gra na zasadach CCS 31.03 MŁ + AAR

Dostępne dla wszystkich osób przestrzegających regulaminu otwartych gier mazowieckich.

Moderator: Pi White

gra na zasadach CCS 31.03 MŁ + AAR

Postprzez KwaziMag » 20 mar 2012, o 12:46

Nie zakładam oddzielnego tematu.
Tutaj proszę wstawić AAR ekipy, które w dniu dzisiejszym tj. 31.03 brały udział w grze na zasadach CCS.

AAR naszej drużyny, wyciętej przez ekipę dow. przez Atre postaram się wrzucić wieczorem

Dziękuje wszystkim tym, którzy tego dnia byli i brali udział w grze na MŁ. Mam nadzieję, że następnym razem też będziecie.

Pozdrawiam









Data: 31.03.2012 (sob)
Godz.: od 10 do 17
Miejsce: MŁ

Gra od 16+

Obrazek

Szczegółowa mapa z domniemanymi miejscami przetrzymywania jeńców na maila


Część tekstu żywcem zaczerpnięta z postów 6th, Python

Ogłaszający temat nie jest organizatorem spotkania w aspekcie prawnym, dajemy jedynie propozycje wspólnego działania w terenie w grze otwartej z wytycznymi podanymi na forum. Każdy kto znajdzie się w obszarze działań wyznaczonym przez ogłaszającego w dniu podanym jako termin gry będzie uważany za nepla.

Jako grupa będziemy uczestniczyć na takich samych zasadach jak pozostałe zespoły.

W grze mogą brać udział zespoły do 10 osób.
Nie ma sojuszy. Każdy oddział działa samodzielnie i każdy inny jest traktowany jako wrogi.
Komunikacja i przydział kanałów wg uznania dow. zespołów.
Można podsłuchiwać ale nie można wprowadzać w błąd.
Każdy zespół sam podejmuje jaką odegra rolę i jakie postawi sobie zadania na podstawie opisu zdarzenia.

Gra w założeniu oparta jest o system CCS 4 ( viewtopic.php?f=24&t=36 ) ze zmianami, które zostaną opisane w dalszej części. Dopuszcza się do gry zespoły działające na innych zasadach np. Red System, MCS itp. ale z ograniczeniami opisanymi poniżej jak dla CCS'owców. Każdy taki zespół musi zgłosić z jakiego systemu ran będzie korzystać. Gracze od 16l i więcej.

MEDYK

Dopuszcza się jako medyka osobę bez przeszkolenia, ale musi to być ochotnik i taki medyk może być tylko jeden na oddział. Jeżeli w zespole będzie kilka osób po przeszkoleniu min PP to wszyscy mogą być medykami dla oddziału. Medyk sam nie może się opatrzyć powyżej rany RL

Każdy medyka ma mieć długopis
Każdy gracz powinien posiadać swoją kartę KOR
Wszyscy gracze muszą mieć zegarek i najlepiej jakby nie był t zegarek w tel. kom

OPATRYWANIE

Zgodnie z zasadami CCS opatrunek zakładany przez medyka powinien być typu wojskowego składającego się z gazy oraz opaski dzianej. W związku z tym że gra jest dla początkujących dopuszcza się zwykłe apteczne bandaże bez gazy jako opatrunek. Należy jednak taki bandaż użyć z pełną starannością a nie na hura. O to kilka przykładów jak to powinno mniej więcej wyglądać Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

W przypadku opatrywania łowy lub korpusu należy zdjąć hełm lub kamizelkę/pasoszelki

SYSTEM RAN i TRAFIENIA:
Obowiązują trafienia wielokrotne. Jeśli seria trafia w kilka stref ciała, dla każdej strefy ciągniemy jedną kartę.(LOSOWANIE NASTĘPUJE ZAWSZE Z PEŁNEJ TALII !!!) Np. Do tej pory seria trafiająca w obie nogi liczona była jako trafienie pierwszej nogi, teraz trafiane są obie nogi). Strefy to.: nogi, ręce, tułów, głowa z szyją. Nawet będąc rannym i czekając na medyka każde kolejne trafienie to losowanie karty. Tutaj proszę o trochę wyobraźni i jeżeli dostanę np. 10 kulek to uznajmy się od razu za KIA. Znacznikiem trafienia lub kamizelką odblaskową oznaczają się tylko trupy. Ranny nie wyciąga żadnego znacznika trafienia i nie krzyczy dostałem, może być dalej ostrzeliwany, aż do jego "śmierci" w wyniku odniesionych ran lub w wyniku kolejnych ran odniesionych w trakcie oczekiwania na pomoc medyczną.


BROŃ I AMUNICJA:

Podział broni na broń szturmową i broń wsparcia zgodnie z CCS.

roń szturmowa: to co w magazynkach (w jednym magazynku maksymalnie 80 maksymalna ilość magazynków 20 szt ) + 800 szt dodatkowo luzem.
broń wsparcia: 1000 kulek +2000szt luzem (wszystkie boxy). W przypadku posiadania jednego boxa doładowanie polega na odpięciu magazynka, schowania do ładownicy, wyjęcie z ładownicy, zasypanie nową porcją kulek i za symulowanie zarepetowania SAW'a
Karabiny snajperskie do 200 kulek (ograniczenia magazynków jak w realu)

Kulki można wymieniać pomiędzy odpowiadającymi sobie replikami wzg. używanej amunicji.

Każdy "świeży" po ewakuacji (respie opisanym w dalszej części post'a) może się doładować do stanu początkowego gry. Doładowanie w trakcie gry jest zabronione.

PIROTECHNIKA:

Nie dozwolona.

OGRANICZENIE FPS:

Maksymalnie 550 fps dla auto (powyżej tylko single, w tym przypadku minimalna odległość strzału to 30m)

BALISTYKA

Dopuszcza się plastikowe hełmy (rana jeden poziom w dół) tylko do pierwszego trafienia. Hełmy zgodne z zasadami CCS do trzech trafień. Potem tracą swoje właściwości.

Płyty balistyczne twarde min 2kg również rana jeden poziom w dół. Do trzech trafień. Potem jak w przypadku hełmów. W przypadku posiadania balistyki miękkiej (min 3kg) i twardej (min 2kg od sztuki) rana o dwa w dół. Do trzech trafień. Sama balistyka miękka nie obniża rany.


RESPY

W grze będą respy dwojakiego rodzaju.

1. Każdy ranny lub zabity powinien zostać przeniesiony w miejsce w którym w realnych działaniach wylądowałby śmigłowiec ewakuacyjny typu Bell 212 (UH-1). Czas oczekiwania na śmigłowiec to 30 min. od momentu wyznaczenia lądowiska. Za rannych i trupy dostaje się "świeżych"

2. Każdy trup lub ranny, którego oddział nie chce ewakuować musi zostać ukryty. Polega to na tym że jego oddział przez 20 min czeka bezczynnie i traktowane jest to jako wirtualne ukrycie zwłok/rannego. Po tym czasie "ukryci" oznaczają się szmatą/kamizelką i udają się do pkt. ewakuacyjnego, którym jest miejsce z którego zespół rozpoczął grę. Aby gracz mógł wrócić z powrotem do gry jego zespół musi udać się na miejsce z którego rozpoczęli grę, odczekać 30 min. jako oczekiwanie na posiłki i z powrotem wejść do gry.

Nie zależnie od wyboru rodzaju respa można skorzystać w sumie tylko 3 razy.
W oczekiwaniu na posiłki może dojść do wymiany ognia z innym zespołem. W tym momencie czas się nie zatrzymuje leci dalej ale dot. tylko tych rannych i zabitych przed wymiana ognia tj. w przypadku poniesienia strat w potyczce w trakcie oczekiwania na posiłki dla "nowych rannych i zabitych" należy wezwać nowy transport zgodnie z zasadami opisanymi wcześniej.

---------------------------------------------------------------------------------------------

ZARYS WYDARZEŃ

Wojna domowa w Ylandi między nacjami zamieszkującymi państwo (Y1, Y2, Y3). Państwo Xlandia wysłała na morze lotniskowiec. Maszyny startujące z jego pokładu maja za zadanie ewakuację obywateli Xlandi z terenu Ylandu. W trakcie jednego z takich przelotów z nie wyjaśnionych przyczyn jedna z maszyn runęła na ziemię. Kilka tyg. później wywiad państwa Xland otrzymał informację że z katastrofy ktoś przeżył i że jest przetrzymywany w niewoli. Wywiad z uzyskanych informacji wytypował trzy DOMNIEMANE pozycje na terenie państwa Ylandia, w których mogą być przetrzymywani jeńcy wojenni. Dowództwo podejmuje decyzję wysłania na terytorium państwa Ylandia oddziału, który ma na celu sprawdzenie tych miejsc i ewentualnie odbić ludzi którzy przeżyli katastrofę i przetransportować ich bezpiecznie do strefy lądowania na ternie państwa Zlandia sąsiadującego z Ylandią.

Gra nie ma za zadanie wyłonienia jednego konkretnego zwycięzcy. Każdy zespół może wyznaczyć sobie dodatkowe zadania np. wysadzenie mostu, założenie pkt. kontrolnego na drodze etc.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Zespół grający sam podejmuję decyzję czy odgrywa żołnierzy Xlandi i sprawdza miejsca ewentualnie odbija jeńców i próbuje ich ewakuować (tutaj należy grać skrycie i unikać kontaktu bojowego), czy też odgrywa żołnierzy państwa Ylandia (jedną ze stron Y1, Y2, Y3) i stawia sobie za zadanie patrolowanie terenu i próbowanie likwidowania napotkanych wrogich oddziałów.
-----------------------------------------------------------------------------------------

UWAGA

Gra jest przeznaczona tylko dla osób chcących spróbować czegoś innego niż jebanka. Nikt was nie będzie pilnować, ale dla dobrej zabawy waszej i innych liczymy na uczciwość i przestrzeganie zasad. Kwasy wyjaśniać na miejscu poprzez podniesienie czerwonej szmaty podejście do siebie i wyjaśnienie sporu.

W zabawie uczestniczą tylko zespoły. Oczywiście kilka osób może się skrzyknąć i stworzyć na czas gry zespół.

W temacie proszę tylko zapisywać nazwę zespołu bez podawania liczebności np. 1 Anioły ciemności 2. Demony 3... itd.
Do osób zgłaszających zespół wyślę pm.

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 31 mar 2012, o 13:27 przez KwaziMag, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
KwaziMag
 
Posty: 48
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 14:55
Lokalizacja: Kobyłka
Na starym Warriorze od: 0

Re: otwarta gra na zasadach CCS dla początkujących 31.03 MŁ

Postprzez Mariusz (BRT) » 26 mar 2012, o 15:05

Czy ktoś w ogóle wybiera się na MŁ?
Avatar użytkownika
Mariusz (BRT)
.
 
Posty: 284
Dołączył(a): 4 wrz 2009, o 13:41
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: BRT
Na starym Warriorze od: 0

Re: otwarta gra na zasadach CCS dla początkujących 31.03 MŁ

Postprzez KwaziMag » 26 mar 2012, o 15:26

Na chwilę obecną trzy zespoły razem z nami.
Trzy inne jeszcze się zastanawiają
Avatar użytkownika
KwaziMag
 
Posty: 48
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 14:55
Lokalizacja: Kobyłka
Na starym Warriorze od: 0

Re: otwarta gra na zasadach CCS dla początkujących 31.03 MŁ

Postprzez PALLAD » 26 mar 2012, o 17:14

a można we dwóch :) no może nie początkujący ale tak dla sportu...
PALLAD
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19 lip 2011, o 12:59
White Cross: YELNET
Na starym Warriorze od: 0

Re: otwarta gra na zasadach CCS dla początkujących 31.03 MŁ

Postprzez KwaziMag » 26 mar 2012, o 18:08

Jedynym ograniczeniem jest maksymalna ilość ludzi w zespole tj. 10.

Oznacza to że już w jedną osobę jako snajper można. Co prawda wolałbym żeby samotnych strzelców było jak najmniej ale pewną ich liczbę można dopuścić.

Ponadto doświadczeni gracze podniosą tylko poziom gry dla nas początkujących, a sami mogą przy okazji potraktować spotkanie jako trening.

Na chwilę obecną zgłosiły się:

1. Jednostka Szybkiego Reagowania
2. 1SDR
3. 2nd CEB
4. Gwardia
5. Jägerregiment 1

Jeńcy o ile są bo wywiad doniósł o domniemanych miejscach ich przetrzymywania będą nie uzbrojeni i w razie odbicia będą współpracować. Ale podkreślam jeńcy mogą być ale nie muszą


Edit zasad dot. balistyki. Płyty balistyczne twarde min 2kg również rana jeden poziom w dół. Do trzech trafień. Potem jak w przypadku hełmów. W przypadku posiadania balistyki miękkiej (min 3kg) i twardej (min 2kg od sztuki) rana o dwa w dół. Do trzech trafień. Sama balistyka miękka nie obniża rany.
Avatar użytkownika
KwaziMag
 
Posty: 48
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 14:55
Lokalizacja: Kobyłka
Na starym Warriorze od: 0

Re: otwarta gra na zasadach CCS dla początkujących 31.03 MŁ

Postprzez KwaziMag » 28 mar 2012, o 13:27

Kolejna edycja posta pierwszego

1. OPATRYWANIE

Zgodnie z zasadami CCS opatrunek zakładany przez medyka powinien być typu wojskowego składającego się z gazy oraz opaski dzianej. W związku z tym że gra jest dla początkujących dopuszcza się zwykłe apteczne bandaże bez gazy jako opatrunek. Należy jednak taki bandaż użyć z pełną starannością a nie na hura. Rysunki poglądowe w pierwszym poście

2. ROŃ I AMUNICJA:

Podział broni na broń szturmową i broń wsparcia zgodnie z CCS.

broń szturmowa: to co w magazynkach (w jednym magazynku maksymalnie 80 maksymalna ilość magazynków 20 szt ) + 800 szt dodatkowo luzem.
broń wsparcia: 1000 kulek +2000szt luzem (wszystkie boxy). W przypadku posiadania jednego boxa doładowanie polega na odpięciu magazynka, schowania do ładownicy, wyjęcie z ładownicy, zasypanie nową porcją kulek i za symulowanie zarepetowania SAW'a
Karabiny snajperskie do 200 kulek (ograniczenia magazynków jak w realu)

Kulki można wymieniać pomiędzy odpowiadającymi sobie replikami wzg. używanej amunicji.

Każdy "świeży" po ewakuacji (respie opisanym w dalszej części post'a) może się doładować do stanu początkowego gry. Doładowanie w trakcie gry jest zabronione.


Lista zespołów zgłoszonych do gry w dniu 28.03.12 godz. 14.45 :

1. Jednostka Szybkiego Reagowania
2. 1SDR
3. 2nd CEB
4. Gwardia
5. Jägerregiment 1
6. FAB+PMC (Mazur masz powinieneś mieć PM ode mnie)
Avatar użytkownika
KwaziMag
 
Posty: 48
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 14:55
Lokalizacja: Kobyłka
Na starym Warriorze od: 0

Re: gra na zasadach CCS 31.03 MŁ + AAR

Postprzez KwaziMag » 31 mar 2012, o 13:27

Nie zakładam oddzielnego tematu
Tutaj proszę wstawić AAR ekipy, które w dniu dzisiejszym tj. 31.03 brały udział w grze na zasadach CCS.

AAR naszej drużyny, wyciętej przez ekipę dow. przez Atre postaram się wrzucić wieczorem

Dziękuje wszystkim tym, którzy tego dnia byli i brali udział w grze na MŁ. Mam nadzieję, że następnym razem też będziecie.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
KwaziMag
 
Posty: 48
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 14:55
Lokalizacja: Kobyłka
Na starym Warriorze od: 0

Odp: gra na zasadach CCS 31.03 MŁ + AAR

Postprzez Mazur » 31 mar 2012, o 16:52

Dziękujemy za dobrą organizację gry. Domyślam się że sporo FT zrezygnowalo z powodu mzawki. Skromny AAR wieczorem. Do zobaczenia następnym razem.
Mazur
 
Posty: 206
Dołączył(a): 10 wrz 2009, o 08:06
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: PMC
Na starym Warriorze od: 0

Re: gra na zasadach CCS 31.03 MŁ + AAR

Postprzez KwaziMag » 31 mar 2012, o 19:10

Oddział

1. Aur - strzelec/ 2 nawigator
2. Brat - strzelec
3. El com. - strzelec / 1 nawigator
4. KwaziMag (Ojciec) - strzelec / dow.

Straty przed bitewne

1. Misza - usprawiedliwiony
2. Pitru - mięczak :-)
3. Sajmon - usprawiedliwiony

Zadanie

Udać się do miejsc wskazanych przez wywiad gdzie mogą znajdować się jeńcy. W razie ich zlokalizowania podjąć próbę odbicia i przetransportowania do LZ. Uważać na krajowców nastawionych wrogo na każdego kogo napotkają.

Straty w oddziale 100 %.

Brat, Ojciec i Aur wyciągnęli od razu KIA, nie wiem jak El Com


Obrazek

O godz. 10.00 śmigłowiec transportowy dostarczył nas do pkt 1 w państwie Z. Stamtąd ruszyliśmy w kierunku granicy państwa Y. Po przekroczeniu granicy (10.15) ruszyliśmy do pierwszego obszaru B według zaznaczonej trasy. Od punktu 2 zaznaczonego na mapie regularnie słyszeliśmy komunikaty radiowe na kanale 4 PMR. Po sprawdzeniu obszaru B (dotarliśmy tam około 11, nie stwierdzono obecności wrogich oddziałów i jeńców) podjęliśmy decyzję, że kolejne miejsce do sprawdzenia do Obszar A. Zaczynając od pkt 3 do 4 znów regularnie słyszeliśmy wymianę komunikatów na kanale 4 PMR. Rozmowy miały lepszą jakość. Założyliśmy więc, że nepl jest albo przed albo za nami w niewielkiej odległości. Stwierdziłem że najlepszą decyzją będzie wejść w teren bagien. Woda po udo ale dotarliśmy do pkt 5 gdzie zrobiliśmy 10 min. przerwę na wylanie wody z butów. Kontakt radiowy z wrogim oddziałem został zerwany. Pomimo brodzenia w głębokiej wodzie morale w oddziale wysokie. Po przerwie ruszyliśmy dalej do Obszaru A. Dotarliśmy tam w okolicach godz 12.20. I tutaj popełniliśmy (popełniłem błąd). Zamiast od razu wydać rozkaż przeskoczenia na drugą stronę pustyni zatrzymaliśmy się na wzgórzu. Te minuty spowodowały że nawiązaliśmy kontakt z neplem (2 CEB + Jägerregiment 1). Krótka wymiana ognia i nasze złe pozycję spowodowały że zostaliśmy wybici do nogi. Udało nam się jedynie zlikwidować jednego z wrogów.

W związku z tym, że wybito cały oddział co za tym idzie nikt nie mógł wezwać śmigłowca lub ukryć zwłok nasza ekipa skończyła udział w rozgrywce około godz. 13.

Po drodze już wracając jako trupy spotkaliśmy jeszcze jedną ekipę w terenie FAB+PMC. Piszę to żeby nie było że byliśmy tylko my i 2CEBJag plus ekipa z nasłuchu radiowego.



A poniżej AAR 2nd CEB + Jagerregiment 1

Skład: 9 osób: Atre (TL), Łysy, Trejter, Aceton, Ciećwa, Choisen One, Sov, Condorado, Kris
Zadania:
- Przeszukać wyznaczone strefy w poszukiwaniu jeńców, ewakuować ich jeśli zostaną odnalezieni
- Unikać patroli przeciwnika

Przebieg:
~11:00 - wyjście w teren
11:20 - dotarcie do punktu C, przeszukanie obszaru w poszukiwaniu jeńców
12:10 - dostrzeżenie ruchu npla w obszarze A
12:15 - rozpoczęcie manewru flankowania przez dwóch strzelców (Ciećwa, Kris) przez bagna celem odwrócenia uwagi przeciwnika
12:25 - kontakt ogniowy z nplem okupującym obszar A. Wynik wymiany ognia: 4 KIA po stronie npla, 1 KIA po stronie naszego patrolu - Ciećwa. Nie stwierdzono obecności jeńców w obszarze A
12:30 - przeniesienie "zwłok" Ciećwy do miejsca umożliwiającego lądowanie śmigłowca w pobliżu obszaru A
13:00 - przybywa śmigłowiec, "zwłoki" zostają umieszczone "na pokładzie", przybywa jeden żołnierz w ramach uzupełnień.
13:10 - kontynuacja patrolu w kierunku obszaru B
13:55 - dotarcie do obszaru B, również nie stwierdzono obecności poszukiwanych jeńców, ani żadnych śladów npla
14:30 - opuszczenie terenu gry

Mapy nie mogłem przekopiować do wglądu http://asgw.pl/post159395.html#p159395
Avatar użytkownika
KwaziMag
 
Posty: 48
Dołączył(a): 8 sty 2011, o 14:55
Lokalizacja: Kobyłka
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Gry otwarte - Sobota

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości