Moderator: Pi White
nom4k napisał(a):co bedzie tym artefaktem? czy będziemy mogli go zobaczyć przed grą?
Nestor napisał(a): No i trzeba zdefiniować "na tym terenie" - bo jeżeli spoza taśmy oznaczajacej zielony pas można grzać karabinów to nikt z tego pasa nie wyjdzie do przeciwnika. Oni grzeją full auto, a ja pyk pyk i nie mam zasięgu. Sens ma zakaz strzelania w wyznaczony pas z innej broni niż klamki i na pasie tez tylko klamkowy pojedynek. Może, ale nie musi być ciekawie - trzeba by spróbować.
pablito napisał(a):Rozumiem, tylko co na przykład z sytuacją gdy jedni mają kratę i wyszli z nią spoza strefy klamkowej, reszta bez klamek osłania, przeciwnik nie może używać karabinu aby strzelać na zewnątrz, więc są jakby w dupie :P
Żeby odbić muszą wyjść ze strefy, a tam już czekają karabiny.
heavenly napisał(a):Rapsodia - zabawa zbyt prosta nie jest smaczna.Męczy szybko. Utrudnienia są po to żeby było ciekawiej. I zdecydowanie podoba mi się ograniczenie strefy z klamkami. Co prawda ideałem byłyby zabudowania gdzie takie ograniczenie byłoby naturalne, no ale nie można mieć wszystkiego...
Rapsodia napisał(a):OK. Prowadziłam sporo LARPów w swoim życiu to nie może być trudniejsze ;-) Zajmie mi to trochę zapewne bo się zaraz bronię na studiach+ pracuję ;-) W czerwcu już większy luz będzie to mogę pokombinować:) Wszelkie pomysły, opinie i zdania będą mile widziane. Jak coś opiszę to wrzucę gdzieś na forum i obgadamy szczegóły.
Rapsodia napisał(a):Ok, to pomysł najpierw Ci na prv wrzuce i zasięgnę Twojej opinii, bo jesteś chyba miarodajnym przykładem co się ludziom podoba:P (kończę socjologię ;-))
Vario napisał(a):Dobre...:)
Wygląda na to, że Ci którzy nie zdobyli kraty ehm...artefaktu ;) muszą się albo wycofać albo gnać biegiem w głąb strefy wroga żeby wyjąc karabin ( mało kuszące )
Do jutra wymyślę co zrobić z tym fantem;(
pawelo napisał(a):Czy za broń krótką można uznać shotguna 3 kulkowego 250fps?
Pucek_Pucek napisał(a):A może zrobić coś takiego : strzelanka tylko na semi osoby posiadające klamki do 1 drużyny reszta do drugiej ;] albo ci co mają klamki mają 2 życia (po trafieniu kładą sie na ziemi na 30s potem ożywają osoby z karabinami (oczywiście tylko na semi) mają tylko 1 życie potem wracają na respa ;] moim zdaniem to spoko opcja np karabiny bronią bunkra klamki atakują fajnie by się to grało , i nie było by nie domówień typu " ja nie wiedziałem ze na tym terenie tylko klamki grają ;]
darecki napisał(a):A czy jest dopuszczone wyniesienie "artefaktu" w sobie?:D
Tzipioor napisał(a):... w razie czego mogę nawet naparzać się szyszkami :) ...
Powrót do Gry otwarte - Sobota
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości