Strona 1 z 1

Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 29 mar 2012, o 11:12
przez Tato
Czyli co ja pacze.

0.7.2 wprowadza jedną dużą zmianę, która obejmie wszystkich graczy i nie chodzi mi o "Dodano imię „Ilya” dla rosyjskich załóg" (WTF? :lol: ). Tylko o 22 nowe umiejetności załóg (patrz tu: http://worldoftanks.eu/news/1359-72prev ... skills-pl/)
Ni niejszym otwieram dyskusje nt tego jaką wprowadzic strategie na nowe skillsy i jak trenować załogę po wprowadzeniu pacza.

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 29 mar 2012, o 11:32
przez Dalej
Czy będą nowe wzory camo w 7.2? Bo miały być ale ostatnio cicho.

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 29 mar 2012, o 11:40
przez Tato
Istotnie dotknąłeś jakże ważnego tematu, co w efekcie wiele wniosło do dyskusji. :roll:

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 29 mar 2012, o 12:26
przez DUZY
Zestaw uniwersalny wg mnie do zrobienia w pierwszj kolejności:
Dowódca - Szósty zmysł - Perk (niestety działa dopiero przy 100%)
Kierowca - Gładka jazda - Umiejętność
Celowniczy - Pewne Ręce - Umiejętność
Ładowniczy - Bezpieczny Skład (mediumy wrażliwe na BlowUp! ;-)) albo Skok Adrenaliny
Radiooperator - Świadomość sytuacyjna

Pytanie: czy stare umiejętności zostają i mogą być brane pod uwagę przy ponownym wybieraniu?

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 29 mar 2012, o 14:57
przez Tato
Stare umiejętności nie zostają. Doświadczenie musisz alokować w nowych.

IMHO
W kolejności ważności

Priorytet dla Całości: Towarzysze Broni (to jeszcze zalezy od tego o ile % podskocza im umiejetności ale jeżeli to jest 5% lub wyżej to warto: to jak dodatkowa wentylacja)
Dca:
Szósty zmysł (zajebiste!)
Mentor
Kierowca:
Gładka jazda
As gąsienic
Celowniczy:
cel namierzony
Pewne ręce (tu koljenośc uzalezniona od tego, że jeden to perk a drugi to umiejętność)
ładowniczy:
Bezpieczny skład
Skok Adrenaliny
Radiooperator:
Świadomość sytuacyjna
Ostatnia transmisja


PS> czyli jestesmy zgodni w 100% :)

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 29 mar 2012, o 17:22
przez DUZY
Tato napisał(a):PS> czyli jestesmy zgodni w 100% :)


:wet:

Edyta:
Update 0.7.2 (tak, tsk, mamy jeszcze Betę :)) juź... ekhm... jutro.
http://worldoftanks.eu/news/1807-72-upd ... rch-30-pl/

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 30 mar 2012, o 14:17
przez Tato
Bardzo interesujący artykuł Overlorda nt zmian ekonomii w 0.7.2:
http://overlord-wot.blogspot.com/2012/0 ... anges.html

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 30 mar 2012, o 16:02
przez FRAGER
Ten nowy M103 to chyba jakiś żart jest. Tak sobie spojrzałem na jego pancerz i z boku ma całe 51 mm kadłuba. Jakim cudem ma konkurować z innymi ciężkimi czołgami na tym tierze?

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 30 mar 2012, o 16:53
przez GunMan
mody z 7.1.11 działają - trzeba tylko zamienić nazwę w res_mod z 7.1.11 na 7.2
sprawdzałem poza OTM ponieważ OTM jest już "wbudowany" w 7.2

zniknął mi tylko ten zegar odliczający czas na początku (duże cyfry) ale ten w prawym rogu pozostał.

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 30 mar 2012, o 18:39
przez Yelo
Wracając do umiejętności - czy / jak zamierzacie stosować 'stare' umiejętności czyli naprawę czy kamuflaż?

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 31 mar 2012, o 12:23
przez Doktorre
Po głębokiej analizie nowych umiejętności oraz potrzeb na polu walki - proponuję pamiętać o swoich doświadczeniach w bitwach, które powinny zaważyć nad podnietą nowych zmian.

Dlatego proponuję w pierwszej kolejności rozwijać "Towarzysze Broni" w każdym typie czołgów (i arty), potem - w zależności od typu tanków - "Naprawa" albo "Kamuflaż", następnie dopiero zacząć wykorzystywać nowe zabawki...

Pamiętajcie że skasowanie umiejętności wiąże się ze stratą golda albo doświadczenia załogi - nic za darmo...

P.S. Nowe mapy są faktycznie "nowe" - jeżeli narzekaliście na "Kampinowkę" to tutaj jest jeszcze bardziej pojechana mapa... :)

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 31 mar 2012, o 13:47
przez DUZY
Ja też po namyśle wrzuciłem kamuflaż na Typa59 i naprawę na IS-4.
Jako primary na Typie jest szósty zmysł u d-cy. Przydaje się. Masz świadomość, że za 2 sek dostaniesz plombę w plecy i jest szansa chronić ammoraka :D

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 31 mar 2012, o 13:53
przez Dalej
I jak to działa? Mówi ci że coś czuje czy jak?

Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 31 mar 2012, o 14:33
przez DUZY
Nad OTM żarówka się zapala :) Taki pomysłowy Dobromir :D

A właśnie. Działający Over Target Markers jest na mirtankov.net
Ten wbudowany siakoś mi nie przypadł do gustu.

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 31 mar 2012, o 14:36
przez Dalej
Ten nowy mi pasuje, może nawet lepszy jest

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 31 mar 2012, o 17:48
przez Wokash
Ktoś by wyjaśnił biednemu ignorantowi gdzie trzeba wrzucić ten nowy OTM?

Re: Dyskusje nad patchem 0.7.2

PostNapisane: 31 mar 2012, o 22:39
przez DUZY
World_of_Tanks\res_mods\0.7.2\gui\flash

A jak nie masz takich katalogów, to je zakładasz i nazywasz odpowiednio.
Wszystkie mody teraz montujemy w folderze res_mods dokładając folder z numerkiem wersji gry (w tym przypadku 0.7.2), a potem kolejne tak jak w strukturze katalogów gry.

Czyli, żeby zamontować skiny inne niż WG robimy foldery np.:
\World_of_Tanks\res_mods\0.7.2\vehicles\american\A35_Pershing
I tu wrzucamy skórki Preshinga


BTW. Wrzuciłem sobie właśnie celownik J1mB0 - kolo wykonał kawał dobrej roboty. Można go sobie dopasować z poziomu menu "ustawienia\celownik" w grze.

Info:
http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... e__st__900

Link do najnowszej wersji:
http://j.gs/nf2