Konwój Ostatniej Szansy - 17/09 - Wola Wodyńska

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

Konwój Ostatniej Szansy - 17/09 - Wola Wodyńska

Postprzez Mr T » 13 wrz 2011, o 00:17

Piszę tutaj, gdyż brakuje nam pełnej obsady konwoju.
Wiemy, że termin jest krótki, lecz może jakieś osoby (najchętniej teamy) miałyby ochotę wziąć udział w tej imprezie.

KOS – REBELIA
RAPORT SPECJALNY AGENCJI PRASOWEJ CRM
Jak donoszą nasi korespondenci, w zajętej przez wojska Federacji Południowej stolicy Sojuszu wybuchła Rebelia.
Intensywne starcia regularnych jednostek Federacji z oddziałami rebeliantów nie przyniosły spodziewanego efektu. Stolica Sojuszu Północnego pozostaje w rękach powstańców.
Jak oceniają eksperci, Federacja nie dysponuje wystarczającymi siłami i środkami aby uporać się z tym problemem.
Należy pamiętać, że doborowe jednostki tego kraju znajdują się w Afganistanie, gdzie z ramienia ONZ wykonują zadania stabilizacyjne. Jest wielce prawdopodobne, że decyzją naczelnego dowództwa, oddziały te zostaną ściągnięte celem ostatecznego rozprawienia się z Rebelią.
Jak nam wiadomo z nieoficjalnych źródeł pierwszy, wzmocniony batalion Korpusu Ekspedycyjnego Federacji wyruszył już w kierunku granic swojego kraju.
Jednym z najbardziej nurtujących opinię publiczną pytań jest:
„Czy zdążą dotrzeć na czas, zanim powstanie opanuje całe terytorium Sojuszu?”.
Przez wielu desperacka próba Federacji, ściągnięcia oddziałów z Afganistanu nazywana jest KONWOJEM OSTATNIEJ SZANSY.
Nasza agencja na bieżąco śledzić będzie rozwój wypadków i relacjonować je dla Państwa.


ZASADY ROZGRYWKI
Rozgrywka podzielona jest na dwa etapy:
1. Konwój
2. Atak pancerny na stolicę Sojuszu.
W pierwszym etapie gracze mają możliwość respowania się.
W drugim, każdy dysponuje tylko jednym życiem .

ZADANIA
Konwój – dotrzeć do stolicy Sojuszu przed 17.00 i zdobyć ją.
Rebelianci – opóźniać przejazd konwoju tak aby dotarł do stolicy Sojuszu
po 17.00.
Jeżeli to się nie powiedzie, bronić stolicy do 17.00 (przynajmniej jeden obrońca musi przetrwać do 17.00).

KONWÓJ
W skład konwoju wchodzą następujące pojazdy:
1. Samuraj z M-60 w wieżyczce
2. Transporter opancerzony Skot z M-60 w wieży
3. Ciężarowy Mercedes pełniący funkcję mobilnego Respa.
Trasa przejazdu konwoju podzielona jest na trzy odcinki. Szczegółowe mapy odcinków wraz z rozkazami zostaną przekazane dowódcom na odprawie przed wymarszem. Pomiędzy odcinkami znajdują się punkty w których przysługuje konwojowi 30 min postój. Dowódca konwoju decyduje czy z niego skorzysta czy nie.

Przeszkody na drodze konwoju
Rebelianci mogą ustawiać na trasie przejazdu konwoju przeszkody. Pojazdy nie mogą ich taranować. Przeszkoda musi być usunięta przez żołnierzy konwoju (ręcznie).
Uszkadzanie pojazdów
Rebelianci nie dysponują bronią mogącą zniszczyć pojazdy konwoju. Możliwe jest tylko ich uszkodzenie.
Pojazd można uszkodzić poprzez:
1. Trafieniem w przednią szybę z markera painbolowego (w skocie trzeba trafić w przedni wizjer kierowcy).
2. Wrzucenie pod pojazd świecy dymnej.
Uszkodzony pojazd pozostaje w miejscu trafienia, wraz załogą, przez 5 min. celem naprawy. Załoga jest martwa i respuje się wraz z pojazdem.
Uszkodzony pojazd nie może zjeżdżać na pobocze ustępując miejsca innym pojazdom (można je spychać ręcznie ale nie przez załogę tego pojazdu). Jeżeli zablokuję on inne pojazdy, te muszą czekać na jego naprawę (5 min.).
Kierowców jak i załogę pojazdów można eliminować na ogólnych zasadach z broni ręcznej.
Z pojazdów można się ostrzeliwać poprzez odkręcone całkowicie szyby.
Nie dotyczy to Skot-a (otwory strzelnicze).

Bezpieczeństwo przy pojazdach.
1. Maksymalna prędkość pojazdów w konwoju to 10 km/h.
2. W pierwszym etapie pojazdom nie wolno zjeżdżać z drogi konwoju, taranować zarośli itp. (wyjątek stanowi możliwość objechania uszkodzonego pojazdu, należy ten manewr przeprowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności).
3. Wsiadanie i wysiadanie z pojazdów może następować tylko po ich zatrzymaniu. W szczególności dotyczy to Skot-a. Wsiadanie i wysiadanie z niego musi odbywać się za wiedzą i zgodą kierowcy.
4. Wyjątkową ostrożność należy zachować w pobliżu transportera Skot podczas jego poruszania się.


Trafienia i mobilny Resp
Trafienia żołnierzy uznawane są zgodnie z przyjętymi zasadami. „Martwa” osoba broniąca konwoju udaje się do Mercedesa gdzie na jego pace respuje się 10 min.
Do graczy znajdujących się w respie nie wolno strzelać. Mercedesa, podobnie jak inne pojazdy, może zostać uszkodzony na podanych wyżej zasadach.
Przed wyjściem z Resta należy zdjąć czerwoną szmatę. Można odstrzelić przeciwnika zaraz po jego wyjściu z respa.


REBELIANCI

Rebelianci maja do swojej dyspozycji trzy pojazdy. Pojazdy te nie mogą atakować konwoju, być wykorzystywane jako przeszkoda na trasie przejazdu konwoju lub osłona ogniowa przy zasadzce.
Pojazdy te mogą być wykorzystywane tylko do przemieszczania się drużyny na miejsce nowej zasadzki.
Konwój nie może strzelać do osób znajdujących się w tych pojazdach (zarówno podczas ich postoju jak i podczas jazdy).
Rebelianci znajdujący się w pojazdach muszą być oznaczeni jako „martwi”.

Trafienia
Trafienia żołnierzy uznawane są zgodnie z przyjętymi zasadami. „Martwy” Rebeliant udaje się do swojego pojazdu i czeka na pozostałych członków drużyny.
Drużyna udaje się na nowe miejsce zasadzki. Jeżeli pojazd znajduje się za konwojem, konwój ma obowiązek przepuścić Rebeliantów.
Dowódca decyduje czy jadą pojazdem czy mogą iść pieszo na nowe miejsce. Jednak każdorazowo pojazd musi być podciągany do nowego miejsca zasadzki (nawet przez jednego żołnierza).

ATAK NA STOLICĘ SOJUSZU
Po przekroczeniu linii drogi, stanowi ona granicę Sojuszu, Konwój przechodzi do fazy ataku na stolicę Sojuszu. Warunkiem jest przybycie konwoju przed godz. 17.00.
W drugim etapie rozgrywki każdy z graczy ma tylko jedno życie. Po trafieniu oznacza się i udaje do Woli Camp.
Trafienia pojazdów według zasad z pierwszego etapu. Mercedes nie jest już jednak Respem.
Pojazdy można niszczyć. Trafiony pojazd odpada z gry wraz z załogą.

ROZSTRZYGNIĘCIE SCENARIUSZA

Konwój wygrywa jeżeli przekroczy drogę przed 17.00, zdobędzie stolicę Sojuszu eliminując jej obrońców do godz. 17.00.

Rebelianci wygrywają jeżeli swoimi działaniami spowodują przybycie konwoju do stolicy Sojuszu po 17.00.
Jeżeli konwój przybędzie przed 17.00, obronią stolicę (co najmniej jeden rebeliant musi żyć o 17.00).

Przyjazd : 0900-0930

Odprawa : 1000

Wyjscie od razu po odprawie.

Koszt : 10 PLN/os. (paliwo do pojazdów)

Proszę chętnych o wpisywanie się tutaj, lub wysyłanie zgłoszeń/zapytań na PW.
Odezwiemy się do każdego chętnego z potwierdzeniem.
Ostatnio edytowano 14 wrz 2011, o 12:23 przez Mr T, łącznie edytowano 1 raz
Sua Sponte!! Hooah!!
Obrazek
Avatar użytkownika
Mr T
 
Posty: 215
Dołączył(a): 1 lis 2009, o 23:54
Lokalizacja: WWA
White Cross: RANGER FAB
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Konwój Ostatniej Szansy - 17/09 - Wola Wodyńska

Postprzez !Blob! » 13 wrz 2011, o 08:22

Dla wszystkich: impreza odbędzie się na pewno, najwyżej zmienimy nieco proporcje (na razie mamy jakieś 70-80% obsady konwoju i 150% rebeliantów :)). Zaraz uzupełnimy jeszcze godzinę startu. ;P

No i oczywiście zapraszamy! ;)
Tomasz !Blob! Dzierżek
"Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć" - Vittorio Alfieri
Avatar użytkownika
!Blob!
 
Posty: 560
Dołączył(a): 27 paź 2009, o 20:16
Lokalizacja: Ostróda/Warszawa
White Cross: FAB
Na starym Warriorze od: 0

Re: Konwój Ostatniej Szansy - 17/09 - Wola Wodyńska

Postprzez Jonash.Pl » 14 wrz 2011, o 10:42

Nie znalazłem gdz o której trzeba sie tam zjawić
Avatar użytkownika
Jonash.Pl
 
Posty: 9
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 20:34
Lokalizacja: Warszawa
Na starym Warriorze od: 0

Re: Konwój Ostatniej Szansy - 17/09 - Wola Wodyńska

Postprzez !Blob! » 14 wrz 2011, o 12:22

0900 przyjazd
1000 odprawa, tuż po niej nastąpi podrzucenie konwoju w punkt startowy, a rebeliantów w Odpowiednie Dla Nich Miejsce ;>
1700 ostateczny termin zdobycia małego fortu przez siły konwoju (impreza może skończyć się wcześniej, jeżeli fort zostanie zdobyty wcześniej ;))
Tomasz !Blob! Dzierżek
"Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć" - Vittorio Alfieri
Avatar użytkownika
!Blob!
 
Posty: 560
Dołączył(a): 27 paź 2009, o 20:16
Lokalizacja: Ostróda/Warszawa
White Cross: FAB
Na starym Warriorze od: 0

Re: Konwój Ostatniej Szansy - 17/09 - Wola Wodyńska

Postprzez Mr T » 14 wrz 2011, o 12:22

Rzeczywiscie nam to umknelo ;)

Przyjazd : 0900-0930

Odprawa : 1000

Wyjscie od razu po odprawie.
Sua Sponte!! Hooah!!
Obrazek
Avatar użytkownika
Mr T
 
Posty: 215
Dołączył(a): 1 lis 2009, o 23:54
Lokalizacja: WWA
White Cross: RANGER FAB
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Konwój Ostatniej Szansy - 17/09 - Wola Wodyńska

Postprzez !Blob! » 18 wrz 2011, o 15:20

Dziękujemy wszystkim, którzy dotarli (tym co się zapisywali, a nie dotarli nie dziękujemy - zwykłe powiadomienie kogokolwiek, że "jednak nie dojedziemy" nawet dzień przed/w dniu imprezy daje dużo). Zabawa była niezwykle męcząca dla obu stron, ale i satysfakcjonująca. Dostaliśmy sporo uwag, które na pewno zostaną uwzględnione w przyszłych odsłonach. Tymczasem zapraszamy do zarezerwowania podobnego terminu za rok! :)

Zdjęcia do ściągnięcia na stronach CRM: http://www.crm.wolacamp.pl/news.php ;)

EDIT: Znaleziono magazynek do Mki, ma znaki szczególne - proszę o zgłoszenie się via PW. ;)
Tomasz !Blob! Dzierżek
"Dowodem odwagi nie jest umrzeć, lecz żyć" - Vittorio Alfieri
Avatar użytkownika
!Blob!
 
Posty: 560
Dołączył(a): 27 paź 2009, o 20:16
Lokalizacja: Ostróda/Warszawa
White Cross: FAB
Na starym Warriorze od: 0

Re: Konwój Ostatniej Szansy - 17/09 - Wola Wodyńska

Postprzez Mati.JS.2305 » 19 wrz 2011, o 09:53

Avatar użytkownika
Mati.JS.2305
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11 wrz 2011, o 23:35
White Cross: JS_2305 Cienie
Na starym Warriorze od: 2009


Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości