Jesień 2015: W wyniku letniej ofensywy Wojska Indyjskie wyparły Pakistan z całego Kaszmiru. Pomimo kontrataków i wspierania partyzantki stale utrzymują oni wszystkie pozycje. Ale sytuacja może się zmienić: na scenę powraca Chińska Armia Ludowo-Wyzwoleńcza z zamiarem odzyskania straconych terenów i pozyskania nowych. Jej powrót jest jednoznacznie wymierzony w hegemonię Indii na tym obszarze, ale i Pakistan nie wie, co zrobić z przybyciem tak kłopotliwego „sojusznika”. Wspierane przez kraje ościenne, strony konfliktu szykują się na każdą ewentualność – nawet wojnę trójstronną…
MAPA
LINK: http://c.wrzuta.pl/wi10520/bf1bf0ca002b ... scie_smoka
Miejsce: WAT - miejscówki/wat-t1323.html
Data: 21 października 2012
20zł - Osoby zapisane i zapłacone przed imprezą, w tej cenie będzie się zawierać ubezpieczenie NWW
25zł - Osoby zapisane płacące w dniu imprezy, nie będą objęte ubezpieczeniem
30zł - Osoby niezapisane płacące w dniu imprezy, nie będą też objęte ubezpieczeniem NWW, zostaną też dodane do najmniej licznej strony
ZAPISY TUTAJ: https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... X1ZXdkE6MQ
Rozkład godzin:
09:00– rozpoczęcie rejestracji, chronowania i taśmowania
10:40 – odprawa
11:10 – wyruszenie z respów bazowych
17:00 przewidywany koniec imprezy
Wpisowe 20zł (płatne do 19tego – liczy się data wpłynięcia):
– przedpłata na konto (tytułem KASZMIR: NICK IMIĘ NAZWISKO PESEL – dane potrzebne do ubezpieczenia)
- wpłata w jednym z salonów PX Militaria
P.X. MILITARIA URSYNÓW
ul. Związku Walki Młodych 22
P.X. MILITARIA CENTRUM
ul. Andersa 26
Każdy zapisany ma w cenie biletu:
- grillowaną kiełbasę w wiosce
- mapę rozgrywki z zasadami
- zabezpieczony teren rozgrywki
- wodę w wiosce
- zabezpieczenie medyczne
- imienne ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków
CEL: Celem rozgrywki jest zajęcie przez którąś ze stron jak największej ilości punktów. Wygrywa ta strona, która w momencie zakończenia rozgrywki kontroluje największą ilość punktów. Dzień wcześniej będą budowane umocnienia.
SYTUACJA TAKTYCZNA: Indie, jako zwycięzca poprzedniej imprezy kontroluje całość terytorium.
Pośrodku będzie istniała WIOSKA jako punkt offgame - zakaz strzałów do, jak i z wioski. Wioska będzie stałym punktem, w którym będzie można zakupić jedzenie i napoje, pirotechnikę, kulki i inne, będzie też można wymienić znalezione fanty na amunicję i granaty. Można też będzie dostać tam przydziałową kiełbasę. Będzie tam również stanowisko sklepu oraz serwisu PX Militaria. Na terenie wioski obowiązuje bezwzględny nakaz noszenia ochrony wzroku.
OGRANICZENIE MIEJSCÓWKI - tory kolejowe oraz taśmy których nie można przekraczać. Ponieważ każda ze stron ma respa poza polem bitwy, może do swojego respa i z niego przechodzić przez taśmę. Nie można strzelać będąc poza polem bitwy. Na polu bitwy będzie RZEKA, którą będzie można przekraczać tylko mostami. MOSTY będą poprawione względem K1, nie będzie to tylko jedna taśma – zyskają na długości i grubości. RESPY znajdują się poza polem bitwy. Nie można z nich strzelać. Przekroczenie linii granicznej terenu oznacza automatyczne wyeliminowanie gracza z rozgrywki, w takiej sytuacji powrót do gry możliwy jest tylko z terenu respawnu.
MEDYCY I RANY Każdy gracz ma 2 życia, tj. 1 raz może zostać podniesiony przez medyka, zanim będzie musiał wrócić na respa. Czas oczekiwania na medyka co najmniej 5 do 10 minut. Potem się wykrwawia i schodzi. Respem są tylko punkty startowe. Wstawanie z respa co pełne godzinowe 10 minut. Medykami będą osoby, którym zepsuły się repliki, a które nie chcą jeszcze iść do domu, ale na początku rozgrywki wyznaczę też kilku medyków. „Podniesienie” rannego odbywa się poprzez położenie rąk na klatce piersiowej i odczekanie 20 sekund. Osoba ranna musi leżeć 5 minut. Potem się wykrwawia i schodzi na respawn lub do strefy offgame. Ranni mogą być transportowani do medyków, lecz nie metodą „biegania za rączkę”. Medycy mogą strzelać tym, co mają. jeśli w przeciągu 5 minut medyk nie dotrze, to już nie ma czego podnosić i jazda na respa. FRIENDLY FIRE nie jest friendly – dostanie od swoich też się liczy jako trafienie. Medycy będą oznaczeni dodatkową taśmą.
UKRYCI ORGOWIE w grze będą uczestniczyć jako zwykli żołnierze, ale w sytuacji kwasowej mogą rozsądzać spory.
NARKOTYKI Na terenie rozgrywki będzie można znaleźć narkotyki porzucone przez handlarzy. Będzie je można wymienić na granaty lub skonsumować na miejscu. Możliwe jest przeszukiwanie rannych wrogów celem znalezienia narkotyków.
JEŃCY osoby złapane, tj. uzdrowione przez wrogiego medyka zostają uznane za związane i nie mogą używać swojej broni do czasu, aż nie zostaną dotknięci przez swojego żołnierza nie będącego w niewoli. Mogą być wymienieni w wiosce na granaty. Mogą też być przeszukani na okoliczność posiadania narkotyków - wtedy muszą ujawnić, czy takie posiadają i przekazać je wrogowi. Jeńcy nie mogą być w niewoli dłużej niż 20 minut i mogą być wymienieni w wiosce na granaty – 1 jeniec = 1 granat.
BALISTYKA Można mieć hełm i na klacie albo sapi albo kewlar - te dwa się nie sumują. trafienie w balistykę powoduje "shock traumę" - upadnięcie trafionego i jednominutowe wyłączenie z walki, jednak bez rany. Trafienie w głowę bez hełmu - "headshot" - oznacza natychmiastowe zejście na respa. (Nie wprowadziłem tego po to, aby doprowadzić do radosnego prucia po twarzy, tylko aby jakoś wynagrodzić osoby, które przybędą w hełmach. Nie będziemy ważyć, czy każdy ma pełnowymiarową replikę, tylko aby nauczyć asgejów, że w hełmie bezpieczniej. Nie tylko od kulki, ale też od gałęzi i upadku). Balistyka działa do dwóch trafień niezależnie w co trafienie, trzecie rani.
BANGI Można dobić bangiem (maks. do 10m), ale bez multibangów – jedno „bang bang”i lufa w kierunku przeciwnika oznacza jednego trafionego.Nie bądźcie też okrutni, to w końcu goście uprawiające to samo hobby co Wy - jeden strzał w nogę wystarczy. DOBICIE poprzez położenie rąk lub dotknięcie lufą (bagnet).
POMARAŃCZOWE KAMIZELKI ODBLASKOWE pozostają jedynym obowiązującym oznaczeniem trupa na tej i następnych imprezach typu Kaszmir. Fotografów obowiązują kamizelki zielonożółte.
FPS-Y, MAGAZYNKI I PIROTECHNIKA Limit FPS-ów zgodny z regulaminem asgw.pl
Pirotechnika domowej roboty wymaga akceptacji od organizatorów – należy przygotować jedną sztukę do testu. Brak ograniczeń typu magazynków.
UBEZPIECZENIE jako, że na Kaszmirze 1 było dużo wypadków, w trosce o Wasze bezpieczeństwo obejmiemy zarejestrowanych uczestników ubezpieczeniem imiennym NNW. Warunkiem przystąpienia do ubezpieczenia jest terminowe uiszczenie opłaty oraz podanie niezbędnych danych osobowych (Imię, Nazwisko, PESEL). Dane osobowe podlegają prawnej ochronie i nie będą wykorzystywane do celów innych niż zapisy i ubezpieczenie. Z racji kosztów ubezpieczenia wprowadzimy je, gdy liczba wpłat przekroczy 150 osób.
DOWÓDCY kandydaci na dowódców proszeni są o zgłaszanie się do mnie na PW. Dowódcy mają darmowy wstęp (w przypadku, gdy już zapłacili zwrócimy im przy zapisach). Muszą to być osoby pełnoletnie, posiadające radio. Mile widziani członkowie ekip mający 3-4 osoby do pomocy
PRZYGOTOWANIA do przygotowań dzień wcześniej potrzebuję 10 osób. W nagrodę wchodzą one na Kaszmir za 50% ceny. Potrzebuję osób z łopatami i maczetami/siekierami.
UKRYCI ORGOWIE będą uczestniczyć w rozgrywce, wydane im zostaną legitymacje
POMOC ORGANIZACYJNA będzie potrzebna do zabezpieczenia miejsc, z których mogą wejść cywile, jako pomoc dla medyków i przy rejestracji. Potrzebuję ok. 10 osób. W nagrodę 50% zniżka na następną imprezę typu Kaszmir.
FOTOGRAFOWIE gorąco zapraszamy fotografów do dokumentowania tych epickich zmagań. Wstęp oczywiście wolny, a także darmowy posiłek dla fotopstryków w wiosce (pamiętajcie o zielonożółtych lub niebieskich kamizelkach)
OTAŚMOWANIE TERENU – teren będzie otaśmowany we wszystkich newralgicznych miejscach, będą też chodziły patrole (w sumie planujemy 12-14 osób).
OSOBY TRZECIE (fotografowie, obserwatorzy etc.) mają wstęp na teren działań pod warunkiem posiadania odpowiedniej ochrony oczu i oznaczenia odblaskową kamizelką w kolorze zielonym lub niebieskim. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody zdrowotne lub materialne, jakie mogą ponieść uczestnicy. Każdy uczestnik biorąc udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych. Limit od ukończonych 16 lat. Osoby poniżej 18 wchodzą tylko za zezwoleniem od rodziców/innych opiekunów. Każdy niepełnoletni i pełnoletni uczestnik powinien przy rejestracji posiadać dowód osobisty lub legitymacje szkolną oraz podpisany wzór zgody rodzica – bez tego niepełnoletni nie zostaną wpuszczeni.
Pytania i odpowiedzi:
Moses napisał(a):Podział mundurowy?
Nie, taśmowy