Strona 1 z 1

Operacja Kolos

PostNapisane: 28 cze 2012, o 19:49
przez BonuS
Projekt Kolos
Scenariusz

Założenia:
Gra w Piątku/Piekarach. http://www.battle-arena.pl/
Komandosi versus najemnicy i Kolos. Liczebność graczy - do 25.
Scenariusz na 4h ciągłej gry.
Po grze asg chwila oddechu przy jakimś ogniu.

Fabuła:
Elitarny oddział dobrych komandosów wkracza na teren kompleksu badawczego opanowanego przez złych najemników aby odzyskać zapomnianą technologię "Kolosa". To, co zastali na miejscu nie śniło się najbardziej jajowatym z jajogłowych...

Wprowadzamy ograniczenia FPS:
Ograniczenie max 450FPS.
UWAGA - replikę powyżej 350FPS zabieramy tylko, jeśli posiadamy replikę mającą poniżej 350FPS!! (np. boczna).
Z replik powyżej 350FPS nie korzystamy w budynkach i na krótkim dystansie.

Strony gry:
Komandosi - wkraczają na teren, aby odzyskać cenną technologię - plany "Kolosa" oraz niezbędne artefakty (umieszczone w specjalnie oznaczonych pudełkach).
Dzielą się na dwa oddziały (Alpha i Bravo), które ze sobą współpracują.
Resp - w dowolnym miejscu przy ogrodzeniu terenu. Resp. całym oddziałem na decyzję dowódcy (tj. cała Alpha lub całe Bravo) - żywi zakładają czerwone szmaty, trupy czekają tak jak są - po 10 minutach oddział wraca do gry.
Uzupełnianie amunicji - tylko w zbrojowni bądź w obozie.
Zakaz przechodzenia przez "zamknięte" (przegrodzone biało-czerwoną taśmą) przejścia - można je otworzyć specjalnym "kluczem".
Poza wiedzą o tym, że Kolos jest niezniszczalny nie mają pojęcia o tym jak funkcjonuje i jakie ma ograniczenia.


Najemnicy - opanowali teren przed przybyciem komandosów, uruchomili sprawny egzemplarz pancerza "Kolos" i bronią kompleksu badawczego przed infiltracją.
Najemnicy mają zakaz dotykania i przenoszenia pudełek komandosów.
Najemnicy mogą przechodzić przez "zamknięte" przejścia.
Kolos jest niezniszczalny.