Piszę tutaj, gdyż brakuje nam pełnej obsady konwoju.
Wiemy, że termin jest krótki, lecz może jakieś osoby (najchętniej teamy) miałyby ochotę wziąć udział w tej imprezie.
KOS – REBELIA
RAPORT SPECJALNY AGENCJI PRASOWEJ CRM
Jak donoszą nasi korespondenci, w zajętej przez wojska Federacji Południowej stolicy Sojuszu wybuchła Rebelia.
Intensywne starcia regularnych jednostek Federacji z oddziałami rebeliantów nie przyniosły spodziewanego efektu. Stolica Sojuszu Północnego pozostaje w rękach powstańców.
Jak oceniają eksperci, Federacja nie dysponuje wystarczającymi siłami i środkami aby uporać się z tym problemem.
Należy pamiętać, że doborowe jednostki tego kraju znajdują się w Afganistanie, gdzie z ramienia ONZ wykonują zadania stabilizacyjne. Jest wielce prawdopodobne, że decyzją naczelnego dowództwa, oddziały te zostaną ściągnięte celem ostatecznego rozprawienia się z Rebelią.
Jak nam wiadomo z nieoficjalnych źródeł pierwszy, wzmocniony batalion Korpusu Ekspedycyjnego Federacji wyruszył już w kierunku granic swojego kraju.
Jednym z najbardziej nurtujących opinię publiczną pytań jest:
„Czy zdążą dotrzeć na czas, zanim powstanie opanuje całe terytorium Sojuszu?”.
Przez wielu desperacka próba Federacji, ściągnięcia oddziałów z Afganistanu nazywana jest KONWOJEM OSTATNIEJ SZANSY.
Nasza agencja na bieżąco śledzić będzie rozwój wypadków i relacjonować je dla Państwa.
ZASADY ROZGRYWKI
Rozgrywka podzielona jest na dwa etapy:
1. Konwój
2. Atak pancerny na stolicę Sojuszu.
W pierwszym etapie gracze mają możliwość respowania się.
W drugim, każdy dysponuje tylko jednym życiem .
ZADANIA
Konwój – dotrzeć do stolicy Sojuszu przed 17.00 i zdobyć ją.
Rebelianci – opóźniać przejazd konwoju tak aby dotarł do stolicy Sojuszu
po 17.00.
Jeżeli to się nie powiedzie, bronić stolicy do 17.00 (przynajmniej jeden obrońca musi przetrwać do 17.00).
KONWÓJ
W skład konwoju wchodzą następujące pojazdy:
1. Samuraj z M-60 w wieżyczce
2. Transporter opancerzony Skot z M-60 w wieży
3. Ciężarowy Mercedes pełniący funkcję mobilnego Respa.
Trasa przejazdu konwoju podzielona jest na trzy odcinki. Szczegółowe mapy odcinków wraz z rozkazami zostaną przekazane dowódcom na odprawie przed wymarszem. Pomiędzy odcinkami znajdują się punkty w których przysługuje konwojowi 30 min postój. Dowódca konwoju decyduje czy z niego skorzysta czy nie.
Przeszkody na drodze konwoju
Rebelianci mogą ustawiać na trasie przejazdu konwoju przeszkody. Pojazdy nie mogą ich taranować. Przeszkoda musi być usunięta przez żołnierzy konwoju (ręcznie).
Uszkadzanie pojazdów
Rebelianci nie dysponują bronią mogącą zniszczyć pojazdy konwoju. Możliwe jest tylko ich uszkodzenie.
Pojazd można uszkodzić poprzez:
1. Trafieniem w przednią szybę z markera painbolowego (w skocie trzeba trafić w przedni wizjer kierowcy).
2. Wrzucenie pod pojazd świecy dymnej.
Uszkodzony pojazd pozostaje w miejscu trafienia, wraz załogą, przez 5 min. celem naprawy. Załoga jest martwa i respuje się wraz z pojazdem.
Uszkodzony pojazd nie może zjeżdżać na pobocze ustępując miejsca innym pojazdom (można je spychać ręcznie ale nie przez załogę tego pojazdu). Jeżeli zablokuję on inne pojazdy, te muszą czekać na jego naprawę (5 min.).
Kierowców jak i załogę pojazdów można eliminować na ogólnych zasadach z broni ręcznej.
Z pojazdów można się ostrzeliwać poprzez odkręcone całkowicie szyby.
Nie dotyczy to Skot-a (otwory strzelnicze).
Bezpieczeństwo przy pojazdach.
1. Maksymalna prędkość pojazdów w konwoju to 10 km/h.
2. W pierwszym etapie pojazdom nie wolno zjeżdżać z drogi konwoju, taranować zarośli itp. (wyjątek stanowi możliwość objechania uszkodzonego pojazdu, należy ten manewr przeprowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności).
3. Wsiadanie i wysiadanie z pojazdów może następować tylko po ich zatrzymaniu. W szczególności dotyczy to Skot-a. Wsiadanie i wysiadanie z niego musi odbywać się za wiedzą i zgodą kierowcy.
4. Wyjątkową ostrożność należy zachować w pobliżu transportera Skot podczas jego poruszania się.
Trafienia i mobilny Resp
Trafienia żołnierzy uznawane są zgodnie z przyjętymi zasadami. „Martwa” osoba broniąca konwoju udaje się do Mercedesa gdzie na jego pace respuje się 10 min.
Do graczy znajdujących się w respie nie wolno strzelać. Mercedesa, podobnie jak inne pojazdy, może zostać uszkodzony na podanych wyżej zasadach.
Przed wyjściem z Resta należy zdjąć czerwoną szmatę. Można odstrzelić przeciwnika zaraz po jego wyjściu z respa.
REBELIANCI
Rebelianci maja do swojej dyspozycji trzy pojazdy. Pojazdy te nie mogą atakować konwoju, być wykorzystywane jako przeszkoda na trasie przejazdu konwoju lub osłona ogniowa przy zasadzce.
Pojazdy te mogą być wykorzystywane tylko do przemieszczania się drużyny na miejsce nowej zasadzki.
Konwój nie może strzelać do osób znajdujących się w tych pojazdach (zarówno podczas ich postoju jak i podczas jazdy).
Rebelianci znajdujący się w pojazdach muszą być oznaczeni jako „martwi”.
Trafienia
Trafienia żołnierzy uznawane są zgodnie z przyjętymi zasadami. „Martwy” Rebeliant udaje się do swojego pojazdu i czeka na pozostałych członków drużyny.
Drużyna udaje się na nowe miejsce zasadzki. Jeżeli pojazd znajduje się za konwojem, konwój ma obowiązek przepuścić Rebeliantów.
Dowódca decyduje czy jadą pojazdem czy mogą iść pieszo na nowe miejsce. Jednak każdorazowo pojazd musi być podciągany do nowego miejsca zasadzki (nawet przez jednego żołnierza).
ATAK NA STOLICĘ SOJUSZU
Po przekroczeniu linii drogi, stanowi ona granicę Sojuszu, Konwój przechodzi do fazy ataku na stolicę Sojuszu. Warunkiem jest przybycie konwoju przed godz. 17.00.
W drugim etapie rozgrywki każdy z graczy ma tylko jedno życie. Po trafieniu oznacza się i udaje do Woli Camp.
Trafienia pojazdów według zasad z pierwszego etapu. Mercedes nie jest już jednak Respem.
Pojazdy można niszczyć. Trafiony pojazd odpada z gry wraz z załogą.
ROZSTRZYGNIĘCIE SCENARIUSZA
Konwój wygrywa jeżeli przekroczy drogę przed 17.00, zdobędzie stolicę Sojuszu eliminując jej obrońców do godz. 17.00.
Rebelianci wygrywają jeżeli swoimi działaniami spowodują przybycie konwoju do stolicy Sojuszu po 17.00.
Jeżeli konwój przybędzie przed 17.00, obronią stolicę (co najmniej jeden rebeliant musi żyć o 17.00).
Przyjazd : 0900-0930
Odprawa : 1000
Wyjscie od razu po odprawie.
Koszt : 10 PLN/os. (paliwo do pojazdów)
Proszę chętnych o wpisywanie się tutaj, lub wysyłanie zgłoszeń/zapytań na PW.
Odezwiemy się do każdego chętnego z potwierdzeniem.