Healven Golem 10.03.2013

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

Healven Golem 10.03.2013

Postprzez Mider » 30 sty 2013, o 21:25

Zapraszam wszystkich na operację Heallven Golem, która odbędzie się na Mokrym Ługu 10 marca 2013 roku.
z
Obrazek

Historia Heallven
W latach 90tych ubiegłego stulecia grupa aniołów i diabłów wypowiedziały służbę swoim przełożonym i po militarnym konflikcie otworzyły krainę środka zwaną Heallven lub slangowo Pomiędzy. W krainie tej znalazły swoje miejsce rusałki, gnomy, elfy, driady, wampiry, fauny i inne ludy żyjące na ziemi w ukryciu, zwane również prastarymi.
W dość krótkim czasie zarówno Dół jak i Góra uznały, że Pomiędzy jest znakomitym miejscem do zdeponowania ziemskich artefaktów, które wadziły im w krainie ludzi. Dyplomacja Heallven wykorzystujące ten fakt doprowadziła do uznania ich krainy przez odwiecznych adwersarzy. Powstały ambasady Nieba i Piekła a Pomiędzy stało się areną kontrolowanej walki dobra ze złem, rządzącą się swoimi własnymi prawami ustalanymi i modyfikowanymi przez Zarząd Heallven.

Akcja Golem
Na początku 21 wieku na Uniwersytecie w Pradze kończy studia Lena Beneš, która zajmuje się badaniem historii i kultury żydowskiej w Pradze. Parę lat później, w czasie pisania pracy doktorskiej natyka się na legendę o golemie oraz na rękopisy mówiące o procesie tworzenia glinianego człowieka. Dalsze badania doprowadzają ją do odtworzenia serca golema oraz runów pozwalających na uzyskanie kontroli nad golemem. Praca ta nie umknęła uwadze agentów wszystkich trzech obozów, zwłaszcza, że w rzeczywistości Golem nie został zniszczony a jedynie ukryty w jednej z synagog. Agentom Heallven udaje się odnaleźć "potwora" i przetransportować go do Pomiędzy. Żadnej ze stron nie udaje się jednak przekonać Leny do przekazania odtworzonego serca oraz runów. Agencje piekła i nieba podejmują akcję bezpośrednią, której celem jest wykradnięcie artefaktów. Ponieważ docierają do naukowca w tym samym czasie wywiązuje się walka, w wyniku której dochodzi do niekontrolowanego wysłania obu artefaktów do Pomiędzy.
Już chwilę po akcji ruszają zabiegi dyplomatyczne prowadzone przez Górę i Dól mające na celu pozyskanie Golema, serca i runów. Zarząd Heallven zgadza się na przeprowadzenie bitwy o Golema z tym jednak warunkiem, że golem po zbadaniu przez zwycięska stronę wróci z wolną wolą do Heallven.

Rozgrywka
Jednostki Sił Specjalnych Góry i Dołu zostają przeniesione do ambasad na terenie Heallven. Zarząd, po ustaleniu zrównoważenia sił, ustalił termin bitwy oraz godzinę rozpoczęcia na 0900 czasu Heallven, zgodnego z ziemskim czasem warszawskim.
Mimo, że zarówno diabły jak i anioły są nieśmiertelne, ich siły w Heallvea nie są nieskończone. Obrażenia powodują dewitalizację, zmuszającą żołnierzy obu stron do powrotu do ambasady, gdzie przechodzą proces rewitalizacji zwany potocznie respowaniem. Rewitalizowani żołnierze nie mogą opuszczać ambasad częściej niż raz na 20 minut. Heallven udzieliło również pozwolenia na użycie wyznaczonych artefaktów na terenie walk ale bez prawa do ich przeniesienia po za Pomiędzy.

Zasady trafień - ogólne
Oznaczenie trupa - wyłącznie pomarańczowa kamizelka

Limity replik
350 fps - w budynkach
464 fps - full auto
465 - 614 fps - snajperki itp, obowiązkowa druga replika max 464 fps

Podział stron
W rozgrywce obowiązuje podział taśmowy, wszak do nieba i piekła trafiają żołnierze z każdej armii.
Żołnierze Góry - opaski niebieskie (obowiązkowe) oraz według własnych upodobań skrzydełka lub aureole (zalecane)
Żołnierze Dołu - opaski czerwone (obowiązkowe) oraz według własnych upodobań ogony lub rogi (zalecane)
Mieszkańcy Heallven - opaski białe. Do tej strony nie ma zapisów, tylko zaproszenia.

Cel gry
Celem gry jest przejęcie panowania nad golemem i doprowadzenie go do swojej ambasady.

Golem
Golem jest nieśmiertelny, uzbrojony i niebezpieczny. Golem nie ma serca, nie jest ani dobry ani zły i nie lubi ani dobra, ani zła, będzie więc strzelał do każdego żołnierza, zarówno góry jak i dołu. Jedyną możliwością unieruchomienia golema jest strzał w niewielką metalową płytkę znajdującą się na jego plecach. Unieruchomienie trwa przez kilkanaście sekund. W tym czasie można zamontować na golemie elementy serca i/lub runy kontroli.
Golem chodzi wolno i czasami się męczy, nie ma możliwości wpłynięcia na tempo jego marszu oraz na robione przez niego przerwy.

Serce golema - drużyna, która da golemowi serce nie będzie ostrzeliwana przez golema, chyba, że przez pomyłkę :) Serce golema „odwraca się” jeśli ktokolwiek wceluje w płytkę na plecach. Odwrócony golem zaczyna traktować swoich przeciwników za sojuszników a sojuszników za przeciwników. Serce golema składa się z dwóch części, tej dobrej i tej złej.
Runy kontroli – gdy golem ma zamontowane serce można zainstalować mu runy kontroli. Po aktywacji pozwalają one na wydawanie golemowi poleceń co do kierunku marszu. Golemem kieruje ta strona, która jest aktualnie wspierana przez jego serce. Aktywacja runów odbywa się w świątyni, gdzie golem podąży sam, bezpośrednio po instalacji runów. Miejsce gdzie znajduje się świątynia jest znane wyłącznie golemowi.

Zarówno serce golema jak i jego runy nie dają się usunąć po zainstalowaniu.
Golem jest trochę kapryśny i bardzo bojowy. Zresztą przekonacie się.
Nie można w żaden sposób zasłaniać płytki na plecach golema, Żołnierz możne natomiast osłonić jego plecy swoim ciałem.
Golem sam będzie wiedział co wolno a co nie wolno z nim robić.

Obywatele Heallven
Obywatele Heallven są moderatorami gry. Są nieśmiertelni i uzbrojeni. Na ich terenie trzeba się dostosować do ich zasad i poleceń. Uważajcie szczególnie na driady. Są kapryśne i dosyć raptowne.
Mieszkańcy Pomiędzy zaczepieni lub obrażeni mogą otworzyć ogień, a obrazić można ich na wiele sposobów :)

Link do rejestracji: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dG1uVmhfMXQwd2dIdF8tS3kwVi1pOFE6MQ

Rejestracja: 07:00 - 08:00
Odprawa: 08:30
Rozpoczęcie gry: 09:00
Koniec gry: 15:00

Opłata, głównie na golema i artefakty: 25zł

Zwalczanie terminatorki
W ramach walki z terminatorstwem zostanie zastosowany system Bernarda, czyli taki jak na Tour de Mokry Ług 2. Ponieważ że nie zawsze zdąży się dobiec do gościa, którego podejrzewamy o terminatorkę i nie zawsze człowiek chce sobie psuć imprezę awanturami z innymi graczami albo nie ma się stuprocentowej pewności, czy ktoś nie przyznał się do trafienia celowo - dlatego zbieramy zgłoszenia na podstawie zdjęć. Jeżeli macie chociaż podejrzenie, że ktoś termosuje, wskażcie mi go w mailem lub na PW na zdjęciu (nick byłby pomocny, ale niekonieczny), nawet jeśli nie macie pewności, że to on. Jeżeli się mylicie, to na takie pojedyncze zgłoszenie nie zwrócę uwagi. Jeżeli natomiast na daną osobę będą przychodzić większe ilości zgłoszeń, postaram się, o bana dla takiej osoby, a już na pewno o jej nieobecność na strzelankach organizowanych przez CSAR i przeze mnie osobiście.

Przewinienia będą stopniowane:
- podejrzenie o terminatorstwo III-go stopnia: (wiem, że był w moim zasięgu, znam osiągi mojej repliki, ale nie widziałem na własne oczy trafiających go kulek)
- podejrzenie o terminatorstwo II-go stopnia (widziałem, jak kulka go trafia, ale z jego strony nie było żadnej reakcji)
- podejrzenie o terminatorstwo I-go stopnia (widziałem, jak trafia go kulka i jego reakcję na trafienie niebędącą przyznaniem się - ucieczkę, rozglądanie się, schowanie się itp.)

W zależności od ciężaru przewiny będzie potrzebna mniejsza ilość zgłoszeń. Na razie nie podaję konkretnej ilości zgłoszeń dla każdego przewinienia.
Zasada ta będzie stosowana na wszystkich imprezach przeze mnie organizowanych.
Uznajemy wszystkie bany jakie da Bernard na bazie tego systemu.

UWAGI
Postaramy się za jakiś tydzień umieścić filmik pokazujący jak działa Golem. Nie jest to nic trudnego, ale filmik powinien rozwiać wszelkie wątpliwości.
Załączniki
heallven.jpg
heallven.jpg (238.8 KiB) Przeglądane 2425 razy
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Healven Golem 10.03.2013

Postprzez Mider » 6 mar 2013, o 20:02

Zrezygnowałem z ozdóbek, dekoracji, gadżetów i innych takich, fajnych, ale drogich rzeczy. Golem odbędzie się na wysokim poziomie umowności, ale za to duuużo taniej.
Wejście 5zł.
Kto mieczem wojuje zginie od miecza.
Kto miecza nie dobywa, lub z rąk go wypuszcza, zginie na krzyżu.
Bany na WW => ||||| (w tym urodzinowy)
Zanim powstał Internet, każdy wioskowy głupek siedział w swojej wiosce. [z sieci]
Avatar użytkownika
Mider
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 00:35
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: MGPP/CSAR CG-1
Na starym Warriorze od: 0

Re: Healven Golem 10.03.2013

Postprzez Goorock » 6 mar 2013, o 21:20

Aha, czyli jest ta gra. Od nas parę os. być może się pojawi.
Avatar użytkownika
Goorock
 
Posty: 6146
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 18:44
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czarny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Healven Golem 10.03.2013

Postprzez Victor » 8 mar 2013, o 20:53

Imieniny teściowej cholera...tyle lat czekałem. Zdrada.
Avatar użytkownika
Victor
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 09:21
Lokalizacja: Otwock
White Cross: AIM/ JS 1410
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości