Wyspa Łowców 26-04-2014

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

Wyspa Łowców 26-04-2014

Postprzez Pi White » 17 kwi 2014, o 11:26

W imieniu kolegi i na jego prośbę wstawiam tu informację o imprezie którą to on organizuje (ja nie wiem nic o tym miejscu i samej imprezie )

Wyspa łowców Obi & Co.

DATA STRZELANKI:

26-27.04.2014

LOKALIZACJA ZBIÓRKI :

Dojazd do Iławy wg uznania.
Na sama wyspę można się dostać promem (samochód 20pln) lub innym sprzętem pływającym udostepnionym przez Ośrodek "Bosman" http://bosman.e-meteor.pl

Na wyspę można docierać już w piątek 25.04.14


LOKALIZACJA STRZELANKI(miejsce, ewentualne wskazówki dojazdu):

Wyspa Wielka Żuława https://goo.gl/maps/TPBPH

GODZINA ROZPOCZĘCIA STRZELANKI:

Sobota 14.00 ( do zmroku) ,Niedziela 9.00-15.oo

CHARAKTERYSTYKA STRZELANKI (opis scenariusza i założenia):

Podczas konfliktu światowego pomiędzy Sojuszem Państw Globu Wschodniego (SPGW) a
Korporacją Terytoriów Zachodu (KTZ) na Warmii, na terenie wyspy w okolicach Iławy w
niewyjaśnionych okolicznościach spadł samolot transportowy sił Zachodu przewożący rakietę
balistyczną z głowicą bojową. Ponieważ działania na tym obszarze są utrudnione ze względu
na charakterystykę terenu ziemie te wciąż przechodzą z rąk do rąk między walczącymi
stronami.

Natychmiast po katastrofie Zachód wysyła Korpus Sił Specjalnych w celu odnalezienia,
zabezpieczenia i odpalenia rakiety, która ma zniszczyć Centralny Urząd Zarządzania
Dochodem Sojuszu Państw Globu Wschodniego.
Oczywiście katastrofa samolotu nie zostaje niezauważona przez wywiad wschodu
(SPGW), który wysyła swoje siły szybkiego reagowania w celu powstrzymania sił zachodu
(KTZ).

Operację dodatkowo utrudnia obecność na wyspie niezidetyfikowanych osobników,
zwanych ŁOWCAMI, którzy polują na dowódców oraz żołnierzy wyspecjalizowanych
(techników) obu stron, a także na samych siebie. Są oni uzbrojeni, oprócz zwykłej broni
(ASG), w specjalne karabiny (laser tag) o bardzo dalekim zasięgu, które mają taką siłę rażenia,
że mogą niszczyć nawet bunkry. (Gracze ci walczą o osobną nagrodę w swoim rankingu.)

Zadania sił zachodu:

1. Odnalezienie skrzynek z częściami rakiety, zgodnie z danymi zawartymi na
dostarczonej mapie

2. Złożenie rakiety (w dowolnym miejscu gwarantującym bezpieczeństwo i
nieuszkodzenie rakiety )

3. Odpalenie rakiety zgodnie z danymi na dostarczonej mapie (miejsce
odpalenia)

UWAGA!!! - Otwierać skrzynki z częściami rakiety oraz potrzebnymi informacjami, składać
rakietę, odpalić rakietę mogą tylko odpowiednio oznakowani technicy.

Respy!!!(czytaj również uwagi ogólne)

1. siły specjalne oprócz respa w bazie glównej posiadają dwa mobilne punkty
medyczne które mogą przenosić dowolną ilość razy w dowolne miejsce.

2.Ilość żyć jest nieograniczona.

3.punkty medyczne mogą zakładać tylko oznakowani technicy.

Zadania sil wschodu:

1.Uniemozliwic oddziałom zachodu odnalezienie pięciu skrzynek z częściami do
rakiety. Nie mogą jednak dotykać skrzynek ani ich otwierać maja tylko bronić
dostępu.

2.Nie dopuścić do zmontowania i odpalenia rakiety.

3. Odnaleźć i unieszkodliwić łowcę który ma mapę z lokalizacjami skrzynek i
miejscem odpalenia.(To zadanie jest pomocnicze nie obowiązkowe).

Respy (czytaj również uwagi ogólne)

1.Oddzialy wschodu oprócz respa w bazie głównej maja możliwość założenia

Uwagi ogólne:

jednego nie mobilnego wysuniętego respa.

2.Respa może założyć tylko technik nie można go jednak przenosić chyba ze
zostanie zlikwidowany przez wroga wtedy technik może wystartować z bazy i
złożyć nowy.

3.nieograniczona ilość żyć.

1.Respy mogą stać sie bunkrem(z wyjątkiem głównych) ale tylko pod warunkiem
ze jest w środku co najmniej pięciu graczy i postawia maszt z flaga i czujnikiem

LT. Bunkier może zostać zniszczony tylko przez łowcę karabinkiem LT. Resp(z
wyjątkiem głównego) może zostać zlikwidowany klepnięciem jednego ze
znajdujących sie w środku graczy. W przypadku zniszczenia bunkra bądź
likwidacji respa gracze którzy byli w środku musza zabrać taśmę i maszt z flaga
i czujnikiem do najbliższego respa i dopiero z tamtąd technik może wyjść żeby
założyć nowy resp.

2. Porty są to miejsca otoczone strefą buforową w której jest zakaz strzelania z
i do pod warunkiem ze w porcie stoi łódź desantowa(odległość uznaniowa
decyduje kierujący łodzią ma glos decyzyjny bez odwołania).Porty sa
oznakowane tabliczkami i taśmą. Jest tez tabliczka info którą sie odwraca w
zależności która z drużyn zajmuje port. żeby można użyć łodzi w porcie musi
sie znaleść czterech graczy z tej samej strony walczącej.

3.Warunki zwycięstwa:

zachód -odpalić rakietę z wyznaczonego punktu.

wschód - uniemożliwić odpalenie rakiety w czasie ustalonym przez

organizatora.

Łowcy (laser tag):

Samodzielne jednostki posiadające broń specjalna polujące na wyznaczonych
graczy po obu stronach konfliktu(dowódcy , technicy , inni łowcy). łowcy
walczą o punkty do swojej statystyki , za każde trafienie otrzymuje ,w
zależności , określona ilość punktów. Łowca może zostać zneutralizowany
na 10 min , jeżeli zostanie trafiony kulką asg bądź promieniem LT. Może też
zostać przejęty przez drużynę która jako pierwsza go trafi i w ciągu czasu
neutralizacji jeden z jej graczy go dotknie. Wtedy łowca musi założyć opaskę
koloru tej drużyny i do końca manewrów pozostaje juz pod rozkazami jej
dowódcy , ma tez odejmowane punkty za trafienie LT swojego kompana. Po
przejęciu łowca po każdym trafieniu(asg,LT) schodzi na respa tak jak normalny
żołnierz.

punktacja LT: Dowódca - 4pkt

Po przejęciu: Dowódca - 2pkt

Technik - 2pkt

Łowca - 5pkt

Technik - 1pkt

Łowca - 3pkt

Bunkier - 4pkt

LIMITY FPS (opis i założenia):

max 600fps, powyżej 500 fps, tylko semi, na kulkach 0.2g

INNE

- używamy magazynków typu MID-CAP lub o mniejszej pojemności
- użycie PIF-PAF jest dobrowolne, ale w momencie zaskoczenia musi zostać uznane,
- trup jest trupem TYLKO WTEDY jak ma pomarańczową kamizelkę - do wszystkich innych się strzela,
- trup nie gada z żywymi, nie używa radia, nie strzela, nie powoduje hałasów, ogólnie nie przeszkadza,
- bez piro

WSZELKIE DODATKOWE INFO NA PW.

ZŁOTE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA RB:
1. Każdy uczestnik strzelanki ma OBOWIĄZEK wpisania się na listę na forum. Jeśli wpisze się "na 50%" lub "+1" zostanie usunięty z listy. Jeśli nie wpisze się lub wpisze a nie przyjedzie kilkakrotnie, nie będzie uczestniczył w naszych strzelankach.
3. Podana godzina strzelanki na forum jest godziną ROZPOCZĘCIA STRZELANKI. Jeśli ktoś potrzebuje więcej czasu na pogaduchy niech przyjedzie odpowiednio wcześniej. Spóźnialscy nie wezmą udziału w scenariuszu do czasu jego zakończenia.
4. Na strzelankach organizowanych przez RB obowiązują tylko magazynki MIDCAP. Wyjątkiem są jedynie strzelanki na które jesteśmy zapraszani oraz jeśli któryś z członków chce zaprosić jakiegoś nowicjusza.
5. Jeśli któryś z członków chce zaprosić jakiegoś nowicjusza, kolegę odpowiada za jego znajomość regulaminu i przyjętych zasad RB.
6. Każdy uczestnik strzelanki MA OBOWIĄZEK posiadania CZERWONEJ (aka. POMARAŃCZOWEJ) KAMIZELKI jako znacznika trafień. Osoby nieposiadające kamizelki będą wypraszane ze strzelanki.
7. Każdy uczestnik strzelanki MA OBOWIĄZEK stosowania się do przyjętych przez RB limitów fps, celem zapewnienia bezpieczeństwa. Każdy uczestnik, niezależnie czy jest członkiem czy nie ma obowiązek zchronowania się chronografem organizatora na jego prośbę.
8. Każdy dowódca ma obowiązek zebrania swojej ekipy do zbiórki i upewnienia się czy wszyscy znają scenariusz rozgrywki.
9. Każdy dowódca może liczyć na wsparcie pozostałych dowódców w celach porządkowych i sprawdzenia przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
10. Jeśli któryś z członków, rekrutów zauważy nieprzestrzeganie regulaminu na strzelance jako przedstawiciel RB powinien zareagować, a nie zwalać po fakcie winę na organizatora. Jeśli organizujemy strzelankę jako RB, każdy z nas jest przedstawicielem RB.
11. O tym kto będzie zaproszony na strzelankę decyduje osoba organizująca strzelankę i z nią się trzeba skontaktować. Nie ma zaproszeń przez osoby postronne, niezależnie czy są dowódcą, biskupem czy generałem (nie dotyczy strzelanek ogólnie otwartych).
Oczko wypadło temu misiu
Avatar użytkownika
Pi White
Administrator
 
Posty: 1951
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 12:27
Lokalizacja: Warszaw
White Cross: White Cross
Na starym Warriorze od: 2006

Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości