HURTGEN II

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

HURTGEN II

Postprzez Nestor » 1 gru 2009, o 13:23

Bezpośrednia kontynuacja pierwszego Hurtgen'u

Założenia:

Teren gry nie będzie ograniczony. Oznaczone i ograniczone będą wyłącznie respy.
Ograniczenia:
Limitowana amunicja (doładowanie tylko w pobliżu amunicyjnego (oznaczony gracz - liczba amunicyjnych limitowana)
Dominuje singiel + historyczna (auto) + km (auto).
Jedno radio na team.
1 km na team (nielimitowane ammo)
1 hi cap + dowolna ilość midów i lowcapów.
Teamy minimum 6 osób (obie strony).
Respowanie po 6 osób.
Zakaz cirrasów itp.

Sytuacja i zadania

Brytyjscy spadochroniarze zostają na zdobytych pozycjach Niemieckich z zadaniem ich utrzymania. Mają swojego (wyłącznie brytyjskiego respa - czajnik) w pobliżu - gdzieś na tyłach
Amerykanie mają utrzymać magazyn Aliancki i udzielać wsparcia Brytyjczykom (ale respują się tylko w swoim (nie brytyjskim) respie). Mają respa alianckiego (może być dla US i brytoli)
Rosjanie i cała reszta - tworzą oddziały szturmowe SS i dołączają do Niemców.
Niemcy - odbić utracone pozycje, zdobyć magazyn.

Możliwe jeszcze zadania (a raczej jedno) specjalne - do ustalenia
Data - do ustalenia (na pewno nie będę jednosobowym orgiem i na pewno gram)
Położenie respów itd ustalimy wspólnie
Konieczny udział w organizacji reprezentantów obu stron - wizyta w terenie (w któraś nd), ustalenie pkt kluczowych. Rozdanie zadań do przygotowania w terenie.
Proszę się zgłaszać na forum (nie na prv): strona i ksywka. Najwięksi krytycy obowiązkowo obecni, albo niech się zamkną na zawsze
Ostatnio edytowano 3 gru 2009, o 10:56 przez Nestor, łącznie edytowano 5 razy
Rób swemu bliźniemu to, co on chciałby zrobić Tobie, ale bądź szybszy
Avatar użytkownika
Nestor
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 11:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czorny kot/LIBERTADORES
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 1 gru 2009, o 13:57

Nestor napisał(a): Mają swojego (wyłącznie brytyjskiego) w pobliżu


Brzmi groźnie... i nie pasuje słowo czajnik... powiedz coś więcej?

Co myślisz o idei amunicyjnego?
Zwykle jak ktoś się broni to amunicję mu się donosi, a nie on po nią biega... jakby co Vlad się zgłosi na ochotnika... lubi biegać... [emot]
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Fenris » 1 gru 2009, o 14:00

Rozumiem, że gra toczy się na tym samym terenie, w takim razie od razu postulat o przemyślenie respa dla Brytoli coby go nieco oddalić od samej linii okopów. (mówię to ja - jeden z Brytoli :P )


No i mała pomoc, jaki jest sens doładowywania Brytoli na respie, skoro oni bronią bazy w której zakładam, że są magazyny amunicyjne. Myślę, że to powinno być lekko zmienione na korzyść obrońców.
Avatar użytkownika
Fenris
 
Posty: 254
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 13:10
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 2007

Re: HURTGEN II

Postprzez Arrow » 1 gru 2009, o 14:04

Wokash napisał(a):Brzmi groźnie... i nie pasuje słowo czajnik... powiedz coś więcej?



TG - w wolnym tłumaczeniu" Strażnicy TEAksasu" :-)
Arrow
 
Posty: 597
Dołączył(a): 9 wrz 2009, o 13:17
Lokalizacja: Osowiec
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Nestor » 1 gru 2009, o 14:27

Resp brytoli oddalony od linni okopów (bardziej niż ostatnio i w innym kierunku).

Czajnik - jest

Okopy - to nie magazyn amunicji. Doładowywanie tylko w respach. Amunicyjni, chociaż fajny pomysł, to jednak nie - to rozwali zasadę doładowywania w respie (a ona się akurat sprawdza i ma wpływ na przebieg walk).
Zobaczycie jak to jest kiedy amunicji ciągle brakuje - a w obronie tak jest. Niemcy musieli oszczędzać ammo więc teraz Angole - też.
Jesteście odcięci a z amunicji niemieckiej nie możecie korzystać, bo przecież do waszych stenów i brenów nie pasuje. No ale spadochroniarze są do oszczędzania przyzwyczajeni.
Rób swemu bliźniemu to, co on chciałby zrobić Tobie, ale bądź szybszy
Avatar użytkownika
Nestor
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 11:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czorny kot/LIBERTADORES
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Fenris » 1 gru 2009, o 14:40

Kur... jak zwykle tylko oszczędzać i oszczędzać, skończy się na czesaniu ściółki w celu szukania kolejnych kuleczek ;) .
Avatar użytkownika
Fenris
 
Posty: 254
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 13:10
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 2007

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 1 gru 2009, o 14:43

Nestor napisał(a):bo przecież do waszych stenów i brenów nie pasuje. No ale spadochroniarze są do oszczędzania przyzwyczajeni.


Hm... ciekawe czemu Brytole wybrali amunicję 9 mm Para do STENA... no tak żeby im nie pasowała amunicja 9mm Para z MP 40... dziwni Ci Brytole [emot]

Ale dzięki za czajnik [emot]
Ostatnio edytowano 1 gru 2009, o 14:45 przez Wokash, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Moris » 1 gru 2009, o 14:44

Popieram pomysł o nieograniczaniu terenu gry, ostatnim razem (przynajmniej dla mnie) było to absolutnie zbędne, poza tym, wiem, że biorąc pod uwagę propozycje, wnioski, spostrzeżenia po Hurtgenie 1 Nestor zrobi jeszcze lepszą i jeszcze ciekawszą strzelankę. A kto wie, może ludzie zdecydują się kupić jakieś historyczne ciuszki i takie strzelanki osadzone w realiach II ww wejdą na stałe w program imprez. Byłem dość sceptycznie nastawiony do H1, ale było ok, czekam na więcej.
Avatar użytkownika
Moris
 
Posty: 614
Dołączył(a): 9 wrz 2009, o 06:55
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: 3V
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez CASE » 1 gru 2009, o 14:47

Bo nie zauważyłem. Jakaś choćby wstępna data?
Obrazek
Avatar użytkownika
CASE
 
Posty: 491
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 21:56
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: RIR, MGPP
Na starym Warriorze od: 2008

Re: HURTGEN II

Postprzez cAmper » 1 gru 2009, o 14:55

"ludzie zdecydują się kupić jakieś historyczne ciuszki".... wydatek naprawdę nie musi być wielki a odwzorowanie stuprocentowe aby oddać pewien klimat. Data to pewnie najlepsza po Nowym Roku bo teraz wiara będzie zajeta, w gonitwie, sprżątaniu (hehe) itp itd.
cAmper
 

Re: HURTGEN II

Postprzez Moris » 1 gru 2009, o 14:58

nie chodziło mi o ciuchy historyczne sensu stricto. O repliki bądź rekonstrukcje jak najbardziej.
Avatar użytkownika
Moris
 
Posty: 614
Dołączył(a): 9 wrz 2009, o 06:55
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: 3V
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Firek » 1 gru 2009, o 15:56

Wokash napisał(a):Co myślisz o idei amunicyjnego?
Zwykle jak ktoś się broni to amunicję mu się donosi, a nie on po nią biega... jakby co Vlad się zgłosi na ochotnika... lubi biegać... [emot]

Może dedykowana osoba która doładowuje magazynki poszczególnym obrońcom z ich własnego zapasu kulek? Musiałby to byc ktoś z mocnym kciukiem do quickloadera... ;)
Avatar użytkownika
Firek
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27 paź 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa Mokotów
White Cross: ARR
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 1 gru 2009, o 16:35

to mogłoby się odbywać nawet na zasadzie pana z pudełkiem jak dobiegnie do okopu to ludzie w środku mogą się załadować sami... ale skoro Nestor tego nie widzi to problem na inną imprezę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Goorock » 1 gru 2009, o 17:26

Popieram doładowanie tylko na respie dla wszystkich. Takie gry zmotywują niektórych do zakupienia większej ilości magów niż 1 hi cap z zestawu.
Gra potrzebuje moderatora niegrającego. Termin - najlepiej ze śniegiem!
Avatar użytkownika
Goorock
 
Posty: 6146
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 18:44
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czarny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: HURTGEN II

Postprzez Jachos » 1 gru 2009, o 17:43

Zgadzam się z Goorockiem! Max jeden highcap,natomiast real/low/mid-capy - ilość dowolna! No i trzeba zamówić śnieg, koniecznie :D.
Avatar użytkownika
Jachos
 
Posty: 350
Dołączył(a): 2 wrz 2009, o 04:41
Lokalizacja: Grójec
White Cross: ReVolta|Indiana
Na starym Warriorze od: 2008

Re: HURTGEN II

Postprzez GRZYBU » 1 gru 2009, o 18:14

A ja jakoś nie jestem przekonany do doładowywania w respie...resp jest dla trupów...doładowywać powinno się w sztabie bądź specjalnie wyznaczonym miejscu mogącym być pod ostrzałem ( skład ammo)...
Avatar użytkownika
GRZYBU
 
Posty: 852
Dołączył(a): 29 paź 2009, o 09:46
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2009

Re: HURTGEN II

Postprzez Mider » 1 gru 2009, o 18:20

Grzybu ma rację, resp dla trupów.
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Vlad » 1 gru 2009, o 18:32

pomysł kontynuacji popieram jako słuszny i mogę pomóc w organizacji jeśli ma czas ( termin)pozwoli

Proponuję jednak grać bez hi-capów mid i low na zasadach milsima. Ograniczyć też broń wsparcia po obu stronach do realiów 1 km na druzynę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Vlad
.
 
Posty: 1131
Dołączył(a): 17 sie 2009, o 21:26
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards/Red Towers
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Katana » 1 gru 2009, o 18:35

A ja postuluje za wprowadzeniem ograniczenia ammo w magazynkach do powiedzmy max 70 (lub inna liczba). Wtedy wszyscy będą musieli oszcządzać a i serie się skrócą. Dążmy do realizmu nie tylko w biorze...
Avatar użytkownika
Katana
 
Posty: 372
Dołączył(a): 1 lis 2009, o 20:50
Lokalizacja: Błonie
White Cross: JS2305 CIENIE
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 1 gru 2009, o 19:03

Vlad praktycznie wyłączyłeś Thompsony Cybeguna... dostanie do nich innych magów niż hicapy jest prawie niemożliwe...
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Rocker » 1 gru 2009, o 19:54

Jesli chodzi o magi, zgadzam/y sie w 100% do ograniczen.
co do pojemnosci i liczby kulek w mid albo low juz nie badzmy tacy szczegołowi, raczej nikt nie bedzie siedzial i odliczal po 70 czy 75 kulek do kazdego maga jesli np.; ma ich 15
jesli chodzi o hicapy, nawiazujac do slow Wokasha, jesli do repliki historycznej nie da sie latwo i tanio kupic mida, niech bedzie ograniczenie tylko do jednego hicapa dla historykow, reszta replik mid i low.
Co do kaemow tylko jeden na druzyne, i nie wazne czy ta druzyna biega z 6 M249 czy M60 czy tez RPK. jeden KM to jeden KM.
No chyba ze ktos ma ze 2 M1919 badz MG34/42, to wtedy dla mnie moze byc.
Rocker
 

Re: HURTGEN II

Postprzez Katana » 1 gru 2009, o 20:35

Jasne, że nikt nie będzie kulek odliczał, po to są podziałki na bbloaderach. Sądze, że ograniczenia do powiedzmy 50-60 kul/ magazynek znacznie podniesie poziom adrenaliny i urealni rozgrywkę. Ja zazwyczaj biegam z 80 kulami i wściekam się na hajkapowców, któzy sieją na wszystkie strony. Mundury już są, wprowadźmy dalsze zmiany. A pewnie i tak znamienita większość milsimowców biega z low.
Avatar użytkownika
Katana
 
Posty: 372
Dołączył(a): 1 lis 2009, o 20:50
Lokalizacja: Błonie
White Cross: JS2305 CIENIE
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Tomcior » 1 gru 2009, o 21:02

Katana napisał(a):Jasne, że nikt nie będzie kulek odliczał, po to są podziałki na bbloaderach. Sądze, że ograniczenia do powiedzmy 50-60 kul/ magazynek znacznie podniesie poziom adrenaliny i urealni rozgrywkę. Ja zazwyczaj biegam z 80 kulami i wściekam się na hajkapowców, któzy sieją na wszystkie strony. Mundury już są, wprowadźmy dalsze zmiany. A pewnie i tak znamienita większość milsimowców biega z low.


Myślę, że chłopakom bardziej chodzi o kwestię weryfikację niż umiejętność obsługi BB. Repliki do których nie da się dokupić innych magów niż hi-cap, powinny zostać ograniczone ilością ammo dla właściciela, wtedy rozpylacze trochę ochłoną.
Obrazek
Avatar użytkownika
Tomcior
.
 
Posty: 127
Dołączył(a): 9 sie 2009, o 09:25
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: CAPRI LOUNGE SEAL TEAM 500+
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez PIP » 1 gru 2009, o 21:05

Nestor napisał(a):Resp brytoli oddalony od linni okopów (bardziej niż ostatnio i w innym kierunku).

Czajnik - jest

Okopy - to nie magazyn amunicji. Doładowywanie tylko w respach. Amunicyjni, chociaż fajny pomysł, to jednak nie - to rozwali zasadę doładowywania w respie (a ona się akurat sprawdza i ma wpływ na przebieg walk).
Zobaczycie jak to jest kiedy amunicji ciągle brakuje - a w obronie tak jest. Niemcy musieli oszczędzać ammo więc teraz Angole - też.
Jesteście odcięci a z amunicji niemieckiej nie możecie korzystać, bo przecież do waszych stenów i brenów nie pasuje. No ale spadochroniarze są do oszczędzania przyzwyczajeni.


nie jesteś konsekwentny!
nie uczysz się na własnych błędach!

1. to może teraz wszyscy brytole będą mieli full auto ;-) jak już tak bardzo chcesz aby teraz brytole mieli tak samo :-)
2. zrób coś lepszego a nie powielaj błędy!
chcesz mieć dobrą jebankę to jest recepta:
- przynajmniej dwa razy tyle atakujących niż broniących,
- magazynki które trzeba zmieniać max midy (i nie będziesz się przejmował doładowywaniem w respie)
- repliki historyczne bonus, repliki współczesne singiel,
- 1 KM na zespół,
- nie zmieniaj zasad w trakcie gry, tylko moderuj ożywieniami,
- ustal koniec czasu rozgrywki na wypadek nie zdobycia przed czasem pozycji,
mundury w scenariuszu "okopowym" przy podziale stron nie mają żadnego znaczenia - jesteś po tej lub po tamtej stronie lufy, gdybyś wymieszał kamuflaże i tak ludzie wiedzieli by w którą stronę strzelać. Ważniejsza jest proporcja sił.
moderator który pracuje a nie bawi się razem z graczami, bo wymoderowanie dużej jebanki to bardzo ciężka sprawa.
RLC - We sustain
Avatar użytkownika
PIP
.
 
Posty: 103
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 15:30
Lokalizacja: RembridgeCity\MIŃSK MAZ.
White Cross: Towarzystwo Grilowe
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Moris » 1 gru 2009, o 23:45

A ja osobiście dałbym spokój z ograniczeniami na hicapy. Gro ludzi z tego co widziałem ostatnio ma takie magazynki. Mieli po dwa i tyle-doładowanie w respie. Pamiętajmy,że to nadal ma być strzelanka a nie milsim, a to, że jest wpleciona w realia WWII to już szczegół. Moja propozycja dowolna ilość realcap, 10 mid, 2 hicap. Nie ma co robić przerostu formy nad treścią.
Avatar użytkownika
Moris
 
Posty: 614
Dołączył(a): 9 wrz 2009, o 06:55
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: 3V
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Mider » 2 gru 2009, o 00:37

A gdzie tam to ma się do milsima. Ogranicza natomiast pluciem kulkami bez ładu i składu. Uważam, że ograniczenie magazynków do midów jest jak najbardziej wskazane.
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez GRD » 2 gru 2009, o 01:14

Resp powinien być dla trupów i dla ładowania magów - bo z jakiej racji mają mieć lepiej od nas?
Ograniczenie terenu powinno być - bo z jakiej racji mają mieć gorzej od nas?
Jeśli to ma być bezpośrednia kontynuacja, to trzymajmy się tego co było na H1, hm?
łolaboga o co chodzi?
Avatar użytkownika
GRD
 
Posty: 692
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 01:12
Lokalizacja: Warszawa Białołęka
White Cross: .
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Mider » 2 gru 2009, o 01:34

Jasne i niczego się nie uczmy.
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez GRD » 2 gru 2009, o 01:57

Ależ oczywiście ... niczego się nie uczmy. Obrazek
Myśleć też nie musisz...
łolaboga o co chodzi?
Avatar użytkownika
GRD
 
Posty: 692
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 01:12
Lokalizacja: Warszawa Białołęka
White Cross: .
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 2 gru 2009, o 08:34

GRD cechą ludzi inteligentnych jest uczenie się i myślenie o tym... Jeśli ma być tak samo to może lepiej żeby Ci sami ludzie, którzy byli Niemcami teraz byli brytolami i amerykanami i się bronili w okopach...
Jak rozumiem dyskusja ma na celu ustalenie co było ok co należało zmienić... może to dziwne ale np ja średnio lubię rzeczywistość ogrodzoną sznurkiem... znaczy rozumiem takie sprawy jak sens w scenariuszu, wymogi bezpieczeństwa oraz ograniczony teren... ale sznurek dla ułatwienia to nie to...
Z resztą po prawdzie wstrzymałbym się chwilę z tym scenariuszem. Doświadczenie uczy, że 2 podobne scenariusze w krótkim czasie oznaczają klapę frekwencyjną drugiej...
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Nestor » 2 gru 2009, o 09:53

Terminu nie ma. Nikt nie powiedział, że wogóle jakis będzie. Zmiany wprowadzam do pierwszego posta. Uwag kolegi PIP-y wogóle nie rozumiem - jakiś bełkot - to nie uwzględniam. Jeżeli chce być nie grającym moderatorem to oczywiście zapraszam - na to kuszące stanowisko (poza forum) zawsze jakoś brak chętnych.
Ostatnio edytowano 2 gru 2009, o 10:08 przez Nestor, łącznie edytowano 1 raz
Rób swemu bliźniemu to, co on chciałby zrobić Tobie, ale bądź szybszy
Avatar użytkownika
Nestor
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 11:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czorny kot/LIBERTADORES
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez GRZYBU » 2 gru 2009, o 10:05

Limitowana amunicja (doładowanie tylko w specjalnym pkt na terenie walki). A atakujący gdzie mają doładowywać ???


...to może u strony atakującej zrobić funkcję żołnierza amunicyjnego (oznaczonego) w pobliżu którego można się doładowywać....i ustalić ilość amunicyjnych (np 1 na team lub ileś osób) ??
Avatar użytkownika
GRZYBU
 
Posty: 852
Dołączył(a): 29 paź 2009, o 09:46
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2009

Re: HURTGEN II

Postprzez Nestor » 2 gru 2009, o 10:10

a jak amunicyjny zginie ? Pkt amunicyjny dla broniacych na ternie walk to pomysł OK, ale jest problem z atakującymi gdzie mają się doładowywać
Rób swemu bliźniemu to, co on chciałby zrobić Tobie, ale bądź szybszy
Avatar użytkownika
Nestor
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 11:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czorny kot/LIBERTADORES
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez GRZYBU » 2 gru 2009, o 10:20

a może przenośny punkt w postaci jakiejś flagi??...każdy może ją przenieść w jakieś miejsce..... jak zginie to inny może ją przestawiać i tylko przy niej się ładuje...wtedy jedna flaga na większą ilość osób bo łatwiej będzie ją odnaleźć niż amunicyjnego i pod flagą ładować może tylko 1 osoba na raz żeby flaga nie stała się strategicznym punktem ;-)
Avatar użytkownika
GRZYBU
 
Posty: 852
Dołączył(a): 29 paź 2009, o 09:46
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2009

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 2 gru 2009, o 10:23

Nestor napisał(a):a jak amunicyjny zginie ?


Khem... jakby to... noszenie skrzyni jest proste... to nie obsługa ręcznej wyrzutni międzykontynentalnych pocisków balistyczno manewrujących... wyśle się drugiego... tak samo robi się z gońcami... ważne szybkie nogi...

Co do niegrających modów... jakby to... to się da zrobić, najpewniej własnym teamem organizatora... my zwykle nie gramy na własnych imprezach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Nestor » 2 gru 2009, o 10:33

Amunicyjni OK. Ja tam wam nie narzucam czy macie na swoich imprezach grać czy nie i oczekuję tego samego. Zwykle gram na połowie - bo reszt zajmunie organizacja, ale nie po to urzadzam scenariusz, żeby byc jedynie widzem. Dlatego zachęcam tych co maja inne zdanie i lubą się przygladać z boku do bycia tym tak przez nich oczekiwanym modem. Chcesz nie grającego moda i wymagasz tego na imprezeie (nie przez siebie organizowanej) - to nim zostań. Prawda jakie to proste ?
Pojedyńczo proszę, nie wszyscy chętni na raz, bez krępacji nikt o moderowanie żalu mieć nie będzie, liczba miejsc nie jest limitowana....
Rób swemu bliźniemu to, co on chciałby zrobić Tobie, ale bądź szybszy
Avatar użytkownika
Nestor
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 11:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czorny kot/LIBERTADORES
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Vlad » 2 gru 2009, o 10:39

Faktycznie być może nie sprecyzowałem hi- capów w replikach historycznych. Z tego co mi wiadomo jest kilka takich replik do których inne magi poza Hi capem są niedostępne.

Są to :
Sturmgewehr 44 replka rzadka na strzelankach ale występuje
Tommy gum sporo replik
Jeśli mamy jakieś inne podajcie ?

Dla nich proponuję taki porządek 1 hi-cap reszta niech ma zgodnie z zasadami milsimowymi czyli max 70 bb/ magazynek. Poza tym doładowanie hicapa a doładowanie bb loaderem 5ciu low to zupełnie inny czas.

Problem amunicyjnego trudny do zrobienia z uwagi na różnorodność używanych przez nas kulek.
Sprawdziłby się tylko w przypadku gdyby .... wszyscy zgodzili się i używali jednego rodzaju kulek np 0,25 a snajperki pow 450 np 0,28 wtedy można by zakupić ze składek kulki na całą imprezę podzielić i umieścić w sztabach po obu stronach. Teoretycznie wszystko to wydaje się proste ale ... już słyszę jęki niezadowolenia " ja takich nie chcę mam swoje lepsze etc." Drugim problemem jest uczciwość graczy tak by nie ładowali własnych kulek. Wszelakie inne pomysły z podpisywaniem butelek to wielkie nieporozumienie i tworzenie chaosu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Vlad
.
 
Posty: 1131
Dołączył(a): 17 sie 2009, o 21:26
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards/Red Towers
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez GRZYBU » 2 gru 2009, o 10:46

a nie prościej aby każdy ładował swoje kulki ale w wyznaczonym miejscu ( tym miejscem może być amunicyjny lub flaga)??
Avatar użytkownika
GRZYBU
 
Posty: 852
Dołączył(a): 29 paź 2009, o 09:46
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2009

Re: HURTGEN II

Postprzez Nestor » 2 gru 2009, o 10:51

właśnie - przy amunicyjnym (bo atakujacy nie będa mieli stałego pkt w terenie). uwzględniłem to w pierwszym poście
Rób swemu bliźniemu to, co on chciałby zrobić Tobie, ale bądź szybszy
Avatar użytkownika
Nestor
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 11:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czorny kot/LIBERTADORES
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 2 gru 2009, o 10:51

Nestor nikt Ci nic nie narzuca.
Jeśli mam być szczery to jestem zwolennikiem zasady, że jak mi się impreza nie podoba to na nią nie jadę, a nie atakuje orga (znowu nie odbieraj tego jako wypowiedź o twojej imprezie).
Miałeś wątpliwości czy to możliwe i że nie ma chętnych. Wskazałem jedynie że jest możliwe... chcesz to robić inaczej twoja wolna wola.
Osobiście nie zostanę moderatorem na twojej grze. A to tylko dlatego, że to Twoja gra. Zwykle jestem moderatorem na grach organizowanych przez mój team... zrobiłem się wygodny na starość, a moderka ze znajomymi mi to gwarantuje.

@ Vlad: Amunicyjny nie musi przenosić kulek tylko "możliwość doładowania się z własnych zapasów". Jakby to absurdalnie nie brzmiało.

Edit:
Dyskusja robi się dynamiczna...
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Nestor » 2 gru 2009, o 11:19

Wokash - sprawa moda nie dotyczy Ciebie tylko PIP. Ty mi nic nie "proponowałeś" tylko on. Kancelarię adwokacką otwierasz ?
Rób swemu bliźniemu to, co on chciałby zrobić Tobie, ale bądź szybszy
Avatar użytkownika
Nestor
 
Posty: 194
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 11:48
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czorny kot/LIBERTADORES
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Fenris » 2 gru 2009, o 11:25

Nestor napisał(a):Kancelarię adwokacką otwierasz ?

Hehe już ma ;)
Avatar użytkownika
Fenris
 
Posty: 254
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 13:10
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 2007

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 2 gru 2009, o 11:34

Indywidualną nawet... [emot]

Obaj pisaliśmy o modach OG więc wyjaśniłem o co mi chodzi...
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Katana » 2 gru 2009, o 11:36

WIelkie ale odnosnie KM-ow i ich amunicji. Jeden KM potrafi utrzymac w ryzach cały okop, a ilosc 2500 kul w magu to potęga. Przy dobrych zebatkach jeden taki karabin robi tyle, co 10 szturmowcow na singlu. To nie jest wywazone. Proponuje ustalenie 1000 kul w magu dla KM, lub przykaz uzywania do nich hi-capow, które trzeba zmieniac co jakis czas. Bo znow bedzie grad bb przeciwko plujacych sunglem replik szturmowcow. Ograniczamy sie z hi(300) na mid(100) to ograniczcmy KM
Zeby nie bylo, sam jestem KM-ista.
Avatar użytkownika
Katana
 
Posty: 372
Dołączył(a): 1 lis 2009, o 20:50
Lokalizacja: Błonie
White Cross: JS2305 CIENIE
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 2 gru 2009, o 11:44

Sądząc z opisów z I i II WŚ KM był w stanie zatrzymać więcej niż 10 szturmowców na singlu...
W niektórych bitwach zatrzymywały na amen setki tysięcy szturmowców.
Jak KM ma robić za taśmowy to nie wiem czy jest sens go limitować... 2500 też wychodzi szybko...
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Fenrir » 2 gru 2009, o 11:56

Khm, khm... O ile się orientuję - imprezę organizuje ... Nestor.
Co za tym idzie sam ustala zasady.

Jak będzie chciał rady, to o nią poprosi.

Jeżeli ktoś ma inną opinię co do zasad - powinien zrobić swoją strzelankę.

Tak to zawsze było.
Avatar użytkownika
Fenrir
.
 
Posty: 1349
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 12:37
Lokalizacja: Wwa
White Cross: Fierce Crafty Stealth
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 2 gru 2009, o 11:58

Masz rację ale akurat Nestor robi wrażenie, że nie ma nic przeciwko pewnej dyskusji o kolejnym scenariuszu...
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Fenrir » 2 gru 2009, o 12:02

Myślę, ze szybko się zreflektuje, ze to droga donikąd.

Dostanie 15 sprzecznych opinii. Połowa będzie za ograniczeniem do mid-capów, druga połowa dokładnie przeciwnie.
Połowa będzie chciała realizmu, druga połowa jebanki.
Część będzie za nieograniczonymi respami, a reszta dokładnie przeciw.
Tak było zawsze.
Avatar użytkownika
Fenrir
.
 
Posty: 1349
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 12:37
Lokalizacja: Wwa
White Cross: Fierce Crafty Stealth
Na starym Warriorze od: 0

Re: HURTGEN II

Postprzez Wokash » 2 gru 2009, o 12:04

Ale zawsze może z tego wybrać coś co mu się spodoba.
Obrazek
Avatar użytkownika
Wokash
.
 
Posty: 2610
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 10:33
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tower Guards
Na starym Warriorze od: 2005

Re: HURTGEN II

Postprzez Fenrir » 2 gru 2009, o 12:07

No fakt - może

I tak skończy się tak, że wszyscy się na siebie obrażą :)
Avatar użytkownika
Fenrir
.
 
Posty: 1349
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 12:37
Lokalizacja: Wwa
White Cross: Fierce Crafty Stealth
Na starym Warriorze od: 0

Następna strona

Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości