FROZEN DOWN II - 23.01.2016 - Mokry Ług

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

FROZEN DOWN II - 23.01.2016 - Mokry Ług

Postprzez Karok » 28 gru 2015, o 14:26

BANER FROZEN DAWN_2.jpg
(236.08 KiB) Pobrane 426 razy
Operatorzy
Ostatnia ofensywa w w pustynnym regionie bogatym w zasoby ropy naftowej nie przyniosła zdecydowanego rozstrzygnięcia. (Link do minionego wydarzenia: https://www.facebook.com/events/771423629652682/). Interwencja ONZ zamiast stabilizacji spowodowała jeszcze większy chaos w regionie. Bałucja i Nazew liczą straty i planują kolejny etap wojny. Tym razem walki będą toczyły się przy niesprzyjającej aurze gdyż ofensywa została zaplanowana na zimowe miesiące.

Gra obejmie obszar „pustyny” Mokrego Ługu oraz jego okolice. Mamy nadzieję, że dopisze zimowa aura i będzie ona dodatkową przeszkodą, prócz przeciwnika, do pokonania ;)
Zadania l poszczególnych stron mają podobny charakter. Możecie spodziewać się ataków i kontrataków, misji wymagających więcej dyskrecji, wręcz bezkontaktowego wniknięcia na teren przeciwnika. Zadań dla medyków, (tak tak, przewidujemy taką rolę), zapewnienia ochrony VIPom i adekwatnie będzie zadanie „odstrzelenia” lub przejęcia VIPa. Będzie też zadanie dla saperów gdzie należy „wysadzić wskazany obiekt. To wszystko i jeszcze więcej już 23 stycznia 2016 ;)


Co, gdzie, kiedy:
- data - 23/01/2016
- godzina - 0900 (rozpoczęcie 1030, zakończenie ok. 1430-1500)
- miejsce - Mokry Ług
- limit graczy: 200
- ostatecznym potwierdzeniem udziału w grze jest wplata, na konto lub na miejscu (w przypadku zamiaru dokonania opłaty na parkingu przed imprezą nie gwarantujemy wolnych miejsc a zatem i możliwości wzięcia udziału w zabawie)
- cena - 20 zł (przelew) 25 zł (płatne na miejscu)
- konto do przelewu - 10 1160 2202 0000 0002 4909 5848
- w tytule prosimy podać: nazwę gry-nazwę drużyny-ksywka-ilość osób-strona gry (BAŁUCJA/NAZEW)
przykład w/g podanego schematu: Frozen Dawn2-KowalskiTeam-5-NAZEW

link do formularza rejestracyjnego: ASAP

link do podglądu zapisów: ASAP

link do wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/1723207947911857/

Organizatorzy zapewniają:
- przygotowanie terenu,
- zadania dla poszczególnych stron,
- gadżety związane z grą,
- pirotechnikę,
- ID i oznaczenia graczy,
- wyznaczenie miejsca chronowania replik,
- ogarnięcie parkingu i wywóz śmieci po grze,
- ubezpieczenie NNW,
- wystawiamy faktury.

Czego wymagamy od gracza
Ochrona oczu (całkowity zakaz zdejmowania osłony na polu gry)
Pomarańczowa Kamizelka (Jako oznaczenie "KIA" pomarańczowa nie zielona czarna czy różowa)
Umieszczenia identyfikatora w widocznym dla innych miejscu (kamizelka, hełm)
Repiliki RAM i Mancraft nie biorą udziału w grze. (Polarstar, Volwerin mogą uczestniczyć w grze)
Maksymalna moc dla replik CQB 0-350 FPS
Maksymalna moc dla replik w trybie Full Auto 0-450 FPS
Maksymalna moc dla replik w trybie Semi 450-600 FPS
Repliki z prędkością początkową od 600 FPS nie biorą udziału w zabawie.
W trosce o bezpieczeństwo uczestników imprezy postanowiliśmy, że osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w imprezie wyłącznie w towarzystwie opiekuna prawnego. To jest wyjątek od reguły dopuszczenia do gry, którą jest ukończony 18 rok życia.

Chronowanie przed grą obowiązkowe!
Osoby nie spełniające wymogów mogą nie zostać dopuszczone do gry.
Prosimy ponadto o nie strzelanie z replik przed grą w innych miejscach, niż w strefie chrono.

Zasady trafień
Każde trafienie w dowolną część ciała - KIA (marsz na respa), chyba, że mieliście tyle szczęścia i wasz medyk udzielił wam pomocy (patrz punkt - Medycy)
Trafienie w broń eliminuje broń, można użyć broni bocznej lub przejąć sprawną od gracza KIA.
Naprawa broni następuje natychmiast w strefie RESP.

Zadania ogólne dla operatorów Bałucja/Nazew
- Przejąc kontrolę nad punktami strategicznymi (PS)
- Przejąc magazyny przeciwnika
- Wysadzić wskazane obiekty (będą podane do wiadomości poszczególnym stronom przed grą)
- Chronić własnego VIPa i przejąć lub odstrzelić VIPa przeciwnika

Miejsca RESP - strefy w których trafieni gracze dochodzą natychmiast do zdrowia. Stefa RESP zostanie wyznaczona przez Organizatora biało-czerwoną taśmą indywidualnie dla każdej strony. Strefa RESP to strefa bezpieczna, nie można strzelać do graczy znajdujących się w strefie RESP ani w jej kierunku. Gracze również nie mogą strzelać ze strefy RESP.
Punkty strategiczne (PS) – miejsce na terenie walk oznaczone specjalnymi plakietkami które należy zdobyć i utrzymać jak najdłużej.
Zapasy (skrzynie i skrzynki) - Wszystkie zdobyte gadżety w czasie gry należy dostarczyć do wyznaczonych stref i chronić je do momentu podjęcia przez organizatora (co nastąpi po pewnym czasie trwania gry). Wszystkie artefakty mogą być przenoszone tylko przez niewyeliminowanych graczy. Jeśli gracz przenoszący artefakt zostanie trafiony, musi pozostawić przenoszony przedmiot na miejscu i udać się do strefy RESP. Przedmiot może być podjęty przez każdego niewyeliminowanego gracza. W niektórych skrzyniach znajdują się przedmioty potrzebne do wykonania innych zadań.
Medycy – wyznaczeni gracze którzy mogą udzielić doraźnej pomocy trafionemu graczowi. Pomoc ta polega na założeniu na ramię specjalnego „opatrunku”. Tak uleczony gracz wraca natychmiast do gry. Każde następne trafienie „rannego” powoduje bezwzględne KIA i marsz na RESPa.
Saperzy – generalnie każdy gracz przenoszący ładunek do wysadzenia obiektu staje się saperem. Ładunek należy traktować jak gadżet więc tylko niewyeliminowany gracz może go przenosić. Ładunki można przejąc od przeciwnika więc chrońcie swoich saperów ;)


Harmonogram gry:
0800 - 0930 - chronowanie, wydanie ID, oznaczenie graczy
0930 - 1000 - odprawa
1000 - wymarsz na miejsce startu
1030 - start gry
1430 - zakończenie gry
1500 - podsumowanie, ogłoszenie wyników (na parkingu), wydanie nagród

Prosimy o wcześniejsze przybycie przed grą na miejsce zbiórki (parking). Usprawni to odprawę i ułatwi wam zaplanowanie działań. Mamy również serdeczną prośbę o w miarę zwarte parkowanie samochodów na parkingu. Parking niestrzeżony.
Przed grą wszystkich uczestników czeka chronowanie, oznaczenie, wydanie ID (obowiązkowe) i odprawa w celu przypomnienia zasad scenariusza. Po odprawie organizatorzy zaprowadzą graczy do stref RESP które są miejscem startu.
Prosimy pilnować ID gdyż te na koniec gry biorą udział w losowaniu cennych nagród.

Uwaga! Prosimy o przestrzeliwanie replik tylko na strzelnicy w okolicy chrono i przygotowanie jednego pustego magazynka w celu naładowania kulkami 0,20 do testu chrono (kulki na potrzeby chronowania dostarczy organizator).

Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z gry osób pod wpływem środków odurzających i alkoholu oraz tych którzy rażąco łamią zasady gry fair play.
Res, non verba
Avatar użytkownika
Karok
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 11:09
White Cross: Pretorians
Na starym Warriorze od: 0

Re: FROZEN DOWN II - 23.01.2016 - Mokry Ług

Postprzez Zas » 8 sty 2016, o 17:05

link do formularza rejestracyjnego: https://docs.google.com/forms/d/1tCXqLX ... o/viewform

link do podglądu zapisów: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Przy okazji - najlepszego w nowym roku! :wet:
Avatar użytkownika
Zas
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 mar 2015, o 12:10
White Cross: Legion Pretorians
Na starym Warriorze od: 0

Re: FROZEN DOWN II - 23.01.2016 - Mokry Ług

Postprzez Bozz » 9 sty 2016, o 19:52

Ekipa z WW zapisujemy się do jednej strony ?

edit. Blinkers, Qsher i Ja zapisujemy się do NAZEWu
Mężczyźni nie płaczą, mężczyźni się nie dąsają, mężczyźni walą cię, kurwa, w ryja i mówią:"Dzięki, że wpadłeś
Avatar użytkownika
Bozz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 10 mar 2014, o 18:40
Na starym Warriorze od: 0

Re: FROZEN DOWN II - 23.01.2016 - Mokry Ług

Postprzez Karok » 18 sty 2016, o 20:41

Wrzucamy mapkę z najważniejszymi punktami rozgrywki. Celowo nie są one opisane gdyż w większości sami będziecie musieli odkryć te elementy układanki. Niemniej już można snuć koncepcje strategiczno - taktyczne
;)

https://www.facebook.com/events/1723207947911857/
Res, non verba
Avatar użytkownika
Karok
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 11:09
White Cross: Pretorians
Na starym Warriorze od: 0

Re: FROZEN DOWN II - 23.01.2016 - Mokry Ług

Postprzez Zas » 19 sty 2016, o 14:09

Możemy to już potwierdzić - impreza ODBĘDZIE SIĘ. Serdecznie zapraszamy!

https://www.facebook.com/events/1723207 ... 657419286/
Avatar użytkownika
Zas
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 mar 2015, o 12:10
White Cross: Legion Pretorians
Na starym Warriorze od: 0

Re: FROZEN DOWN II - 23.01.2016 - Mokry Ług

Postprzez cAmper » 23 sty 2016, o 22:29

Bylo REWELACYJNIE !!! :mp5: :mp5: :mp5: Pogoda, slonce, masa akcji, wyborowe zachowanie graczy, zero challengów, 8 km jazdy po Mokrym Ługu w ostrym tempie w 3,5h.

Bravo Pretorians, pełna profeska.
Załączniki
12540929_1277264808955364_1650397828183213143_n.jpg
(122.6 KiB) Pobrane 97 razy
cAmper
 

Re: FROZEN DOWN II - 23.01.2016 - Mokry Ług

Postprzez Zas » 25 sty 2016, o 12:14

cAmper napisał(a):Bylo REWELACYJNIE !!! :mp5: :mp5: :mp5: Pogoda, slonce, masa akcji, wyborowe zachowanie graczy, zero challengów, 8 km jazdy po Mokrym Ługu w ostrym tempie w 3,5h.

Bravo Pretorians, pełna profeska.


Dziękujemy! :wet:

W drugiej połowie lutego organizujemy dla Was kolejną imprezę - tym razem 24h zimowe manewry airsoftowe "MISJA", na którą już teraz serdecznie zapraszamy!
Na dniach pojawią się szczegółowe informacje na temat MISJI. :mp5:

a tu jeszcze krótki filmik z Frozen Dawn II: https://www.youtube.com/watch?v=BLe61Emicyk
Avatar użytkownika
Zas
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 mar 2015, o 12:10
White Cross: Legion Pretorians
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości