Afgaraq 6 19-20 czerwca - info organizacyjne (zacznij tutaj)

Archiwum informacji nt poprzedniej edycji LARPa

Moderatorzy: Tato, Sushi, Echelon4, kałasz

Afgaraq 6 19-20 czerwca - info organizacyjne (zacznij tutaj)

Postprzez Tato » 9 gru 2009, o 18:10

6 edycja Afgaraqu odbędzie się w przedostatni weekend czerwca.

Scenariusz: już znany - patrz Tło Fabularne.
Mechanika: patrz opis niżej
Strony - patrz Opis Stron
Miejsce - Wola Wodyńska (opis dojazdu poniżej)
Cena: 50 zł (więcej sczegółów poniżej)

Komitet Organizacyjny - Pluton Inżynieryjny z przyjaciółmi czyli Sushi (Panie przodem), Echelon (jak go kobieta puści), Entomb (paróóóówa), Kałasz (mózg) i ja (czyli Ojciec).
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 - 22-23 maja 2010

Postprzez Tato » 28 sty 2010, o 17:19

ZMIENIONY BANNER:
Kod: Zaznacz cały
[url=http://weekend-warriors.pl/viewforum.php?f=108][IMG]http://img.photobucket.com/albums/v258/milut/afgaraq/A6-banner-nowy.jpg[/IMG][/url]
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 - 22-23 maja 2010

Postprzez Tato » 25 mar 2010, o 14:59

GDZIE:

Znane jest już miejsce gdzie w tym roku odbywać się będzie knucie i walka: teren należacy do ASG SCE w Woli Wodyńskiej pod Siedlcami.

Szczegóły na temat dojazdu na teren, zdjęcia odbytych tam imprez (m.in Warhammera 40k), plany: http://www.asg.siedlce.pl/contact.php

Trasa dojazdu z opisem w Targeo - KLIK!

Teren jest dla nas dostępny od piątku (jak zwykle impreza integracyjna) przez sobotę i niedzielę. Zwaracam uwagę, że w tym roku scenariusz będzie 2 dniowy!

Dostępny jest dojazd busem z Warszawy dla niemotoryzowanych!
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 (22-23 maja) - info organizacyjne

Postprzez Tato » 5 maja 2010, o 13:02

KIEDY:

Przyjeżdżać można już w piątek 21 maja w godzinach popołudniowych. Do dyspozycji graczy będzie ogrodzone pole namiotowe (Namiot NS) oraz Bar z grillem i piwem z kija. Gra trwa do niedzieli 23 go maja do wczesnych godzin popołudniowych (13-14).
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 (22-23 maja) - info organizacyjne

Postprzez Tato » 5 maja 2010, o 13:09

ATRAKCJE:

W cenie wstępu jest:
- gra dwudniowa
- legalny teren z umocnieniami, budynkami etc
- ogrodzone pole offgame, z umywalniami, toaletami i barem
- scenariusz i rekwizyty
- nagrody od sposorów: 30kg kulek i M4A1 CQB Kings Arms!
- pojazdy ingame w tym jeżdżący, dostepny za pieniądze ingame'owe transporter opancerzony!
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 (22-23 maja) - info organizacyjne

Postprzez Tato » 5 maja 2010, o 14:54

Mamy przyjemność poinformować, że po raz kolejny udało się utrzymać poziom ceny biletu, który wynosi:
- 50 złociszy przy wpłacie na konto do 19go maja
- 60 złociszy przy wpłacie na miejscu
.


Owe 50 zł należy wpłacać przelewem na konto do 19 maja (środa) (liczy się data wpływu). Wpłaty po tym terminie będa przyjmowane gotówką na miejscu podczas rejestracji i będą wynosić 60 złotych.

Dodatkowo osoby, które wpłacą na konto do 12 maja otrzymają prezent - T shirt z Afagaraqu!

Obrazek


Przelew opisujemy metodą: "NICK strona imie_i_nazwisko" np: "TATO Metropolia Tomek Siedlecki" Osoby wpłacające do 12go maja dodatkowo podają rozmiar T-Shirta

Można używać skrótów tzn WBA, AGR, ADT itd Darujcie sobie proszę wszelkie dopiski typu "za handel bronią" czy "za usługi towarzyskie" - ludzi jest za dużo a czasu za mało by przez to sie przedzierać. :)

Ogolnie wszystkie przelewy nie opisane w powyższy sposób traktujemy jako dobrowolne składki na Lambo (kolejne!) dla moderatorów gry. :P


Dane Konta:

MBank
57 1140 2004 0000 3102 6097 0610
Tomek Siedlecki
Czołowa 32V
Warszawa
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 (22-23 maja) - info organizacyjne

Postprzez Tato » 6 maja 2010, o 16:45

REGULAMIN:
Uwaga są pewne zmiany, dotyczące np obecności pojazdów opancerzonych.

OGÓLNE ZASADY DOT AFGARAQU:

- obowiązuje strój cywilny z elementami arabskimi: galabija, arafatka, turban etc. Istniej zakaz noszenia mundurów! Wyjątkiem od tej zasady są służby celne i WOP jako służby mundurowe. Również i oni jednak muszą mieć elementy stroju arabskiego!

- Afgaraq jest bardziej LARPem niż strzelanką. Ważniejsze jest wczucie się w klimat i odgrywanie roli, niż nabijanie fragów.

- W namiotach znajdujących się na polu gry nie wolno palić papierosów, fajek, trawki, kolegów itp. Nic nie wolno palić!!!

- Przestrzegać zwyczajowych reguł stosowanych na każdej strzelance. (czerwona szmata, gogle, itp.)

- Spożycie jakiegokolwiek alkoholu w trakcie imprezy tj od soboty rano do niedzieli jest ZABRONIONE i skutkuje usunięciem z imprezy.

- Wynik Afgaraqu podlega ocenie organizatorów.

- Obowiązuje zakaz palenia ognisk. Ewentualne rozpalenie ogniska wymaga zgody jednego z Moderatorów.

- Obowiązuje zakaz demolowania budynków, wybijania szyb, wycinania drzew itp.

- Pirotechnika dozwolona jest bez ograniczeń czasowych.

- Nie prowadzi się walk w obrębie obozowisk i Zajazdu.

- Nie wolno naruszać namiotów, znajdujących się w obozowiskach, strzelać do nich, ani prowadzić ognia ze środka. Osoba, która zostanie osaczona w namiocie, jest uznana za jeńca.

- Gracze są zobowiązani do wypełnienia otrzymanych paszportów i noszenia ich zawsze przy sobie.

- Obowiązuje BEZWZGLĘDNE posłuszeństwo wobec Organizatorów. Gracze nie wykonujący rozkazów mogą zostać przykładnie ukarani, a w skrajnych przypadkach wykluczeni z rozgrywki.

- Nie wolno profanować flagi drużyny przeciwnej. Dotyczy to zarówno flag Teamów jak i flag informacyjnych umieszczonych na polu gry. Jeśli scenariusz zakłada zmiany flag w zajętych punktach należy flagę strony przeciwnej złożyć pod masztem! Flagi nie mogą być zabierane z wyznaczonych punktów nie stanowią elementu przetargowego i nie mogą być w żaden sposób sprzedawane.

-Przedmioty oznaczone nalepką z liczbą PP są rekwizytami w grze, nie wolno ich fizycznie niszczyć, kompresować ani przekładać nalepek.

- Inwencja twórcza jest mile widziana. Wolno robić wszystko co nie jest zakazane, pamiętając o zasadach bezpieczeństwa. Jednak aby nie przesadzić należy konsultować swoje pomysły z Orgami.

- W trakcie gry toczy się konkurs na najbardziej klimatyczną postać i parę innych. Warto się postarać, bo oprócz dobrej zabawy będzie sporo nagród uznaniowych!

- Na polu gry jest wyznaczona strefa bezpieczna, w której nie toczy się gra. Prosimy tam nie strzelać, nie dogadywać się poza grą.

- Uprasza się więc o nie zanieczyszczanie terenu. W strefie bezpiecznej są toalety z których każdy uczestnik może skorzystać.

- Uprasza się również o drobiazgowe zbieranie śmieci. Na lokacjach będą worki na śmieci, w strefie bezpiecznej będzie kontener, do którego prosimy wyrzucać worki.

- Niestosowanie się do zasad psuje rozgrywkę wszystkim i może skutkować zmniejszeniem ilości punktów drużyny, a w skrajnych wypadkach nawet zakończeniem rozgrywki przez uczestnika.

- Jako Cywil traktowany jest gracz ubrany w galabiję (lub podobny strój) albo ubiór ewidentnie cywilny. Cywil to osoba która nie przenosi żadnej broni, cywil jest zobowiązany do uciekania z terenu walki i odgrywania nieuzbrojonej postaci. Jeżeli masz na sobie cywilne ubranie ale masz przy sobie ukrytą broń to nie jesteś cywilem.

Trzymany na muszce cywil ma zawsze prawo próbować uciekać i dostać kulę w plecy.

- W razie pytań lub problemów, proszę kierować się do Orgów lub Dowódców Stron.



ZASADY DOTYCZĄCE JEŃCÓW, RANNYCH I ZABITYCH:

- Trafienie w jakąkolwiek część ciała powoduje zranienie.

- Ranny powinien położyć się w miejscu trafienia i odczekać 2 minuty.

- Ranny nie może się przemieszczać ani ostrzeliwać. Może tylko leżeć i wzywać pomocy.

- Każdy ranny może byc przeszukany, wystarczy go dotknąć i powiedzieć "przeszukuje". Osoba przeszukiwana jest zobowiązana do oddania wszystkich rekwizytów ale nie można jej zabrać nic innego.

-Ranny może zostać wzięty do niewoli- jeśli w przeciągu 2 min. zostanie dotknięty przez wroga. Musi zostać o tym poinformowany przez biorącego do niewoli.

- Ranny nie może popełnić samobójstwa.

- Ranny po upływie dwóch minut oznacza się jako trup i wraca do bazy. Do czasu respawnu (1 godzina) będzie cywilem w swojej bazie i tylko tam może "ożyć" jako bojownik (odzyskać możliwość strzelania).

- Osłony balistyczne NIE CHRONIĄ przed postrzałem.

- Jeniec musi wykonywać polecenia konwojentów.

- Współpraca jeńca z przetrzymującymi go, powinna skutkować skróceniem czasu odsiadki.

- Jeniec musi zostać dostarczony do bazy frakcji przez którą został uprowadzony.

- Jeniec jest jeńcem przez 60 minut od momentu wzięcia do niewoli (potem wraca do swojej bazy).

- Jeniec może zostać odbity przez swoich, ale nie może korzystać ze swojej broni do momentu oswobodzenia (dotknięcia przez jednego ze swoich).

- Złapany jeniec, jest uznany za związanego i rozbrojonego.

- Dowódcy Ugrupowań siedzą w niewoli do czasu aż zostaną odbici lub wykupieni.

- VIPa zawsze i każdy może wziąć do niewoli, nawet jeżeli jest cywilem.



ZASADY DOTYCZĄCE BRONI:

Są zgodne z ogólnymi zasadami dot. Imprez zorganizowanych. Najważniejsze reguły obowiązujące w naszych grach (chyba że org w regulaminie imprezy stwierdza inaczej):
- Przy replikach o mocy powyżej 480 fps można strzelać tylko ogniem pojedynczym.
- Z repliki o mocy powyżej 350 fps nie wolno strzelać w budynkach.
- Maksymalna moc repliki na imprezie to 600 fps.
Naturalnie wszystkie prędkości dotyczą kulek 0,2 gr na odkręconym hop-upie.
- Nie wolno korzystać z kulek metalowych, metalizowanych oraz o wadze powyżej 0,36 grama
- Na dystansach poniżej 5 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 350 fps'ów.
- Na dystansach poniżej 10 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 450 fps'ów
- W miarę możliwości, należy strzelać w tułów.
- Nie ma deklaracji strzału. Jeżeli masz silną replikę noś broń boczną lub chodź w osłonie kogoś z replika słabszą.
- Granaty mogą być wykonane tylko na bazie petard K206 (teren otwarty) i K204 (budynki) lub ich odpowiedników (np piratki P1000). Należy zasygnalizować rzut granatem okrzykiem "Granat!". Pozostałe środki piro można stosować tylko za zgodą organizatorów, którą można otrzymać przed imprezą, konieczny będzie egzemplarz testowy.
- Każdy uczestnik musi przez cały czas rozgrywki na terenie gry mieć założoną osłonę oczu.
- Osoby po spożyciu alkoholu nie mogą brać udziału w rozgrywce.
- Trafienie w ciało lub jakikolwiek element oporządzenia (z wyjątkiem repliki) lub ubrania jest liczone jako trafienie skuteczne.
- Trupy oznaczają się czerwoną lub pomarańczową szmatą na strzelankach, lub wg zasad obowiązujących podczas imprezy np regulaminu CCS.
- Trupy wracają najkrótszą drogą do respa, lecz tak aby nie przeszkadzać innym w grze np nie iść pomiędzy walczącymi "liniami frontu".
- Trupy nie gadają.
- Niedopuszczalne są jakiekolwiek formy przemocy fizycznej, rękoczyny, popychanie czy bicie. GROZI ZA NIE BAN PERMANENTNY!



Pozostałe środki piro można stosować tylko za zgodą organizatorów - można ją otrzymać przed imprezą, konieczny będzie egzemplarz testowy.

ZASADY DOTYCZĄCE POJAZDÓW

1. Osoby biorące udział w imprezie mogą używać, po uprzednim zgłoszeniu moderatorom i uzyskaniu od nich akceptacji, prywatnych pojazdów.

2. Właściciele pojazdów muszą liczyć sie z tym że ich pojazdy przemieszczają się po airsoftowym polu gry, a więc można do nich strzelać, rzucać granatami, ect. Są świadomi, że pojazd może zostać uszkodzony i nie będą obciążali odpowiedzialnością za taką szkodę innych graczy.

3. Pojazdy dziela się na pojazdy lekkie i pojazdy opancerzone. Pojazdy lekkie to wszelkie samochody cywilne, jeepy etc. Pojazdy opancerzone to wojskowe traposrtery opancerzone np. SKOT, BRDM.

4. Pojazd lekki porusza się po polu gry z otwartymi szybami z prędkością nie większą niż 30 km/h. Pojazd ciężki porusza się po polu gry z zamkniętymi włazami i klapami z prędkością nie większą niż 30 km/h.

5. Można prowadzić ogień z pojazdu lekkiego, przez okna, z paki, dachu itd. Trafienie z samochodu skutkuje tak jak każde inne trafienie opisane na zasadach ogólnych. Z pojazdu opancerzonego nie można prowadzić ognia.

6. Można prowadzić ogień do pojazdu lekkiego. Trafienie osób jadących samochodem skutkuje tak jak każde inne trafienie opisane na zasadach ogólnych.

7. Trafienie kierowcy skutkuje zatrzymaniem pojazdu. Pojazd może ruszyć dopiero po
a) uleczeniu kierowcy na zasadach ogólnych,
b) zmianie kierowcy na inną "zdrową" osobę.

8. Pojazdy lekkie można niszczyć granatami rozpryskowymi. Za zniszczony uznajemy pojazd w ktorym granat wybuchnie pod lub w okolicy 1 metra od pojazdu. Kierowca uznany jest za martwego. Przypominamy o używaniu piro dopuszczonego do gry. Atest własnego piro polega na rzuceniu sobie granatu pod swoje własne nogi.

9. Pojazdy lekkie można niszczyć wyrzutniami TOW-o, LAW-o i RPG-o podobnymi, opartymi na zasadzie odpalenia rakiety "świstaka". Za zniszczony uznajemy pojazd trafiony przez rakietkę. Minimalna odległość strzału to 15 m. Przypominam o przedgrowym atestowaniu wyrzutni u moderatorów. Atest polega na odpaleniu świstaka i trafienie twórcy w zadek z odległości 15 m

10. Pozostałe osoby jadące pojazdem nie są trafione! Mogą wysiąść z pojazdu i prowadzić dalszą walkę na zwykłych zasadach.

10. Po ustaniu walk w bezpośrednim sąsiedztwie pojazdu kierowca odprowadza zniszczony poajzd na respa. Pojazd respuje się przez godzinę.

11. Pojazdów pancernych nie da się zniszczyć. Natomiast można ostrzeliwać osoby opuszczające pojazd podczas desantu.

11. Osoby jadące samochodem na pace, dachu, relingach i innych nie przystosowanych zwyczajowo do przewozu ludzi miejscach powinny zabepieczyć sie przed wypadkiem. Robia to na własną odpowiedzialność!

Sugestia aby osoby które chcą przeprowadzić atak pojazdem zabierały z sobą moda, który jakby co wyjaśni kwestie sporne. Nie jest to jednak wymóg - pojazdów używamy nie od dziś, a na Afgaraqi jeżdżą ludzie rozsądni.

ZASADY DOTYCZĄCE ZAMACHOWCÓW

1. Zamachowiec samobójca (ZS) może przeprowadzić zamach wysadzając się w powietrze.

2. ZS musi mieć oporządzenie symulujące wizualnie ładunek wybuchowy (opleciony atrapa lasek dynamitu lub podobnie) oraz minę „brzęczyk” (piszczący czujnik alarmowy)

3. W celu „odpalenia ładunku” ZS krzyczy WYBUCH! I włącza minę.

4. Wszyscy obecni w promieniu 3 metrów są uznawani za trafionych na normalnych zasadach. Mogą być leczeni, brani do niewoli lub iść na respa w zależności od rozwoju sytuacji.

5. ZS nie może być wyleczony lub wzięty w niewolę (jego ciało obróciło się w proch a duszą uszła do Raju) – może jedynie udać się na respa.

6. ZS ma respa 1 godzinnego ale limit jedynie dwóch wybuchoosób na grę.
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 (22-23 maja) - info organizacyjne

Postprzez Tato » 6 maja 2010, o 17:17

O CO CHODZI (INTRO DLA POCZATKUJĄCYCH):

Gra Afgaraq polega na osiągnięciu celów stawianych przed poszczególnymi ugrupowaniami. Będąc członkiem ugrupowania powinieneś dążyć do uzyskania przez nie zwycięstwa.

Cel strategiczny – to stosunek Twojej grupy do zawodów ARABIA 2012. Jeżeli twoje ugrupowanie jest za, zwyciężysz jeżeli ARABIA 2012 odbędzie się na Twoich zasadach (chodzi głownie o miejsce) jeżeli przeciw, zwyciężysz jeżeli ARABIA 2012 nie odbędzie się lub odbędzie się u konkurenta.

Cel taktyczny – postęp w grze i przełożenie na odbycie się ARABIA 2012 jest uzależnione od wykonania questów, które otrzymacie od orgów tuz przed rozpoczęciem gry. Im więcej wykonanych questów, im lepszej jakości wykonanie – tym więcej punktów zdobędzie Twoje ugrupowanie i tym więcej masz do powiedzenia w kwestii ARABIA 2012.

Podczas gry ARABIA 2012 Twoje ugrupowanie ma dodatkowy cel: może wygrać w każdej z odbywających się dyscyplin sportowych. W efekcie otrzymacie medal z kartofla, puchar z buraka, uwielbienie u przedstawicieli płci obojga i wieczna sławę ciągnącą się przez kolejne Afgaraqi.

W grze bierze udział 8 ugrupowań fabularnych (wplecionych w mechanikę gry) oraz dowolna ilość ugrupowań prywatnych, typu NPC (non-player characters), np. Gazeta. Oczywiście ugrupowania NPC mogą zaangażować się w pomoc dowolnemu innemu ugrupowaniu i kręcić swoje własne lody.

Afgaraq jest LARPem, czyli grą fabularną. Oznacza to, że dopuszczalne są inne możliwości osiągnięcia swoich celów niż tylko wojskowy: możesz się dogadać z przeciwnikiem przysługa za przysługę, możesz kogoś przekupić, możesz zaszantażować, możesz tworzyc alianse, zrywać je, zadawać cios w plecy lub być lojalnym przyjacielem. Jeżeli grasz w gry typu role play – powinieneś czuć się dobrze na Afgaraqu.

Afgaraq odbywa się w bliżej nieokreślonym, wymyślonym państwie arabskim. W tym roku w grze biorą udział tylko cywilni (co nie znaczy, że nieuzbrojeni) mieszkańcy państw Afgaraq i Irasiadaq. To oznacza, że obowiązkowym strojem jest strój cywilny z elementami arabskimi: galabija, arafatka, turban etc. Istniej zakaz noszenia mundurów! Wyjątkiem od tej zasady są służby celne i WOP jako służby mundurowe. Również i oni jednak muszą mieć elementy stroju arabskiego!

Podkreślam wymóg stroju arabskiego! Nie jest trudno uszyć sobie galabiję lub poprosić o to mamę/ciotkę/babcię/żonę/kochankę/sąsiadkę. Prosty przepis na uszycie znajduje się w wątku o Stargate: KLIK!
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 22-23 maja - info organizacyjne (zacznij tutaj

Postprzez Tato » 7 maja 2010, o 17:16

SCENARIUSZ:

Piątek 21 maja
Mozna pojawiać się na terenie od godz. 18.00
18.00-19.00 - Rejestracja piatkowa
19.00 -> czas wolny, integracja przy grillu, piwie, pieśniach i tańcu.
Nocleg na terenie off-game, dostępne NS-y, toalety, umywalnie.

Sobota 22 maja
9.00-10.00 Rejestracja
10.00-11.00 Rozstawienie grup
11.00 Odprawa Organizatorska, rozdanie questów
11.30 Start gry
Gra trwa nieprzerwanie do końca, również w nocy! Spanie w obozowiskach na terenie gry jest in game, czyli nie zdejmujemy okularów ochronnych!
Tylko od was zależy jak długo i kiedy w niej bierzecie udział.
Jeżeli czujesz sie zmęczony lub masz dość możesz położyć się spać w strefie off-game (do dyspozycji graczy jest sześć NS-ów). Na terenie off-game jest tez bar. Jeżeli wypijesz alkohol - nie możesz wrócić do gry. Gra jest zero-alko w trakcie jej trwania. Nie ma żadnych gadek pt "jestem dorosły", "wiem ile mogę wypić' i tym podobne. Pijesz - nie grasz. Mam nadzieję, że to jasne.

Niedziela 23 maja
9.30 Podliczenie punktów i analiza questów
10.00 Ogłoszenie zwycięzcy. Organizacja ARABIA 2012 na warunkach grupy/grup które wygrały.
11.00 Uroczyste rozpoczęcie zawodów, zapalenie znicza, występy artystyczne
11.30 Rozegranie dyscyplin sportowych
  1. Dmuchanie owcy
    Konkurencja zespołowa, w teamach 4 osobowych. Na czas. Wymagana kondycja i wytrzymałość.
  2. Rzut dyskiem
    Konkurencja indywidualna. Mierzona jest odległość rzutu. Wskazana siła.
  3. Jedzenie bananów na czas
    Konkurencja indywidualna. Na czas. Liczy się dobry spust i duże brzucho.
  4. Pęcherz kopany
    Konkurencja zespołowa. Ciekawostka jest styl rozgrywek, nie pucharowy, nie każdy z każdym ale wsyscy naraz.
  5. Składanie wielbłąda
    Konkurencja zespołowa. Na czas. Najbardziej umysłowa z wszystkich dyscyplin.
  6. Rzucanie bombą
    Konkurencja zespołowa. Gra sie do skutku, ostatni zywy - zwycięża.
  7. You can lans
    Konkurencja indywidualna. Połączenie jazdy figurowej, tańca towarzyskiego i cool wyglądu. W rytm skocznego przeboju zawodnicy muszą przyjmować groźne i/lub lansiarskie pozy w pełnym szpeju i z karabinem. Liczy się ogólny wygląd, jakość póz, przejście od jednej figury do drugiej.
  8. Wzorowy terrorysta
Konkurencja indywidualna. Podłączenie kamizelki z dynamitem na czas. Liczy sie też jakość przemieszczania w tłumie i walory artytyczne okrzyku pasczowego podanego przy wysadzeniu się. Kto sie pierwszy wysadzi - wygrywa. Dodatkowe punkty przyznawane są za walory estetyczne.

13.00 Rozdanie pucharów i medali (czasem pośmiertnie). Rozdanie nagród i wyłonienie zwycięzców.
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 22-23 maja - info organizacyjne (zacznij tutaj

Postprzez Konrad ''Owca'' » 7 maja 2010, o 19:44

Tato napisał(a):Kot sie pierwszy wysadzi - wygrywa.


Ale co ma do tego kot? A może kotka?


EDIT: Ueeee! he! he! he! <reh> <reh> <reh> :D
/sushi


ech, moderatorzy a jak dzieci. Że możecie wchodzić do zakłódkowanych wątków, nie znaczy że możecie paskudzić. Było poprawić i tyle. <emotka patrząca pogardliwie i z wyższością> Tato

Edit: ale z kotem jest fajniej :D
Sushi


Edit Owca: Kot wysadzający się jako pierwszy jest, jak już zauważyła Sucha, znacznie lepszy w tym kontekście :) Trochę tylko nieuczciwe jest to, że jeszcze przed zawodami wiadomo, że Kot wygrał...
Nigdy więcej!
Ojciec Terrorysty...
Codziennie wzrasta ilość rzeczy i osób, które mam w dupie...
Obrazek
Avatar użytkownika
Konrad ''Owca''
.
 
Posty: 1869
Dołączył(a): 5 sie 2009, o 21:38
Lokalizacja: Wwa/BS
White Cross: SGW
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Afgaraq 6 22-23 maja - info organizacyjne (zacznij tutaj

Postprzez Tato » 12 maja 2010, o 14:20

Uwaga, uwaga!!!
Zmiana wzoru koszulki, która będziemy rozdawać. Nowa koszulka wygląda tak:


Obrazek

Obrazek


i mamy nadzieję, że jest jeszcze fajniejsza niż poprzednia (w każdym razie NAM sie bardziej podoba i basta!!!). Wzór nie został zmieniony, żeby było taniej (nadruk kolorowy jest droższy) ale żeby było fajniej i tyle. Uważam że duże brawa dla Sushi za projekt.
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 22-23 maja - info organizacyjne (zacznij tutaj

Postprzez Tato » 12 maja 2010, o 17:57

Ludzie, nie wpisujecie rozmiarów koszulek!!! Bede musiał zgadywać!
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 22-23 maja - info organizacyjne (zacznij tutaj

Postprzez Tato » 18 maja 2010, o 12:37

Na poprzednim Afgaraqu wydawało nam się, że nie może byc już gorszej pogody niż była wtedy. Życie, jak zwykle, zweryfikowało te wyobrażenia. Jaka za oknem pogoda jest, każdy widzi. Deszcze padające poziomo, 10 stopni C, wiatr łeb urywa, stan powodziowy, rozmiękłe pola, bagna po kostki w lasach. Nie pamiętamy tak złej pogody o tej porze roku od początków istnienia Afgaraqu.

Afgaraq jest larpem, gra fabularną z elementem airsoftu. Jako taki wymaga wczucia w klimat, właściwego ubioru, zaangażowania fabularnego. Nie jest to milsim, gdzie z założenia możemy oblec się w Goretex, wbić się w polar i leżeć 48 godzin w mokrych krzakach. Uczestnicy zeszłorocznej edycji, pamiętają jak siadła gra gdy deszcz lał strumieniami.


W związku z fatalną pogodą i niewielkimi rokowaniami na jej poprawę w nadchodzący weekend, postanowiliśmy podczas zebrania nadzwyczajnego wczoraj w nocy przesunąć termin imprezy na dni 18, 19, 20 czerwca.

Impreza odbędzie się w tym samym miejscu - na terenie poligonu SCE w Woli Wodyńskiej. Właściciele terenu wybudowali bazę campingową. Sponsorzy Capri ASG i Coyote ASG, wyłożyli świetne nagrody. Wszystko do imprezy jest gotowe, kupione, zrobione, klepnięte. Zapewniamy, że impreza odbędzie się na pewno w podanym terminie i na pewno nie ulegnie żadnym kolejnym przesunięciom.


Zdajemy sobie sprawę, że 20go czerwca jest I tura wyborów prezydenckich. Dlatego zmodyfikujemy scenariusz tak, aby gra zakończyła się w niedzielę o godz 12.00 w południe, tak aby wszyscy mieli czas na spokojny powrót do domu i aby mogli zagłosować na swojego Jedynie Słusznego Kandydata.

Wiemy, że są osoby które się zapisały a którym nowy termin może nie pasować. Niektóre z nich mogły już popłacić za udział. Wszystkim osobom które zapłaciły a nie mogą wziąć udziału zwrócimy pieniądze. Te osoby proszę o PW z nickiem i nazwiskiem - zrobię im przelew zwrotny.


Osoby które muszą się wypisac z imprezy ze wzgledu na nowy termin: prosze pisać wtym wątku.
Dyskusja na temat dlaczego jest tak źle i kto jest temu winny: prosze pisac w tym wątku.
Osoby które proszę o zwrot przelewu: prosze o PW.
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 19-20 czerwca - info organizacyjne (zacznij tu

Postprzez Tato » 13 cze 2010, o 21:18

JAK WYGRAĆ AFAGARQ 6?

Dla początkujących opublikowaliśmy podstawowe informacje pt Jak zagrać na Afgaraqu. (viewtopic.php?f=108&t=1043&start=07). Nawet jednak największym wyjadaczom przyda się informacja „Jak wygrać ten Afgaraq”.

Poniższe zasady mieliśmy zamiar opublikować dopiero na spotkaniu z dowódcami stron, jednak zamieszczamy je wcześniej ze względu na pojawiające się pytania o tą kwestię. Spisane tu zasady mechaniki będą powtórzone na odprawie, oraz zostaną dostarczone wraz z pakietami przedmiotów dla każdej ze stron.

Zatem, jak wygrać?

1. W grze występuje 6 głównych stron, z których każda ma swoje wizje dotyczące rozegrania olimpiady. Dla przypomnienia są to:

Afgarak:
1. Wielki Biznes Afgarski (zwolennicy)
2. Płonący Kindżał (przeciwnicy)
3. Afgarskie Gospodarstwa Rolne (zwolennicy)

Irasiadak:
4. Metropolia (zwolennicy)
5. Arabskie Domy Towarowe (przeciwnicy)
6. Gangi nowego przedmieścia (zwolennicy)

2. Zwycięstwo jednej z tych stron będzie oznaczało wyznaczenie przez nią terenu pod olimpiadę - na terenie swojego kraju bądź na terenie sąsiada.

3. Rozstrzygnięcie wygranej będzie się odbywało na podstawie ilości nazbieranych przez stronę punktów. Punkty będzie można zdobywać w następujący sposób:
1. Poprzez wykonywanie dostarczonych na starcie zadań (10 zadań – 5pkt. za sztukę)
2. Poprzez zdobywanie minerałów – Kauolitu (Afgarak) lub Urynu (Irasiadak) (5pkt. za 1kg surowca – należy zwrócić uwagę, że minerały mają wartość tylko po określonej stronie granicy, po drugiej są bezużyteczne)
3. Poprzez zdobywanie artefaktów i klejnotów NiChujaka (1pkt. za sztukę) Obywatelu, strzeż się jednak podróbek!!! Tylko niedowidzący dziad z baru „Smakołyki spod Kindżała” za odpowiednią opłatą potrafi rozpoznać oryginały)
4. Aby uhonorować najlepszych larpowców, dodatkowo przyznamy po 10pkt. czterem osobom, które wg nas, zasłużą na taki bonus swoim ubiorem/zachowaniem/pomysłem.

4. Wstępne podliczenie punktów odbędzie się w sobotę o godzinie 20, ostateczne w niedzielę rano, a wyniki dotyczące organizacji olimpiady ogłosimy o 9 w niedzielę.

5. Podczas olimpiady każda ze stron będzie wystawiać swoich reprezentantów w danej dyscyplinie. W każdej z sześciu konkurencji, przewidujemy następującą punktację:.
1 15pkt. – pierwsze miejsce
2. 10pkt. - drugie miejsce
3. 5pkt – trzecie miejsce

6. Poza sześcioma, zaangażowanymi w sport stronami występują także grupy neutralne wobec olimpiady (pogranicznicy, SKOT,). Te strony mają szansę wygrać tylko poprzez sojusz i wspieranie zwycięskiej strony. Łatwo powiedzieć, trudniej wykonać, bowiem zarówno w Afgaraqu i Irasiadaku nie ma nic bardziej kruchego od „aktualnej sytuacji politycznej”, a postawione przed graczami orgowskie zadania z pewnością skomplikują sprawę jeszcze bardziej. Grupy neutralne również będą mogły akumulować punkty (na specjalnych zasadach, o których dowiedzą się bezpośrednio od orgów) i punktami tymi wspomóc sojusznika.
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: Afgaraq 6 19-20 czerwca - info organizacyjne (zacznij tu

Postprzez Tato » 17 cze 2010, o 17:58

Log out....
Do zobaczenia na imprezie.
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Afgaraq 6 (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości