KRWAWE HUE 4 lipca - zasady i zapisy

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

KRWAWE HUE 4 lipca - zasady i zapisy

Postprzez Python » 25 mar 2010, o 15:25

SYTUACJA TAKTYCZNA
Amerykańskie oddziały są rozproszone na terenie całej bazy.

Obrazek

Oddziały 1st CAVALRY zajmują pozycję w okolicach sztabu bazy. Wzmocnione są elementami innych oddziałów (w tym logistycznych) US ARMY.
Wzgórze nazywane Cytadelą, pod którą znajdują się magazyny amunicji – obsadzają doborowe oddziały US MARINES.
Gdzieś na terenie, znajduje się mała ekspozytura oddziałów Green Berets.
W odległości 10 mil od bazy, znajdują się odwody w postaci 2 batalionów US ARMY. Mogą dotrzeć do Hue, w przeciągu 4-5 godzin w zależności od pogody i sytuacji na drodze.

Zadaniem amerykańskim jest:
- niedopuszczenie do przejazdu Highway 1 z północy na południe konwoju wietnamskiego,
- niedopuszczenie do zdobycia magazynów amunicyjnych znajdujących się w podziemiach Cytadeli.
Do dyspozycji obrońców znajduje się także broń wsparcia - bateria moździerzy.

Oddziały wietnamskie, 806 Batalion, atakuje bazę od strony północnej, z terenów miejskich zinfiltrowanych przez Viet Cong. Siłami Viet Cong dowodzi generał Tha To.

Zadaniem wietnamskim jest:
- zniszczenie sił nieprzyjacielskich blokujących Highway 1, w szczególności likwidacja zagrożenia w postaci bezpośredniego ostrzału drogi oraz ostrzału artyleryjskiego
- przeprowadzenie przez drogę konwoju
- zdobycie zapasów amunicji znajdujących się w Cytadeli, ponieważ oddziałom Vietcongu brakuje amunicji.


ORGANIZACJA GRY
Oddziały amerykańskie dopiero na 24 godziny przed atakiem zostały postawione w stan gotowości. W ciągu tego czasu mają wykopać okopy i przygotować obronę.
Atak wietnamski rozpoczyna się o 10.00 w niedzielę. Atak kończy się o 14.00 w niedzielę.
Oddziały amerykańskie NIE MOGĄ znajdować się poza terenem gry na północ od granicy bazy. Wyjście na wschód/zachód od bazy jest równoznaczne ze śmiercią na polach minowych dla wszystkich graczy. W celu umożliwienia walk, wyznacza się 50 metrową strefę buforową po stronie północnej parkanu bazy amerykańskiej w której można prowadzić wymianę ognia.

Obrazek

OPŁATY
Będą – ale małe i rozsądne


UMUNDUROWANIE


Obrazek
Strona wietnamska – dowolny mundur z czarnym elementem stroju: t-shirt, bluza, spodnie
BARDZO MILE WIDZIANA stylizacja !!! (kapelusz ryżowy, premiujemy dodatkową miską ryżu !!!)

Obrazek
Strona amerykańska – mundury amerykańskie (im bardziej oliwkowe, tym lepsze)
BARDZO MILE WIDZIANA stylizacja !!! (mundur z epoki premiujemy dodatkowym hamburgerem!!!). Przyp. Tato

ZASADY

Strona amerykańska - gra na zasadach milsimowych Zasady CCS Wer. 5
Umundurowanie: wymóg posiadania pełnego amerykańskiego munduru (olive, wdl, marpat wdl) bez ACU i MC. Hełmy (tfu, kaski) w kolorze zielonym czyli BEZ coverów lub cover olive lub rekonstrukcja.
Balistyka: hełmy (tfu, kaski :-P) (-1 do postrzału). Kamizelki (oryginalne lub repliki CCS) -1 tylko do granatów i artylerii. Warstwy nie sumują się!

Strona wietnamska - gra na zasadach zorganizowanej strzelanki
Zasady strzelankowe z respem. Nie ma medyków !
Organizacja respa – o organizacji respa decyduje Dowódca Viet Congu!
Umundurowanie: wymóg posiadania przynajmniej jednego elementu czarnego (spodnie i/lub bluza), zakaz noszenia elementów wdl i marpat.
Balistyka: brak.
Limity amunicji/użycie broni:
Amunicję można uzupełniać w respie. Poza respem używamy tylko amunicji w magazynkach.
Magazynki:
- karabiny szturmowe itp.: realcapy, lowcapy, midcapy
- broń wsparcia (RPK, MINIMI) – hi-capy

Zasady wspólne:
PIROTECHNIKA – jeśli pogoda pozwoli.
MINY – TYLKO pirotechniczne.
Dopuszczalne jest jedno radio na oddział.
Optyka: kolimatory - zakaz, Lunety - OK.

W przypadku nierównomiernych zgłoszeń rezerwujemy sobie prawo:
- zamknięcia rekrutacji w dowolnym momencie do każdej ze stron
- wprowadzenia limitowanej ilości respów dla strony wietnamskiej

REGULAMIN
Z uwagi na pojawiające się co jakiś czas problemy związane z przestrzeganiem zasad, postanowiliśmy rozszerzyć obowiązującą już wcześniej regułę do gier na Mazowszu polegającą ona na wykluczeniu łamiących zasady ze wszystkich zorganizowanych imprez.

Liczymy, że nie będziemy musieli z niej skorzystać.

Najważniejsze reguły obowiązujące w naszych grach (chyba że org w regulaminie imprezy stwierdza inaczej):
- Przy replikach o mocy powyżej 450 fps można strzelać tylko ogniem pojedynczym.
- Z repliki o mocy powyżej 350 fps nie wolno strzelać w budynkach.
- Maksymalna moc repliki na imprezie to 550 fps.
Naturalnie wszystkie prędkości dotyczą kulek 0,2 gr na odkręconym hop-upie.
- Nie wolno korzystać z kulek metalowych, metalizowanych oraz o wadze powyżej 0,36 grama
- Na dystansach poniżej 5 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi 350-450 fps'ów.
- Na dystansach poniżej 10 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 450 fps'ów
- W miarę możliwości, należy strzelać w tułów.
- Nie ma deklaracji strzału. Jeżeli masz silną replikę noś broń boczną lub chodź w osłonie kogoś z replika słabszą.
- Granaty mogą być wykonane tylko na bazie petard K206 (teren otwarty) i K204 (budynki) lub ich odpowiedników (np piratki P1000). Należy zasygnalizować rzut granatem okrzykiem "Granat!". Pozostałe środki piro można stosować tylko za zgodą organizatorów, którą można otrzymać przed imprezą, konieczny będzie egzemplarz testowy.
- Każdy uczestnik musi przez cały czas rozgrywki na terenie gry mieć założoną osłonę oczu.
- Osoby PIJANE nie mogą brać udziału w rozgrywce.
- Trafienie w ciało lub jakikolwiek element oporządzenia lub ubrania jest liczone jako trafienie skuteczne. Trafienie w broń – eliminuje broń.
- Trupy oznaczają sie czerwoną lub pomarańczową szmatą na strzelankach, lub wg zasad obowiązujących podczas imprezy np regulaminu CCS.(kamizelka odblaskowa)
- Trupy wracają najkrótszą drogą do respa, lecz tak aby nie przeszkadzać innym w grze np nie iść pomiędzy walczącymi "liniami frontu".
- Trupy nie gadają.
- Niedopuszczalne są jakiekolwiek formy przemocy fizycznej, rękoczyny, popychanie czy bicie. GROZI ZA NIE BAN PERMANENTNY!

W wypadku wątpliwości i kwasu i niemożności dojścia do porozumienia podczas rozmów bilateralnych, zamiast obrzucać się wyzwiskami udajcie się do organizatora w trakcie lub zaraz po imprezie. Organizator postara się wyjaśnić zajście oraz podejmie natychmiastowe działania. Oprócz wyjaśnienia sprawy org ma prawo podjąć od razu decyzję na temat ewentualnej kary. Nieprzestrzeganie bowiem powyższych zasad oraz terminatorka będą karane wykluczeniem z imprezy, a nawet banem na imprezy na dłuższy czas z wpisaniem na forum WW2 i/lub fora odrębne organizatora.

Z uwagi na fakt, że zakładamy, że wszyscy są odpowiedzialni, znają zasady i je stosują, oraz nie jesteśmy wstanie schronować wszystkich gunów, zbadać trzeźwości wszystkich uczestników i skontrolować wszystkich granatów będziemy to sprawdzać w razie wątpliwości. Czyli schronujemy podejrzane repliki, zbadany poziom alkoholu u podejrzanych graczy, zrobimy autopsję granatów (naturalnie tych nie wysadzonych). Chronowanie guna oczywiście będzie robione według normalnych zasad czyli otwarty Hop up i kulki 0,20g.

Ewentualne sankcje i kary narzucone na opornych będą dotyczyły wszystkich imprez organizowanych na Mazowszu przez następujących ludzi i teamy, które będą respektować nawzajem swoje decyzje:
10th Mountain Div.
Blackwater
Cannon Fodder
CLST 500+
Dalej
Owca
Pluton Inżynieryjny
Python
Tower Guards
Stalkers
1 Scots
Ranger Unit

Dodatkowo banana na tej imprezie można dostać za:
- BRAK szmaty trupa,
- TERMINATORKĘ
- chamskie zachowanie
- pijaństwo
Python
.
 
Posty: 3912
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 07:52
Lokalizacja: Furious Creepy Strangler
White Cross: FCS
Na starym Warriorze od: 2005

Re: KRWAWE HUE 4 lipca - zasady i zapisy

Postprzez Python » 25 mar 2010, o 15:26

ZAPRASZAMY !!!
Python
.
 
Posty: 3912
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 07:52
Lokalizacja: Furious Creepy Strangler
White Cross: FCS
Na starym Warriorze od: 2005

Re: KRWAWE HUE 4 lipca - zasady i zapisy

Postprzez Goorock » 25 mar 2010, o 15:29

Czy tu sie do Narodowego Frontu Wyzwolenia Wietnamu (Viet Kongu) zapisuję?
Avatar użytkownika
Goorock
 
Posty: 6146
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 18:44
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czarny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: KRWAWE HUE 4 lipca - zasady i zapisy

Postprzez Python » 28 mar 2010, o 15:26

Możesz tu, możesz tam - ogarniemy wszystko :-)
Python
.
 
Posty: 3912
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 07:52
Lokalizacja: Furious Creepy Strangler
White Cross: FCS
Na starym Warriorze od: 2005

Re: KRWAWE HUE 4 lipca - zasady i zapisy

Postprzez Blacha » 28 mar 2010, o 22:55

w takim razie jedziemy

Viet Kong:
1. Gorock
2. Blacha
Złoty Medal Gazownika
Obrazek
Złoty Medal Gazownika Na Niebieskiej Podkładce - za przetrwanie ataków niebieskiego dymu
Avatar użytkownika
Blacha
 
Posty: 447
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 19:36
Lokalizacja: Warszawa ursynów
White Cross: ASG Fatah
Na starym Warriorze od: 2009


Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości