JAKUCK FROST Zimowy turniej CQB 18.01.2014 Hala Killhouse

Zorganizowane imprezy na Mazowszu.

JAKUCK FROST Zimowy turniej CQB 18.01.2014 Hala Killhouse

Postprzez Schwarz » 16 gru 2013, o 14:55

Obrazek

Zapraszamy 18.01.2014 na pierwszą edycję turnieju CQB organizowanego w hali Killhouse przez Killhouse.

ZASADY OGÓLNE:
- rozgrywki w systemie pucharowym
- ukończone 16 lat (za zgodą rodziców na piśmie)
- zespoły 5-cio osobowe
- repliki o mocy max. 350fps na kulkach 0,2g
- pełna ochrona wzroku i twarzy
- kolejne etapy rozgrywane w oparciu o różne scenariusze
- obowiązują zasady Mazowieckie

Atrakcje towarzyszące:
- namiocik z nieco wyższą temperaturą, grillem, poczęstunkiem i napojami
- Psycho Strzelnica – miejsce anihilacji porcelany, „kompaktów”, sprzętu RTV etc..
- Twister W Szpeju – tylko dla odważnych
- Zespołowe lepienie bałwanka z kulek BB’s – całkiem nowa konkurencja, niezależna od obecności śniegu

No i to co tygryski lubią najbardziej…

NAGRODY!
-Główna nagroda wąsy i broda
- Druga nagroda sama broda
- Nagroda pocieszenia krem do golenia
- Dla zwycięzców kurs strzelania dynamicznego z broni ostrej!
- Puchary CQB – prawdziwa kowalska robota!
- Lista rozszerzy się wkrótce

Wpisowe 150zł od teamu.

ZAPISY: KLIKNIJ TUTAJ
Obrazek
Avatar użytkownika
Schwarz
Administrator
 
Posty: 2976
Dołączył(a): 18 sie 2009, o 20:03
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Obrona Narodowa.pl, F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2008

Re: JAKUCK FROST Zimowy turniej CQB 18.01.2014 Hala Killhous

Postprzez Schwarz » 16 gru 2013, o 14:56

Regulamin Gracza

1. Gracz zobowiązuje się do grania fair play.
2. Za złamanie zasad przez jednego gracza, dyskwalifikowany jest cały team.
3. Gracz musi mieć ukończone 16 lat. Gracze niepełnoletni muszą posiadać pisemną zgodę opiekunów.
4. Gracze uczestniczą w rozgrywkach w 5 osobowych zespołach

Moc Replik

1. Do gry dopuszczone są wyłącznie repliki o prędkości wylotowej nie większej niż 350fps mierzoną na kulkach 0,2g
2. Wszystkie rozgrywki prowadzone są ogniem pojedynczym
3. Maksymalna dopuszczalna waga kulek to 0,25g
4. Gracz może posiadać w trakcie rozgrywki tylko dwie repliki – główną i broń boczną
5. W trakcie rozgrywki gracze mogą użyczać sobie swoich replik

Magazynki

1. Dopuszczone są wszystkie rodzaje magazynków
2. Nie ma limitu ilości posiadanych podczas gry magazynków
3. W trakcie rozgrywki gracze mogą użyczać sobie swoich magazynków

Trafienia

1. Trafienie bezpośrednie eliminuje gracza z rozgrywki
2. Trafiony gracz natychmiast oznajmia „Dostałem!” i z uniesionymi wysoko rękami opuszcza pole gry
3. Za trafienie nie uznawane są rykoszety
4. Trafienie przez członka swojego teamu eliminuje gracza z rozgrywki
5. W przypadku równoczesnego trafienia schodzą obaj gracze
6. Nie ma minimalnej odległości oddania strzału ani słownej deklaracji oddania strzału
7. Sytuacje sporne rozstrzygają Sędziowie
8. Nie ma możliwości eliminacji przeciwnika w sposób inny niż trafienie
9. Nie można strzelać wystawiając samą replikę bez widoczności celu.
10. Nie można strzelać przez otwory mniejsze niż głowa.
11. W przypadku trafienia w replikę, jest ona wyłączona z gry

Pirotechnika całkowicie zakazana.

Decyzje Sędziów są nieodwołalne. W grze udział bierze 5 Sędziów, do podjęcia decyzji wymagana jest zgoda minimum trzech spośród nich.
Obrazek
Avatar użytkownika
Schwarz
Administrator
 
Posty: 2976
Dołączył(a): 18 sie 2009, o 20:03
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Obrona Narodowa.pl, F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2008

Re: JAKUCK FROST Zimowy turniej CQB 18.01.2014 Hala Killhous

Postprzez Schwarz » 17 gru 2013, o 11:58

LISTA I KOLEJNOŚĆ ROZGRYWEK TURNIEJOWYCH


ZEGARY - eliminacje i ćwierćfinał

Grę rozpoczynamy z przeciwległych respów. Na środku pola gry znajduje się zegar z dwoma przyciskami w kolorach przypisanych do teamów. Celem stron, jest wciśnięcie swojego przycisku i niedopuszczenie strony przeciwnej do wciśnięcia drugiego. Zegar zlicza czas przez jaki jedna strona utrzymywała go w posiadaniu. Po upłynięciu 10 minut gra jest zakończona a o zwycięstwie decyduje odczyt z zegara.

- czas trwania 10 minut
- brak limitu respów
- o zwycięstwie decyduje odczyt czasu z zegara

Zegary gramy w eliminacjach i ¼ finału. W eliminacjach gramy klasyczne ustawienie respów, w ćwierćfinale ustawiamy pole gry w poprzek.


DEATH MATCH - półfinał

Grę rozpoczynamy z przeciwległych respów. Na sygnał dany przez Sędziego zaczynamy liczyć czas i rozpoczynamy rozgrywkę.

- limit czasu 10 minut
- gra bez respów
- o zwycięstwie decyduje ilość graczy pozostałych na polu po upłynięciu czasu
w przypadku równej ilości graczy dogrywki po 60 sekund

WALIZKI - finał

Grę rozpoczynamy z przeciwległych respów. Na terenie gry, w dwóch rogach pola znajdują się walizki. Teamy na swojej połowie mają swoją walizkę. Celem gry jest przetransportowanie walizki przeciwnika do swojego respa, co jest równoznaczne z zakończeniem rozgrywki.

- brak limitu czasu
- brak limitu respów
- zwycięża drużyna, która jako pierwsza przechwyci walizkę przeciwnika i zaniesie ją do swojego respa
Obrazek
Avatar użytkownika
Schwarz
Administrator
 
Posty: 2976
Dołączył(a): 18 sie 2009, o 20:03
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Obrona Narodowa.pl, F.R.O.G.
Na starym Warriorze od: 2008

Re: JAKUCK FROST Zimowy turniej CQB 18.01.2014 Hala Killhous

Postprzez Grey » 21 sty 2014, o 10:52

Turniej obserwowała ekipa Miękkopowietrzni TV. Zapraszamy na relację:
http://www.youtube.com/watch?v=402XLN5-WCk
Avatar użytkownika
Grey
.
 
Posty: 923
Dołączył(a): 20 sie 2009, o 12:29
Lokalizacja: Gliwice / Warszawa
White Cross: Śnieżna Pantera
Na starym Warriorze od: 2006

Re: JAKUCK FROST Zimowy turniej CQB 18.01.2014 Hala Killhous

Postprzez JaQbek » 21 sty 2014, o 11:28

:lubie: :lubie: :lubie: :lubie: :lubie:
Avatar użytkownika
JaQbek
 
Posty: 510
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 19:50
Lokalizacja: Mokotów
White Cross: Baczny Obserwator Fińskiej Huśtawki
Na starym Warriorze od: 2008


Powrót do Imprezy w Warszawie i okolicy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości