No to już przynajmniej trzech solidnych chętnych widzę
Tato napisał(a):Is-4, Is7, T-54, GW Tigera moge kupic w każdej chwili, takoz Lorraine meda (po patchu IXT), E-100 w ciagu tygodnia.
Jak będziesz miał GWE to bardzo chętnie brana arta. W sumie wszystkie top arty mają swoje zastosowania w CW, ale GWE i Object261 najchętniej - pierwsza dla najbardziej uniwersalnej kombinacji czas reloadu/damage, druga dla prędkości poruszania się i reloadu. Batchat 155 i T92 to na specyficzne mapy i zastosowania pojedyncze sztuki bywają potrzebne (ja właśnie grinduję do BatChata 155 arty).
Po patchu nowe medy TierX będą bardzo mile widziane, chyba wszystkie z małym minusem dla E50M. Medy Tier IX - zapomnij. E-100 bywa używane i to czasem w całkiem sporych ilościach. Maus rzadziej.
Is7 preferowany nad Is4? Ciekawe. Czwarty ma i lepsze działo i bardziej pancerny jest...
Bywały takie dyskusje na TS i w wielkim skrócie: "IS4 is slooow". Używany czasem w pojedynczych ilościach na pozycje obronne. IS7 zawsze zdąży się gdzieś przemieścić czy wrócić (decap bazy, osłona arty, wyspotowanie capującego dla arty), IS4 już nie bardzo. Działo z gold ammo to niewielka różnica, a IS7 bardzo dużo dinguje frontem, nawet złotych pestek - IS4 ma front słabszy wbrew pozorom. Ja walę we front IS4 ze złota we właz kierowcy (niby wzmocniony od jego wersji IX tierowej) i wchodzi nawet z E100. W IS7 trudniej i lepiej kombinować jak objechać lub dorwać brzuszek.
Co z graczami którzy dopiero dofarmiają? Przyjmujecie TYLKO tych gotowych do wskoczenia do CW?
Tak - minimum dwa czołgi gotowe już w tej chwili do CW, a najlepiej dwa heavy plus med, lub dwa heavy plus arta. Język inglisz bo klanowicze to mieszanka, choć liderem jest niemiec i czasem coś szwargocze ze swoimi (ja trochę niemiecki rozumiem).
Aha, czołgi "gotowe do CW" oznacza, że gracz ma na nich jakieś doświadczenie (kilkadziesiąt bitew, win rate powyżej 50%), pojeździł nimi trochę (najlepiej w innych CW lub kompaniach) i załoga ma co najmniej dwa skille, najlepiej trzy i więcej.
Z ciekawostek podpowiem też preferowane skille:
- do 'uniwersalnych heavy' i TD z wieżą (T110E5, IS7, IS4) - szósty zmysł u dowódcy, kamuflaż wszędzie, potem naprawa, jako trzeci jak kto woli - alobo gaszenie, albo umiejętności specjalistyczne (np wzmacniające zasięg widzenia, u loadera wzmacniający ammo rack, u kierowcy offroad driving)
- do ciężkich heavy (Maus, E100) - BiA, naprawa, wzmacnianie zasięgu widzenia i celności, ewentualnie gaszenie jako czwarte
- do medów - jak u uniwersalnych heavy ale z większym naciskiem na offroad driving i poprawę celności w ruchu. Ale nadal kamuflaż i szósty zmysł to podstawa
- do arty - nadal kamuflaż i szósty zmysł, do tego u tych bardziej ruchawych offroad driving, u tych mniej ruchawych clutch braking (przyspieszanie obrotu)
- do TD bez wieży - zgadnijcie co
, oprócz tego clutch braking i offroad driving i zwiększenie zasięgu widzenia
Dlaczego tak? Im później was wykryją tym lepiej i łatwiej ustawić się na docelowe pozycje i zaskoczyć przeciwnika. Im wcześniej dowódca otrzyma informację że ktoś na danej pozycji został wykryty (szósty zmysł) tym łatwiej mu podejmować dalsze decyzje i ewentualnie przebudować plan i ustawienie. Uniwersalne heavy z wymaksowanym skillem kamuflażu naprawdę potrafią się znienacka na mniej niż 50m pojawić pod nosem przeciwnika i jak zobaczy on takich kilkunastu w takiej odległości to sra po gaciach i panikuje. Tak więc niewykrycie i/lub informacja o tym, że zostało się wykrytym to kluczowa sprawa dla realizacji planu bitwy!
I tu szczególnie patrzymy na nadchodzące medy X tieru - niskie sylwetki, będą znikać jak cholera a potrafią dużo wytrzymać i solidnie przywalić. Mogą wyprzeć nawet czołgi ciężkie, w sumie tak jak to się historycznie stało... (main battle tank zamiast ciężkich).