Heallven - Golem [odwołane]

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

Heallven - Golem [odwołane]

Postprzez Mider » 9 sty 2012, o 14:17

Obrazek

Sponsorzy imprezy:
BBmax AirSoftGun


Z okazji moich urodzin organizuję strzelnkę z elementami LARPa.
Pomysł nie jest nowy, po raz pierwszy pojawił się w 2008 roku, ale wtedy nie doszło do jego realizacji.
Tym razem mam nadzieję, że po lekkiej modyfikacji zasad wszystko pójdzie dobrze.


Termin
Data: 10.03.2012
Rozpoczęcie gry: 10:00
Odprawa: 09:20
Dodatkowa odprawa dla spóźnialskich: 11:00

Ze względów organizacyjnych nie ma możliwości dołączenia do gry bez odprawy. Jeśli ktoś się nie załapie na żadną z dwóch odpraw, nie będzie mógł się dołączyć.

Typ gry
Strzelanka z elementami LARPa.

Wprowadzenie

Historia Heallven
W latach 90tych ubiegłego stulecia grupa aniołów i diabłów wypowiedziały służbę swoim przełożonym i po militarnym konflikcie otworzyły krainę środka zwaną Heallven lub slangowo Pomiędzy. W krainie tej znalazły swoje miejsce rusałki, gnomy, elfi, driady, wampiry, fauny i inne ludy żyjące na ziemi w ukryciu, zwane również prastarymi.
W dość krótkim czasie zarówno Dół jak i Góra uznały, że Pomiędzy jest znakomitym miejscem do zdeponowania ziemskich artefaktów, które wadziły im w krainie ludzi. Dyplomacja Heallven wykorzystujące ten fakt doprowadziła do uznania ich krainy przez odwiecznych adwersarzy. Powstały ambasady Nieba i Piekła a Pomiędzy stało się areną kontrolowanej walki dobra ze złem, rządzącą się swoimi własnymi prawami ustalanymi i modyfikowanymi przez Zarząd Heallven.

Akcja Golem
Na początku 21 wieku na Uniwersytecie w Pradze kończy studia Lena Beneš, która zajmuje się badaniem historii i kultury żydowskiej w Pradze. Parę lat później, w czasie pisania pracy doktorskiej natyka się na legendę o golemie oraz na rękopisy mówiące o procesie tworzenia glinianego człowieka. Dalsze badania doprowadzają ją do odtworzenia serca golema oraz runów pozwalających na uzyskanie kontroli nad golemem. Praca ta nie umknęła uwadze agentów wszystkich trzech obozów, zwłaszcza, że w rzeczywistości Golem nie został zniszczony a jedynie ukryty w jednej z synagog. Agentom Heallven udaje się odnaleźć "potwora" i przetransportować go do Pomiędzy. Żadnej ze stron nie udaje się jednak przekonać Leny do przekazania odtworzonego serca oraz runów. Agencje piekła i nieba podejmują akcję bezpośrednią, której celem jest wykradnięcie artefaktów. Ponieważ docierają do naukowca w tym samym czasie wywiązuje się walka, w wyniku której dochodzi do niekontrolowanego wysłania obu artefaktów do Pomiędzy.
Już chwilę po akcji ruszają zabiegi dyplomatyczne prowadzone przez Górę i Dól mające na celu pozyskanie Golema, serca i runów. Zarząd Heallven zgadza się na przeprowadzenie bitwy o Golema z tym jednak warunkiem, że golem po zbadaniu przez zwycięska stronę wróci z wolną wolą do Heallven.

Rozgrywka
Jednostki Sił Specjalnych Góry i Dołu zostają przeniesione do ambasad na terenie Heallven. Zarząd, po ustaleniu zrównoważenia sił, ustalił termin bitwy oraz godzinę rozpoczęcia na 1000 czasu Heallven, zgodnego z ziemskim czasem Warszawskim. Jednocześnie wprowadzony został limit 300 sztuk amunicji, którą każdy żołnierz może wynieść z ambasady.
Mimo, że zarówno diabły jak i anioły są nieśmiertelne, ich siły w Heallvea nie są nieskończone. Obrażenia powodują dewitalizację, zmuszającą żołnierzy obu stron do powrotu do ambasady, gdzie przechodzą proces rewitalizacji. Rewitalizowani żołnierze nie mogą opuszczać ambasad częściej niż raz na 20 minut. Heallven udzieliło również pozwolenia na użycie wyznaczonych artefaktów na terenie walk ale bez prawa do ich przeniesienia po za Pomiędzy.
(O artefaktach będzie niżej)

Podział stron
W rozgrywce obowiązuje podział taśmowy, wszak do nieba i piekła trafiają żołnierze z każdej armii.
Żołnierze Góry - opaski niebieskie (obowiązkowe) oraz według własnych upodobań skrzydełka lub aureole (zalecane)
Żołnierze Dołu - opaski czerwone (obowiązkowe) oraz według własnych upodobań ogony lub rogi (zalecane)
Mieszkańcy Heallven - opaski białe. Do tej strony nie ma zapisów, tylko zaproszenia.

Cel gry
Celm gry jest przejęcie panowania nad golemem i doprowadzenie go do swojej ambasady.

Golem
Golem jest nieśmiertelny, uzbrojony i niebezpieczny. Golem nie ma serca, nie jest ani dobry ani zły i nie lubi ani dobra, ani zła, będzie więc strzelał do każdego żołnierza, zarówno góry jak i dołu. Jedyną możliwością unieruchomienia golema jest strzał lub dotknięcie do niewielkiej metalowej płytki znajdującej się na jego plecach. Unieruchomienie trwa przez 10 do 20 sekund. W tym czasie można zamontować na golemie serce i/lub runy kontroli.
Golem chodzi wolno i czasami się męczy, nie ma możliwości wpłynięcia na tempo jego marszu oraz na robione przez niego przerwy.

Serce golema - drużyna, która da golemowi serce nie będzie ostrzeliwana przez golema, chyba, że przez pomyłkę :) Serce golema „odwraca się” jeśli ktokolwiek wceluje w płytkę na plecach. Odwrócony golem zaczyna traktować swoich przeciwników za sojuszników a sojuszników za przeciwników.
Runy kontroli – gdy golem ma zamontowane serce można zainstalować mu runy kontroli. Po aktywacji pozwalają one na wydawanie golemowi poleceń co do kierunku marszu. Golemem kieruje ta strona, która jest aktualnie wspierana przez jego serce. Aktywacja runów odbywa się w świątyni, gdzie golem podąży sam, bezpośrednio po instalacji runów. Miejsce gdzie znajduje się świątynia jest znane wyłącznie golemowi.

Zarówno serce golema jak i jego runy nie dają się usunąć po zainstalowaniu.
Golem jest trochę kapryśny i bardzo bojowy. Zresztą przekonacie się.
Nie można w żaden sposób zasłaniać płytki na plecach golema, Żołnierz możne natomiast osłonić jego plecy swoim ciałem.
Golem sam będzie wiedział co wolno a co nie wolno z nim robić.

Obywatele Heallven
Obywatele Heallven są moderatorami gry. Są nieśmiertelni i uzbrojeni. Na ich terenie trzeba się dostosować do ich zasad i poleceń. Uważajcie szczególnie na driady. Są kapryśne i dosyć raptowne.
Mieszkańcy Pomiędzy zaczepieni lub obrażeni mogą otworzyć ogień, a obrazić można ich na wiele sposobów :)

Strona techniczna
W grze obowiązuje system ran oparty na kartach CCS v.4. z drobnymi modyfikacjami:
- KIA i WZW są uznawani za zdewitalizowanych i muszą wrócić do ambasady w celu rewitalizacji i powrotu do gry.
- Żołnierz wychodzący z ambasady może mieć przy sobie 300 kulek do wystrzelenia, ale powinien mieć też kulki w zapasie.
- Trafienia serią w każdą strefę liczone są jako odrębne trafienia. Za strefy uznaje się każdą rękę i nogę oddzielnie, tułów, głowę z szyją.
- Balistyka, działa tylko -1.
- Jako balistykę liczymy kamizelki o parametrach zbliżonych do oryginalnych oraz dowolny (nawet plastikowy) hełm.
- Oznaczeniem trupa jest odblaskowa kamizelka.

Artefakty
Po za dwoma podstawowymi artefaktami, czyli sercem golema i runami kontroli, na terenie Pomiędzy znajdą się też inne artefakty.
W szczególności możecie znaleźć dodatkową amunicję, ale nie tylko. Znajdziecie też "teleportację", immunitet i wiele innych.
Wszystkie artefakty będą dokładnie opisane, byście wiedzieli jak działają.

Opłaty
W zależności od terenu i możliwego do osiągnięcia wsparcia w produkcji artefaktów może pojawić się niewielka opłata, na pokrycie kosztów imprezy.

Uwagi
Pamiętajcie, że to jest strzelanka ale również LARP. Wiele można osiągnąć zdejmując palec ze spustu. Zwłaszcza w kontaktach z mieszkańcami Heallven trzeba się zdać na spryt i umiejętności niewojskowe, oni i tak są nieśmiertelni.
Ostatnio edytowano 7 mar 2012, o 09:11 przez Mider, łącznie edytowano 3 razy
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Mider » 10 sty 2012, o 16:56

Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Mider » 10 sty 2012, o 22:08

FAQ:
Q: Czy zbroja (taka jaką ma Archanioł w Heros III liczy się jako balistyka?
A: Tak. właściciele specjalnych przebrań, zgłoszonych wcześniej, zyskają specjalne, dodatkowe bonusy.

Q: Jaki jest limit wieku?
A: 16 lat za zgodą rodziców na formularzach zgodnych ze wzorem Weekend Warriors lub ASGW.
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Mider » 10 sty 2012, o 22:12

FAQ:
Q: Czy zbroja (taka jaką ma Archanioł w Heros III liczy się jako balistyka?
A: Tak. Właściciele specjalnych przebrań, zgłoszonych wcześniej, zyskają specjalne, dodatkowe bonusy.

Q: Jaki jest limit wieku?
A: 16 lat za zgodą rodziców na formularzach zgodnych ze wzorem Weekend Warriors lub ASGW.
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Strzała » 11 sty 2012, o 12:54

Może jestem ślepy, ale chyba nie podałeś miejsca akcji...

300 kulek... hmm trochę mało, szczególnie jeśli masz stocka lub rkm....
Jak wygląda sprawa granatników?
Avatar użytkownika
Strzała
.
 
Posty: 15
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:01
Lokalizacja: 1st Cav.
White Cross: 1st Cav.
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Mider » 11 sty 2012, o 13:33

Nie podałem, bo są dwie kandydatury. Czekam na odpowiedź w sprawie SD. Jeśli nie tam, to Janówek Twierdza, ale wolałbym SD.
Granatniki dozwolone i po za limitem kulek, tyle, że nie wolno przekładać kulek z granatów do replik.
Karabiny wsparcia :) są w scenariuszu. Właściciele dostaną informację gdzie szukać błogosławieństwa dla swoich replik.
300 kulek można każdorazowo uzupełnić w ambasadzie i dodatkowo zdobyć w terenie. Precyzyjniej można zdobyć prawo do doładowania określonej liczby kulek bez powrotu do ambasady. Artefaktów związanych z kulkami będzie sporo.
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez wrogi » 11 sty 2012, o 17:05

Ze świętokrzyskiej partyzantki przedstawicielstwo przybędzie
Avatar użytkownika
wrogi
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 gru 2009, o 03:28
Lokalizacja: Świętokrzyskie
White Cross: Świętokrzyska Partyzantka\ S.G.S
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Mider » 11 sty 2012, o 17:26

Nawet nie wiecie jaką przyjemność mi sprawicie :)
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez GYVER » 11 sty 2012, o 23:48

Mider napisał(a):Nawet nie wiecie jaką przyjemność mi sprawicie :)


Hmm kociołek gorącej "smoły" :twisted:
si vis pacem para bellum

STALKER LARP http://www.gyverasg.org
Avatar użytkownika
GYVER
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 maja 2010, o 13:21
Lokalizacja: KIELCOWO
White Cross: Świętokrzyska Partyzantka
Na starym Warriorze od: 2009

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Mider » 12 sty 2012, o 03:14

Albo chmurka do wylegiwania się :)
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez GYVER » 12 sty 2012, o 20:28

Eeeee na chmurkach to strasznie wieje :twisted:
si vis pacem para bellum

STALKER LARP http://www.gyverasg.org
Avatar użytkownika
GYVER
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 maja 2010, o 13:21
Lokalizacja: KIELCOWO
White Cross: Świętokrzyska Partyzantka
Na starym Warriorze od: 2009

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Mider » 15 sty 2012, o 00:46

Poszukuję kandydata na Golema.
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez wrogi » 15 sty 2012, o 20:37

zapytaj Kewlara jako mutek na stalkerze się sprawdził więc i może jako golem będzie chciał wystąpić bo budowę ma powiedziałbym golemowatą
Avatar użytkownika
wrogi
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 gru 2009, o 03:28
Lokalizacja: Świętokrzyskie
White Cross: Świętokrzyska Partyzantka\ S.G.S
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez wrogi » 7 lut 2012, o 17:08

Mider co się dzieje daj jakieś info
Avatar użytkownika
wrogi
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 gru 2009, o 03:28
Lokalizacja: Świętokrzyskie
White Cross: Świętokrzyska Partyzantka\ S.G.S
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Victor » 13 lut 2012, o 13:14

łi wejtin.
Avatar użytkownika
Victor
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 09:21
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM/ JS 1410
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Dandysz » 28 lut 2012, o 10:24

Wiem, że to nierealne w naszych polskich realiach, ale wyobrażam sobie Golema jako postać wyposażoną w M134 z 25.000 zasobnikiem amunicji na plecach oraz z rof`em 3000 rpm. Może wkradła mi się nuta megalomanii ale to w końcu Heallven - taki Golem na pewno "siał" by postrach i napełniał pampersy. ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Dandysz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 1 paź 2011, o 20:04
Lokalizacja: Zielonka
White Cross: Cienie
Na starym Warriorze od: 0

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Mamut » 28 lut 2012, o 20:25

Kilka pytań:

1. Skoro system gry będzie oparty na CCS'ie to przydaliby się medycy. Czy takowa osoba ma mieć oficjalne przeszkolenie medyczne, czy wystarczy by owijać ranę bandażem? A może coś jeszcze innego jest w planie?
2. Karty trafień i taśmę na rękę dostaniemy przy odprawie czy trzeba się samemu zaopatrzyć?
3. Trup zamiast odblaskowej kamizelki może się oznaczyć tradycyjną czerwoną szmatą?
Avatar użytkownika
Mamut
 
Posty: 204
Dołączył(a): 31 paź 2009, o 17:12
Lokalizacja: Warsaw
Na starym Warriorze od: 2004

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez GYVER » 5 mar 2012, o 15:17

Z braku jakichkolwiek informacji na temat - choćby czy impreza się odbędzie ekipa z Kielcowa odpada
si vis pacem para bellum

STALKER LARP http://www.gyverasg.org
Avatar użytkownika
GYVER
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 maja 2010, o 13:21
Lokalizacja: KIELCOWO
White Cross: Świętokrzyska Partyzantka
Na starym Warriorze od: 2009

Re: Heallven - Golem [10.03.2012]

Postprzez Mider » 7 mar 2012, o 09:11

Z przyczyn różnych, w części zawinionych przeze mnie impreza w tym terminie zostaje odwołana.
Golem wybitnie nie ma szczęścia. Mam nadzieję, że trzecie podejście będzie bardziej udane.
Przewidywany termin trzeciej próby organizacji Golema to wakacje. Przynajmniej będzie cieplej.
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości