Odwołany PRORYW 2

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

Odwołany PRORYW 2

Postprzez Nestor » 4 lis 2011, o 14:06

PRORYW 2 czyli odkwas 20.11

IMPREZA PRZEŁOŻONA NA PÓŹNIEJSZY TERMIN - zimą

Proponujemy strzelankę scenariuszową – na kanwie rozegranego scenariusza Proryw, czyli 9 kompanii na Mokrych Ługach. Ograniczyliśmy obszar i czas trwania rozgrywek oraz wprowadziliśmy kilka elementów mających na celu „odkwas”.

Strzelanka teamowa - co oznacza, że do gry zgłaszają się zorganizowane teamy. Team ma dowódcę (i łańcuch dowodzenia). Członkowie teamu odpowiadają za przestrzeganie zasad przez członków swojej ekipy włącznie z osobami na czas scenariusza do teamu włączonymi. Inaczej – niezrzeszeni mogą grać – ale pod warunkiem, że przygarnie ich przed grą i zgłosi na forum jakiś team, który tym samym ręczy za ich właściwe w grze zachowanie.
ZasadyObowiązują ogólne zasady jebanek warszawskich. (Nie ma rannych, balistyki, itp. Dostałeś w cokolwiek – szmata na łeb i do respa. Trafienie w broń – eliminuje ją z akcji aż do jej odnowienia w respie – można wtedy używać bocznej lub zapasowej).
Obowiązują name tagi – jak nie masz zrób sobie z czegoś i przypnij agrafkami, albo walnij sobie widoczny napis flamastrem. Nie masz name taga wracaj do domu.
Repliki powyżej 450 fps – mogą strzelać wyłącznie singlem.
Nie wolno używać granatów
Wolno używać dymów
Wolno używać wszystkich typów magazynków i nosić ich ile kto chce. Nie wolno natomiast ich doładowywać (przesypywać z jednego do drugiego) poza respem.
Podział mundurowyDwie strony konfliktu: Ruskie i Mudżachedini.
Ruskie muszą mieć mundury ruskie (także współczesne) ewentualnie fleck. Mile widziane elementy ruskie
Mudża mogą mieć wszystkie pozostałe mundury. Mile widziana stylizacja i elementy „islamskie”
Przebieg starcia i zadania
1. Bitwa o dolinę wraków - pierwsze starcie miejsce górka nad wrakiem samochodu.
Resp mudżahedinów na beton placu. Ruscy nie mają respa (tylko odżywają na kolejnej linii).

Zadania ruskich:
a) utrzymać górkę przez godzinę od startu (sygnał orga paszczą).
b) Po godzinie wycofać się na drugą linię.
Za utrzymanie się ponad godzinę jest premia punktowa - za wycofanie każdego żołnierza też. Dodatkowo jak ruskie się utrzymają to zyskują jednego respa (do wykorzystania na kolejnych liniach obrony – wszyscy – ci co polegli wcześniej ). Żywe ruskie mogą wycofać się dowolną drogą i zameldować na kolejnej linii obrony. Martwe ruskie ze szmatami na głowach idą na drugą linię starając się nie wchodzić między walczących.

Zadania mudża:
a) Zdobyć górkę w czasie krótszym niż godzina
b) Wybić wszystkich uciekających niewiernych
Po zdobyciu górki Mudżachedini wyją jak to oni (a raczej ich kobiety) – co by reszta wiedziała, że górka padła (niezależnie czy zdobyli czy też ruskie uciekli - to znak początku drugiego etapu gry.

2. Druga linia - Stołp.
Atak Mudżahedinów na drugą linię może zacząć się natychmiast po upadku górki. (gra nie zostaje zatrzymana)

Zadania ruskich:
a) obronić przez godzinę obiekt na szczycie wieży - po
godzinie należy go ewakuować. Obiekt to radiostacja, którą można
wzywać pomoc. Jeśli zostanie utrzymana godzinę to Ruskie zyskują
kolejnego (albo pierwszego respa - jeśli nie utrzymali górki). Za
ewakuację radia dostają punkty.
Zadania mudż:
a) zdobyć wieżę w czasie krótszym niż godzina
b) nie dopuścić do ewakuacji radiostacji
Po zdobyciu wieży mudża wyją. Resp mudżahedinów można przenieść pod wieżę gdy ta zostanie zdobyta. Resp (jego oznaczenie) przenoszą mudża

3. Gorbi Point - Trzecia linia obrony (za nią będzie tylko ruski resp (żeby było gdzie odżyć jeśli ruskie zdobędą takie prawo ). Ruskie mają obronić linię do końca trzeciej godziny gry. Linia będzie c.a tam gdzie ostatnio była pierwsza linia - teren duży i trudny więc obronić nie będzie łatwo. W lini lub tuż za nią będzie centralny punkt o który walczymy. Tam będzie obiekt do przejęcia. Uwaga - możliwy będzie atak z każdej strony - obejście. Tylko resp ruskich będzie exsterytorialny.

W trakcie gry liczymy respy mudżachedinów (każdy odżywający zabiera koraliki). Policzymy na końcu ile zostało i podsumujemy wszystkie wyniki na forum. Wyście z respa bez koralika lub nie okazanie koralika na wezwanie = eliminacja z gry.

Uwagi Organizacyjne
Cała gra 3-3,5 max. Respy są blisko, więc będzie dynamicznie, mało chodzenia dużo strzelania. Nikt nie powinien mieć kłopotów z zejściem – bo zaraz może wrócić. Ruskie będą musieli oszczędzać amunicję, bo nie mogą doładowywać się w trakcie gry (tylko po śmierci). Zasady są chyba proste.

Nestor i Mariusz
Ostatnio edytowano 15 lis 2011, o 08:48 przez Nestor, łącznie edytowano 1 raz
Rób swemu bliźniemu to, co on chciałby zrobić Tobie, ale bądź szybszy
Avatar użytkownika
Nestor
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 11:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czorny kot/LIBERTADORES
Na starym Warriorze od: 2005

Re: 20.11.2011 PRORYW 2 (niedziela)

Postprzez Devil » 4 lis 2011, o 14:31

Rozumiem, że nie ma ograniczenia co do ognia automatycznego w replikach poniżej 450 fps?
Strzelałem do hipsterów, zanim stali sie modni.
Avatar użytkownika
Devil
 
Posty: 876
Dołączył(a): 18 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: BOFH i wystarczy.
Na starym Warriorze od: 2005

Re: 20.11.2011 PRORYW 2 (niedziela)

Postprzez Dechowsky » 4 lis 2011, o 14:50

Repliki powyżej 450 fps – mogą strzelać wyłącznie singlem.


Chyba jednak jest ;)
Aurea praxis, sterilis theoria - Praktyka złotem, teoria jest bezpłodna
http://www.b2asg.pl/ B2 Rekrutuje! Szukasz teamu? Sprawdź
http://www.facebook.com/B2asg także na Facebooku!
Będzie padało... Black Hawki nisko latają...!
Avatar użytkownika
Dechowsky
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 maja 2011, o 22:52
White Cross: B2
Na starym Warriorze od: 0

Re: 20.11.2011 PRORYW 2 (niedziela)

Postprzez Nestor » 4 lis 2011, o 15:00

Poniżej 450 nie ma. Powyżej JEST.

Zapisy uruchomimy po weekendzie.
Proszę dowódców teamów o zgłaszanie udziału oddziału, jego wstępnej liczebności i strony. To umożliwi zgłaszanie się do was (na prv lub poza forum) niezrzeszonych.
Nicki wstawimy na końcu
Rób swemu bliźniemu to, co on chciałby zrobić Tobie, ale bądź szybszy
Avatar użytkownika
Nestor
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 11:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czorny kot/LIBERTADORES
Na starym Warriorze od: 2005

Re: 20.11.2011 PRORYW 2 (niedziela)

Postprzez Devil » 4 lis 2011, o 15:44

Dzięki Nestor, za odpowiedź. Wolałem się upewnić. Co prawda moje repliki nie mają syndromu "zarzynania się na singlu", bo strzelają praktycznie tylko tak , ale przynajmniej wiem czego się spodziewać.


Materiał do zapamiętania: nie zapomnieć pełnej maski na twarz.
Strzelałem do hipsterów, zanim stali sie modni.
Avatar użytkownika
Devil
 
Posty: 876
Dołączył(a): 18 sie 2009, o 19:13
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: BOFH i wystarczy.
Na starym Warriorze od: 2005


Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości