24.06 JS Cienie i SOIA - KASZMIR cz.1.1

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

24.06 JS Cienie i SOIA - KASZMIR cz.1.1

Postprzez Bernard » 14 cze 2012, o 11:14

Jednostka 2305 Cienie, Stowarzyszenie SOIA oraz sklep PX Militaria mają przyjemność zaprosić na pierwszą część imprezy cyklicznej pt.

Obrazek
Cz.1 Walka o przełęcze

Początek 2015r. w wyniku kłopotów gospodarczych i zaognianiu się kryzysu w Tybecie rząd chiński zmuszony jest wycofać część swych wojsk z zapalnego regionu Kaszmiru w ogarnięte powstaniem północno-wschodnie rejony Tybetu. Opuszczane posterunki są na bieżąco zajmowane przez oddziały indyjskie i pakistańskie. Gra toczy się o naprawdę wysoką stawkę: opuszczone posterunki dominują nad przełęczami, którymi od tysięcy lat przechodziły szlaki handlowe, a obecnie stanowią one główny szlak przerzutowy opium z Afganistanu i broni w przeciwną stronę. Jako, że wszystkie trzy kraje - Pakistan, Indie i Chiny - posiadają broń nuklearną, ta rywalizacja przykuwa uwagę całego świata. Dlatego też największe potęgi świata: Rosja, Iran, USA, UE po cichu wspierają swoich sprzymierzeńców tak sprzętem, jak i materiałem wywiadowczym. Ryzyko jest tym większe, im większe siły są zaangażowane w operację. Wydaje się kwestią czasu, aż ktoś wciśnie atomowy guzik...

Miejsce: WAT - http://asgw.pl/miejscowki/wat-t1323.html
Data 24 czerwca 2012

Wpisowe:
18zł - zapisani
30zł – dla niezapisanych i spóźnialskich (rejestrujących się po 10:35). Osobom niezapisanym nie zapewniam też kiełbasy ani kamizelki.

Każdy zapisany ma w cenie biletu:
- smażoną kiełbasę w wiosce
- kawałek tortu na afterku
- napitki
- odblaskową kamizelkę http://demobil.com.pl/kamizelka-odblask ... -4307.html

Rozkład godzin:
08:30 – rozpoczęcie rejestracji, chronowania i taśmowania
10:45 – wyruszenie stron ze swoich respów bazowych
17:00 - przewidywany koniec działań i impreza urodzinowa JS2305 Cienie

MAPA:
http://c.wrzuta.pl/wi3499/82eb93fd00036 ... gw_qrdelki
Obrazek

Celem obu stron będzie zajęcie posterunków umożliwiających kontrolowanie przełęczy (P1 i P2). Dodatkowo utrzymywanie pobliskiego mostu umożliwia respowanie się w jego pobliżu. Możliwość respienia się koło niego będzie możliwa tylko dla strony, która kontroluje posterunek 1 (P1) Zarówno utrzymywanie Posterunków (P1 i P2) jak i mostów (M1 i M2) będzie odpowiednio punktowane. Punkty będą naliczane przez orga co pół godziny wg tego, czyja flaga góruje nad punktem - posterunki - 3pkt, mosty - 2 pkt. Podział stron i medyków taśmowy.

Pośrodku będzie istniała WIOSKA jako punkt offgame - zakaz strzałów do, jak i z wioski. Wioska będzie stałym punktem, w którym będzie można zakupić jedzenie i napoje, pirotechnikę, kulki i inne, będzie też można wymienić znalezione fanty na amunicję i granaty. Można też będzie dostać tam przydziałową kiełbasę. Będzie tam również stanowisko sklepu oraz serwisu PX Militaria, oraz stoisko JS2305 Cienie. Ograniczeniem miejscówki są TORY KOLEJOWE których nie można przekraczać.
Obrazek

RESPY:Każdy gracz ma 3 życia, tj. 2 razy może zostać podniesiony przez medyka, zanim będzie musiał wrócić na respa. Czas oczekiwania na medyka co najmniej 5 minut. Po tym czasie może wrócić na respa. Respem są punkty startowe lub pobliski most, jeżeli dana strona utrzymuje P1. Wstawanie z respa co pełne godzinowe 15 minut.

MEDYCY I RANY medykami będą osoby, którym zepsuły się repliki, a które nie chcą jeszcze iść do domu. „Podniesienie” rannego odbywa się poprzez położenie rąk na klatce piersiowej i odczekanie 20 sekund. Osoba ranna musi leżeć 5 minut. Potem się wykrwawia i schodzi. Ranni mogą być transportowani do medyków, lecz nie metodą „biegania za rączkę”. Medycy mogą strzelać tym, co mają.

JEŃCY osoby złapane, tj. uzdrowione przez wrogiego medyka zostają uznane za związane i nie mogą używać swojej broni do czasu, aż nie zostaną dotknięci przez swojego żołnierza niebędącego w niewoli. Mogą być wymienieni w wiosce na różne fanty, granaty itp. Mogą też być przeszukani na okoliczność posiadania narkotyków - wtedy muszą zadeklarować, czy takie posiadają. Mogą też być wymienieni w wiosce na granaty - 4 jeńców = 1 granat.

BALISTYKA Można mieć hełm i na klacie albo sapi albo kewlar - te dwa się nie sumują. trafienie w balistykę powoduje "shock traumę" - upadnięcie trafionego i jednominutowe wyłączenie z walki, jednak bez rany. Trafienie w głowę bez hełmu - "headshot" - oznacza natychmiastowe zejście na respa. Nie wprowadziłem tego po to, aby doprowadzić do radosnego prucia po twarzy, tylko aby jakoś wynagrodzić osoby, które przybędą w hełmach. Nie będziemy ważyć, czy każdy ma pełnowymiarową replikę, tylko aby nauczyć asgejów, że w hełmie bezpieczniej. Nie tylko od kulki, ale też od gałęzi i upadku. Balistyka działa do dwóch trafień niezależnie w co trafienie, trzecie rani.

BANGI Można dobić bangiem, ale bez multibangów - można dobić góra dwóch, jak jest ich trzech to nie można bangować wszystkich. Nie bądźcie też okrutni, to w końcu goście uprawiające to samo hobby co Wy - jeden strzał w nogę wystarczy. DOBICIE poprzez położenie rąk lub dotknięcie lufą (bagnet).

KAMIZELKI ODBLASKOWEjako, że jest to nowo wprowadzoną regułą na Mazowszu (http://www.weekend-warriors.pl/viewtopi ... =11&t=8149), że kamizelki zastępują szmaty jako oznaczenia trupa, dlatego będą one JEDYNYM UZNAWANYM OZNACZENIEM TRUPA NA TEJ STRZELANCE.

FPS-Y, MAGAZYNKI I PIROTECHNIKA dozwolone w każdej formie, przy czym "samoróbki" wcześniej muszą być skontrolowane przy rejestracji. Limit FPS-ów zgodny z regulaminem asgw.pl

NARKOTYKI I QUESTYNa terenie rozgrywki będzie można znaleźć narkotyki porzucone przez handlarzy. Będzie je można wymienić na granaty lub skonsumować na miejscu. Możliwe jest przeszukiwanie cywili i trupów celem znalezienia narkotyków. Dla drużyn, które pierwsze zajmą dany posterunek czekają nagrody na miejscu :hyhy:
OSOBY TRZECIE (fotografowie, obserwatorzy etc.) mają wstęp na teren działań pod warunkiem posiadania odpowiedniej ochrony oczu. Powinny też mieć cały czas założone kamizelki odblaskowe. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody zdrowotne lub materialne, jakie mogą ponieść uczestnicy. Każdy uczestnik biorąc udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych. Każdy niepełnoletni i pełnoletni uczestnik powinien przy rejestracji posiadać dowód osobisty lub legitymacje szkolną oraz podpisany wzór zgody rodzica – bez tego niepełnoletni nie zostaną wpuszczeni.

Będzie to początek imprez cyklicznych kwartalnych, tj. 4 razy do roku, przy czym rezultat jednej imprezy będzie wpływał na scenariusz następnej. Poza tym będzie to impreza dzielona, tj. raz będzie to strzelanka, raz larp czystej wody.

UWAGA: LISTA ZAPISANYCH, KTÓRZY ZGŁOSILI SIĘ NA POMOC W PRZYGOTOWANIACH
1. Endriu z kolegą
2. Drago i Jedikid
3. Łysy
4. Malina
5. Wredna
6. Aceton
7. Suchy


Resztę zapraszam od 17:30 na WAT, możecie przygotować sobie miejscówkę, jak chcecie (jest możliwość kopania okopów, więc bierzcie łopaty), a od 21:00 startujemy z beforkiem ;)

Uwaga: sprawdzam legitymacje i dowody, więc bez rozpijania nieletnich.

ZAPISY tutaj: http://asgw.pl/strzelanki-asg/cienie-so ... ml#p164131 jak ktoś nie ma konta na asgw, to proszę się zapisywać tutaj, będę dopisywał do listy

Indie:
1.

Pakistan:
1.

PYTANIA I ODPOWIEDZI:
nozyk napisał(a):Pytanie: Czy jest dopuszczane branie jeńców (np:rannego-po uprzednim "uleczeniu" przez medyka drużyny przeciwnej) i czy będzie to jakoś punktowane?

Jak najbardziej tak - złapani żołnierze będą mogli być wymienieni na fanty w wiosce.
gewer12 napisał(a):Mam pytanie: Teren będzie zamknięty? Czy cywile będą mogli sobie chodzić?

Zataśmujemy wszystkie wejścia i będziemy wyrzucać cywili na bieżąco
Downar napisał(a):Jak ma się odbywać rejestracja? I jakiś limit wiekowy obowiązuje (jeśli tak, to czy trzeba jakiś papier od opiekuna/rodzica przynieść)?

Limit od ukończonych 16 lat. Osoby poniżej 18 wchodzą tylko za zezwoleniem od rodzićów/innych opiekunów
pio11 napisał(a):Bernard czy będą rozdawane mapki tak jak na Mokrym Ługu?

Tak
Endriu napisał(a):1. Parkingi przy ulicach czy będzie można gdzieś bliżej miejsca zbiórki, gdzie będzie rejestracja, tzn, do którego miejsca się kierować, od małpiego gaju? czy od strzelnicy?
2. Czy są dowódcy (wiem że ponownie pytam),
3. I czy będziecie budować jakieś ewentualne umocnienia, np przy mostach, czy punktach kontrolny, czy potrzeba przy tym pomocy.

1. Parking będzie za budką strażniczą i za szlabanem
2. Tak, są dowódcy
3. Tak, będą budowane umocnienia.
Gosci napisał(a):Witam. Mam pytanko i pewną sugestie. Mianowicie na terenie gry mamy wyznaczoną wirtualną przeszkodę terenowa którą jest rzeka. Czy jej przekraczanie jest możliwe wyłącznie w miejscach przepraw mostowych?
Tak.
Gosci napisał(a):Jeśli tak to czy nie lepiej było by umieścić punkty startowe "respy" obu stron po przeciwnych stronach rzeki. Myślę że miało by to wpływ na dynamikę starć trzeba by walczyć o obie przeprawy gdyż dzięki temu można by odciąć przeciwnika od ataku na własny punkt a jednocześnie mieć możliwość ataku na jego teren.
Pomysł niezły, ale planowaliśmy to zrobić inaczej. Najpierw obie strony muszą opanować punkty, a dopiero potem strona, która kontroluje oba może zająć jedną stronę rzeki przy moście przeciwnika (nie będzie tu żadnego punktu do zdobycia, tylko korzyść taktyczna). Most będzie zrobiony tak, że będzie wąski (2m) i długi na około 10m. W efekcie strona przegrywająca żeby kontratakować będzie musiała kontratakować albo przez P1, albo przez swój most, co będzie trudne, bo jest on wąskim gardłem. Z drugiej jednak strony będzie miała respy bliżej od strony dominującej, więc tutaj będzie taki automatyczny autobalans. Niemniej dziękuję za sugestię.
UWAGA, ZE WZGLĘDU NA DUŻE ZAINTERESOWANIE OGRANICZAM ILOŚĆ MIEJSC DO 230 - PO 115 NA STRONĘ.
.
Dlatego też osoby niezapisane wchodzą za 30 zł zamiast 25. Osobom niezapisanym nie zapewniam też kiełbasy ani kamizelki. Osoby, które wiedzą, że nie przyjdą, proszę o zaktualizowanie listy, nawet w sobotę wieczorem. Zwolnicie w ten sposób miejsce tym, którzy chcą przyjść.
johnDaCosta napisał(a):Bernard: rozumiem, że 5 minut to maksymalny czas oczekiwania na medyka, po którym trzeba się przejść na respa (znaczy: wykrwawił się zanim medyk doszedł), a nie czas minimalny (na czym miałby polegać?).

Osoba ranna musi leżeć 5 minut. Potem się wykrwawia i schodzi.
Ostatnio edytowano 21 cze 2012, o 10:48 przez Bernard, łącznie edytowano 1 raz
Bernard
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 16 mar 2010, o 12:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: 24.06 JS Cienie i SOIA - KASZMIR cz.1.1

Postprzez Bernard » 18 cze 2012, o 14:05

Tak porównałem frekwencje na liście na tej imprezie, Marzannie i Tour de mokry ług. Chociaż nie można wyciągać z tego nic pewnego, to o tej porze (6 dni przed imprezą, godz 14 wg. asgw.) było osób:
47 - Marzanna - http://asgw.pl/strzelanki-asg/marzanna- ... ml#p158207
36 - Tour de Mokry Ług http://asgw.pl/strzelanki-asg/tour-mokr ... ml#p161265
48 - teraz :D http://asgw.pl/strzelanki-asg/cienie-so ... ml#p164423

A kto był, ten pamięta, jakie były tłumy na tamtych imprezach :D :D :D
Tak więc nie ma obawy o frekwencję, zabawa będzie przednia
Bernard
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 16 mar 2010, o 12:56
Na starym Warriorze od: 0

Re: 24.06 JS Cienie i SOIA - KASZMIR cz.1.1

Postprzez Bernard » 20 cze 2012, o 13:34

UWAGA, ZE WZGLĘDU NA DUŻE ZAINTERESOWANIE OGRANICZAM ILOŚĆ MIEJSC DO 230 - PO 115 NA STRONĘ.
.
Dlatego też osoby niezapisane wchodzą za 30 zł zamiast 25. Osobom niezapisanym nie zapewniam też kiełbasy ani kamizelki. Osoby, które wiedzą, że nie przyjdą, proszę o zaktualizowanie listy, nawet w sobotę wieczorem. Zwolnicie w ten sposób miejsce tym, którzy chcą przyjść: http://asgw.pl/strzelanki-asg/cienie-so ... ml#p164633
Bernard
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 16 mar 2010, o 12:56
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości