Zenek napisał(a):Co do reszty punktow:
VIII. To jest punkt ktory warto przemyśleć z :wet: Bo może to wcale nie byłoby takie głupie.

Wynika on ze sporu prowadzonego m.in. pod "moją" pierwszą ankietą, w bieżącym wątku i w kilku jeszcze miejscach.

Zenek napisał(a):Unikajmy ścian tekstu;)

&Arekcore: Zgadzam się. Uważam, że 13 punktów regulaminu ankiety, oraz 6-7 punktów regulujących zasady samego spotkania, to dla dorosłych i inteligentnych ludzi krawężnik do przejścia a nie betonowa ściana płaczu nie do przejścia ;) zwłaszcza że regulują one praktycznie wszystko co istotne dla naszych sobotnich (czy nawet niedzielnych) spotkań, co zawarte jest i rozrzucone w - nie zdajesz sobie jak - ogromnej ilości postów, punktów, dyskusji.

cAmper napisał(a):(...)paragrafów, procedur, "what if ' ów" oraz zasad ustalanych ponad wszelki ludzki rozsądek mamy dość w codziennej orce.

Niestety takie jest życie - taki mamy klimat. Pamiętaj, że co nie jest zakazane w domyśle jest dozwolone, z tego powodu "what if" w tylu miejscach. Możemy się nie zastanawiać co by było, gdyby 14 latek wybił Tobie zęba, albo co jeszcze gorsze Ty jemu, co by było gdyby ktoś przyniósł gazówkę na śrut 4,5 mm na strzelankę, albo użył wojskową petardę chcąc wykurzyć przeciwnika z małego, ciemnego bunkra... Mnie nie stać na takie podejście, szkoda zdrowia i życia...

cAmper napisał(a):Weekend W ma być uzgodniony ale luźny, zabawa i fun ponad regulaminy.

Wyczuwam delikatną ironię, ale - przepraszam bardzo - dla zwiększenia poziomu własnej zabawy nie mam zamiaru łamać ustaleń ;) i j.w. wolałbym mieć pewność, że wszyscy obecni na imprezie jednak mają podobne podejście do tematu i stosują się do tych samych zasad, do których w każdej chwili można się odnieść. Ty, Zenek, Ja, White czy wielu innych je znamy i się stosujemy (mam nadzieję ;), ale nie wiesz kto i z jakim pomysłem "na fajną zabawę" się zjawi. W co prawda ekstremalnych sytuacjach, ale możliwych do wystąpienia jedyne co nam pozostanie, to wrócić do domu jeszcze przed rozpoczęciem zabawy, bo na jakiej podstawie powiesz kolesiowi który łamie niepisane zasady, że nie może tu i teraz biegać z nami w tym lesie. Ma do tego takie samo prawo jak my.

Powtórzę jeszcze raz: nie jest moim celem tworzenie dziwnych tworów. Zwyczajnie chodzi o to, żeby spisać niepisane, by kwasów i bezsensownych dyskusji i tłumaczeń (głównie na forum) było jak najmniej - odpycha to nowych, ale podejrzewam, że wpływa to też na aktywność :wet: :wet: :wet: . W czym widzimy problem, skoro to wszystko i tak obowiązuje (w formie pisanej czy niepisanej). Niestety ale po dość obszernej lekturze forum nasuwa się wniosek, że honorowe traktowanie przyjętych ustaleń nie jest w zasięgu wszystkich. Zająłem się tym po to, aby uporządkować maksymalnie sprawy, ułatwić życie "nowym" w poznaniu naszych reguł gry, oraz zwiększyć poziom zabawy. niestety i w tej dyskusji mieszają się dwie sprawy - ale są one nierozłączne: zasady sobotnich ankiet oraz regulamin udziału w spotkaniu.

Po raz kolejny przepraszam za długość posta, ale lubię się wypowiadać jasno i klarownie, żeby nie tłumaczyć się z każdego slowa. No też grafomania mnie ogarnia ;)
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Schwarz » 22 mar 2015, o 19:35

Offtop:

O ho! Widać że wiosna idzie! :wet:

Koniec offtopa
Obrazek
Avatar użytkownika
Schwarz
Administrator
 
Posty: 2976
Dołączył(a): 18 sie 2009, o 20:03
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Obrona Narodowa.pl, F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2008

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Sevi » 22 mar 2015, o 21:13

Schwarz napisał(a):Offtop:

O ho! Widać że wiosna idzie! :wet:

Koniec offtopa


Daje Lajka :wet:
Avatar użytkownika
Sevi
 
Posty: 412
Dołączył(a): 28 gru 2010, o 15:59
Lokalizacja: WWa
White Cross: Core-Team
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 23 mar 2015, o 07:11

I ja dam lajka :lubie: czasem kółko wzajemnej adoracji się może przydać w boju ;)

Schwarz napisał(a):O ho! Widać że wiosna idzie! :wet:


To niezaprzeczalny fakt, jest więc okazja na wiosenne porządki, a po nich jeszcze bardziej wzrosną szanse na nowe twarze w naszym gronie ;)
Co Panie i Panowie sądzą o spisaniu regulaminu w jedną - nieco śmierdzącą - kupę?
Ostatnio edytowano 23 mar 2015, o 13:58 przez glock_45, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Schwarz » 23 mar 2015, o 09:27

Z tego co widzę, to ankieta działa i nie ma z nią problemów. Jeden przypadek, kiedy nałożyły się imprezki nie oznacza że trzeba wszystko dyskutować na nowo.
Doceniam chęci, ale to działanie na wyrost i szukanie dziury w całym. Zawsze kiedy wydarzy się coś nie ujęte w punktach, zostaje nam zdrowy rozsądek. Rozbijanie sobotnich jebanek to temat stary jak to forum i poprzednie.

Za miesiąc wam przejdzie. Jak nie, to dopiero wtedy będzie można uczciwie uznać, że coś jest jednak na rzeczy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Schwarz
Administrator
 
Posty: 2976
Dołączył(a): 18 sie 2009, o 20:03
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Obrona Narodowa.pl, F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2008

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 23 mar 2015, o 13:45

Schwarz napisał(a):Za miesiąc wam przejdzie. Jak nie, to dopiero wtedy będzie można uczciwie uznać, że coś jest jednak na rzeczy.

Z całym szacunkiem, ale podobne zdanie padało już nie raz i nadal jest to samo:
http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=10561#p140788
http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=10561#p140792
http://weekend-warriors.pl/viewtopic.php?f=11&t=10561#p140803
Podobne wypowiedzi były też w poprzednio linkowanych przeze mnie wątkach i za każdym razem sprawy są odkładane do następnego "takiego razu". Moim zdaniem funkcjonuje nie do końca jednoznaczna interpretacja zasad, a na forumowych przepychankach i gadaniu się kończy za każdym razem - co odstrasza nowych ludzi ;) Już to raz pisałem, że jako świeży w naszym gronie mam chęć coś robić, mam jakieś tam pomysły, ale przy braku poparcia i chęci innych do działania nic sam nie zrobię, z czasem chęci mi przejdą, podobnie zresztą jak innym zarówno :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jak i :wet: :wet: :wet: i dalej będzie marazm...

Schwarz napisał(a):Z tego co widzę, to ankieta działa i nie ma z nią problemów. Jeden przypadek, kiedy nałożyły się imprezki nie oznacza że trzeba wszystko dyskutować na nowo.

<żart_mode> Ankieta działa, bo jest oparta na skryptach jak mniemam :P </żart_mode> nie działa interpretacja zasad nią rządzących. Nie jest to pierwszy przypadek - ale możemy postarać się żeby był ostatni. Nie mam zamiaru dyskutować wszystkich zasad na nowo i tego nie robię, zebrałem tylko do kupy (myślę, że w treściwej formie) wszystkie zasady i związane z nimi wątpliwości jakie napotkałem na forum, które rozsiane były po wielu wątkach, nawet z założenia nie związanych z ankietami, regulaminami, etc.

Schwarz napisał(a):Doceniam chęci, ale to działanie na wyrost i szukanie dziury w całym.

Ja nie szukam dziury w całym, bo ta dziura jest tam gdzie ją widzę: niejasna interpretacja zasad. Dziury w całym bym szukał, gdybym nie prowadził merytorycznej rozmowy, tylko beznadziejne i nic nie wnoszące przepychanki. Staram się swój punkt widzenia za każdym razem sensownie umotywować, nie stosuję argumentów w stylu "nie bo nie" lub "tak ma być i już", nie mam zamiaru też robić rewolucji, czy przepychać swoich pomysłów na siłę. Staram się prowadzić dialog i poznać Wasze zdanie. Chciałbym przy okazji zmotywować większą ilość osób do dyskusji i aktywnego działania na forum.

Schwarz napisał(a):Zawsze kiedy wydarzy się coś nie ujęte w punktach, zostaje nam zdrowy rozsądek.

Gdybyśmy tak bardzo liczyli na zdrowy rozsądek - skąd dyskusja o dopuszczeniu mancraftów, skąd ustalane zasady dot. fps i trybu ognia, skąd zasady dot. piro, czy niedopuszczanie w "samopas" małolatów? Mancraft'y nie są dopuszczone właśnie z tego powodu, że zdrowy rozsądek każdy rozumie inaczej, podobnie z piro. Inna sprawa, że przy takim podejściu równie dobrze można zamknąć regulamin w słowach: "maksimum zabawy przy maksimum zdrowego rozsądku, nie rób drugiemu co tobie nie miłe, jak przegniesz już z nami nie pograsz". Tylko kto jest chętny testować rozsądek innych na własnej :3: ? Ja dziękuję ;)

Schwarz napisał(a):Rozbijanie sobotnich jebanek to temat stary jak to forum i poprzednie.

Tak, zgadzam się z tym, z tego właśnie powodu zaproponowałem taki a nie inny kształt "zasad ankiety", wydaje mi się, że rozwiązania te pozwolą na zmarginalizowanie tych sytuacji i związanych z nimi kwasów i nieporozumień. Dodatkowo zaproponowałem zapisanie i tak już "funkcjonujących" zasad, które nie są zapisane - co powoduje ich "kulawe działanie" i dodatkowe nieporozumienia nie tylko w stylu "co autor miał na myśli".

Moim zdaniem wszystko jest już praktycznie "podane" na tacy, dałem konkret, kwestia tylko czy szanowne grono zgadza się na to co zaproponowałem czy nie, ewentualnie czy są jakieś pomysły żeby to ulepszyć. Ot cała dyskusja dla mnie do tego powinna się sprowadzać, a nie do tego czy warto działać, czy warto robić, czy warto myśleć, czy warto zapobiegać itp. Bo jeśli nie warto działać i nic zmieniać, to po co psioczenie, że mało ludzi, że kwasy, że termoska, że forum umiera, po co dyskusje nad ankietami, zasadami bezpieczeństwa, etc....
Ostatnio edytowano 23 mar 2015, o 14:09 przez glock_45, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 23 mar 2015, o 14:04

Nie no... Glock_45 wybacz ale rezygnuje z czytania. Napisz rzeczowo co i jak do 180 znaków ;)
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 23 mar 2015, o 14:20

Mówisz i masz (niestety nieco ponad 700 znaków ze spacjami):

Za każdym razem sprawy są odkładane do następnego, nie funkcjonuje jednoznaczna interpretacja zasad, kończy się to na przepychankach i jałowych dyskusjach odpychających nowych i starych. Dałem konkret, czekam na konkretne sugestie.
Cała dyskusja nie powinna być o sensowności działania. Jeśli nie warto działać i nic zmieniać, to po co psioczenie? (mało ludzi, kwasy, termoska, forum umiera, dyskusje nad ankietami, zasadami bezpieczeństwa, etc)
Jeśli już zaczęła się jakakolwiek dyskusja n.t. regulaminów i zasad to zakończmy ją konkretem/ustaleniami zawartymi w jednym miejscu, których nikt nie będzie mógł podważać i interpretować jak mu wygodnie.

A w skrócie maksymalnym: nie zgadzam się ze zdaniem że na Forum WW2 wszystko jest OK i wspaniale i że nic nie trzeba robić.
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 23 mar 2015, o 16:36

glock_45 napisał(a):Jeśli już zaczęła się jakakolwiek dyskusja n.t. regulaminów i zasad to zakończmy ją konkretem/ustaleniami zawartymi w jednym miejscu, których nikt nie będzie mógł podważać i interpretować jak mu wygodnie.


Zaczynasz mnie troche przerazac. Wlasnie robisz cos czego chcesz zakazać w przyszłości.

Na pewno są rzeczy ktore warto poprawić ale przy takich scianach tekstu trudno do czegos dojść bo wiekszosc z nas to dorosli ludzie z rodzinami i milionem obowiazkow, wiec nie mamy czasu na przesiadywanie godzinami przy monitorze.
Moze jak masz konkretny projekt zmiany to napisz do Daleja i ustal z nim ankiete na dany temat. Wtedy bedziemy mieli szanse na wypowiedzenie sie.

Pozdrawiam
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Gofer » 23 mar 2015, o 16:38

Panowie ..... szczerze .... o co tu kama :shock: ???????? glock ... błagam Cię zwolnij .... bo serwera zabraknie :lol:
To hell and back always together .... !!!! " R.I.T. TEAM "
Avatar użytkownika
Gofer
 
Posty: 158
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 11:44
Lokalizacja: NADARZYN
White Cross: R.I.T. TEAM
Na starym Warriorze od: 2009

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 23 mar 2015, o 18:07

Prawdę powiedziawszy sam nie wiem o co chodzi ;) w poście z 20 mar 2015, zamieszczonym o 11:03 wrzuciłem konkretną propozycję zasad ankiety i regulaminu sobotnich otwartych, licząc na merytoryczną dyskusję (jestem za lub jestem przeciw i dlaczego). Padły pytania skąd to się wzięło - a no ogarnąłem miliard wątków na forum dotyczących tych kwestii. Nic nie wymyślałem według własnego widzimisię, a jeśli coś źle ogarnąłem to White wyjaśnił mi co i jak rzeczywiście jest w poście poniżej mojego.
Na chwilę obecną do całości propozycji odniósł się tylko White, wskazując mi na błędy, które zostały poprawione, wyjaśniłem też wszystkie niejasności odnosząc się do uwag White'a.
Zenek napisał(a):Zaczynasz mnie troche przerazac. Wlasnie robisz cos czego chcesz zakazać w przyszłości.

Nie bardzo wiem do czego mam się odnieść. Konkret poproszę. Nie interpretuję według własnego widzimisię ani nie podważam żadnych funkcjonujących ustaleń, jedynie zaproponowałem rozwiązanie w postaci konkretnego tekstu w poście z 20 mar 2015 z godz. 11.03 i pytam Was o zdanie czy jest ono dobre.
Zenek napisał(a):Na pewno są rzeczy ktore warto poprawić ale przy takich scianach tekstu trudno do czegos dojść bo wiekszosc z nas to dorosli ludzie z rodzinami i milionem obowiazkow, wiec nie mamy czasu na przesiadywanie godzinami przy monitorze.

Poprawki istniejących regulaminów polegają na dopisaniu nigdzie nie spisanych zasad + korekta stylu/gramatyki już zapisanych punktów. Spójrz na mój post z 20 marca raz jeszcze. Też wbrew pozorom mam życie poza WW2 i siedzenie tutaj nie zajmuje mi szczególnie dużo czasu (czytanie i pisanie w sensie).

Zenek napisał(a):Moze jak masz konkretny projekt zmiany to napisz do Daleja i ustal z nim ankiete na dany temat. Wtedy bedziemy mieli szanse na wypowiedzenie sie.

Projekt zmian jest w poście z 20 marca, ankieta ma sens tylko wtedy, gdy do propozycji nie będzie już żadnych zastrzeżeń - czyli po jej poprawieniu wg Waszych uwag/sugestii, bo pod ankietą i tak będą ściany tekstu z pytaniami i odpowiedziami skąd to i w takiej wersji - a nic nowego tam naprawdę nie ma. Ale OK - przyjął do wiadomości... Właśnie w tym wątku masz szansę odnieść się do konkretnej propozycji zmian, co uczyniłeś m.in.:
Zenek napisał(a): Co do reszty punktow:
VIII. To jest punkt ktory warto przemyśleć z :wet: Bo może to wcale nie byłoby takie głupie.


Nie rozumiem z jakiego powodu sprawę musi "klepnąć" Dalej, żebyśmy zaczęli merytoryczną dyskusję na konkretny temat. Poza wszystkim jak będzie miał ochotę to się wypowie w tym wątku lub założy nowy wedle własnego uznania. Moim zdaniem Dalej'a powinno się zapytać o zdanie i zainteresować tematem tworzenia ankiety/głosowania w momencie, gdy już sami będziemy pewni czy chcemy zaproponować konkretny tekst zasad (podkreślam i powtarzam: nie zmiana zasad, tylko fizyczny sposób ich zebrania w jednym miejscu), przy czym podejrzewam, że sam doskonale wie co i kiedy "powinien" zrobić.

Pozdrawiam.

Edycja: przepraszam, jednak mimochodem zmiany zasad tworzenia ankiety zaproponowalem, choć nie do końca - bo dyskusja na ten temat się zaczęła, ale jak zwykle nie zakończyła się wcale (tym bardziej konkretami). Chodzi o dopisywanie komentarzy do miejscówek w ankiecie - pkt. VIII oraz IX. A i pewne zmiany - uściślają formy a nie treści - zaproponowane przeze mnie są już w: ankiecie (alfabetyczna kolejność miejscówek) i kształt pierwszego posta pod ankietą ;)
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez pablito » 23 mar 2015, o 23:19

Chłopie jak chcesz grać w regulaminy to idź pograć w D&D fabularne.

Zasady strzelanek i ankiet są jasne i żadnej rewolucji tu nie będzie.
Avatar użytkownika
pablito
 
Posty: 780
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 24 mar 2015, o 06:46

Poproszę o rozmowę n.t. propozycji z 20.03 z konkretami co z nią jest nie tak jak powinno. Bez wycieczek personalnych i wciągania w jałową dyskusję. Konkretnie gdzie widzisz rewolucję?
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Gofer » 24 mar 2015, o 09:24

glock .... błagam już wystarczy .... nie zauważyłeś ludzie mają już dosyć .... :(
To hell and back always together .... !!!! " R.I.T. TEAM "
Avatar użytkownika
Gofer
 
Posty: 158
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 11:44
Lokalizacja: NADARZYN
White Cross: R.I.T. TEAM
Na starym Warriorze od: 2009

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez pablito » 24 mar 2015, o 09:37

glock_45 napisał(a):Poproszę o rozmowę n.t. propozycji z 20.03 z konkretami co z nią jest nie tak jak powinno. Bez wycieczek personalnych i wciągania w jałową dyskusję. Konkretnie gdzie widzisz rewolucję?


Żadnej rozmowy tu nie będzie, ale jako, że jesteś nowy dam Ci dobrą radę...zajmij się tym co najciekawsze w asg, szpejem, replikami i strzelaniem, a nie pisaniem opowiadań na forum.
Avatar użytkownika
pablito
 
Posty: 780
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez cAmper » 24 mar 2015, o 09:59

Amen ... :tato:
cAmper
 

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez glock_45 » 24 mar 2015, o 10:29

pablito napisał(a):Żadnej rozmowy tu nie będzie, ale jako, że jesteś nowy dam Ci dobrą radę...zajmij się tym co najciekawsze w asg, szpejem, replikami i strzelaniem, a nie pisaniem opowiadań na forum.

Pozwolisz, że sam będę decydował czym i kiedy będę się zajmował. Nie wciągaj mnie w personalne wycieczki, taka mała uwaga - sam prowadzisz dyskusję, której nie chcesz.

Nowy czy stary nie ma różnicy - nie interesuje mnie rozmowa i dyskusja na dany temat to się nie udzielam. A poza wszystkim czy może mi ktoś wyjaśnic skąd ten opór i o co tu chodzi?
Avatar użytkownika
glock_45
 
Posty: 194
Dołączył(a): 23 lut 2015, o 17:16
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez pablito » 24 mar 2015, o 10:51

Pozwolisz, że sam będę decydował czy coś mnie interesuje czy nie.
Nie interesuje mnie zmienianie zasad, które funkcjonują od dawna z powodzeniem i do tej pory nie było większych problemów z ich przestrzeganiem, natomiast interesuje mnie gdy ktoś sieje ferment na forum, którego jestem użytkownikiem i próbuje na siłę wprowadzać jakieś niepotrzebne ulepszenia.

Personalnych wycieczek jeszcze nie zacząłem, ale jak będziesz taki upierdliwy to pewnie zacznę.

Jak masz potrzebę pisania to może wymyślisz jakieś scenariusze na sobotnie jebanki zamiast tworzyć kolejne paragrafy.
Avatar użytkownika
pablito
 
Posty: 780
Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 0

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Gofer » 24 mar 2015, o 11:56

glock .... odpuść .... po prostu odpuść .... bo rozmowa na temat zaczyna ostro odbiegać od tego na co była zamierzona .... a za jakiś czas zrozumiesz panujące tu zasady 8-)
To hell and back always together .... !!!! " R.I.T. TEAM "
Avatar użytkownika
Gofer
 
Posty: 158
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 11:44
Lokalizacja: NADARZYN
White Cross: R.I.T. TEAM
Na starym Warriorze od: 2009

Re: ANKIETA ZASADY

Postprzez Zenek » 24 mar 2015, o 12:16

Gofer :lubie:
White już skorzystał z ankiety zaprojektowanej przez Ciebie Glock_45.

WhiteKaszyn napisał(a):Start godzina 10:00
Skrócony regulamin imprezy:
1. Wyposażenie obowiązkowe:
a) Atestowana ochrona oczu (obowiązuje całkowity zakaz zdejmowania na polu gry);
b) Pomarańczowa Kamizelka - oznaczenie "TRUPA" (nie zielona, czarna czy różowa ).
2. Ustala się następujące limity FPS (kulki 0,2 g) dla poszczególnych trybów ognia (pracy) replik posiadanych podczas gry:
a) Walka na bliskie dystanse (CQB) 0-350 FPS;
b) Ogień automatyczny 0-450 FPS;
c) Ogień pojedynczy 0-600 FPS.
3. Przed rozpoczęciem gry dopuszczalne jest ustalenie honorowania deklaracji strzału na odległości poniżej 10 m;
4. Użycie w grze replik Polarstar oraz Volwerin jest dopuszczalne pod warunkiem spełnienia w/w limitów prędkości początkowych.
5. Kategorycznie zabrania się posiadania podczas gry replik systemów RAM i Mancraft oraz nie stosowania się do trybów ognia w ramach w/w limitów - maksymalna prędkość początkowa kulki 0,2g nie może przekroczyć 600 FPS.
6. W grze nie mogą uczestniczyć osoby będące po spożyciu alkoholu i/lub innych środków odurzających;

Osoby które nie spełniają powyższych wymogów nie zostaną dopuszczone do gry. Pełne regulacje dotyczące organizacji gry i uczestnictwa w niej zawiera REGULAMIN OTWARTYCH STRZELANEK OGÓLNOMAZOWIECKICH dostępny pod adresem: viewtopic.php?f=11&t=131


Jeśli chcesz natomiast dyskutować o tym wzorze to ja bym rzeczywiście zamienił kilka rzeczy ( :shock: :shock: :shock: ):

# Zamiast - Ustala się następujące limity FPS -> po prostu: Limity FPS - Kto ustala? Co ustala? Prawniczy żargon lepiej sobie odpuścić żeby ktoś szukający strzelanki nie miał wrażenia że strzela się z paniami z okienka w urzędzie skarbowym ;)
# Przed rozpoczęciem gry dopuszczalne jest ustalenie honorowania deklaracji strzału na odległości poniżej 10 m; - Srrruuuu.... Zawsze jest dopuszczalne, czy to napiszemy czy nie. Może lepiej: Na dystansie, poniżej 10m nie strzelamy z replik 350fps+, zamiast strzału można deklarować trafienie hasłem 'Dostałeś' lub 'Bang bang'.
# Kategorycznie zabrania się posiadania podczas gry replik systemów RAM i Mancraft oraz nie stosowania się do trybów ognia w ramach w/w limitów - maksymalna prędkość początkowa kulki 0,2g nie może przekroczyć 600 FPS. - A gdzie stare dobre: Repliki RAM i Mancraft NIE GRAJĄ! i po co pisać drugi raz o limitach?
# 'Osoby które nie spełniają powyższych wymogów nie zostaną dopuszczone do gry. Pełne regulacje dotyczące organizacji gry i uczestnictwa w niej zawiera REGULAMIN OTWARTYCH STRZELANEK OGÓLNOMAZOWIECKICH' ... brzmi groźnie, a wystarczy: Na sobotnich strzelankach obowiązuje Regulamin... (link)


Jest takie piękne hasło: Less is more.
Nie komplikujmy czegoś co nie musi być skomplikowane ;)

:mhm:
"Nie mówiłbym tyle o sobie, gdybym kogoś innego znał równie dobrze" ~ Henry David Thoreau
Avatar użytkownika
Zenek
 
Posty: 139
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 14:56
Na starym Warriorze od: 0

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Organizacja i Regulamin gier na Mazowszu

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron