fallout

Association of International Mercenaries | Forum otwarte

Moderator: Victor

fallout

Postprzez Ksieciu » 7 sty 2011, o 01:02

War...war never changes...

rzeku z martą mówili żeby wrzucić to tutaj-przykładowe frakcje w Falloucie z quasi-fabularnym opisem

czas i miejsce akcji:tzw. Core Region- Kalifornia, na północ od miasta znanego kiedyś jako Los Angeles rok 2162-tuż po śmierci Mistrza i zniszczeniu bazy Mariposa przez osobnika znanego jako Mieszkaniec Krypty.

Cel strategiczny-przejąć kontrolę nad Core Region-myślę wprowadzić puntky za wykonane questy,zebraną przedwojenna technologię itp.


Frakcje:

1.Brotherhood of Steel
Kapitan Roger Maxson w ostatnich latach Wielkiej Wojny stacjonował w bazie Mariposa jako zastępca dowódcy garnizonu.Pech chciał że baza była miejscem nieludzkich eksperymentów z użyciem wirusa FEV na dezerterach i innych więźniach Armii,co gdy wyszło na jaw niezbyt spodobało się stacjonującym tam żołnierzom i doprowadziło do wybuchu buntu na czele którego zbuntowani żołnierze postawili Rogera Maxsona.Po rozstrzelaniu personelu naukowego Maxson ogłosił przez radio dezercje z armii i secesję od Stanów Zjednoczonych.Na jego szczęście rząd i armia USA była w tym czasie zbyt zajęta spadającymi z nieba chińskimi bombami atomowymi by się z nim rozprawić.
Cudem ocaleni z nuklearnej zagłady żołnierze Maxsona,postanowili opuścić bazę w obawie że przeoczenie tak ważnej bazy zostanie wkrótce naprawione.W tym celu udali się do starego,rządowego schronu Lost Hill zabierając z bazy Mariposa cały sprzęt i zapasy jakie mogli unieść.Po dotarciu do bunkra Maxson ogłosił,że ani on,ani jego ludzie nie będą narażać życia dla cudzych celów i przeformował swój oddział w quasi-zakon nazwany "Bractwo Stali".
Bractwo jest organizacją która choć nie jest już stricte armią to jednak zachowali wiele cech US Army takich jak hierarchiczna organizacja,pion dowodzenia,dyscyplinę i wysoki poziom wyszkolenia.Po armii amerykańskiej odziedziczyli też olbrzymie zasoby,wiedzę i technologię w tym pancerze wspomagane czyniące Paladynów Bractwa niemal niepokonanymi w boju.Jednak pomimo to Bractwo nigdy nie wykorzystywało swoich możliwości do rozszerzania swojej władzy,tylko zgodnie z doktryną Maxsona o niedzieleniu się wiedzą z innymi wykorzystywało swój potencjał do poszukiwania resztek przedwojennej wiedzy i zwalczania bezpośrednich zagrożeń,ograniczając kontakty z otoczeniem do niezbędnego minimum.
Sytuację zmieniło przybycie do siedziby Bractwa człowieka znanego jako Mieszkaniec Krypty.Przekonał on Bractwo do złamania zasady nieangażowania się w sprawy pustkowi i rozprawienia się z armią supermutantów.Teraz kiedy armia Mistrza została rozbita przywódcy Bractwa muszą odpowiedzieć sobie na pytanie o przyszłość organizacji:pozostać przy doktrynie izolacji,włączyć się w proces jednoczenia Pustkowi i wspomóc go swoją wiedzą czy też wykorzystać przewagę militarną i ścisnąć Kalifornię w żelaznej pięści Paladynów.

2.Vault 13
Można powiedzieć że Krypty były socjologicznym eksperymentem na wielką skalę.Powstały by przetestować ludzkość.Niektóre nie miały dość jedzenia lub wody,w innych zakwaterowano tylko mężczyzn,jeszcze inne przeznaczono do otwarcia po zaledwie pół roku.Każda była zorganizowana w wyjątkowy sposób by przetestować jej mieszkańców.Krypta 13 była wyjątkowa.Została zaprojektowana by pozostać zamkniętą aż do momentu aż będziemy tego potrzebować.W języku naukowym nazywa się to grupą kontrolną
Dick Richardson, Prezydent Stanów Zjednoczonych 2220-2242

Krypta 13 podobnie jak wiele jej podobnych była częścią tajnego projektu rządowego o którym oczywiście nie powiedziano ich mieszkańcom.Oficjalnie miały bowiem zapewnić przetrwanie obywatelom Stanów Zjednoczonych i stać się centrami ponownego zaludnienia kraju po wojnie.Krypta 13 miała pozostać w izolacji przez 200 lat jednak pewien błąd administracyjny sprawił że stało się inaczej.Mianowicie przeznaczony dla Krypty 13 zapasowy moduł sterujący systemem oczyszczania wody trafił do Krypty 8.Kiedy w 2161 roku system uległ nieodwracalnemu uszkodzeniu Nadzorca Krypty był zmuszony wysłać jednego ze swych ludzi z misją zdobycia zastępczego urządzenia.Człowiek ten znany później jako Mieszkaniec Krypty nie tylko zdobył potrzebną część ale także pokonał Mistrza,władcę supermutantów i został okrzyknięty na Pustkowiach bohaterem.Zaniepokojony tym Nadzorca wypędził bohatera z Krytpy obawiając się ujawnienia lokalizacji schronu a także tego że bohater stanie się nowym przywódcą Krypty i przełamie jej izolację.Działanie to przyniosło odwrotny skutek-w Krypcie wybuchł bunt a kiedy na jaw wyszły założenia rządowego projektu i fakt że Nadzorca był w niego wtajemniczony,został przez mieszkańców schronu skazany i stracony.Krypta została otwarta a jej nowi przywódcy nawiązali kontakt z Bractwem Stali co zapoczątkowało nową erę dla jej mieszkańców.

3.Necropolis (ghoule/zombie/mutanci jak zwał tak zwał)
Mieszkańcy Necropolis,niegdyś pieknego i kwitnącego miasta Bakersfield!Wy którzy zostaliście tak okrutnie potraktowani przez los pewnie nieraz zastanawialiście się dlaczego to wam przypadł w udziale tak straszne doświadczenie.Dlaczego to Wy cierpicie męki w waszych zmutowanych ciałach,dlaczego Wasze piękne miasto stało się zbieraniną dymiących ruin.Dlaczego jesteście traktowani jak wyrzutki,jak gorsza rasa przez tych którzy doprowadzili świat do takiego stanu.Przez tych którzy podpalili świat nuklearnym płomieniem,przez tych którzy zbudowali wadliwy schron przez co waszym udziałem stało się piekło mutacji.Tak drodzy przyjaciele,słusznie szukacie winnego-to ludzie,ludzie są winni naszego cierpienia.Ale teraz drodzy przyjaciele karty się odwróciły bo mamy to czego oni potrzebują do przetrwania-wodę,wodę pompowaną z trzewi naszej ziemi i jeśli będą jej chcieli,to niech za nią słono zapłacą
Set władca Necropolis

4.Khans (bandyci)
Nie każdy mieszkaniec Pustkowi chce trudzić się codzienna walką o przetrwanie i wydzieraniem pustyni jedzenia,wody i innych bogactw.Niektórzy wolą iść na skróty i żyć z owoców pracy innych,przekonując ich do dzielenia się przy pomocy noża i pistoletu.Dla innych nudne życie rolnika czy kupca jest nie do przyjęcia i szukają życia pełnego wrażeń i przygód.Jeszcze inni są po prostu szaleńcami nurzającymi się w krwi i szukającymi śmierci.Dlatego wielu z nich formuje mniej lub bardziej liczne bandy,wyznając najstarsze prawo na świecie-prawo silniejszego.
Jedną z takich grup są kultywujący tradycje nomadów-rabusiów Chanowie.Oryginalne pochodzenie Chanów to Krypta 15 która ze względu na przeludnienie została opuszczona przez część mieszkańców,która aby przeżyć na pustyni zaczęła rabować osady i karawany.Wkrótce przeistoczyli się w zbrojną bandę,napadającą na słabszych i uciekającą przed silniejszymi.Beztroskie życie bandytów trwało aż do 2161 roku kiedy to porwali dla okupu córkę Aradesha,lidera miasteczka Shady Sands.Ten zamiast zapłacić okup wynajął najemnika,który odbił dziewczynę zabijając przywódce Chanów Garla i wielu jego ludzi.Jednak skoro nawet wojna nuklearna nie zniszczyła przestępczości to co dopiero pojedynczy człowiek.
Resztki rozbitej bandy snuły się po pustyni aż do dnia w którym wzięli do niewoli Dariusa van Vertena-dezertera z Bractwa.Pojmany wykorzystał obyczaj bandy i wyzwał ich obecnego przywódce na rytualny pojedynek wręcz i go pokonał.Wtedy bandyci okrzyknęli go nowym hersztem.Van Verten szybko wykorzystał swoją wiedzę szkoląc bandytów w walce i organizować ich na sposób wojskowy co sprawiło że pomimo niewielkiej liczy stanowią poważne zagrożenie dla osad na Pustkowiu.

5.New Unity (supermutanci)
Wirus FEV,cud przedwojennej nauki,miał stworzyć superżłonierzy,silnych,inteligentnych i wytrzymałych,którzy mieli przechylić szalę zwycięstwa na stronę USA.Niestety w postapokaliptycznym świecie nic nie działa tak jak trzeba.Wirus FEV okazał sie interferować z radiacją powodując że ludzie pod wpływem wirusa owszem mutowali w silnych i wytrzymałych mutantów ale niestety inteligencja drastycznie spadała.Ci którzy mutowali w sposób obejmujący także wzrost inteligencji stanowili niecały promil.
Sprawiło to że po śmierci Mistrza,armia supermutantów została pozbawiona przywództwa i stała się łatwym łupem dla Paladynów Bractwa którzy rozbili ją dzięki przewadze w sztuce wojennej.
Większość mutantów wycofała się za Góry Skaliste,część zamieniła się w chaotyczne bandy krążące po Kalifornii,niewielka część zamieszkała wśród ludzi.Ludzie odtetchnęli z ulgą.Pokonanie armii Mistrza,jego śmierć i zniszczenie zbiorników z wirusem FEV zdawało się zapowiadać koniec zagrożenia ze strony supermutantów.
Jednak wkrótce ludzie zaczęli tajemniczo znikać a kupcy wracający z pustkowi z przerażeniem w oczach mamrotali coś o "bestiach" podchodzących w nocy pod obozowiska.Nikt nie zwracał na to uwagi zwalając te opowieści na majaki spowodowane udarem lub radiacją,a zniknięcia tłumaczyć zdaniem "cóż ludzie zawsze ginęli na Pustkowiach"...

6.NCR(ludzie z Wasteland)
Życie na pustkowiach to nie bułka z masłem.Nie ma co jeść i pić,dookoła roi się od radskorpionów,mutantów i bandytów,kobiety się nie depilują a papier toaletowy przestali produkować 90 lat temu.Jakby mało tego było to jeszcze ta afera z supermutantami.Całe szczęście że udało się skurwieli pogonić.Szkoda tylko że to dzięki tym zakutym w stal dupkom z Bractwa.Teraz będą chcieli żeby ich całować w tyłek w podzięce.
Trzeba by się samemu jakoś zorganizować,w końcu nie po to przetrwaliśmy tyle lat na pustkowiu żeby byle banda mutantów czy gości o wyglądzie chodzących lodówek miała nas niewolić i mordować według woli.Co my,jesteśmy gorsi niż oni?


Rzeczek wpadł jeszcze na dobry pomysł stworzenia schematu sympatii i animozji pomiędzy frakcjami (typu frakcja A handluje z członkami frakcji B ale do frakcji C strzela bez ostrzeżenia itp.)

Jak uznasz Victorze że lepiej wrzucić to w jakieś tajne podforum i wywalisz to śmiało nie obrażę się.
Ostatnio edytowano 20 sty 2011, o 16:33 przez Ksieciu, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Ksieciu
 
Posty: 467
Dołączył(a): 4 lis 2009, o 19:59
Lokalizacja: Wieża Zła
White Cross: Zen Fighters Milsim Unit (retired)
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez Victor » 14 sty 2011, o 19:56

Dobra robota. Teraz to trzeba zapleść w przestrzeń. Najlepiej SD.
Avatar użytkownika
Victor
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 09:21
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM/ JS 1410
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez korzenny » 20 sty 2011, o 14:32

Radiówek byłby też neizły gdyby go dobrze przygotować... Nawet jest krypta. O falloucie już od dawna mówimy i ja chciałem w tym klimacie robić iwent szczelankowo-całonocno-integracyjny.
Możnaby na wiosnę ścisnąć poślady i całym timem + Niedobzi (hehehe) przygotować odpowiednio teren, zabezpieczyć co jest niebezpieczne, dobudować, zbudować lokalizacje, zagrać na całym terenie, zrobić duuuużą szczelankę z późniejszą całonocną banią z ogniskiem itd...


@Księciu pisząc o falloucie powinieneś zaćżąć od "WAR.... WAR NEVER CHANGES...." hehehe
tel do mnie w razie co: 603520630
M16A3 - 540fps a już niedługo żaba zmieni się w piękną SPRkę
Avatar użytkownika
korzenny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 2 gru 2009, o 13:16
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 2008

Re: fallout

Postprzez Ksieciu » 20 sty 2011, o 16:38

teraz zadowolony Korzeniu?

trzeba się powymyślać mechanikę gry,misje dla poszczególnych frakcji itd. itp. najlepiej potkać się gdzieś przy piwsku bo piwsko wspomaga myślenie.I cicho sza,pisać tu jak najmniej co by gawiedź łoriorowa niespodzianek miała.
Avatar użytkownika
Ksieciu
 
Posty: 467
Dołączył(a): 4 lis 2009, o 19:59
Lokalizacja: Wieża Zła
White Cross: Zen Fighters Milsim Unit (retired)
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez korzenny » 20 sty 2011, o 18:02

Zatem temat trzeba przenieść do forum zamkłego, a na piwsko się jakoś spotkać, co by wstepnie zarysy chocby obczaić...
Proponuję jakoś początek lutego...
tel do mnie w razie co: 603520630
M16A3 - 540fps a już niedługo żaba zmieni się w piękną SPRkę
Avatar użytkownika
korzenny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 2 gru 2009, o 13:16
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 2008

Re: fallout

Postprzez Ksieciu » 20 sty 2011, o 19:25

dzwoń jak coś,ja mam nadmiar wolnego czasu a piwska nie odmawiam nigdy
Avatar użytkownika
Ksieciu
 
Posty: 467
Dołączył(a): 4 lis 2009, o 19:59
Lokalizacja: Wieża Zła
White Cross: Zen Fighters Milsim Unit (retired)
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez Victor » 22 sty 2011, o 13:59

Teren SD (Radiówek odpada)

- Khans napadają i rabują,zabijają, rzadko biorą haracze. Poruszać się można tylko w grupach-karawanach na karawanach trzyma łapa jedna frakcja z miasta X,
-do osłony Karawan wynajmowani są Podróznicy, czyli gracze.
Pomysł jest taki, aby około 1/4 uczestników stanowiły luźne nietimowe elektrony i rożne indywidua. Dzięki temu scenariusz będzie bardziej RPG/LARP (zawieranie znajomości-grupowanie się w drużyn, braterstwo krwi booza i nukacoli. prowadzące własną politykę i nagniatające questy.
- Można poruszać się pojazdem - bez ryzyka ataku ze strony Khanów i nomadów, na skróty - wastlendem, ale trzeba przynieść własne paliwo-lub je opłacić! Pojazd załatwię jakiś fajny - Unimoga.

Kapsle są ważne, stanowią podstawę gry, należy opracować rynek-Tutaj prośba do wszystkich -zbierajcie kapsle-musimy je oznaczyć.
Poszukujemy, także osoby która opracuje ekonomię tego całego interesu, tak aby nie dopuścić do przejęcia gotówki przez jedną frakcje. Należy również zrównoważyć barter: za wodę, benzynę =regulowane ceny-dumping i spekulanci są ścigani przez np. Marshala z miasta Y (Ma taki obowiązek!). Ilość stimpaków. Przemyt/handel-Vault reszta świata itd.
Necropolis jako jedyne źródło wody bardzo mi odpowiada :) Atak na nich oznacza, atak pozostałych frakcji na tych ryzykantów.

*Kto miałby trzymać kasę na paliwie? Teksas Rangers?
*Czy dla podniesienia realizmu zabronić własnych napojów? A wodę do picia (w kubku!)ewentualnie można dostać w Kaplicy Oświecenia, ale trzeba wysłuchać kazania, albo wyspowiadać się?
* Druki, zadania, mapy, Czy coś poza kapslami przy uiszczeniu wziątka za teren i organizację dajemy? Myślę, że tak. Szykuje się sporo pracy.
*Jakieś pomysły na questy i warunki zwycięstwa. Questy muszą być tak po dwa nastronę plus pula dla wszystkich czyli także dla Podróżników

XXXXXXX
Questy na zamkniętym.
Avatar użytkownika
Victor
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 09:21
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM/ JS 1410
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez Porzeczka » 22 sty 2011, o 15:45

Nie powiem, ale nakrecilem sie czytajac ten topic :)

Ograniczone zasoby wody - jestem za (btw z jedzeniem tez tak mozna zrobic :) ).

Nie wiem na ile bedzie to do zrobienia, ale mam pare pomyslow dot. szeroko pojetej wymiany handlowej.

Rozumiem ze bandyci i inne npce nie beda w pelni podlegac zasadom dotyczacym podroznikow. Zatem co wypluwaja gdy sie takiego zabije?? Proponuje losowa ilosc kapsli i/lub kulek. W bardzo rzadkich przypadkach jakis przedmiot (moze paliwko).
Co do samych podroznikow, na pewno beda umierac (nierzadko). Stad pytanie co mozna takim misiom zabrac. Wg. mnie zabranie wody, jedzenia, kulek (poza 1 wypelniona ladownica (100 kulek)), broni glownej powinno byc ok. I tutaj pojawia sie zonk - wymog zeby kazdy mial bron boczna :/
Dodatkowo niemoznosc sciagania pancerzy z trupow oraz wymog aby gracz zdobyczna bron niezwlocznie uplynnial (zeby odrodzony gracz mogl ja odzyskac). Ta zasada raczej dlatego zeby kazdy mogl biegac ze swoja replika, a z drugiej strony zeby mozna bylo cos na innych graczach zdobywac.
Dodatkowo nie korzystamy ze zdobytej broni i dbamy tak zeby nic sie replice nie stalo!
Co sie dzieje z matrwym graczem? Idzie grzecznie do respa w miescie do ktorego nalezy i co ma po odrodzeniu - pitolet (kazdy ma zawsze jeden), 100 kulek i umowiona ilosc kapsli (zalezy od cen tak zeby nie mial za duzo :] ).

Zabity gracz traci zawsze caly ekwipunek (bron glowna + pancerz). Jezeli nie zostal okradziony zachowuje caly zapas jedzenia, picia, kulek, kapsli (troche ja w diablo).

Po smierci bron i pancerz musza byc zdane w najblizszym sklepie, gdzie nastepnie mozna ten sprzet kupic ponownie - dzieki temu powinna byc jakas rotacja pancerzy i mozliwosc upgrejdu (stalego, bez end game'a).
Uwaga! Mozna kupic jedynie egzeplarze 'swojej broni'.

Dzieki temu zabity gracz nadal bedzie mogl wzglednie skutecznie brac udzial w grze a jednoczesnie bedzie mial pare dodatkowych okazji na podroze - np po stracona bron bo ta najpewniej pojawi sie w miescie innym niz jego - wynajmowanie innych graczy zeby mu cos dostarczyli... Ogolnie szlajanie sie za sprzetem i przy okazji trafianie na ciekawe questy - zeby nie bylo jak za dawnych czasow w rpg - siedzicie w karczmie i podchodzi do Was koles i zleca Wam super robote :)

Niestety tak jak to pisze juz dostrzegam pewnie problemy (pomijam "zawilosc"): fakt ze gracze beda zbierac kase i ja chowac w miastach, co moze spowodowac braki kapsli... :/ ale chyba bedzie mozna to jakosc rozwiazac :)
Ryzyko exploit'owania tez jest spore, bo zgrana grupa bedzie mogla zgarniac co raz to wieksze ilosci kapsli i ... chyba ze npce beda cacy i bedzie sie dalo takich niesfornych sprowadzac na ziemie :)

Ma ktos madry pomysl jak rozwiazac kwestie pancerzy?? Wytrzymalosc itp...
Avatar użytkownika
Porzeczka
 
Posty: 24
Dołączył(a): 20 maja 2010, o 10:04
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez chiba » 22 sty 2011, o 17:08

Widzę,że temat ruszył.Cieszę się.Ze swojej strony uprzedzam od razu że będę parła jak czołg, żeby ta impreza się odbyła i tu pytanie: kiedy się spotykamy, żeby omówić questy? Miał być początek lutego.Czyli kiedy konkretnie? Jakieś propozycje?

Porzeczka napisał(a):
Nie wiem na ile bedzie to do zrobienia, ale mam pare pomyslow dot. szeroko pojetej wymiany handlowej.


Wszelkie pomysły dot fabuły są mile widziane.
Jakieś bardzo mądre słowa z bardzo mądrej książki
Avatar użytkownika
chiba
 
Posty: 308
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 15:39
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez Ksieciu » 22 sty 2011, o 18:09

Ja mam taką jedną uwagę praktyczną.Rozumiem że chcemy jak najbardziej odwzorować grę ale nie należy tworzyć zbyt szczegółowych i ścisłych reguł bo cały system będzie zgrzytał.pamiętajcie że na w grze postać to zbiór zer i jedynek a komputer rzuca za nas kostką na trafienia z karabinu plazmowego.Tu graczami są żywi ludzie którym może się nie chcieć,mogą zapomnieć a jakaś zasada zadziała w praktyce zupełnie inaczej niż intencja organizatora albo w ogóle się nie sprawdzi.

Co do zrzucania przedmiotów przez trupy-gracze powinni mieć możliwość łupienia trupów z kapsli i innych przedmiotów "in-game".Zabieranie cudzej repliki czy kulek i pancerza raczej się nie sprawdzi-ludzie nie lubią tracić z oczu swojej prywatnej własności wartej walizkę pieniędzy i tu widzę potencjalne źródło kwasów i niechęci gawiedzi łoriorowej do uczestnictwa.

Woda-pytanie co z Vault 13?Też mają własną wodę czy przyjmujemy że waterchip znowu się zepsuł?


Co do znikania waluty z rynku-sposób by ktoś niczym w ZSRR ścigał tych którzy magazynują gotowiznę i siła zabierał im kasę raczej się nie sprawdzi.Trzeba wymusić naturalny obieg gotówki balansując zasoby pomiędzy stronami,tworząc rynek najemników (i nie tylko w rodzaju pistoletu do wynajęcia tylko np.naukowiec,lekarz,mechanik,kierowca itp.) różne pożyteczne usługi i przedmioty (np. rad-X do eksplorowania terenów skażonych promieniowaniem),łapownictwo itp.


pomyślałem żeby zrobić moderkę "od środka" tzn.żebyśmy wcielili się w niezabijalnych NPC w każdej frakcji ale takich raczej stojących na uboczu-typu nieśmiertelny barman w mieście ludzi, najstarszy weteran BOS itp. którzy w razie czego podzielą się z graczami informacjami,naprowadzą na questy,podpowiedzą czego gdzie szukać itp. (oczywiście nie za darmo ;))

Pytanie o mechanikę trafień jest trafne.Ludzie i ghoule wiadomo tak samo ale jak uwzględnić wytrzymałość supermutantów i paladynów w power armour?

A może by tak jakieś orgowe,tajne forum co by nam nikt przez ramię nie zaglądał?
Avatar użytkownika
Ksieciu
 
Posty: 467
Dołączył(a): 4 lis 2009, o 19:59
Lokalizacja: Wieża Zła
White Cross: Zen Fighters Milsim Unit (retired)
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez korzenny » 24 sty 2011, o 10:36

Temat tu miał umrzeć... Po co zdradzać...
Przenieśmy się na zamknięty, my z Rzeczkiem ostatnio gadaliśmy o tym i mamy fajnych kilka pomysłów, ale nie piszmy ich tu... Vic skasuj całkiem temat jeżeli nie można go przenieść na zamknięty...
Zróbmy ludziom frajdę z niespodzianki
tel do mnie w razie co: 603520630
M16A3 - 540fps a już niedługo żaba zmieni się w piękną SPRkę
Avatar użytkownika
korzenny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 2 gru 2009, o 13:16
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 2008

Re: fallout

Postprzez chiba » 24 sty 2011, o 10:45

Proponuje najpierw dać Złym dostęp do naszego zamkniętego forum, a potem przenosić temat.
Jakieś bardzo mądre słowa z bardzo mądrej książki
Avatar użytkownika
chiba
 
Posty: 308
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 15:39
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez korzenny » 24 sty 2011, o 18:43

A czemu jeszcze nie mają?
tel do mnie w razie co: 603520630
M16A3 - 540fps a już niedługo żaba zmieni się w piękną SPRkę
Avatar użytkownika
korzenny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 2 gru 2009, o 13:16
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 2008

Re: fallout

Postprzez Ksieciu » 24 sty 2011, o 22:17

mamy jeszcze tę resztkę autonomii ;)
Avatar użytkownika
Ksieciu
 
Posty: 467
Dołączył(a): 4 lis 2009, o 19:59
Lokalizacja: Wieża Zła
White Cross: Zen Fighters Milsim Unit (retired)
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez korzenny » 25 sty 2011, o 23:01

autonomia nie ma tu nic do rzeczy chodzi o to kto ma dostęp do naszych danych poufnych związanych z taktyką, planowaniem, organizacją scenariuszy, tym wszystkim o czym mogą wiedzieć tylko wtajemniczeni i ściśle z nami współpracujący... Wy powinniście mieć moim zdaniem bo na scenariuszach większych i tak ściśle z nami współpracujecie lub jesteście wręcz na potrzeby scenario włączani w nasze struktury, wspólnie organizujemy często imprezy lub pomagamy sobie...
tel do mnie w razie co: 603520630
M16A3 - 540fps a już niedługo żaba zmieni się w piękną SPRkę
Avatar użytkownika
korzenny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 2 gru 2009, o 13:16
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 2008

Re: fallout

Postprzez Ksieciu » 25 sty 2011, o 23:09

to tylko taki żarcik był
Avatar użytkownika
Ksieciu
 
Posty: 467
Dołączył(a): 4 lis 2009, o 19:59
Lokalizacja: Wieża Zła
White Cross: Zen Fighters Milsim Unit (retired)
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez Ksieciu » 27 sty 2011, o 17:23

Avatar użytkownika
Ksieciu
 
Posty: 467
Dołączył(a): 4 lis 2009, o 19:59
Lokalizacja: Wieża Zła
White Cross: Zen Fighters Milsim Unit (retired)
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez Victor » 28 sty 2011, o 11:51

Termin proponuję ustalić na lato lipiec - sierpień.
1. Nic się wtedy nie dzieje bo teamy są rozbite w rozjazdach. A nasza zabawa opiera się na indywidualnych zgłoszeniach.
2. Inaczej nie będę mógł poświęcić się organizacyjnie. Co najwyżej wspomóc czasem pomysłem. I nie firmuję organizacji.
3. Ciepło i lato. Sporo czasu mają studenciaki a to jakieś 30% środowiska, oraz zastój w połowie zawodów.
Avatar użytkownika
Victor
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 09:21
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM/ JS 1410
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez korzenny » 28 sty 2011, o 12:27

My myślelismy jakoś o wiośnie ostatnio, co by jeszcze lato w pełni nie było. Są pewne przemawiające za tym aspekty ale to może nie na forum otwartym. Ten termin letni to okres marazmu w ASG bo dzieje się sporo w innych sprawach. Wyjazdy, wakacje, inne zabawy, choćby przykładowo dla off-road'u to szczyt sezonu nie ma weekendu bez rajdu.
tel do mnie w razie co: 603520630
M16A3 - 540fps a już niedługo żaba zmieni się w piękną SPRkę
Avatar użytkownika
korzenny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 2 gru 2009, o 13:16
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 2008

Re: fallout

Postprzez Ksieciu » 28 sty 2011, o 17:40

a może wczesna jesień?np wrzesień?Jest jescze ciepło ale nie gorąco,ludzie powracali z urlopów a studenci mają jeszcze wakacje.

Poza tym na jesieni nic się nie dzieje, a wiosna zawsze zapchana jest imprezami ergo zainteresowanie będzie niższe.W samym tylko maju jest majówka,Red River,Stargate i Afgaraq.Poza tym będzie więcej czasu na przygotowanie w nudnym okresie letnim zamiast gorącym,pełnym eventów wiosennym.
Avatar użytkownika
Ksieciu
 
Posty: 467
Dołączył(a): 4 lis 2009, o 19:59
Lokalizacja: Wieża Zła
White Cross: Zen Fighters Milsim Unit (retired)
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez chiba » 28 sty 2011, o 22:56

Vic jak masz chwilę to zorganizuj dostęp Złym do naszego super, mega, tajnego forum bo myślę, że już zasłużyli żeby ich wtajemniczyć;) Tylko ani mi się ważcie wykradać naszych ściśle tajnopoufnych danych!
Jakieś bardzo mądre słowa z bardzo mądrej książki
Avatar użytkownika
chiba
 
Posty: 308
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 15:39
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez korzenny » 29 sty 2011, o 08:08

Dżizas chłopaki po Twoim poście pewnie z oczyma jak pięciozłotówki rozmarzają sie jak to cudownie mieć dostęp do naszego super-hiper-mada-faka-forum. Z resztą się nie dziwię, taki zaszczyt... Taki prestiż... To jak dostać wypasiony skuter na komunię, hehehe.... Popieram Cię Marta ręcoma i nogyma...
tel do mnie w razie co: 603520630
M16A3 - 540fps a już niedługo żaba zmieni się w piękną SPRkę
Avatar użytkownika
korzenny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 2 gru 2009, o 13:16
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 2008

Re: fallout

Postprzez Victor » 30 sty 2011, o 16:06

Dostęp dodany do ukrytego podforum. Teraz czas na inicjację ;p

Z terminami i organizacją imprez jest tak. Robię w wakacje=nie biorę kasy. Robię w inne miesiące = biorę kasę. A nie wiem, czy chcecie podbijać cenę Fallouta o dodatkowe 10 PLN na moje wynagrodzenie.
Avatar użytkownika
Victor
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 09:21
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM/ JS 1410
Na starym Warriorze od: 0

Re: fallout

Postprzez korzenny » 31 sty 2011, o 11:44

Nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy pod AIMowym szyldem zrobili na wiosnę sami część 1szą, a latem z Tobą Vic kontynuację...
tel do mnie w razie co: 603520630
M16A3 - 540fps a już niedługo żaba zmieni się w piękną SPRkę
Avatar użytkownika
korzenny
 
Posty: 177
Dołączył(a): 2 gru 2009, o 13:16
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM
Na starym Warriorze od: 2008

Re: fallout

Postprzez Victor » 31 sty 2011, o 16:59

No jasne, że nie. Może nawet dam radę być i robić za NPC'a czy coś pomóc na miejscu.

Tutaj link do terenu:
http://wikimapia.org/#lat=52.2611644&lo ... =sd%20wopk
Avatar użytkownika
Victor
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 09:21
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM/ JS 1410
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do AIM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron