Strona 1 z 2

Zapomnieni na końcu świata SD 22.01.11

PostNapisane: 2 sty 2011, o 15:31
przez Nelson
W bliskim czasie pojawią się również mapy terenu do wydrukowania. Każdy dowodzący daną stroną konfliktu otrzyma kilka map, jednak nie wystarczą one dla wszystkich graczy.


Dojazd na teren SD:
a)Komunikacja miejsca:
Autobus 220 jadący przy pętli "Stare Bemowo". Wysiadamy na przystanku "Fort Radiowo" i niestety dalej trzeba iść pieszo.
Punkty:
1.http://www.zumi.pl/,,,20.8814606,52.264 ... =52.265424

2.http://www.zumi.pl/,,,20.8761428,52.262 ... =52.261584

3. http://www.zumi.pl/,,,20.87096960000000 ... tY=52.2614

Dojazd Samochodem: dojeżdżamy do Starego Bemowa i jedziemy dalej prosto ulicą radiową w stronę lasu. Skręcamy w ulicę zaznaczoną w ptk 1. I jedziemy do samej bramy. Na miejscu będzie parking.

Dokładniejsze info odnośnie komunikacji miejskiej:
Jak dojechać?
http://picasaweb.google.com/Marek.Chmie ... 1719047458
(po za tym z centrum można dojechać autobusem 105-stare bemowo-przesiadka w 220, 507 do przystanku Radiowa i przesiadamy się w autobus 220)
Niżej podaję nr. do głównego organizatora (do siebie)
W razie kłopotów z dojazdem itp. proszę dzwonić: 788850025


Uwaga!
Z związku z faktem, że teren na którym będziemy grali jest prywatny, jest opłata za wstęp.-Niestety nie jest ona zależna ode mnie i wynosi 10pln.
Dodatkowo będzie składka w wysokości ok 2 bądź 3zł na potrzeby scenariusza. (nie jestem caritasem i niestety nie mogę pozwolić sobie na organizowanie strzelanek darmowych w które wkładam pieniądze :/)
Jeżeli coś z tej kwoty zostanie, przeznaczę tę kwotę w 100% na strzelankę kolejną (wówczas strzelanka będzie darmowa/bądź płatna jeszcze mniej.)
Jeżeli do piątku wieczorem nie zbierze się minimum 40os. strzelankę uznaję za odwołaną.
Jednak informacja ta nie jest tylko na tym forum, powstanie ostateczny post czy strzelanka się odbędzie!




Tło wydarzeń:
Gdzieś daleko na południowej półkuli znajduje się tajna baza pewnej organizacji. W jej szeregach znajdują się byli żołnierze doborowych jednostek z połowy świata oraz żołnierze fortuny którzy dawno już zapomnieli jaka armia ich wyszkoliła. Po tym jak wzięli do niewoli "niewłaściwych ludzi w niewłaściwym czasie i miejscu" pozostaje im tylko walczyć o przeżycie do czasu aż wynegocjują korzystne warunki rozwiązania problemu. Nie wiedza jednak że druga strona gra nieczysto - do ich bazy właśnie podążają połączone siły koalicji amerykańsko-brytyjskiej wspierane przez ... najemników którzy nie chcieli dłużej wraz z nimi "gnić na końcu świata"...

Informacje taktyczne:
Obie strony konfliktu nie posiadają rozpoznania dotyczącego sił i lokalizacji przeciwnika
Siły Koalicji znają ogólne położenie i plan bazy nie wiedzą jednak które dokładnie obiekty spełniają jakie zadania. Według informacji uzyskanych od "nawróconych" najemników Baza jest silnie broniona i ufortyfikowana. Na jej terenie znajdują się:
a. dwa bunkry: Zaopatrzeniowy oraz Dowodzenia.
b. dwa budynki koszarowe znajdujące się na zachodzie bazy - w jednym z nich przetrzymywani są jeńcy.
c. centrum łączności w wolnostojącym budynku.
Obrońcy Bazy nie wiedzą gdzie dokładnie wylądowali Koalicjanci - według informacji jakie zdobyli w trakcie patroli prawdopodobne lądowisko znajduję się na wschód od ich bazy.

Zadania Koalicji:
1. Odbić jeńców żywych - Może w tym pomóc wysadzenie centrum łączności znajdujące się na północny wschód od bunkra zaopatrzeniowego.
2. Zneutralizować bunkier dowodzenia
Zadanie dodatkowe:
1. Zdobyć/zneutralizować bunkier zaopatrzeniowy

Zadania Obrony:
1. Niedopuścić do odbicia jeńców oraz zajęcia jakichkolwiek budynków wchodzących w skład kompleksu.
Zadanie dodatkowe:
1. Zneutralizować siły ataku oraz niedopuścić aby dotarły w rejon bazy.

Uwagi:
1. Atak na budynki w których przetrzymywani są jeńcy musi być skoordynowany ponieważ w przypadku zdobycia pojedynczego budynku w którym nie ma jeńców, obrona zabija jeńców.
2. Przyjmujemy że, obiekty połączone są łącznością przewodową i to tylko dzięki niej mogą się ze sobą kontaktować (na potrzeby gry "kable" zastępują PMR-ki na ustalonym kanale znanym Orgom i Moderatorom.
WAŻNE:
-Jeżeli strona atakująca zdobędzie/zniszczy centrum łączności, automatycznie obiekty bazy tracą ze sobą łączność, co powoduje że mogą ze sobą kontaktować się tylko i wyłącznie za pomocą gońców którzy dostarczają informację PISEMNĄ do docelowego budynku.
-W przypadku użycia radia PMR/FRS/innego do przekazania informacji do innego budynku, budynek automatycznie staje się "zdobytym" przez przeciwną stronę, a znajdujący się w nim jak i w promieniu 10m zostają uznani za "zabitych" OPRÓCZ JEŃCÓW - jeńcy zostają jako żywi.


Mechanika gry:

RANY/TRAFIENIA:
Pierwsze trafienie: zranienie - gracz ma 15 minut na dotarcie sanitariusza i pomoc (rannych można ewakuować) - po tym czasie umiera (gdy nie został opatrzony)
Drugie trafienie: ciężko ranny - gracz ma 5 minut na dotarcie sanitariusza, po opatrzeniu NIE MOŻE biegać oraz strzela tylko z miejsca (tzn.: albo idzie albo strzela)
Trzecie trafienie: TRUP
Opatrywanie polega na założeniu PEŁNEGO bandaża - opatrywanie trwa 3 minuty.

RESPY:
Odradzanie się w grupach po 10 osób i więcej bądź co 15min, w wyznaczonych miejscach.
NIE MOŻNA ZDOBYĆ RESPÓW!

AMUNICJA
1. Boczna: do 3 magazynków po 15bb (przedłużone magazynki do 25bb)
2. Szturmowe: maz. 490 sztuk BB na karabin np. jeden pełny Hi-cap + 2-3 low- capy do stanu maksymalnego, 2 krótkie hi-capy po 200 kulek, bądź 7 low-capów załadowanych do 70 kulek
3. Broń wsparcia (RPK/M249/itp.) łącznie 2000bb +zapasowe 1000bb u amunicyjnego (każdy celowniczy musi mieć "osobistego" amunicyjnego)

UZUPEŁNIANIE AMUNICJI
1. U amunicyjnego (będzie nosił skrzynię z "amunicją"- ograniczona ilość) - amunicję należy ładować przy amunicyjnym!
Koalicja: w marszu, w odległości minimum 50 metrów od czoła zespołu uderzeniowego
Obrona: w bunkrze zaopatrzeniowym (amunicyjni donoszą zapasy na pozycje)
2. Na respie
Koalicja: do pełnego stanu
Obrona: 50% pełnego stanu

ILOŚĆ AMUNICJI jaką ma jednorazowo przy sobie amunicyjny:
Obrona: 3 amunicyjnych z 3000bb
Koalicja: 2 amunicyjnych z 4000bb

W przypadku gdy amunicyjnemu skończy się amunicja może wrócić po nią do:
Obrona: Bunkier Zaopatrzeniowy
Koalicja: Resp
Skrzynię z amunicją może przejąć przeciwnik!!!

ZASADY OGÓLNE
W związku z tym że w trakcie rozgrywki konieczne będzie wykonywanie zadań CQB ustala się ścisły podział FPS i dyscyplinę ogniową:

1. CQB:
do 350FPS z dokładnością do 10FPS
Pozostałe repliki pod żadnym pozorem nie mogą być używane w budynkach!!!

2. W terenie:
- Przy replikach o mocy powyżej 480 fps można strzelać tylko ogniem pojedynczym.
- Z repliki o mocy powyżej 350 fps nie wolno strzelać w budynkach.
- Na dystansach poniżej 5 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 350 fps'ów.
- Na dystansach poniżej 10 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 450 fps'ów
- 600FPS+ NIE GRA!


3. Pirotechnika: Granaty odłamkowe: kupne bądź też samoróbki na bazie petardy KO204 z grochem. Granaty które mają autoryzację WW2 i SOIA grają bez wstępnej kontroli, wszystkie inne będą sprawdzane przed grą.

4. Rzucenie granatu należy zasygnalizować o krzyknięciem "GRANAT".

5. Granaty i ekrany dymne - dopuszczane są tylko i wyłącznie KUPNE o podanym składzie mieszanki dymnej. Nie dopuszczamy do użytkowania granatów robionych na bazie saletry potasowej oraz cukru. Wywołują one bardzo wysoką temperaturę oraz toksyczny dym, które w znacznym stopniu zagrażają zdrowiu graczy.

6. Do oznaczania się jako TRUPA:
a) czerwone światło/light stick w budynkach
b) Widoczna czerwona szmata (żadne stringi koleżanki/mały paseczek którego ledwo widać) bądź też kamizelka odblaskowa jeśli ktoś posiada. W przypadku silnego ostrzału trafiony podnosi obie ręcę z repliką nad głowę i krzykiem dostałem - medyk informuje o swojej sytuacji. w takiej pozycji zostaje do czasu gdy ostrzał na tyle ustanie żeby bezpiecznie mógł sięgnąć po CZERWONĄ SZMATĘ i zatamować krwawienie z ran.

5. Zasada Bang bang nie gra.Strzelamy z odległości do jakiej mamy "prawo".
a). W przypadku spornym - wzajemne wyjście na siebie w odległości poniżej dopuszczalnego bezpiecznego dystansu obaj gracze zależnie od decyzji Moderatora
- wycofują się o 20 metrów
- uznają się "trafionych równocześnie i postępują jak przy trafieniu
b). Jeśli w sytuacji spornej jw. nie było Moderatora gracze uznają się jednocześnie trafionych. Ewentualne "kwasy" rozstrzyga NA MIEJSCU wezwany przez radio Moderator.

6. Dopuszczalny jest Knife kill (polega na położeniu obu rąk na ramionach przeciwnika)

7. Obowiązuje podział mundurowy:
Koalicja - dowolny US, DPM
Obrona - wszystkie inne rodzaje umundurowania
Zorganizowane oddziały najemnicze obu stron muszą posiadać wyraźny znak rozpoznawczy, charakterystyczny element umundurowania - rozpoznawalny dla własnych oddziałów beż użycia lornetek i lunet celowniczych!
Nie mogą używać pełnego umundurowania i oporządzenia strony przeciwnej, mogą jednak mieć jego elementy - mieszankę dwóch mundurów (np. Bluza DPM i spodnie Flecktarn) lub munduru i oporządzenia (np. Flora i LBV)

8. Gra przewidziana jest na dwie tury z przerwą na gorący posiłek (po przerwie zmian stron konfliktu).
Poszukuję chętnych do pełnienia funkcji Dowódców Stron!!

Mapy terenu dla poszczególnych stron będą dostępne wkrótce

SPONSOREM IMPREZY JEST SKLEP "CYTADELA ASG".
Dziękuję DEFCONOWI i SOIA za udostępniane rekwizytów do scenariusza.
Dziękuję również za pomoc przy budowie scenariusza i nie tylko FlyingCat'owi.




No to jedziemy z listą:

Amerykanie+Brytole:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Reszta świata:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Najemnicy
1.
2.
3.
4.
5.
Jeńcy
1.
2.
3.
4.



Otwieramy konkurs na nazwę dla scenariusza :)

Zasady
1. nazwa powinna nawiązywać do tła scenariusza oraz uwzględnić inne informacje podane w zasadach rozgrywki
2. nazwa nie może się odnosić jakikolwiek nazw własnych i historycznych do których mogłyby rościć sobie prawa osoby trzecie
3. nazwa nie może zawierać treści powszechnie uznawanych za obelżywe oraz w jakikolwiek sposób mogących podlegać jurysdykcji karnej
4. nazwa musi być czytelna i zrozumiała dla odbiorców

czas składania propozycji - do czawrku do godziny 12:00
publiczne głosowanie nad nazwą - do czwartku do godziny 22:00

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia wszystkich propozycji oraz nadania scenariuszowi innej niż zgłoszona nazwy w przypadku gdyby propozycje nie zadowoliły ich oczekiwań

Zwycięzca konkursu może spodziewać się nagrody rzeczowej wręczonej na terenie gry

Re: CQB SD

PostNapisane: 2 sty 2011, o 23:58
przez Mysiek
Super wreszcie się rozerwę

No to lecimy z listą:
1. Mysiek
2.
3.
4.
5.

Re: CQB SD

PostNapisane: 5 sty 2011, o 18:49
przez Galek
Witam
Ja piszę się również + 3 jeszcze.
Mam nadzieje, że wypali

Re: CQB SD

PostNapisane: 6 sty 2011, o 00:12
przez Nelson
Wpisz się na listę :)

Re: CQB SD

PostNapisane: 7 sty 2011, o 18:24
przez Galek
Proszę bardzo,
w razie co mam nagrzewnice gazową 15kw co mogła by nas dogrzać

No to lecimy z listą:
1. Mysiek
2. Gałek
3. Wojtas
4. Mrówson
5. Hunter
6.
7.
8.
9.
10.

Re: CQB SD

PostNapisane: 8 sty 2011, o 15:39
przez Nelson
/Post do wywalenia.

Re: CQB SD

PostNapisane: 9 sty 2011, o 14:39
przez Dragonowy
Jeżeli spotkanie będzie przełożone na 23 stycznia to się piszę.

Re: CQB SD

PostNapisane: 9 sty 2011, o 21:38
przez Dex
Ja wstepnie tez sie pisze +1 jedna osoba, ale jest to na 50% z przyczyn niezaleznych ode mnie
potwierdze ok czwartku.

Re: CQB SD

PostNapisane: 10 sty 2011, o 02:25
przez Nelson
/Post do wywalenia.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 11 sty 2011, o 14:04
przez uGu
1. Mysiek
2. Gałek
3. Wojtas
4. Mrówson
5. Hunter
6. uGu
7.
8.
9.
10.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 11 sty 2011, o 20:00
przez Dex
1. Mysiek
2. Gałek
3. Wojtas
4. Mrówson
5. Hunter
6. uGu
7.DeX
8.Kajkacz
9.
10.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 12 sty 2011, o 16:14
przez Nelson
/post do wywalenia.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 12 sty 2011, o 21:21
przez Dex
Ja preferuje taktyczne zagrania - rzadziej spotykane gdy chodzi si na sobotnie strzelanki wiec skoro jest okazja to czemu nie

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 14 sty 2011, o 23:04
przez Nelson
/post do wywalenia.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 17 sty 2011, o 18:32
przez Dex
Widze ze nic sie nie pojawia , dlatego pozwole sobie cos zaproponowac.

Rozgrywka ma sie odbyc na calym terenie? Mozna zrobic rozgrywke o utrzymanie paru punktow, np. 3 i warunkiem zwyciestwa niech bedzie przejecie wszystkich trzech punktow przez jedna druzyne i utrzymania wszystkich jednoczesnie przez 5 min (albo cos takiego). W punktach mozna by pozostawic radio ktorym mozna by oglaszac kto w danym momecie posiada kontrole nad punktem, ew zorganizowac flagi ktore mozna by rozwieszac (choc uwazam to za upierdliwe, niewygodne i b. trudne do zrealizowania - latwiej 3 radia :D).

Mile widzane komentarze i zastrzezenia ( nie bac sie krytykowac :P )

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 17 sty 2011, o 20:17
przez Goorock
Mogę pomóc w organizacji. Mam niewykorzystany scenariusz Krwawy Śnieg. Opis tutaj

viewtopic.php?f=17&t=4862

Łatwo zaadaptuje się na SD.

Tak czy inaczej piszemy się:
1. Mysiek
2. Gałek
3. Wojtas
4. Mrówson
5. Hunter
6. uGu
7.DeX
8.Kajkacz
9.Goorock
10. Oberst
11. ...

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 18 sty 2011, o 16:55
przez cAmper
1. Mysiek
2. Gałek
3. Wojtas
4. Mrówson
5. Hunter
6. uGu
7.DeX
8.Kajkacz
9.Goorock
10.Oberst
11.c4mper
12...

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 18 sty 2011, o 18:41
przez Dex
Amerykanie+Brytole:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2.
3.
4.
5.
Jeńcy
1.
2.
3.
4.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 18 sty 2011, o 18:49
przez Mysiek
Amerykanie+Brytole:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2.
3.
4.
5.
Jeńcy
1.
2.
3.
4.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 18 sty 2011, o 19:00
przez FlyingCat
Skoro już oficjalnie stwierdzono, że maczałem palce w tworzeniu scenariusza (i nie tylko) więc pozwolę sobie dodać kilka informacji dodatkowych.
1. Odprawa stron zaczyna się o 10:00, do tego czasu powinniśmy już schronować wszystkich uczestników. Początek pierwszej tury 15 minut później. Na miejscu będzie chrono zapewniane przez Cytadelę. Jeśli ktoś może zabrać ze sobą swoje chrono będziemy wdzięczni.
2. Jak widać ze scenariusza będzie zarówno taktyka jaki i elementy CQB. Od tego jak rozwiążecie taktycznie obronę i atak zależy jaki będzie przebieg rozgrywki
3. Rola jeńców - nit nie zabrania (a nawet zalecałbym) uciekania z niewoli. Szczegóły na odprawie :)
4. Dowódcy stron i teamów będą mieli zapewnione mapy terenu z informacjami taktycznymi, dla uczestników pojawi się na forum ogólna mapa terenu z podstawowymi informacjami.
5. Cytadela zapewnia jak zwykle:
- BB 0,20g i magazynki do chronowania,
- baterie na wymianę i możliwość ładowania pakietów na miejscu
- wypożyczalnię replik i mundurów
- ograniczoną liczbę darmowych lightsticków do dyspozycji Organizatora i znacznie większą po promocyjnych cenach do zakupu
- BB, gumki HU i inne części replik, piro oraz magazynki i co się nam jeszcze zmieści do samochodu na sprzedaż
- przy stanowisku Cytadeli będzie grill i ciepłe napoje
- serwis replik (podstawowy)

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, sugestie nie wzbraniajcie się przed pisaniem postów :)

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 18 sty 2011, o 22:14
przez olivegreen2
Hej
Fine scenariusz !
FAS (French Airsoft Squad) 5 - 7 osob multicam.
@+.Olivier

Amerykanie+Brytole:
1.French Airsoft Squad - Multicam
2.French Airsoft Squad - Multicam
3.French Airsoft Squad - Multicam
4.French Airsoft Squad - Multicam
5.French Airsoft Squad - Multicam
6.French Airsoft Squad - Multicam
7.French Airsoft Squad - Multicam
8.
9.
10.

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2.
3.
4.
5.
Jeńcy
1.
2.
3.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 18 sty 2011, o 23:13
przez Galek
Wyadje mio sie ze 10 pln to spoko kwota, a tym lepiej jezeli czesc zostanie przeznaczona na "modernizacje sd"


Amerykanie+Brytole:
1.French Airsoft Squad - Multicam
2.French Airsoft Squad - Multicam
3.French Airsoft Squad - Multicam
4.French Airsoft Squad - Multicam
5.French Airsoft Squad - Multicam
6.French Airsoft Squad - Multicam
7.French Airsoft Squad - Multicam
8.
9.
10.

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4. Gałek
5. Hunter
6. Mrówson
7.
8.
9.
10.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2.
3.
4.
5.
Jeńcy
1.
2.
3.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 18 sty 2011, o 23:34
przez Nelson
Przypominam że będzie również mała składka w wysokości 2-3zł aby zwróciło się organizacji.




Amerykanie+Brytole:
1.French Airsoft Squad - Multicam
2.French Airsoft Squad - Multicam
3.French Airsoft Squad - Multicam
4.French Airsoft Squad - Multicam
5.French Airsoft Squad - Multicam
6.French Airsoft Squad - Multicam
7.French Airsoft Squad - Multicam
8.
9.
10.

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4. Gałek
5. Hunter
6. Mrówson
7.
8.
9.
10.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2. BWM
3. BWM
4. BWM
5. BWM
6.
7.
Jeńcy
1.
2.
3.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 18 sty 2011, o 23:49
przez Goorock
Czy ten "scenariusz na SD" dostanie jakąś huczną nazwę?

Amerykanie+Brytole:
1.French Airsoft Squad - Multicam
2.French Airsoft Squad - Multicam
3.French Airsoft Squad - Multicam
4.French Airsoft Squad - Multicam
5.French Airsoft Squad - Multicam
6.French Airsoft Squad - Multicam
7.French Airsoft Squad - Multicam
8.
9.
10.

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4. Gałek
5. Hunter
6. Mrówson
7. Goorock
8. Oberst
9.
10.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2. BWM
3. BWM
4. BWM
5. BWM
6.
7.
Jeńcy
1.
2.
3.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 18 sty 2011, o 23:55
przez Nelson
Jakieś propozycje? ;) Raczej nie zajmowałem się tłem fabularnym czy też nazwą scenariusza ;P
Jutro pewnie wrzucę jakieś tło fabularne, i wymyślę nazwę ;P
Mile widziane propozycje bo już w tym tygodniu jestem tak zabiegany...

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 07:13
przez uGu
Czy ten "scenariusz na SD" dostanie jakąś huczną nazwę?

Amerykanie+Brytole:
1.French Airsoft Squad - Multicam
2.French Airsoft Squad - Multicam
3.French Airsoft Squad - Multicam
4.French Airsoft Squad - Multicam
5.French Airsoft Squad - Multicam
6.French Airsoft Squad - Multicam
7.French Airsoft Squad - Multicam
8.
9.
10.

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4. Gałek
5. Hunter
6. Mrówson
7. Goorock
8. Oberst
9. uGu
10.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2. BWM
3. BWM
4. BWM
5. BWM
6.
7.
Jeńcy
1.
2.
3.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 12:29
przez Janek
Czy ten "scenariusz na SD" dostanie jakąś huczną nazwę?

Amerykanie+Brytole:
1.French Airsoft Squad - Multicam
2.French Airsoft Squad - Multicam
3.French Airsoft Squad - Multicam
4.French Airsoft Squad - Multicam
5.French Airsoft Squad - Multicam
6.French Airsoft Squad - Multicam
7.French Airsoft Squad - Multicam
8. 49th RS - Marpat WD
9.49th RS - Marpat WD
10.49th RS - Marpat WD

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4. Gałek
5. Hunter
6. Mrówson
7. Goorock
8. Oberst
9. uGu
10.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2. BWM
3. BWM
4. BWM
5. BWM
6.
7.
Jeńcy
1.
2.
3.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 14:01
przez FlyingCat
Otwieramy konkurs na nazwę dla scenariusza :)

Zasady
1. nazwa powinna nawiązywać do tła scenariusza oraz uwzględnić inne informacje podane w zasadach rozgrywki
2. nazwa nie może się odnosić jakikolwiek nazw własnych i historycznych do których mogłyby rościć sobie prawa osoby trzecie
3. nazwa nie może zawierać treści powszechnie uznawanych za obelżywe oraz w jakikolwiek sposób mogących podlegać jurysdykcji karnej
4. nazwa musi być czytelna i zrozumiała dla odbiorców

czas składania propozycji - do czawrku do godziny 12:00
publiczne głosowanie nad nazwą - do czwartku do godziny 22:00

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia wszystkich propozycji oraz nadania scenariuszowi innej niż zgłoszona nazwy w przypadku gdyby propozycje nie zadowoliły ich oczekiwań

Zwycięzca konkursu może spodziewać się nagrody rzeczowej wręczonej na terenie gry

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 14:09
przez FlyingCat
W związku z zapytaniami do scenariusza jakie zostały zgłoszone na ASGW (Qurdeki)v informuję:
Pytanie:
Kod: Zaznacz cały
Pierwsze trafienie: zranienie - gracz ma 15 minut na dotarcie do sanitariusza i pomoc (rannych można ewakuować) - po tym czasie umiera
[u]Może na dotarcie sanitariusza? [/u]
Drugie trafienie: ciężko ranny - gracz ma 5 minut na dotarcie sanitariusza, NIE MOŻE biegać po opatrzeniu oraz strzela tylko z miejsca (tzn.: albo idzie albo strzela)
[u]Ranny nie powinien mieć w ogóle możliwości strzału, inaczej ludzie będą tłuc do rannych ile wlezie, ew. rannych nie będzie bo wszyscy będą na full auto zasuwać "dla pewności" [/u]


Odpowiedzi:
Może na dotarcie sanitariusza? błąd edycji w obu przypadkach - to sanitariusz dociera do rannego!!!
@Nelson, przeedytuj to w pierwszym poście
Ranny nie powinien mieć w ogóle możliwości strzału wyjaśniam: ranny po opatrzeniu drugiego zranienia jest "osłabiony" może tylko chodzić, nie biegać!. Po opatrzeniu ran wraca do walki, ale może strzelać tylko po zatrzymaniu się

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 14:24
przez Dex
Moja propozycja :

Zapomnieni na krancu świata.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 15:06
przez FlyingCat
Dodatkowa informacja dla jeńców:

1. Jeńcy mają specjalne zadanie do spełnienia, jeśli im się uda to sobie postrzelają i to sporo...
2. Nie chcemy za wcześnie zdradzać wszystkich elementów scenariusza, na odprawie przed rozgrywka dokładnie to omówimy.
3. Jako objęci "Konwencją" decyzja Nelsona jeńcy nie ponoszą opłaty scenariuszowej, tylko opłatę za udostępnienie terenu przez Gospodarzy (10 zł wspomniane we wcześniejszych postach). Decyzja motywowana jest tym, że jeśli nie spełnią zadań to przez cała rozgrywkę będą siedzieć na czterech literach w zimnym baraku i mogą odrobinkę zamarznąć i nic nie "ustrzelić" podczas rozgrywki.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 15:16
przez -FoX-
Ok , a jak z kwestią terminu ostatecznie , 22.01.2011 - godzina ....

Pytam ponieważ w postach powyżej pojawia sie jakas informacja o przełożeniu ale temat nie został doprecyzowany

Jeżeli termin jest 22.01.2011 to chętnie zjawię sie + 1-2 osoby - strona najemników jeżeli takowa jest jeszcze dostępna

Pozdrawiam

-FoX-

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 15:29
przez FlyingCat
-FoX-, 12 postów wyżej napisałem:
1. Odprawa stron zaczyna się o 10:00

termin nadal pozostaje bez zmian - sobota 22.01.2010.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 16:13
przez Nelson
Data scenariusza to 22.01.11- godzina rozpoczęcia zbiórki to 10:00, dlatego warto przybyć wcześniej i się doszpejować i doładować.

/Przeedytowane.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 16:27
przez Roni92
Jeśli można to:
Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4. Gałek
5. Hunter
6. Mrówson
7. Goorock
8. Oberst
9. uGu
10. Roni

Mam nadzieję, że strzelanka się odbędzie, chociaż raczej 40 osób się nie uzbiera?

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 16:34
przez Nelson
Uzbiera się mam nadzieję.
Jeśli się nie uzbiera, to po prostu zrobimy scenariusz "zastępczy" wymyślony na poczekaniu.

Jak ktoś się wpisuje, to proszę kopiować całą listę ponieważ po wpisaniu kilku osób robi się pierdzielnik.

Proszę się dopisywać do tej listy:

Amerykanie+Brytole:
1.French Airsoft Squad - Multicam
2.French Airsoft Squad - Multicam
3.French Airsoft Squad - Multicam
4.French Airsoft Squad - Multicam
5.French Airsoft Squad - Multicam
6.French Airsoft Squad - Multicam
7.French Airsoft Squad - Multicam
8. 49th RS - Marpat WD
9.49th RS - Marpat WD
10.49th RS - Marpat WD

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4. Gałek
5. Hunter
6. Mrówson
7. Goorock
8. Oberst
9. uGu
10. Roni
11.
12.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2. Domin
3.
4.
5.
6.
7.
Jeńcy
1.
2.
3.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 17:14
przez -FoX-
FlyingCat napisał(a):-FoX-, 12 postów wyżej napisałem:
1. Odprawa stron zaczyna się o 10:00

termin nadal pozostaje bez zmian - sobota 22.01.2010.


Dzieki ;) na wzrok mi sie rzuciło ;) przy takiej ilości tekstu ;p

Wracając do tematu,
Z braciakiem zasilamy siły najemników

Amerykanie+Brytole:
1.French Airsoft Squad - Multicam
2.French Airsoft Squad - Multicam
3.French Airsoft Squad - Multicam
4.French Airsoft Squad - Multicam
5.French Airsoft Squad - Multicam
6.French Airsoft Squad - Multicam
7.French Airsoft Squad - Multicam
8. 49th RS - Marpat WD
9.49th RS - Marpat WD
10.49th RS - Marpat WD

Reszta świata:
1.DeX
2.Kajkacz
3. Mysiek
4. Gałek
5. Hunter
6. Mrówson
7. Goorock
8. Oberst
9. uGu
10.

Najemnicy (normalny szpej, mile widziane spodnie jeansowe)
1.Artur
2. BWM
3. BWM
4. BWM
5. BWM
6. FoX
7. Dragon
Jeńcy
1.
2.
3.

Pozdrawiam
-FoX-

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 19 sty 2011, o 23:04
przez FlyingCat
40-tka już uzbieran i przekroczona! 36-ciu zapisanych Qrdeków i 26-ciu Warriorów
Nadal poszukujemy nazwy dla scenariusza....

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 00:02
przez Nelson
FlyingCat, lista na qrde jest połączona na prośbę graczy. Będę ją w miarę możliwości edytował.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 00:34
przez FlyingCat
ups...
chyba powonieniem o tym wiedzieć :(

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 00:51
przez Goorock
ws nazwy Zapomnieni na końcu świata by Dex nie jest zła.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 11:02
przez Nelson
Nadal poszukiwane są osoby na dowódców stron!!
Info jak dojechać na miejsce z centrum zamieszczam w pierwszym poście!

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 11:35
przez Mysiek
Pomysł na nazwę scenariusza :
"Nikogo nie zostawiamy"

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 12:59
przez Goorock
Mam wrażenie, że mocno przekombinowaliście z mechaniką. To może nie zagrać.
Z trudem ogarniam wszystkie pomysły, choc sam organizowałem co nieco. Poza tym niektóre zasady są sprzeczne z zasadami WW2.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 13:27
przez Janek
Goorock napisał(a):Poza tym niektóre zasady są sprzeczne z zasadami WW2.

Zasady są chyba zgodne z asg.qrde

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 13:55
przez Silentman
JA się przyczepię tylko co do jednej rzeczy :

ZASADY OGÓLNE
W związku z tym że w trakcie rozgrywki konieczne będzie wykonywanie zadań CQB ustala się ścisły podział FPS i dyscyplinę ogniową:

1. CQB:
...
do MAX 420fps na singlu - od minimum 5m


Może i tylko singiel ale z 5m, w amoku walki, można zrobić krzywdę. Moje propozycja żeby albo zwiększyć minimalny zasięg do przynajmniej 10-15m, albo zmniejszyć fps w budynkach. Osobiście przy tym drugim rozwiązaniu nie postrzelam "wewnątrz" ale przynajmniej będę się czuł bezpieczniej.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 13:59
przez Nelson
Zgadza się, zasady są bardziej kompatybilne z ASGW. Osobiście jestem za zasadą 350fps max do CQB, ale znając realia takowych replik jest bardzo mało.
Dlatego podnieśliśmy trochę poprzeczkę do 380fps i możliwością 420fps na singlu z odpowiednich dystansów.
W bunkrach jest sporo przestrzeni i ew. odległości w których na singlu można kogoś wyciągnąć.
Nie zmienia to faktu że WSZYSTKIE repliki będą chronowane i oznaczane na lufach taśmą oznaczającą w jakim limicie się mieści.

/Zgadza się, 5m to stanowczo za mało, a jako że w tych bunkrach są większe odległości, to zmienię na minimum 10m.

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 14:21
przez Silentman
dzięki :-)

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 17:28
przez FlyingCat
@Goorock mamy jeszcze dwa dni na doprecyzowanie zasad - proszę podaj listę tego co uważasz że powinno zostać zmienione, poprawione. Tak jak pisał Nelson, usiłujemy pogodzić regulamin Qurde i WW2

____________________________________________-

Wyniki eliminacji do konkursu na nazwę scenariusza.
1. Zapomnieni na krancu świata
2. Nikogo nie zostawiamy

Nagrodą dla zwycięzcy to... paczka BB 0,25 MADBULL

Re: scenariusz na SD 22.01.11

PostNapisane: 20 sty 2011, o 18:07
przez pablito
To są jedne z najważniejszych zasad bezpieczeństwa:

- Przy replikach o mocy powyżej 480 fps można strzelać tylko ogniem pojedynczym.
- Z repliki o mocy powyżej 350 fps nie wolno strzelać w budynkach.
- Na dystansach poniżej 5 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 350 fps'ów.
- Na dystansach poniżej 10 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 450 fps'ów

Replika się nie mieści w limicie nie strzelasz. Później będzie płacz.
Chcesz mieć zasady zgodne z kurdelkami to tam organizujcie.
Wasze zasady są do bani.