Data: 11.04.2015Miejsce: Okolice Mikanowa i Cegłowa koło Mińska Mazowieckiego (teren m. in. "Partyzanta")Liczba miejsc ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń. W grze uczestniczą wyłącznie zorganizowane drużyny mające w składzie 4-6 osób, liczba drużyn ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń. Team zgłoszony po wyczerpaniu się miejsc zostanie wpisany na listę zapasową.
Impreza jest płatna - 20 pln od osoby. Wpłat należy dokonać, po potwierdzeniu zgłoszenia na konto podane dowódcy teamu w PW, najpóźniej do dnia 31.03 (liczy się data zaksięgowania pieniędzy na koncie). W przypadku braku wpłaty team automatycznie jest przesuwany na ostatnie miejsce na liście zapasowej a na jego miejsce wchodzi pierwszy team z tej listy. Brak zwrotu wpłaty w przypadku rezygnacji lub nieobecności dlatego proszę o rozsądne podejście do zapisów.
Gra wyłącznie dla osób pełnoletnich. Udział osób w wieku 16-18 lat jedynie w przypadku kiedy rodzic lub opiekun prawny bierze udział w grze oraz obydwaj będą startowali w jednej drużynie.
1. Trasa biegu będzie liczyć ok 12 -15 km Jest dosyć długa i będzie poprowadzona przez zróżnicowany teren. (suchy, podmokły, górki, łączki; przygotujcie się na to !)
2. Drużyny liczą po 4-6 osób
Drużyny powinny posiadać min 1 sprawny kompas i repliki. Reszta wyposażenia jak na imprezę milsimową ( celowo nie mówimy jakie, to zależy od waszej pomysłowości)
Nie zabieramy GPS ani nie korzystamy z GPS komórkowych !!!
3. Start pierwszej godz 9:00, następne z 20 min opóźnieniem. Dobrze, żeby każda miał swój kryptonim ( może być nazwa teamu). Jeśli go nie podacie, nadamy sami. Drużyny powinny się z nami porozumieć co do kolejności startu. Jeśli tego nie zrobicie kolejność ustalimy sami.
Jeśli wyznaczona do startu drużyna nie będzie gotowa na czas podany przez ORG, czas zaczyna biec na jej niekorzyść.
Nie zamierzamy Was popędzać ani prosić o start byście się ogarnęli. Jeśli się zgłosiliście np na 9:40 a nie jesteście gotowi macie problem bo już czas płynie.
W czasie marszu możecie zaplanować sobie postój na odpoczynek ale nie jest on odliczony od czasu marszu. Odległość jest spora więc rozłóżcie sobie siły na całą trasę.
4. W grze będą 3 punkty kontrolne do osiągnięcia przez drużyny z zadaniami do wykonania.
5. Godzina startu zostaje odnotowana przez ORG i drużyna wyrusza na trasę. Liczy się czas pokonania całej trasy.
6. Drużyna otrzymuje od ORG mapę terenu i pierwsze informacje o zadaniu i jego umiejscowieniu. ( wsp geograficzne)
Na ich podstawie ma za zadnie odnaleźć 1 punkt i wykonać podane na nim zadanie. W czasie marszu mogą być konieczne do wykonania zadania pomocnicze.
Za ich niewykonanie doliczony zostanie dodatkowy czas.
7. Na każdym punkcie będzie grupa ORG. Odnotuje czas przybycia grupy, sprawdzi wykonanie zadań i poda następne współrzędne lokacji oraz zadnia do wykonania. Na trzecim otrzymacie współrzędne końca trasy. Po zakończeniu biegu i podliczeniu czasu zostanie wyłoniony zwycięzca.
8. W trakcie trwania biegu będzie uruchomiony tel alarmowy. Nr zostanie podany przed biegiem każdej drużynie. Będzie można go użyć w przypadku problemów np. zdrowotnych gracza, ewakuacji z gry.
CAŁKOWITY ZAKAZ UŻYWANIA ELEKTRONICZNYCH URZĄDZEŃ NAWIGACYJNYCH!!!Link do Fb:
https://www.facebook.com/events/856570974410606/