Strona 2 z 4
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
23 maja 2010, o 12:45
przez Izzy
Dalej napisał(a):Jest jedna na Allegro ale nie kupuj bo Blacha sobie "zaklepał" :P
Na allegro to tylko słonie widzę oraz szybkę do MCU.
Agapow, jeszcze pytanie. Czy mundur ACU w maskowaniu UCP (dla purystów;P), spełnia warunek munduru metro/urban dla H.E.C.U?
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
23 maja 2010, o 12:48
przez JaQbek
Podczepię się ale z pytaniem czy mundur Oddziału Wart Cywilnych może być dla Ochrony ?
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
23 maja 2010, o 13:02
przez Dalej
może podzielić wam ten wątek
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
23 maja 2010, o 20:03
przez DUZY
Agapow napisał(a):arend napisał(a):http://store.valvesoftware.com/productshowcase/productshowcase_HL2HeadCrabHat!.html
;D
to jest pójście na łatwiznę ;-)
:D Wersja ekonomiczna:
http://www.allegro.pl/item1047429993_ik ... selko.html;-)
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
24 maja 2010, o 06:37
przez Agapow
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
24 maja 2010, o 06:51
przez Agapow
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
24 maja 2010, o 10:28
przez Victor
Czyli jak widać czarno szary mundur WC nie pasi, trzeba wybrać się do AMW po stalowo niebieską koszulę oficerska:
5. Koszula oficera cienkiego w barach kolor stalowy, kat. I roz. 37 szt. 600 cena jednostkowa: 2,00
WARSZAWA, ul. Nowowiejska 26A
tel.: (+48-22) 684 60 56
fax: (+48-22) 326 19 29
Punkt sprzedaży
Czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek
Godziny otwarcia: 08:00 - 13:00
Dla Naukowców
Fartuch lekarza biały, kat.II szt. 1300 cena : 0,50
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
24 maja 2010, o 23:21
przez Ralphi
chętny do ochrony
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
25 maja 2010, o 12:08
przez Victor
I tutaj pojawia się pytanie. Czy po spotkaniu z obiektami badawczymi, gdy crowbar nie pomoże, naukowcy mają też sobie przygotować także zapasowy outficik na głowę?
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
25 maja 2010, o 12:50
przez Mały
Mi się wydaję że takowe zapasowe powinni mieć nosiciele, aby móc rzucać w ew. ofiary.
Ale te ofiary po zarażeniu powinny tez mieć jakieś w zapasie na kolejne ofiary itd. itd. itd.
Czyli wychodzi na to że każdy powinien mieć w pogotowiu dmuchanego headcraba w kieszeni ;)
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
25 maja 2010, o 13:13
przez Dalej
Jeżeli będzie tam ciemno i kiepsko z oświetleniem, można by założyć kilka spadających pułapek.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
25 maja 2010, o 13:30
przez Victor
Myślałem o takim balonie napełnionym helem ( i niewielką ilością czerwonej juchy) ze zwisającą żyłką, gdyby się ją potraciło...wtedy popsuty "świerszcz" zacząłby wydać warkoty, co oznaczałoby, że delikwent jest wyeliminowany.
Headcraby do rzucania są w fazie laboratoryjnej. Jednak technologię zdradzę tylko orgowi.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
25 maja 2010, o 13:59
przez Albinos
Victor masz na myśli barnacle?
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
25 maja 2010, o 15:26
przez Agapow
Mały napisał(a):Mi się wydaję że takowe zapasowe powinni mieć nosiciele, aby móc rzucać w ew. ofiary.
Ale te ofiary po zarażeniu powinny tez mieć jakieś w zapasie na kolejne ofiary itd. itd. itd.
Czyli wychodzi na to że każdy powinien mieć w pogotowiu dmuchanego headcraba w kieszeni ;)
XEN muszą mieć przygotowane headcraby dla swoich ofiar. Korzyść jest taka że do końca imprezy zainfekowany słucha jego poleceń. :D
Za pomocą kolejnych zainfekowanych może organizować lepsze i skuteczniejsze zasadzki
Ich ofiary nie mają możliwości infekowania ale mogą ranić wroga mackami.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
25 maja 2010, o 15:28
przez Agapow
Victor napisał(a):Myślałem o takim balonie napełnionym helem ( i niewielką ilością czerwonej juchy) ze zwisającą żyłką, gdyby się ją potraciło...wtedy popsuty "świerszcz" zacząłby wydać warkoty, co oznaczałoby, że delikwent jest wyeliminowany.
Headcraby do rzucania są w fazie laboratoryjnej. Jednak technologię zdradzę tylko orgowi.
Nie mogę się doczekać, sam przejrzałem masę forów w poszukiwaniu przepisu na uszycie headcraba, mam dwa wzorce ale wydają się dosyć skomplikowane. Zastanawiam się czy nie warto by poszukać utalentowanej krawcowej, dostarczyć jej materiał i szablon i zadać się na jej umiejętności.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
25 maja 2010, o 18:59
przez Xasistis
Mi się wydaję że takowe zapasowe powinni mieć nosiciele, aby móc rzucać w ew. ofiary.
Przecież one się nie rozmnażają, tylko przejmują kontrolę. Jeden headcrab to jeden misio na usługach Xen.
A o mundurze Ochrony wszystko jest w opisie:
•Umundurowanie: czarne lub stalowo-niebieskie spodnie, stalowo-niebieska koszula lub stalowo-niebieski kombinezon, buty wojskowe
•Oporządzenie: czarna kamizelka taktyczna/kuloodporna
•Wyposażenie: kabura udowa
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
25 maja 2010, o 20:09
przez nomak
w HL2 był bodajże Poison Zombie który na swoim ciele przenosił z 5 headcrabów, był wolniejszy niż inne zombie ale za to bardziej wytrzymały no i headcraby mogły z niego zeskakiwać, więc zombie rzucający headcrabami why not-zależy od orga czy chce mieć czystego HL czy wymieszanego trochę z innymi częściami
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
26 maja 2010, o 08:06
przez Agapow
nom4k napisał(a):w HL2 był bodajże Poison Zombie który na swoim ciele przenosił z 5 headcrabów, był wolniejszy niż inne zombie ale za to bardziej wytrzymały no i headcraby mogły z niego zeskakiwać, więc zombie rzucający headcrabami why not-zależy od orga czy chce mieć czystego HL czy wymieszanego trochę z innymi częściami
To że trujący zombie nie występuje w HL1 to nie znaczy że nie istnieje.
W grze będą wszystkie rodzaje zombie tak jak jest to przedstawione w opisie
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
26 maja 2010, o 15:30
przez Raddar
Agapow napisał(a):Victor napisał(a):Myślałem o takim balonie napełnionym helem ( i niewielką ilością czerwonej juchy) ze zwisającą żyłką, gdyby się ją potraciło...wtedy popsuty "świerszcz" zacząłby wydać warkoty, co oznaczałoby, że delikwent jest wyeliminowany.
Headcraby do rzucania są w fazie laboratoryjnej. Jednak technologię zdradzę tylko orgowi.
Nie mogę się doczekać, sam przejrzałem masę forów w poszukiwaniu przepisu na uszycie headcraba, mam dwa wzorce ale wydają się dosyć skomplikowane. Zastanawiam się czy nie warto by poszukać utalentowanej krawcowej, dostarczyć jej materiał i szablon i zadać się na jej umiejętności.
Pianka montażowa, papier ścierny i jazda ;)
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
29 maja 2010, o 16:06
przez Xasistis
No tak, ale zdolność do namnażania potomstwa przez trujące headcraby nie jest zawarta w opisie.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
31 maja 2010, o 00:08
przez Agapow
8 czerwca godzina 20:00 w Paradoxie organizujemy sesję kreatywną na generowanie pomysłów na questy na Lambda Reactor Complex. Zapraszam osoby chętne do wzięcia udziału. Obowiązkowa znajomość świata Half-life.
Dla tych którzy chcą nadrobić zaległości:
http://half-life.wikia.com/wiki/Main_Pagehttp://blackmesasource.com/
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
1 cze 2010, o 12:03
przez Agapow
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
1 cze 2010, o 12:05
przez Dalej
To jest niedaleko mnie, Arend i kto tam jeszcze parę lat temu tam byli... Ale to jest zamknięte i pilnowane.
Znalazłem swój 10letni industrialny kubek Half-Life :)
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
1 cze 2010, o 12:34
przez Xasistis
Wygląda nieźle.
Ta woda cały czas tam stoi?
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
1 cze 2010, o 12:35
przez mojak
Obiekt przepiękny, ale jeśli to ma być LARP połączony ze strzelanką i do tego prowadzony w nocy, to chyba trudno o bardziej niebezpieczny teren...
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
1 cze 2010, o 12:39
przez Arrow
A jeszcze ciekawsza jest nazwa miejscowości gdzie jest ta elektrociepłownia: Moszna :-)
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
1 cze 2010, o 14:11
przez arend
się żeś spóżnił
jakieś dwa lata
ino się komin został [chlip]
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
1 cze 2010, o 14:37
przez Agapow
właśnie wróciłem z stamtąd.
Istotnie wszystko rozebrane (chlip) zostały stoją tam hale jedna stara wynajęta przez firmę a druga nówka pracująca na pełnych obrotach.
Szkoda :-(
A nazwa miejscowości co tu by nie mówić - chu.owa
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
1 cze 2010, o 17:27
przez Mały
Aż żal dupe ściska bo w środku był tylko kurz na glebie. Praktycznie zero gruzu i zawalonych elementów.
11 pięter do chodzenia i zabawy + wielka hala.
Ale mnie zdziwienie złapało jak właśnie niedawno się okazało że to rozebrali i to jakieś 4 miechy po tym jak to z Thepeshem i Arendem zwiedziliśmy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Elektrocie ... %C3%B3w_II
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
1 cze 2010, o 20:49
przez Fenrir
Piękne. Pamiętam jak się warrior przymierzał - ale nie dało rady.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
5 cze 2010, o 15:33
przez Free Frag
Mam pytanko odnośnie wyposażenia jak i uzbrojenia dotyczącego Larpa.
Trzymamy się wszystkich części HL, czy tylko samej podstawki(bez Blue Shifta i OP)?
Czy będą dopuszczone repliki które nie były wymienione we wprowadzeniu, bądź nie było ich w grze?
Czy do H.E.C.U. dopuszczalne jest oporządzenie czarne?
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
6 cze 2010, o 20:06
przez Agapow
Free Frag napisał(a):Mam pytanko odnośnie wyposażenia jak i uzbrojenia dotyczącego Larpa.
Trzymamy się wszystkich części HL, czy tylko samej podstawki(bez Blue Shifta i OP)?
Czy będą dopuszczone repliki które nie były wymienione we wprowadzeniu, bądź nie było ich w grze?
Czy do H.E.C.U. dopuszczalne jest oporządzenie czarne?
Co do pierwszego pytania. Gra dzieje się w realiach HL1. To znaczy że technologia znana z HL2 nie jest jeszcze w użyciu. Nie ma jeszcze Kombinatu etc.
Działa cała technologia ze wszystkich części HL1 jest dostępna. Dodatkowo w odniesieniu do XEN przyjmuję że jednostki które "doszły" w HL2 (zombie trujące i szybkie zombie) nie wynikają z rozwoju technologicznego czy ewolucji a po prostu nie były widoczne w pierwszej części. Odpowiadając na pytanie. Trzymamy się uzbrojenia z HL1 jeśli ktoś nie ma może zakupić najtańszego springa (sam zresztą to zrobię). Całe uzbrojenie rozpisane jest w opisie poszczególnych frakcji.
Czy dopuszczalne jest oporządzenie czarne. Nie. H.E.C.U. nigdzie nie miało oporządzenia czarnego (chyba że masz takiego printscreena). Dowódcy drużyn będą robić w swoich drużynach sprawdzenie uzbrojenia i oporządzenia.
jedyne odstępstwo od tych reguł (na wniosek graczy) to dopuszczenie dla H.E.C.U. umundurowania UCP jako substytutu metro i urban.
Niedługo opiszę wzorce wyposażenia dla pozostałych frakcji jak to zrobiłem dla Security Guards kilka postów wyżej.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
6 cze 2010, o 20:13
przez Izzy
jedyne odstępstwo od tych reguł (na wniosek graczy) to dopuszczenie dla H.E.C.U. umundurowania UCP jako substytutu metro i urban.
Dziękuje Ci Panie. :D
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
7 cze 2010, o 02:22
przez Xasistis
Agapow napisał(a):Trzymamy się uzbrojenia z HL1 (...)
W jedynce był granatnik przy MP5. Czy => MP5 i M4 są dopuszczone z M203?
Gdzie się podziało (zniknęło) dopuszczenie umundurowania woodland dla HECU?
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
7 cze 2010, o 07:11
przez Agapow
Xasistis napisał(a):Agapow napisał(a):Trzymamy się uzbrojenia z HL1 (...)
W jedynce był granatnik przy MP5. Czy => MP5 i M4 są dopuszczone z M203?
Gdzie się podziało (zniknęło) dopuszczenie umundurowania woodland dla HECU?
Całość uzbrojenia wymieniona jest tutaj:
http://docs.google.com/View?id=dhr72vmq_175frr7q4dntam również wymienione jest umundurowanie metro, urban + dodatkowo UCP
oporządzenie olive, woodland
Jak wcześniej wspomniałem najwierniejsze odtworzenie wzorca będzie premiowane zarówno indywidualnie (nagroda dla najlepszego outfitu jak i grupowo bonus dla grupy która najlepiej wczuje się w klimat)
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
8 cze 2010, o 15:57
przez Izzy
Ten pan ma chyba PC'ka w Coyocie jeśli się nie mylę?
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
8 cze 2010, o 23:28
przez Agapow
chyba raczej olive
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
10 cze 2010, o 16:24
przez Free Frag
Eee primo to jest kolo z Moda do hl-2 (Black Mesa).
http://wiki.blackmesasource.com/File:1263475126.jpghttp://wiki.blackmesasource.com/File:1263475154.jpgJeżeli jest tak restrykcyjnie, to powinno wylecieć oporządzenie Wdl(marines mieli tylko i wyłącznie pokrowce na hełm w wdl. w OP).
Jedyna czarna część oporządzenia do Marines to będzie Body Armor (bądź Ranger Green, widoczny w OP) i na to szelki Alice.
http://i.ytimg.com/vi/XLWUHoeYHlc/0.jpghttp://images2.wikia.nocookie.net/half- ... models.jpgDodatkowo strażnicy mieli również na wyposażeniu Berettki M9
W końcu to larp nie rąbanka, idę po spasa i będzie "come get some ":D
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
10 cze 2010, o 17:42
przez nomak
czy strażnicy mogą mieć inne uzbrojenie niż podane w opisie? a dokładniej mam namyśli Benelli M3 i Colta 1911 (zamiast spasa i glocka)
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
10 cze 2010, o 18:08
przez Free Frag
Agapow napisał(a): Trzymamy się uzbrojenia z HL1 jeśli ktoś nie ma może zakupić najtańszego springa (sam zresztą to zrobię). Całe uzbrojenie rozpisane jest w opisie poszczególnych frakcji.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
10 cze 2010, o 18:35
przez Agapow
nom4k napisał(a):czy strażnicy mogą mieć inne uzbrojenie niż podane w opisie? a dokładniej mam namyśli Benelli M3 i Colta 1911 (zamiast spasa i glocka)
Słuchajcie
To graczom powinno zależeć na jak najwierniejszym odtworzeniu outfitu swojej frakcji. Oprócz tego, że wczucie w klimat będzie lepsze to jeszcze można otrzymać nagrodę (całkiem fajną). Nie pytajcie mnie już co można. Możecie za 11$ ściągnąć ze steama wszystkie części HL1 i przyjrzeć się dokładnie jak trzeba się ucharakteryzować.
BTW kto był we wtorek w Para mógł zobaczyć prototyp Crowbara który sam przygotowałem oraz outfit naukowca (mnie :-))
Pojawiło się kilka fajnych pomysłów które będziemy rozwijać.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
10 cze 2010, o 22:29
przez Free Frag
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
12 cze 2010, o 09:16
przez Agapow
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
16 cze 2010, o 22:52
przez Agapow
canceled
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
17 cze 2010, o 00:53
przez Tato
BW sie wypisuje. W tym czasie jest Ranger School. :(
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
17 cze 2010, o 08:18
przez Agapow
Szkoda
Naprawdę liczyłem na to że zostaniesz Administratorem Black Mesa :-(
Termin 28 sierpnia obiekt był już zarezerwowany. Musiałem przesunąć na tydzień wcześniej.
BTW Gra rozpoczyna się jednocześnie w dwóch miejscach Naukowcy i Security Guards rozpoczynają na Żeraniu a H.E.C.U. i Black OPS na Poligonie Radiowo (Obóz Przygotowawczy Sił Specjalnych) Od godziny 17 do czasu ogłoszenia alarmu odbędzie się tam szkolenie CQB.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
17 cze 2010, o 09:48
przez Xasistis
No, akurat startu z dwóch różnych lokacji nie trzeba było zdradzać.
Obsadzie bazy wzrosłoby ciśnienie :)
Ranger Unit z tego samego powodu (Ranger School) nie zasili szeregów HECU.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
17 cze 2010, o 10:25
przez Sushi
O kurka, to ja taż musze się wypisać :(
Też jadę na Ranger School.
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
17 cze 2010, o 10:27
przez Albinos
Agapowski zmień termin proooooosimy! ;)
Re: Lambda Reactor Complex - LARP
Napisane:
17 cze 2010, o 11:07
przez Agapow
Muszę to rozważyć bo "Kwiat Świata Milsimowo-Larpowego" nie dojedzie na imprezę. ;-)
Najbliższy możliwy termin 4-5 wrzesień - jest coś konkurencyjnego w tym terminie?