przez Mariusz (BRT) » 4 wrz 2009, o 14:02
Scenariusz "Karbala" - dość luźno związany z wydarzeniami w pewnym mieście w pewnym dalekim kraju.
Miejsce N2
Czas -
Oto szczegóły:
Scenariuszowa strzelanka pt. Karbala. Miejsce N2.
Proszę o zgłaszanie się chętnych Zapisy będą w oddzielnym wątku - tu tylko zasady i scenariusz.
Zasady:
stosujemy zasady Warriora.
zaczynamy grę w niedzielę o godz. 10.00 rano
odprawa dla Armii Malahala 9.30 na parkingu w częćci "policyjnej"
odprawa dla Sił Międzynarodowych godz. 9.00 w City HAll
Strzelanka teamowa, osoby niezrzeszone proszone są o dołączwenie do teamów - BRT z chęcią przygarnie kilka osób
Strzelamy ogniem pojedynczym, broń wsparcia (zasilana z magazynków pudełkowych i posiadająca dwójnóg np.minimi, RPK) - seriami. bronią wsparcia nie może być karabinek szturmowy z dużym magiem!
Medycy i rany - każdy z teamów może posiadać po jednym medyku. Medyk może posiadać do 10 opatrunków - zwykły bandaż Gracz trafiony może być uleczony w ciągu 5 min. przez medyka - jeśli nie - idzie do respa. Leczenie polega na założeniu opatrunku (bandaż) na ramię. Kolejne trafienie uleczonego oznacza jego śmierć i konieczność zejścia do respa.
Strony:
1.Siły Międzynarodowe - mundury amerykańskie, brytyjskie, rosyjskie, polskie i inne - byle pełne umundurowanie.
Ich zadaniem jest utrzymać kilka kluczowych punktów w mieście i wysyłać patrole pomiędzy nimi, zwalcać bojówki Armii Malahala.
Siły międzynarodowe proszone o wcześniejsze przybycie i zabranie saperek ze sobą
2. Armia Malahala - ubiory cywilne z elementami dowolnego umundurowania, konieczne arafatki lub pakole na głowach Jeśli ktoś nie ma arafatki - jej funkcję może pełnić dowolna "szmata".Zadanie - uderzyć na siły międzynarodowe i zadać im jak największe straty doprowadzając do wycofania się sił międzynarodowych z Karbali.
Uwaga!!! WYJAŚNIAM - w Armii Malahala może grać każdy, używać elementów każdego munduru jaki tylko mu się zamarzy - także amerykańskich, byleby nie był to kompletny mundur. Wymagana jest chusta na głowę albo pakol
Zadania Sił Międzynarodowych:
Siły międzynarodowe mogą wwejść na teren gry już poprzedniego dnia wieczorem i ufortyfikować teren. Ich zadaniem jest utrzymanie kilku kluczowych punktów na terenie gry. Można a nawet powinno się wysyłać patrole pomiędzy posterunkami i zwalczać bojówki Armii Malahala.
Zdobycie i wysadzenie składu broni Armii Malahala znajdującej się na terenie Meczetu (górka) daje Siłom Międzynarodowym skrócenie czasu respa o 5 min.
Zadania Armii Malahala
Armia Malahala przybywa na teren gry w niedzielę rano.
Jej zadaniem jest kontrolowanie terenu i zmuszenie Sił Międzynarodowych do wycofania się. Muszą rozpoznać punkty obsadzone przez Siły Międzynarodowe i atakować je.
Skład amunicji Armii Malahala znajduje się na terenie meczetu (górka).
Ostatnio edytowano 6 kwi 2010, o 16:16 przez
Mariusz (BRT), łącznie edytowano 4 razy