Jak wygrać Afgaraq 6?

Archiwum informacji nt poprzedniej edycji LARPa

Moderatorzy: Tato, Sushi, Echelon4, kałasz

Jak wygrać Afgaraq 6?

Postprzez Tato » 13 cze 2010, o 21:19

Dla początkujących opublikowaliśmy podstawowe informacje pt Jak zagrać na Afgaraqu. (viewtopic.php?f=108&t=1043&start=07). Nawet jednak największym wyjadaczom przyda się informacja „Jak wygrać ten Afgaraq”.

Poniższe zasady mieliśmy zamiar opublikować dopiero na spotkaniu z dowódcami stron, jednak zamieszczamy je wcześniej ze względu na pojawiające się pytania o tą kwestię. Spisane tu zasady mechaniki będą powtórzone na odprawie, oraz zostaną dostarczone wraz z pakietami przedmiotów dla każdej ze stron.

Zatem, jak wygrać?

1. W grze występuje 6 głównych stron, z których każda ma swoje wizje dotyczące rozegrania olimpiady. Dla przypomnienia są to:

Afgarak:
1. Wielki Biznes Afgarski (zwolennicy)
2. Płonący Kindżał (przeciwnicy)
3. Afgarskie Gospodarstwa Rolne (zwolennicy)

Irasiadak:
4. Metropolia (zwolennicy)
5. Arabskie Domy Towarowe (przeciwnicy)
6. Gangi nowego przedmieścia (zwolennicy)

2. Zwycięstwo jednej z tych stron będzie oznaczało wyznaczenie przez nią terenu pod olimpiadę - na terenie swojego kraju bądź na terenie sąsiada.

3. Rozstrzygnięcie wygranej będzie się odbywało na podstawie ilości nazbieranych przez stronę punktów. Punkty będzie można zdobywać w następujący sposób:
1. Poprzez wykonywanie dostarczonych na starcie zadań (10 zadań – 5pkt. za sztukę)
2. Poprzez zdobywanie minerałów – Kauolitu (Afgarak) lub Urynu (Irasiadak) (5pkt. za 1kg surowca – należy zwrócić uwagę, że minerały mają wartość tylko po określonej stronie granicy, po drugiej są bezużyteczne)
3. Poprzez zdobywanie artefaktów i klejnotów NiChujaka (1pkt. za sztukę) Obywatelu, strzeż się jednak podróbek!!! Tylko niedowidzący dziad z baru „Smakołyki spod Kindżała” za odpowiednią opłatą potrafi rozpoznać oryginały)
4. Aby uhonorować najlepszych larpowców, dodatkowo przyznamy po 10pkt. czterem osobom, które wg nas, zasłużą na taki bonus swoim ubiorem/zachowaniem/pomysłem.

4. Wstępne podliczenie punktów odbędzie się w sobotę o godzinie 20, ostateczne w niedzielę rano, a wyniki dotyczące organizacji olimpiady ogłosimy o 9 w niedzielę.

5. Podczas olimpiady każda ze stron będzie wystawiać swoich reprezentantów w danej dyscyplinie. W każdej z sześciu konkurencji, przewidujemy następującą punktację:.
1 15pkt. – pierwsze miejsce
2. 10pkt. - drugie miejsce
3. 5pkt – trzecie miejsce

6. Poza sześcioma, zaangażowanymi w sport stronami występują także grupy neutralne wobec olimpiady (pogranicznicy, SKOT,). Te strony mają szansę wygrać tylko poprzez sojusz i wspieranie zwycięskiej strony. Łatwo powiedzieć, trudniej wykonać, bowiem zarówno w Afgaraqu i Irasiadaku nie ma nic bardziej kruchego od „aktualnej sytuacji politycznej”, a postawione przed graczami orgowskie zadania z pewnością skomplikują sprawę jeszcze bardziej. Grupy neutralne również będą mogły akumulować punkty (na specjalnych zasadach, o których dowiedzą się bezpośrednio od orgów) i punktami tymi wspomóc sojusznika.
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Powrót do Afgaraq 6 (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości