Rig Wars: Syberia 2 | 09.02.2013

Bardziej skomplikowane scenariusze, wymagające nakładów lub rezerwacji terenu, zazwyczaj otwarte.

Rig Wars: Syberia 2 | 09.02.2013

Postprzez Dechowsky » 2 lut 2013, o 11:21

RIG WARS: Syberia 2

Witam wszystkich serdecznie!

Mamy przyjemność zaprosić was na pierwszą strzelankę z serii RIG WARS organizowaną przez [B2] Bohaterowie do Kwadratu przy współpracy nowopowstałego sklepu Centrum Militarne.
Seria ta jest fabularnie połączona z "Walki o..." drużyny 3FR

Obrazek

W niedalekiej przyszłości, złoża surowców naturalnych na świecie zaczęły się kurczyć. Oczy całego świata zwróciły się w jedno jeszcze niedokładnie zbadane miejsce - Syberię.
Jednak po przegranym konflikcie wojska NATO nie są chętne do podejmowania kolejnych akcji zbrojnych na terenie Rosji, a pyrrusowe zwycięstwo długo uniemożliwiało Rosjanom przeprowadzenie odwetu na agresorach. Jednakże po kilku latach od niedawnego konfliktu Rosyjska Armia odzyskała dawną sprawność bojową. Mając na uwadze niestabilność geopolityczną obecni generałowie NATO jak i Rosji skupiają się na stabilizacji lokalnych konfliktów, niż na kolejnych szalonych kampanii w niedostępnych terenach Rosji czy Afryki. Tutaj właśnie pojawiają się zachłanne korporacje, gotowe postawić na szali bezpieczeństwo międzynarodowe, aby zwiększyć swoje zyski i wpływy. Dwie korporacje D-GAS (Deutsche Gas GmbH) i JPC Ltd. (Japanese Petroleum Company Limited) zainteresowały się pewnym obiecującym terenem w północno-wschodniej części Syberii, nad którym zwierzchnictwo piastuje miejscowy Pan życia i śmierci (bardziej śmierci) Generał Krukov. Wpływowy Generał może cały czas mamić Kreml stabilną sytuacją w regionie, przypadkowo nie zauważając wysyłanych regimentów najemników, naukowców i ton sprzętu w te rejony. Trzeba się liczyć z tym, że niezadowolenie czy brak raportów od Generała może skutkować ściągnięciem w te rejony Rosyjskich dywizji, a to może przechylić szalę zwycięstwa na jedną ze stron lub zakończyć się fiaskiem operacji obu koncernów.

Działania szpiegowskie konkurencji ujawniły plany "podboju Syberii" i obie strony zaczęły gorączkowo wynajmować najlepszych najemników z całego świata. Czy operacja będzie przeprowadzona podczas roztopów kiedy badania geologiczne będą łatwiejsze czy wyścig z czasem zmusi strony do wysłania swoich ludzi jeszcze podczas syberyjskich mrozów? Kto okaże się zwycięzcą? Czy Gazprom wywęszy pismo nosem?




DATA: 09.02.2013

MIEJSCE: Mokry Ług http://images40.fotosik.pl/1936/a9af2117457eff97.jpg

CEL GRY: Akumulacja "Zasobów" oraz "Punktów". Zasoby będą pojawiać się o określonych godzinach w wyznaczonych miejscach. Punkty będzie można zdobywać poprzez wykonywanie zadań. Gen. Krukov posiada też pewną pulę zadań i zasobów.

KOSZT: 10zł (w tym kiełbaski, ciepłe napoje, koszty drukowania, bandaże oraz wszelkie rekwizyty) 15zł dla niezapisanych i spóźnialskich (rejestracja po godzinie 10:00)

CZAS TRWANIA: 10:30 - 16:00

REJESTRACJA: 9:00-10:00

PODZIAŁ STRON: TAŚMOWY

ZASADY:

RESPY: Pełne 10 minut (12:00 ; 12:10 ; 12:20 itd) - Nieograniczona ilość respów dla obu stron.

MOC REPLIK:
- Bangi - Działają. Można zbangować maksymalnie JEDNĄ osobę na minutę. Odległość poniżej 5 metrów i tylko w wypadku pewnego trafienia. Na życzenie "zabitego" bangujący musi pokazać, że jego replika była sprawna i załadowana (próbny wystrzał). Nie ma multi-bangów.
- CQB (walki na odległościach mniejszych niż 5m):max 350fps
- LAS: max 450fps/full auto
- Single only: max 600fps/single (obowiązkowa dodatkowa replika CQB - boczniak)

Nie życzymy sobie by repliki 600+ fps brały udział w rozgrywce. Masz za dużo fps? Zostaw replikę w domu. Jeśli przyłapiemy kogoś z repliką powyżej tego limitu całość skończy się banem.

MAGAZYNKI I ŁADOWANIE:
- Brak ograniczeń co do magazynków.
- Nie doładowujemy się w polu. Tylko w bazach i wyznaczonych do tego celu miejscach!

TRAFIENIA, LECZENIE I RANY:
- Trafienia od swoich się liczą (FF on)
- Trafienie w broń eliminuje ją z rozgrywki do czasu odwiedzenia bazy.
- Leczyć może TYLKO wyznaczony wcześniej medyk. Nie ma samo opatrywania!
- Każdy gracz posiada bazowo 1 życie oraz może zostać JEDEN raz uleczony.
- Balistyka nie daje żadnych bonusów.
- WSZYSCY posiadający Papachy gracze będą mogli być uleczeni dodatkowo jeszcze jeden raz (W SUMIE 2 LECZENIA)
- Leczenie odbywa się poprzez obandażowanie
- Trafiony może wzywać pomocy poprzez okrzyk „Medyk” oraz przez radio.
- Trafiony nie może się poruszać, i nie może udzielać informacji (np. O pozycjach wroga) swoim sojusznikom.
- Trafiony musi położyć się na ziemi, oznaczyć kamizelką i odczekać 5min na udzielenie pomocy, po tym czasie wykrwawia się na śmierć i musi udać się do respawnu.
- Trafionego można przenosić –niosąc go lub wlokąc po ziemi ,przy czym trafiony musi stawiać realistyczny opór (bieganie za rączkę nie wchodzi w grę i będzie karane)
- TRUPY NIE GADAJĄ
- Za opatrunek uznaje się tylko i wyłącznie pełnej długości bandaż opatrunkowy. Bandażowanie skrawkami będzie ścigane i karane.
- Dopuszcza się zabicie przeciwnika poprzez położenie ręki na karku, głowie, ramionach i wypowiedzenie słów „knifekill” lub ”nie żyjesz”.
- Osoba zabita "knifekillem" uważana jest od razu za martwą.
- Istnieje możliwość ogłuszenia po przez klepnięcie (z wyczuciem!) w tył głowy przeciwnika i wypowiedzenie słów „nokaut” lub „ogłuszony”.
- Osoba ogłuszona zostaje nieprzytomna 15 min i nie powinna nic pamiętać co się działo w tym czasie.
- Nie możliwe jest ogłuszenie osoby posiadającej zapięty hełm lub kask na głowie.

BRANIE DO NIEWOLI:
- Ogłuszonego można brać do niewoli i przenosić do bazy.
- Na jeńca można wziąć rannego (po uleczeniu), bezbronnego (po otrzymaniu trafienia w broń) lub ogłuszonego przeciwnika.
- Podczas brania do niewoli, jeniec powinien oddać wszystkie przedmioty „fabularne” (mapy, listy, rozkazy itp.) jeśli pojmujący zadeklarują przeszukanie.
- Dopuszczalne jest skucie/związanie jeńca, ale tylko za jego zgodą.
- Zabrania się zabierania jeńcom broni/ekwipunku bez zgody ich właścicieli.
- Gracz który usłyszał słowa "Rozbrojony" nie może korzystać z żadnej ze swoich replik oraz nie może korzystać z zasady "knifekill" - może tylko ogłuszać (przypominam ogłuszczyć można TYLKO od tyłu)
- Gracz który usłyszał słowa "Związany" nie może wykonywać żadnych akcji przy użyciu rąk
- Ucieczka z niewoli jest dopuszczalna.
- Nie wolno trzymać jeńca dłużej niż 30 minut, chyba że będzie wymagał tego scenariusz.
- Za zgodą właściciela jeniec może skorzystać z broni ogłuszonego przez siebie przeciwnika.
- Jeśli ktoś będzie chciał przesłuchać jeńca. Ten będzie musiał odpowiedzieć SZCZERZE na jedno pytanie, po czym zostaje zwolniony z niewoli jako TRUP (wykończyły go tortury)


ZASADY INNE:
- Nie strzelamy przez szpary i otwory, przez które nie przejdzie głowa w hełmie.
- Bunkier gra. W środku panują zasady CQB. Wyjątkiem do powyższej zasady są otwory strzelnicze w bunkrze.
- Przez otowory strzelnicze wolno TYLKO strzelać do zewnątrz! Nie wolno jednak do środka.
- W grze będą brać udział Ukryci Orgowie!
- POMARAŃCZOWE KAMIZELKI ODBLASKOWE są obowiązującym oznaczeniem trupa. Fotografów obowiązują kamizelki zielonożółte.
- Zabrania się zdejmowania oznaczeń przydzielonej strony.
- Taśma musi być widoczna!!! Nie można jej zdejmować, ukrywać ani zasłaniać.
- Wokół bazy Generała Krukova jest strefa BEZ STRZELENIA. Jest ona o promieniu około 100m.
- Niewolno strzelać ze strefy, do strefy i przez strefę. Strzelanie może wkurzyć Generała, a efekty takich akcji mogą być opłakane dla jednej lub obu stron.

KOMUNIKACJA:
- Kanał 1 PMR jest łącznością z ORGAMI. Tego kanału może używać tylko dowódca oddziału (informacyjnie) i uczestnik tylko w razie kwasu lub wypadku.
- Kanały 2,3,4 są dla D-Gas
- Kanały 5,6,7 są dla JPC
- Kanał 8 jest WSPÓLNY (komunikacja między stronami)
- ZAKAZ podsłuchiwania i zakłócania kanałów strony przeciwnej.

OD ORGANIZATORA:
- Przestrzegamy regulaminu ASGW (http://asgw.pl/announces/nowy-regulamin-strzelanek-t10154.html) - z wyjątkami które opisane są powyżej.
- Osoby trzecie (fotografowie, obserwatorzy etc.) mają wstęp na teren działań pod warunkiem posiadania odpowiedniej ochrony oczu. Powinny też mieć cały czas założone kamizelki odblaskowe. Wszelkie prawa autorskie majątkowe do zdjęcie, nagrań audiowizualnych itp. zrobionych podczas strzelanki należą do organizatorów i nie mogą być wykorzystywane do celów komercyjnych bez ich zgody. Uczestnicy, którzy nie wyrażają zgody na fotografowanie powinni zgłosić to organizatorowi.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody zdrowotne lub materialne, jakie mogą ponieść uczestnicy. Każdy uczestnik biorąc udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych.
- Każdy uczestnik biorący udział w imprezie domyślnie akceptuje regulamin. Osoby niepełnoletnie dostarczają podpisy swoich opiekunów na wzorze dostępnym poniżej:
http://asgb2.webd.pl/forumb2/viewtopic.php?f=20&t=175


WYDOBYCIE SUROWCÓW

Procedura:
1. Przybycie na punkt
2. Sprawdzenie godziny
3. Wpisanie się na listę numerem "Legitymacji Inżyniera" oraz Nickiem
4. Wpisanie godziny i ilości wydobytych surowców
5. Wydobycie tylko tych surowców których znaczniki czasowe są ZGODNE z naszą godziną.


- Każdy szyb wydobywczy będzie składał się z: Listy Wydobycia oraz Zasobów - będzie on też specjalnie oznaczony.
- Prócz tego przy Szybach będą się znajdowały przedmioty "TYLKO DLA NAUKOWCA" - tych nie ruszamy (będą oznaczone).
- Wydobywać surowce będą mogli TYLKO wyznaczeni gracze którzy otrzymają "Legitymacje Inżyniera".
- Surowce zostaną oznaczone CZASOWO (godzina o której mogą zostać wydobyte) - czyli co każde 30 minut.
- Pozyskane (czyli takie, które zostały wg. procedury wydobyte przez Inżyniera) surowce może transportować każdy gracz.
- Surowce należy niezwłocznie przetransportować do bazy.
- Gracz który został trafiony podczas przenoszenia surowców musi je pozostawić w miejscu w którym się znajdował.
- Surowce które zostały pozostawione przez graczy (upuszczone bądź po otrzymaniu trafienia) może zabrać każdy.
- Nie wolno kraść surowców z bazy przeciwnika czy bazy Gen. Krukova.

FAQ do Wydobycia

Q: Czy bez Inżyniera który posiada odpowiednią Legitymacje (z przypisanym numerem) będę mógł zabrać surowce z punktu?
A: Nie, tylko gracze do tego wyznaczeni będą mogli pobierać surowce z szybów wydobywczych. Wszystko po wypełnieniu odpowiedniej procedury.

Q: Przybyliśmy na punkt o 14:00, ale ktoś już zabrał surowce przypisane do tej godziny?
A: Takie zajścia trzeba zgłosić do ORGa, sprawdzić "Listę Wydobycia" i zapamiętać nick (oraz czy był tam numer legitymacji inżyniera) - wszystkie surowce będą miały swoje oznaczenia, więc ciężko będzie oszukać, a oszusta znajdziemy bardzo szybko. Oczywiście za grę nie-fair będzie wniosek o bana.

Q: Czy jeśli znajdziemy szyb wydobywczy o godzinie 12:01 a jeszcze nikt go nie odwiedził, to ile surowców możemy pobrać?
A: Jeśli macie w drużynie Inżyniera, możecie pobrać wszystkie surowce oznaczone godzinami od 11:00 do 12:00. Czyli te z 11:00, 11:30 oraz 12:00.

Strony Konfliktu:

D-Gas GmbH

Obrazek

JPC Ltd.

Obrazek

UWAGA!
- Przestrzegamy przed tym, żeby nikt z uczestników nie brał ze sobą PAŁATKI (będą ją nosić wojska Gen. Krukova) - jest ona zarezerwowana dla tej "strony" i będzie zakazana wśród innych graczy.
- Przypominamy, że przyda się wam bardzo coś do pisania (Długopis, ołówek, flamaster) którym to inżynierowie będą wypełniać listy wydobycia. Bez tego nie będzie można pobrać surowców.
- Papachy (tzw. Uszatki) wyglądają następująco (nie muszą być dokładnie takie same, ale klimat mają zachować!):
Obrazek

Q&A

Q:
Drahal napisał(a):czyli nie można strzelać do bunkra nawet z 50m ?


A: Przy opisywaniu zasady:

- Przez otowory strzelnicze wolno TYLKO strzelać do zewnątrz! Nie wolno jednak do środka.


Chodziło o to, by nikt nie wpadł na pomysł włożenia lufy "do środka" i wywalenia serii tak naprawdę na ślepo i z przyłożenia. Jeśli widzisz w co strzelasz i jest to odległość powyżej dajmy na to tych 5 metrów to jasne, że można strzelać "Do bunkra" z zewnątrz.

Q:
Tarzan napisał(a):Czyli rozumiem że (Wojska Generała Krukova*) będą siedzieć w bazie? A nie pałętać się po terenie gry i zabierać którejś ze stron towar?


A: Będą chodzić po terenie, bo będą mieli swoje zadania ale nie będą one na kursie kolizyjnym z zadaniami JPC i D-Gas.
Oczywiście do czasu, aż coś nie wpłynie na decyzje Krukova.

Wojska Generała nie są zainteresowane wydobywaniem surowców (brak sprzętu i przeszkolonych do tego ludzi). I nie będą zabierać żadnej ze stron "towaru".

Q:
Preacher napisał(a):Rozumiem że sztab/resp jest niezdobywalny?


A: Tak, sztab oraz respawn jest "niezdobywalny". Zakazane jest prowadzenie ognia w stronę punktu respawnu oraz okupacja bazy przeciwnika. W celu uniknięcia spawnkillingu i ekscesów z tego powodu prosimy o zachowanie zasad zdrowego rozsądku oraz fair play i nie zbliżanie się na mniej jak 50 metrów do bazy przeciwnika.
Aurea praxis, sterilis theoria - Praktyka złotem, teoria jest bezpłodna
http://www.b2asg.pl/ B2 Rekrutuje! Szukasz teamu? Sprawdź
http://www.facebook.com/B2asg także na Facebooku!
Będzie padało... Black Hawki nisko latają...!
Avatar użytkownika
Dechowsky
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 maja 2011, o 22:52
White Cross: B2
Na starym Warriorze od: 0

Re: Rig Wars: Syberia 2 | 09.02.2013

Postprzez Dechowsky » 10 lut 2013, o 22:32

Aurea praxis, sterilis theoria - Praktyka złotem, teoria jest bezpłodna
http://www.b2asg.pl/ B2 Rekrutuje! Szukasz teamu? Sprawdź
http://www.facebook.com/B2asg także na Facebooku!
Będzie padało... Black Hawki nisko latają...!
Avatar użytkownika
Dechowsky
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 maja 2011, o 22:52
White Cross: B2
Na starym Warriorze od: 0

Re: Rig Wars: Syberia 2 | 09.02.2013

Postprzez Ciacho » 11 lut 2013, o 09:14

Mój osobisty presajless: obchód Generała z obstawą.. Obstawa tak szczelna, że nie zauważa jak generał zgubił magazynki do krótkiej :)

No i dziękujemy za możliwość praktycznego treningu celowania śnieżkami w Yessabel ;)
Już nie ma mnie, gdzieś stoi grób.wśród astrów fal i lilii mórz, ucieszy się nieszczęsny faun, gdy będą mnie chowali tam, błazeńską pieśnią budząc brzask
Avatar użytkownika
Ciacho
 
Posty: 9
Dołączył(a): 19 sty 2012, o 10:39
Na starym Warriorze od: 2009


Powrót do Gry zorganizowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości