B-Day 5.5: Białlandzka Furia 23.09.2012

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

B-Day 5.5: Białlandzka Furia 23.09.2012

Postprzez moron » 18 wrz 2012, o 11:04

Obrazek

Stowarzyszenie Organizatorów Imprez Airsoftowych ma zaszczyt zaprosić Was na kolejną imprezę urodzinową forum ASGW: B-Day 5.5 - Białlandzka Furia. Będzie to druga po Mayday: Intercepted impreza SOIA uwzględniająca również nocne zmagania uczestników. Zapraszamy do szczegółów imprezy poniżej:

Termin: 22-23.09.2012
Miejsce: Pas taktyczny WAT
Limit uczestników: 100 (Od 16 roku życia, wymagane pisemne pozwolenie od rodziców)
Koszt imprezy: 15 pln / SOIA 50% zniżki - prepaid przelewem do 19.09.2012 / w dniu imprezy płatność 30 pln
Kaucja: 5 pln - Proszę przynieść bilon. Kaucja płatna przy rejestracji, zwrotna po oddaniu oznaczeń stron organizatorowi
Rejestracja uczestników: http://airsoftowcy.pl/index.php?target= ... show&id=25
Lista uczestników: wkrótce
Rozgrywka: Rozbudowany scenariusz + strefa LARPowa
Organizator: SOIA - główny koordynator: Atre - Sztab imprezy: Moron, Bernard
Główna pomoc organizacyjna: 2nd CEB
Facebook: https://www.facebook.com/events/352763421474210/

Zwycięstwo powstania w Mokh Rai otworzyło drogę do kontrofensywy siłom zbrojnym Białlandii. Wojna powraca do Wattchiry. Mieszkańcy prowincji po raz kolejny spróbują przetrwać wojenną pożogę, korzystając z ochrony ONZ. Niebielski Korpus Ekspedycyjny stoi przed niełatwym zadaniem. Odcięty od ojczyzny, musi obronić prowincję przed Białlandzką Furią.

Harmonogram imprezy:
22.09.2012
18:00 - rejestracja uczestników
19:30 - odprawa, wyjaśnienie zasad
20:00 - start operacji nocnych

23.09.2012
01:00 - zakończenie działań nocnych
01:00-07:00 - integracja, ognisko, nocleg (uczestnicy proszeni o zabranie własnych namiotów!)
08:00 - rejestracja uczestników c.d.
10:00 - odprawa, wyjaśnienie zasad
10:30 - wymarsz na pozycje
11:00 - rozpoczęcie operacji dziennych
16:00 - zakończenie operacji dziennych
16:30 - ogłoszenie wyników

Zadania wplecione w główny scenariusz będą obejmować:
- Sprawowanie kontroli nad rozsianymi po terenie punktami strategicznymi
- Polowanie na HVT
- Wyścig do zrzutów strategicznych
- Konwój HVT
- I inne :)

Dodatkowo:
- profesjonalne zabezpieczenie medyczne imprezy
- punkt ładowania baterii
- wojenne kino nocne
- tradycyjna, klimatyczna wioska
- punkt rekrutacyjny SOIA

Szczegółowe zasady scenariusza i więcej informacji - wkrótce.

Wszystkie pytania możecie zadawać w tym wątku.

EDIT: 11.09.2012
- Dla wszystkich zapisanych na tegoroczny B-Day, drużyna 2nd CEB przeprowadzi darmowe szkolenie na terenie WAT w niedzielę 16.09.2012.
Miejsce zbiórki: http://www.zumi.pl/,20.886953000000005: ... mapie.html
Zbiórka o godzinie 0900 (prosimy bez spóźnień!)
Zakończenie o 1500
Co zabrać: Sprawną replikę, kulki, ochronę oczu, coś do jedzenia, wodę.
Mile widziani zarówno początkujący jak i bardziej doświadczeni airsoftowcy. Spośród uczestników treningu zostaną wyłonieni podoficerowie na B-Day 5.5

- Instrukcja obsługi rejestracji:
1. Wchodzimy na http://airsoftowcy.pl/
2. Logujemy się lub klikamy "zarejestruj" i wypełniamy formularz
3. Z menu "gry" po prawej stronie wybieramy B-Day 5.5
4. Klikamy zakładkę "podział"
5. Klikamy "zapisz" przy stronie Białlandzkiej lub Niebielskiej
6. Rejestracja zakończona - czekamy na dane do przelewu :)

Zasady, cz. 1:
1. Strefa LARP
- Wioska i obszar roztaczający się w promieniu 30m od wioski jest strefą LARP
- W strefie LARP obowiązuje bezwzględny zakaz korzystania z replik ASG, środków pirotechnicznych oraz wykonywania knife-killi
- W strefie LARP uczestnicy mogą pobierać od mieszkańców wioski questy, wykorzystać zarabioną walutę in-game itd.
- W strefie LARP klimat nie jest ścisle wymagany, ale uprasza się uczestników nie chcących uczestniczyć w roleplayu o nie psucie zabawy innym
- Waluta in-game NIE MOŻE zostać zrabowana w trakcie przeszukiwania rannych
- Uczestnikom wolno dobrowolnie przekazywac walutę in-game innym uczestnikom

2. Ranni i medycy
- Za rannego uznaje się każdego uczestnika, który otrzyma trafienie w dowolną część ciała lub oporządzenia, lub zostanie uznany za rannego w wyniku innych wydarzeń scenariuszowych (takich jak np. katastrofa śmigłowca)
- Ranny uczestnik może wzywać pomocy, nie może natomiast udzielać żadnych informacji na temat przeciwnika (takich jak pozycja, liczebność, zasięg itd.)
- Ranny uczestnik może zostać opatrzony przez wyznaczonego przez Dowódcę medyka
- Ranny uczestnik jest ZOBOWIĄZANY do odczekania minimum 5 minut w miejscu, gdzie został trafiony. Po 10 minut następuje wykrwawienie.
- Medyk nie może opatrywać sam siebie
- Za opatrunek uznaje się kompletnej długości opaskę dzianą podtrzymującą założoną w przybliżonym miejscu trafienia, korzystając z całej jej szerokości.
- Opatrunek może zostać założony wyłącznie bezpośrednio na ciało lub mundur
- Jeśli miejsce trafienia wyklucza możliwość opatrzenia (np. trafienie w gogle lub but), należy umieścić opatrunek w najbliższym bezpiecznym punkcie (np. uczestnik otrzymał trafienie w gogle, więc medyk opatruje jego czoło)
- Opatrunki zostaną dostarczona przez organizatora, niemniej uczestnicy mogą również przynieść własne opaski dziane podtrzymujące o szerokości minimum 10cm.
- Ranny może być transportowany przez towarzyszy broni, nie może jednakże "pomagać" - musi być niesiony lub wleczony
- Uczestnik może być opatrzony dwukrotnie. Trzeci postrzał ZAWSZE jest śmiertelny. W takiej sytuacji uczestnik odczekuje 5 minut na miejscu trafienia, a następnie przemieszcza się do respawnu.

3. Ograniczenia amunicji
- Uczestnicy mogą posiadać przy sobie nieograniczoną ilość magazynków dowolnego typu oraz nieograniczoną liczbę kulek
- Magazynki typu real-cap, low-cap i mid-cap można doładowywać wyłącznie w wyznaczonych punktach amunicyjnych lub przy skrzynkach amunicyjnych
- Magazynki typu hi-cap mogą być doładowywane tylko i wyłącznie w wyznaczonych punktach amunicyjnych (ZAKAZ doładowywania się przy skrzynkach)

4. Strefy offgame
- W strefach offgame obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania
- W strefach offgame obowiązkowo należy mieć założone okulary
- Wejście do strefy offgame jest równoznaczne ze "śmiercią" uczestnika
- Strefy offgame to parking, respawny oraz teren znajdujący się poza wyznaczonym na mapach terenem rozgrywki

5. Respawny
- Respawny są niezdobywalne i nie mogą być blokowane przez przeciwników. Takie sytuacje będą ukrócane przez moderatorów.
- Respawn odbywa się domyślnie co każde pełne 15 minut gry, tj. np. o 11:00, 11:15, 11:30 itd.
- Czas trwania respawnu może ulec zmianie zależnie od sytuacji na polu bitwy
- Uczestnik zrespawnowany zaczyna grę bez założonych opatrunków!

6. Punkty Strategiczne
- Punkty strategiczne są zaopatrzone w dzienniki dla obydwu stron konfliktu
- Istnieje bezwzględny zakaz sabotowania dziennika strony własnej lub przeciwnej
- Jeśli dana strona kontroluje punkt o godzinie wyznaczonej w dzienniku, jeden z "ŻYWYCH" uczestników wpisuje swój pseudonim z airsoftowcy.pl w odpowiednim polu
- Punkty strategiczne mają różną wartość dla stron konfliktu, wycenioną na podstawie stopnia trudności ich zdobycia i utrzymania (tj. punkty bliżej bazy przeciwnika są zawsze więcej warte)
- Niektore punkty strategiczne mają specjalne cechy, opisane w ogólnodostępnej karcie punktu, która również NIE MOŻE być w żaden sposób sabotowana
- Na punktach strategicznych mogą pojawić się w trakcie gry TABLICE CELU składające się z ciągów cyfr i liter. Nie wolno ich przemieszczać, sabotować, zasłaniać umyślnie.

7. Dodatkowe zadania
- Dodatkowe zadania dla stron będą przekazywane przez moderatorów dowódcom stron w postaci rozkazów wraz z zasadami w specjalnej kopercie.
- Dowódca strony przydziela zadania stron poszczególnym grupom

8. Zwycięstwo i porażka
- Rozgrywkę wygrywa strona, która w momencie oficjalnego zakończenia gry będzie posiadać więcej PZ (punktów zwycięstwa)
- Dowódcy stron i uczestnicy znajdujący się w danym momencie w bazie będą na bieżąco informowani o postępach strony własnej i strony przeciwnej

9. Rozgrywka nocna
- Scenariusz dzienny zostanie poprzedzony scenariuszem nocnym
- W trakcie trwania scenariusza nocnego obowiązuje BEZWZGLĘDNY ZAKAZ zbliżania się na odległość mniejszą niż 10m do lightsticków rozmieszczonych w terenie
- Lightsticki oznaczają niebezpieczne miejsca, w ramach scenariusza są traktowane jako pola minowe
- Uczestnicy posiadający i chcący wykorzystać noktowizory są proszeni o wcześniejszy kontakt z organizatorem. Na podstawie liczebności tego wyposażenia zostanie podjęta decyzja o zezwoleniu na jego użytkowanie lub nie
- Każdy uczestnik biorący udział w scenariuszu nocnym ma obowiązek posiadania czerwonego źródła światła, takiego jak: latarka z czerwonym filtrem, lampka rowerowa, czerwony lightstick
- Rozgrywka nocna jest dodatkiem do głównego scenariusza, nie istnieje obowiązek uczestnictwa w tej części imprezy
- Wyniki rozgrywki nocnej przełożą się na działania w scenariuszu dziennym.

10. Śmigłowiec transportowy
- Zasady wkrótce :)




Dzieki za przyklejenie ;)
Ostatnio edytowano 24 wrz 2012, o 15:54 przez moron, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
moron
 
Posty: 752
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 17:06
Lokalizacja: Qrde
Na starym Warriorze od: 0

Re: B-Day 5.5: Białlandzka Furia 23.09.2012

Postprzez moron » 18 wrz 2012, o 11:11

UWAGA! Konkurs #1 - Plakat propagandowy

Należy przygotować plakat zagrzewający do boju wybraną stronę konfliktu. Dopuszczone i nawet mile widziane ;) "pojazdy" na przeciwną stronę, z tymże bez wulgaryzmów. Kto bywał na poprzednich B-Dayach - wie o co chodzi.

Zwycięski plakat zostanie wyłoniony spośród wszystkich przesłanych do piątku 21.09.2012. Plakaty należy zamieszczać w tym wątku.

Nagroda za pierwsze miejsce: Książka W. Zdanowicza "Misjonarze z Dywanowa". Odbiór osobisty po zakończeniu działań dziennych w niedzielę :)


Obrazek
Avatar użytkownika
moron
 
Posty: 752
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 17:06
Lokalizacja: Qrde
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości