Moje mody po 0.8.2

Pogaduchy klanowiczów no-lajfujących w World of Tanks

Moderator: Echelon4

Moje mody po 0.8.2

Postprzez Vitez » 16 gru 2012, o 18:21

Odświeżyłem sobie listę modów po tym patchu instalując grę od zera.

Tak więc zamieszczam zaktualizowany artykuł o używanych (lub już/jeszcze nie ;) ) przeze mnie modach:

Mój zestaw, od najważniejszych do drobiazgów:

1. J1mb0's Crosshair: http://www.curse.com/wot-mods/worldofta ... s-reticles

Ustawiony na opcję 3 (Panzer Indicators) i bez półprzezroczystego kółka z czasem ładowania. Celownik artyleryjski podmieniony na ten z full detalami z paczki. Czyli najważniejsze z niego to czas przeładowania oraz czas dolotu i kąty artyleryjskie. Mogę podesłać screenshoty ustawień i jak to u mnie wygląda na ekranie.

2. PogS Contour Icons by Zegnor: http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... 0-10122012

Zmodyfikowane ikony tanków w menu. Ja używam wersji clear max - dzięki temu na bieżąco wiem jakiego pancerza i HP mogę spodziewać się po którym czołgu, czyli np na ile strzałów go mogę mieć, albo czy walczyć frontalnie czy też jednak flankować albo w ogóle odpuścić. Jest sporo innych wersji do wybrania, jak też wersja bardziej kolorowa robiona przez Oxmastera.

3. Panel damage z damage logiem, wyraźniejsza informacja o pożarze (niestety z ruskim napisem - próba zmodyfikowania pliku settings psuje działanie całego dmgpanel), do tego wyraźniejszy damage indicator (czyli skąd oberwaliśmy - takie coś u góry ekranu, w tej wersji dokładna strzałka)

Damage Panel: http://mirtankov.net/mods/8290-damage-panel-wot.html

Damage Indicator: http://mirtankov.net/mods/9608-damage-i ... s-082.html

Paneli damage jest kilka do wyboru do koloru, podobnie zmienionych indicatorów :), ja podsyłam te linki, które mi osobiście pasują.

4. Minimapa z zasięgiem widzenia (nie działa dokładnie, nie należy się nim sugerować mocno), celownikiem laserowym (widzimy dokładnie w kierunku którego sektora celujemy), kątem widzenia, kierunkiem ruchu vs kierunek patrzenia: http://mirtankov.net/mods/9005-mod-pric ... s-080.html

Jest tego kilka wersji, można sobie dobrać z tej stronki i mimo że dla 8.0 to działa w 8.2

5. Paczka dźwiękowa Pingwiny z Madagaskaru: http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... skaru-v103
Wiele różnych tekstów, mi się nie nudzą :) . Uwaga - instalacja przez skopiowanie zawartości do res/audio a nie res_mods !

6. Scope Shadow Remover: http://www.curse.com/wot-mods/worldofta ... ow-remover
Znacznie rozszerza pole widzenia w celowniku snajperskim co ułatwia orientację i śledzenie celu

7. Intro video Remover: http://www.curse.com/wot-mods/worldofta ... rtup-video
Zbędne to video, mi przeszkadza, a usunięcie przyspiesza nieco odpalenie gry (krytyczne w przypadku np disconnecta w czasie ważnej bitwy - klanówki alboco).

8. Skiny z hitzonami: http://mirtankov.net/weakspots.html , kilka wersji do wyboru, jeszcze nie ma wersji zaktualizowanej do 0.8.2 (może być na godzinach lub na dniach). Ja osobiście używam tej bo najmniej przeszkadza: http://mirtankov.net/weakspots/5279-hit ... tanks.html

Coraz mniej mi się przydają, dlatego daleko na liście, bo już się nauczyłem weakspotów większości czołgów, jakie spotykam. Ale jako materiał do nauki to znakomity dodatek, mimo że uważany przez niektórych za noobowy ;)

9. Niewidoczne kamuflaże/oznaczenia/napisy na czołgach (te kupne): http://mirtankov.net/mods/5803-wot-mode.html

Przydatne w kombinacji z powyższymi weakspot skinami, bo się wtedy nie miesza to wszystko ;) , do tego może dodać jakieś fpsy na słabszych kompach bo mniej tekstu do wyświetlania

10. zoomout mod: podstawowy do zaglądania za rogi, ale umieszczam daleko na liście, bo w tej wersji jest też zoomout dla arty, który podobno nie jest akceptowalny i dlatego uznajcie go tylko za "testowy" ;) :
http://mirtankov.net/mods/7404-zoom-mod-dlya-artu.html

Z drugiej strony patrząc, to po tym jak pocienili tracery to taki zoomout dla arty by obserwować większą przestrzeń już nie jest zbyt przydatny - bo jak się da zoomouta by sporo obszaru obserwować to tracerów praktycznie już nie widać i ja do kontrowania to raczej zoomuję blisko na podejrzane fragmenty.

Tyle z podstawowej paczki.
A teraz coś dla słabszych komputerów - te mam dodatkowo na laptopie (siakiś sprzed 4 lat)

11. WoT Tweaker (link na ruskim forum, ale po ściągnięciu można przełączyć tę aplikację na polski): http://forum.worldoftanks.ru/index.php? ... t-tweaker/

bezpośredni Link do downloadu dla wersji 0.8.2: http://depositfiles.com/files/we5812ows

12. Skompresowane tekstury do 25%: http://mirtankov.net/mods/6269-wot-mode.html

Instalacja jest nieco tricky - wrzucić wszystko ze ściągniętej paczki do res/packages i odpalić autoinstall, poczekać aż się skończy
Są jeszcze tekstury skompresowane do 3% ale przypomina mi to rozmyte czasy Quake2 czy Warsow ;)

13. Usunięta roślinność a szczególnie korony drzew (ale tylko z wyświetlania, bo pod względem kamuflażu nadal 'istnieją'): http://www.curse.com/wot-mods/worldoftanks/anvp080 - poprawia widoczność i fpsy, ale uważane jest za nielegalne, dlatego jak to autor napisał - opublikowane jest tylko w celach testowych ;)
Ja nie używam już tego dodatku, po patchu 0.8.2 a nawet chyba już 0.8.0 poprawiły mi się fpsy na lapku na tyle, że WoT Tweaker i skompresowane tekstury wystarczają.


W niedalekiej przyszłości zastanawiam się też nad XVM Lite - ale nie potrzebne mi wskaźniki Efficiency graczy czy szans na wygraną, a tylko dmg log (zadanych obrażeń) i wksaźnik postępu capture.
Obrazek
Avatar użytkownika
Vitez
 
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 18:25
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: FIA
Na starym Warriorze od: 2009

Re: Moje mody po 0.8.2

Postprzez Dalej » 16 gru 2012, o 20:23

Vitez - nadal nie ma żadnej metody na to wkurzające przeskakiwanie celownika gdy róg budynku/wzgórze itd?
Avatar użytkownika
Dalej
Administrator
 
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 08:15
White Cross: Weekend Warriors
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Moje mody po 0.8.2

Postprzez Vitez » 16 gru 2012, o 23:53

To raczej jest niemodowalne. Bug silnika gry o którym chyba gdzieś, kiedyś któryś z deweloperów powiedział że wiedzą o nim. A że kojarzę to z dość dawna, to chyba na razie nic z tym nie mogą zrobić. Ale planują siakiś update silnika do chaos engine czy coś więc może będzie lepiej. Btw mi to się bardo rzadko zdarza - prawy klawisz myszy (nie w celu włączenia autoaima) Twoim przyjacielem :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Vitez
 
Dołączył(a): 15 lut 2010, o 18:25
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: FIA
Na starym Warriorze od: 2009

Re: Moje mody po 0.8.2

Postprzez Dalej » 17 gru 2012, o 09:56

Aha, dzięki - pisali jakiś czas temu że "wiedzą", myślałem że coś się ruszyło, dawno nie śledziłem tematu.
Oczywiście używam prawego guzika non stop, ale ale czasami się skanuje itd, albo lufa potrafi podlecieć gdy wystawisz się z za rogu... No nic, dzięki. :)
Avatar użytkownika
Dalej
Administrator
 
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 08:15
White Cross: Weekend Warriors
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Moje mody po 0.8.2

Postprzez Xasistis » 18 gru 2012, o 02:17

Jeżeli piszecie o podnoszeniu lufy przy widoku z trzeciej osoby to nie jest to bug.
Rangers! Lead the way!
Avatar użytkownika
Xasistis
 
Dołączył(a): 22 paź 2009, o 21:17
Lokalizacja: Rangerbertów
White Cross: Ranger Unit
Na starym Warriorze od: 2005


Powrót do WoT Klan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości