LARP "1000 Radów" 07-08 sierpnia 2010

Moderatorzy: Sushi, Python, Tato

LARP "1000 Radów" 07-08 sierpnia 2010

Postprzez Graber » 14 lip 2010, o 07:03

Witam w imieniu Wolnej Kompanii!

Jak zapewne widzieliście padł pomysł zorganizowania imprezy w klimatach S.T.A.L.K.E.R.A. Niestety nie udało się z różnych przyczyn, jednak WK postanowiło podciągnąć temat do przodu. Naszym założeniem stało się – stworzyć 24-godzinną weekendową imprezę o niskich kosztach wejścia, zapewniając uczestnikom kilkanaście godzin dobrej rozgrywki LARP. Nie zapewniamy może pełnego wyżywienia, porannej kawy w BARze czy Emisji wysadzającej mózgi, ale staramy się jak możemy.


Przechodząc do konkretów…
(potrzebne linki na dole wpisu - zalecane zapoznanie się w pierwzszej kolejności z zasadami)

Nazwa imprezy
1000 Radów

Miejsce imprezy
Sulejówek

Czas
07 - 08 sierpnia 2010

Max. liczba osób (bez organizatorów)
50

Harmonogram imprezy:
a) przybycie na miejsce i rejestracja – 10.00 – 11.30
b) rozlokowanie uczestników i start imprezy – 11.30 – 12.00
c) zakończenie imprezy – 11.30
d) krótki konkurs! – 11.30 - 12.00

Zapisy:
a) w dniach 14 – 21 lipca (do 24.00 + max. 2h)
b) przy zapisach proszę podawać chęć przynależności do danej frakcji
c) w przypadku nieobecności znajomych można ich dopisać, muszą to być jednak pewne zapisy
d) jeśli nie jesteś pewny czy się zjawisz, zapisz się w momencie, gdy nie będziesz się wahać

Składki:
a) 12 zł (fotoreporterzy - wstęp wolny)
b) Zbierane po zakończeniu okresu zgłaszania uczestnictwa
c) Wpłaty przyjmowane w dniach 22 lipca – 29 lipca (do 24.00 max. + 2h)
d) Wpłaty jedynie poprzez przelew na rachunek naszego skarbnika:

Nr rachunku: 54 1240 2148 1111 0010 2042 5246

Piotr Kiedrowicz
ul. Mickiewicza 27a
05 – 071 Sulejówek

e) tytuł przelewu wg schematu: STALKER – /ksywa/; możliwe jest wykonywanie przelewów zbiorczych – wtedy proszę umieścić w tytule wszystkie ksywy uczestników
f) nie ma możliwości wpłat na miejscu
g) osoba, która opłaci składkę, lecz nie zjawi się z jakichkolwiek przyczyn nie otrzyma zwrotu pieniędzy
h) w przypadku jakichkolwiek spraw, problemów związanych z przelewami proszę kontaktować się ze skarbnikiem pod numerem telefonu 606 195 503.
i) składki będą wydawane jak najefektywniej, jednak gdyby pozostała jakaś niewielka część skarbnik przeleje nadpłacone środki na poniższy cel charytatywny:
http://www.fundacja-tpczd.waw.pl/jak_pomoc.html

Nie zostawiamy dla siebie ani złotówki! Jak trzeba będzie to za resztki pieniędzy kupimy kilogram kiełbasy dla zgromadzenia!


Frakcje
a) Powinność – aktualnie brak dowódcy; przydział – 13 osób
b) Wolność – dowódca – Grabson; przydział – 18 osób
c) Bandyci – aktualnie brak dowódcy; przydział – 3 osoby
d) Śmieciarze – szef – Graber; przydział – 3 osoby
e) B.A.R. (strona neutralna); przydział 3 osoby

Po zgłoszeniu się uczestników do danej frakcji zostanie pośród nich wybrany dowódca (drogą demokratycznego wyboru przez uczestników danej grupy), jeśli nie został przydzielony na powyższej liście.

Frakcje są odwzorowaniem występujących w STALKERZE, w niewielkim stopniu rozwinięte w celu wzmocnienia klimatu rozgrywki

Powinność to ugrupowanie chcące izolować zonę za wszelką cenę, będące wrogiem Wolności; nastawiona głównie na walkę zbrojną, zdyscyplinowana, nastawiona stosunkowo agresywnie na zmiany w układzie sił.
Wolność jest typową grupą stalkerów, chcących czerpać korzyści z zony poprzez jej plądrowanie, poszukiwanie cennych rzeczy i budowanie własnych interesów. Nie posiada zwartej hierarchii (oprócz szefowania), nastawiona przyjaźnie, jednak mająca palec na spuście. „Naturalny” wróg Powinności.
Bandyci – szajka ukryta w pobliskich lasach ceniąca sobie szybki napad, szybki rabunek i szybkie zadawanie śmierci. Grupa bezwzględna, acz wyrachowana, gdy idzie o pozyskiwanie środków w celu zapełnienia magazynków nowymi błyszczącymi nabojami. Ich motto to „Dawaj szmal, suka!”.
Śmieciarze są niegroźnymi typkami o niewielkiej sile zbrojnej, kierującymi się polityką typu szwajcarskiego – nie wchodź nikomu w drogę, a dłużej będziesz widział niebo. Zbierają odpady, składują je na zacisznym wysypisku i chętnie pogawędzą z najgorszym nawet draniem. Można ich spotkać tam, gdzie są śmieci w lesie – czyli wszędzie.
B.A.R. (Budiesz Alosza Rozrabiat)– strefa prowadzona przez dwóch wesołych barmanów. Można tam bezpiecznie usiąść, pogadać, wymienić się informacjami, towarami lub zakupić amunicję, gdy zabraknie jej w magazynkach. Jest to strefa zdemilitaryzowana, nawet bandyci odpinają tam magazynki. Barmani, jak to bywa, zawsze wiedzą najwięcej o życiu…w zonie.

Strony nie są oznakowane! Nie ma taśm, chust, szarf i innych znaczników. Ekipa musi się rozpoznawać w określony dla siebie sposób – poprzez element ubioru, zachowanie, itp. Organizatorzy pozostawiają względem wzajemnego rozpoznawania jak i samego ubioru – dowolność! Pozytywnym wkładem w budowę klimatu imprezy jest wczucie się w swoją rolę i przygotowanie nawet prostego stroju oddającego charakter działań.

Organizator zapewnia
- duży teren (zgoda od leśniczego)
- przygotowaną infrastrukturę (umocnienia, oznaczenia w terenie, itd.)
- suchy prowiant (podstawowe wyżywienie we własnym zakresie)
- zapas wody ok. 50 litrów (zalecane jest zabrać ze sobą własny zapas)
- wciągającą fabułę (w tym zadania poboczne)
- różne ciekawe elementy rozgrywki (artefakty, anomalie, itd.)
- przygotowane paleniska
- dostęp do prądu (agregat prądotwórczy w strefie B.A.R.)
- oryginalną walutę!
- …mniejsze szczegóły

Po samej imprezie, w niedzielę rano, odbędzie się konkurs z nagrodą! Osoba, która przygotuje najlepszy ubiór i odegra klimatycznie swoją postać otrzyma…Zobaczycie na miejscu!

Organizatorzy zalecają:
- wziąć własny namiot, śpiwór i karimatę (ustawione potem na terenie bazy frakcji)
- wziąć metalowe naczynia (menażka, kociołek, garnek) na przygotowanie ciepłego posiłku

W przypadku jakichkolwiek pytań ogólnikowych proszę pisać w temacie. Pytania szczegółowe proszę wysyłać na PW do mnie lub Grabsona.

Zapraszam do zapisów!

Niech zona będzie z wami!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Linki:

Ogólna mapa terenu

Dojazd
Do Sulejówka regularnie kursują pociągi SKM i KM. Przystanek: SULEJÓWEK (nie pomylić się, aby nie dojechać do SULEJÓWEK-MIŁOSNA, który jest dalej). Ze stacji na teren gry jest ok. 15 minut spokojnego marszu. Uczestników proszę o zjawienie się najlepiej jednym ustalonym pociągiem, wtedy jeden z organizatorów odbierze wszystkich podróżnych. Będzie szybciej i sprawniej.
Istnieje możliwość zaparkowania samochodu, miejsc parkingowych powinno wystarczyć na ok. 15 aut (parkowanie najlepiej na terenie pobliskiego osiedla – wyznaczone przez organizatorów).


Zasady i Mechanika gry

******
Wątek prowadzony jest równolegle na stronie pod linkiem http://www.asg.qrde.pl/forum/viewtopic.php?t=5928&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nervus belli pecunia est.
Avatar użytkownika
Graber
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 12:25
Lokalizacja: Sulejówek
Team: Wolna Kompania
Na starym Warriorze od: 0

Powrót do Imprezy LARPowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość