Problem z repliką!

Dyskusje na temat replik broni używanych w grach Airsoftowych.

Problem z repliką!

Postprzez Bohun » 26 mar 2010, o 18:44

Witam
Otóż dzisiaj strzelałem sobie tak po prostu (nie w ludzi ani inne żyjące istoty xD) i nagle przestał strzelać, myślę sobie że może bateria się rozładowała lecz wsadzam drugą naładowaną i nic. Zastanawiałem się chwile lecz nic konkretnego nie przyszło mi do głowy.

Posiadam replikę ---> PTW M4A1 Super Max

Opis bardziej szczegółowy:
Więc gdy odbezpieczam na SEMI i naciskam spust to nic się nie dzieje oprócz sekwencyjnego zapalania się małej diody która zapala się i gaśnie w odstępie 1 sekundy. Rozpracowałem to na tyle że przy odkręceniu chwytu znajduje się mój silniczek, gdy go pokręcę w jedną stronę i nacisnę spust to mam jeden lub dwa obroty zębatek i nadal to samo, nie mam pojęcia co jest nie tak, ale zastanawiam się pomiędzy jakimś syfem pomiędzy tymi właśnie zębatkami lub coś w silniczku. Ahh jeszcze gdy tak patrzyłem na silnik to jak udawało się go włączyć na chwilkę zaobserwowałem na samym dole iskierki ale bardzo malutkie, nie wiem czy powinno tak być ale dziwnie to wygląda.

Co robiłem:
- odlutowałem kabelki i przylutowałem je ponownie.
- wyczyściłem sprężonym powietrzem wszystko w środku lecz nie zagłębiałem się w środek zębatek (tzn nie otwierałem ich).
- rozkręcałem chwyt by zobaczyć co i jak lecz dużo mi to nie pomogło.
- sprawdziłem wszystkie kabelki czy są całe. (są całe)


Prosiłbym o pomoc na PW lub w tym poście!
Jak coś pominąłem to dopiszę lecz uważam że opisałem to dość skrupulatnie. Niestety pewnie jutrzejsza strzelanka będzie beze mnie :(
"-Żołnierzu, co trzymasz w rękach? Wiadro?
-Nie, ku***, TO NIE JEST WIADRO!!!"
Bohun
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 08:31
Lokalizacja: Warszawa/Błonie
White Cross: Чорны кот / Czorny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez JKL » 26 mar 2010, o 22:52

Tak na moje oko to się szczotki skończyły.
BLACKWATER OPERATOR JKL
Obrazek
Avatar użytkownika
JKL
 
Posty: 100
Dołączył(a): 15 sie 2009, o 13:20
Lokalizacja: Raszyn
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Problem z repliką!

Postprzez Kronor » 26 mar 2010, o 23:25

a jak długo masz tą replikę?(ile z niej już wyplułeś kompozytu),choć to mało prawdopodobne sprawdź czy ośka na której osadzona jest zębatka nie ma luzu, istnieje taka choć bardzo mała możliwość że wyrobił się element (plastikowy) utrzymujący ośkę w odpowiednim położeniu co może skutkować blokowaniem (obcieraniem)się elementu obrotowego wewnątrz silnika, co może powodować iskrzenie jednak jest to bardzo mało prawdopodobne, ale nie zaszkodziło by rozebrać silniczka i zobaczyć w czym problem , oczywiście jeśli się na tym znasz a gwarancja już dawno się skończyła. Najpierw jednak trzeba by sprawdzić silniczek bez obciążenia, wyjąć go całkiem i podłączyć bezpośrednio do batki żeby zobaczyć czy się dobrze kręci, jeśli tak to problem leży w zębatkach, a jeśli zatrzymuje się sam z siebie to problemem jest silniczek

Oczywiście to tylko moje subiektywne zdanie, nie jestem specem
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Kronor
 
Posty: 71
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 08:41
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: K.A.O.S
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez Bohun » 26 mar 2010, o 23:48

Więc powiadasz że może to być wina szczotek na silniczku... Bo zastanawiam się dlaczego chodź pewnie chodzi o ich wygląd ponieważ jak patrzę na moje to wydają się zużyte.

Kształt mają zamiast graniastosłupa to z jednego boku gdzie to się styka jest zaokrąglone ale zastanawiam się czy trzeba kupić nowe czy wystarczy przeczyścić jakąś szmatką lub jakoś to przetrzeć!
"-Żołnierzu, co trzymasz w rękach? Wiadro?
-Nie, ku***, TO NIE JEST WIADRO!!!"
Bohun
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 08:31
Lokalizacja: Warszawa/Błonie
White Cross: Чорны кот / Czorny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez ZibiD » 26 mar 2010, o 23:56

A silniczek podłączałeś bezpośrednio do zasilania czy prze okablowanie?
Wygląda to na szczotki ale może też być przebicie na uzwojeniu silniczka. Jesli podłączałeś przez okablowanie to sprawdziłbym jeszcze styki.
Avatar użytkownika
ZibiD
 
Posty: 922
Dołączył(a): 5 paź 2009, o 14:16
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Tirimtim Tim
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Problem z repliką!

Postprzez habib » 27 mar 2010, o 00:15

"Czorny Kot" i m4 ptw, to jak z plus z minusem, nie kumam ;D
Avatar użytkownika
habib
 
Posty: 1942
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 20:07
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: FAB
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez Goorock » 27 mar 2010, o 01:37

I poszedł spam. Teraz wiem dlaczego FABisie zajmują honorowe pierwsze miejsce wśród podforów pod względem ilości postów )
Cytat z koncepcji CK
...uznajemy eklektykę, dowolność w wyposażeniu i uzbrojeniu. Każdy z nas wybiera sobie sprzęt sam wg własnego uznania i preferencji...
Źródło viewtopic.php?f=66&t=164
Avatar użytkownika
Goorock
 
Posty: 6146
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 18:44
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Czarny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez JKL » 27 mar 2010, o 08:26

Szczotki w ptw się zużywają, objawia się to tym że nie działa i miga czerwona dioda.
Duży przebieg ma replika? Były w ogóle wymieniane kiedyś?
BLACKWATER OPERATOR JKL
Obrazek
Avatar użytkownika
JKL
 
Posty: 100
Dołączył(a): 15 sie 2009, o 13:20
Lokalizacja: Raszyn
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Problem z repliką!

Postprzez Bohun » 27 mar 2010, o 13:26

Hmm przebieg może mieć z 30.000 sztuk kompozytu, wyczyściłem szczotki, wsadziłem je i niestety mam to samo lecz może muszę kupić nowe chodź wątpię z powodu że gdy je oczyściłem to wyglądały OK i były dociśnięte do silniczka...

Sprawdzę dzisiaj silnik i styki, potem zdam wam relację.

PS. Jeżeli się nie uda to może zna ktoś miejsce w którym mógłbym znać replikę do naprawy! (Tak na wszelki wypadek)
"-Żołnierzu, co trzymasz w rękach? Wiadro?
-Nie, ku***, TO NIE JEST WIADRO!!!"
Bohun
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 08:31
Lokalizacja: Warszawa/Błonie
White Cross: Чорны кот / Czorny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez JKL » 27 mar 2010, o 14:08

Ja dalej obstawiam szczotki. Wymień i sprawdź.
Serwis PTW to albo do casg albo asgshop.
Polecił bym raczej casg, bo w asgshopie zapewne zaraz powiedzą że silnik do wymiany.
BLACKWATER OPERATOR JKL
Obrazek
Avatar użytkownika
JKL
 
Posty: 100
Dołączył(a): 15 sie 2009, o 13:20
Lokalizacja: Raszyn
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Problem z repliką!

Postprzez Chaota » 27 mar 2010, o 19:04

Prosze Was ... Szczotki w PTW spokojnie samemu sie wymienia.
Post zatwierdzony przez Europejską Komisję do Zatwierdzania Postów - podwydział Wojskowości i Ogrodnictwa
Chaota
 
Posty: 560
Dołączył(a): 7 gru 2009, o 11:49
Lokalizacja: W-wa Raszyn
Na starym Warriorze od: 0

Re: Problem z repliką!

Postprzez Vintersky » 27 mar 2010, o 19:21

Widziałem już takie myki przy wymianie szczotek przez "end usera" że głowa boli. Jak ktoś nie chce sam dłubać - niech odda koledze który zmieniał je już wcześniej.
30k pestek na cylindrze M150 lub M165 to naprawdę sporo. Prawie na 100% szczoty. Zalecamy instalację 30% Ag.
Zmierz ich głębokość i zobacz czy równo są starte, tj. jaką mają powierzchnię od strony komutatora. Tak BTW to powinny być starte właśnie w łuk, z wyraźnie widocznymi "żeberkami" na powierzchni ścierania. Obydwie szczotki powinny być identycznej długości i tak samo powinny wyglądać.

Tak czy siak - taki przebieg na mocnych cylindrach = śmierć szczotek.
Obrazek
Avatar użytkownika
Vintersky
.
 
Posty: 302
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 00:49
Lokalizacja: Józefów koło Warszawy
White Cross: Coyotes
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Problem z repliką!

Postprzez Swierzy » 27 mar 2010, o 19:45

ehh bukkaku, a kto Ci mowil ze na M150/165 :P

Do supermaxa tylko 30% Ag.
Na 90% sa to szczotki. W kazdym razie nie naciskaj juz spustu na baterii dopoki tego nie wymienisz, bo wymiana silnika w PTW kosztuje troche wiecej niz w jing gongu i nie jeden juz dostal zawalu jak mu taka diagnoze wystawili ;)
Jesli sam nie jestes do konca pewien jak je zmienic to oddaj panom z Kujota bo jak ktos pisal, w asgshopie ostatnimi czasy recepta na wszystkie udreki jest wymiana silnika. No i Jozefow jest blizej niz Ruda Slaska ;)
Napalm sticks to kids
Avatar użytkownika
Swierzy
.
 
Posty: 732
Dołączył(a): 24 sie 2009, o 09:49
Lokalizacja: Piaseczno / San Jose
White Cross: 10th Mtn
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Problem z repliką!

Postprzez Bohun » 27 mar 2010, o 20:36

Ogólnie ja już to rozbierałem i składałem i all działało ale wole by ktoś kto się z was zna zobaczył jeżeli jest taka możliwość, jestem w stanie się u takiego Pana pojawić w okolicach Warszawy po niedzieli, więc kto będzie taki dobry i pomoże mi zobaczyć co z nim w trawie piszczy?

Mam cylinder M165...

Szczotki były zużyte i zaokrąglone więc także wydaje mi się że to ich wina!
"-Żołnierzu, co trzymasz w rękach? Wiadro?
-Nie, ku***, TO NIE JEST WIADRO!!!"
Bohun
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 08:31
Lokalizacja: Warszawa/Błonie
White Cross: Чорны кот / Czorny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez Vintersky » 27 mar 2010, o 20:48

Szczoty będą zaokrąglone od strony komutatora. Taka budowa.
Świerzaczku - Super Max pobangla na szczotach typowych. To że dedykowane są do niego 30% Ag to inna kwestia. Na złotym i standardowych szczotach wszystko bangla podobnie do typowego MAXa.

Bohun: na takim cylindrze to całkowicie typowe że szczotki trza już wymienić.
Zamiast oglądać i badać zainwestuj czym prędzej w dwa zestawy szczotek. Jeden na "już", drugi - na zapas.
Obrazek
Avatar użytkownika
Vintersky
.
 
Posty: 302
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 00:49
Lokalizacja: Józefów koło Warszawy
White Cross: Coyotes
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Problem z repliką!

Postprzez Bohun » 27 mar 2010, o 20:58

Napewno tak zrobię, dzięki mimo wszystko za pomoc!
Będę instalował szczoteczki to napiszę czy ładnie wszystko śmiga!
"-Żołnierzu, co trzymasz w rękach? Wiadro?
-Nie, ku***, TO NIE JEST WIADRO!!!"
Bohun
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 08:31
Lokalizacja: Warszawa/Błonie
White Cross: Чорны кот / Czorny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez JKL » 27 mar 2010, o 21:23

Swierzy napisał(a):bo jak ktos pisal...

Jak możesz mnie traktować tak bezosobowo.
BLACKWATER OPERATOR JKL
Obrazek
Avatar użytkownika
JKL
 
Posty: 100
Dołączył(a): 15 sie 2009, o 13:20
Lokalizacja: Raszyn
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Problem z repliką!

Postprzez Bohun » 28 mar 2010, o 00:07

A tak mimo wszystko byłby może ktoś tak miły i pozwolił mi do niego przyjechać by zobaczyć tak na wszelki wypadek czy to napewno to! Nie chcę po prostu sam czegoś zepsuć bo jak widzę karabinek leżący bezczynnie i towarzyszącą mi myślą że on nie działa to aż łezka się pojawia xD
"-Żołnierzu, co trzymasz w rękach? Wiadro?
-Nie, ku***, TO NIE JEST WIADRO!!!"
Bohun
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 08:31
Lokalizacja: Warszawa/Błonie
White Cross: Чорны кот / Czorny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez Swierzy » 28 mar 2010, o 19:14

Bron Cie Panie Boze strzlac z tego na full auto :]


JKL napisał(a):Jak możesz mnie traktować tak bezosobowo.


Dostaniesz balonik :*
Napalm sticks to kids
Avatar użytkownika
Swierzy
.
 
Posty: 732
Dołączył(a): 24 sie 2009, o 09:49
Lokalizacja: Piaseczno / San Jose
White Cross: 10th Mtn
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Problem z repliką!

Postprzez Bohun » 30 mar 2010, o 21:44

Kupiłem szczotki, wsadziłem je i ładnie wszystko polutowałem ale nadal nic, silnik wydaje mi się być sprawny bo nie ma ani smrodu spalenizny od niego, ani nic chyba na to nie wskazuje. Nie mam osobiście pojęcia co może być nie tak.
Dioda nadal pika co 1 sekundę czyli nadal jest jakaś awaria!

Czy jest jakaś osoba do której mógłbym wpaść i razem zobaczylibyśmy co z nim może być nie tak. Bo jak myślę że będę musiał kupować nowy silnik to łzy w oczach stają i ciarki po plecach marszem idą :) Będę bardzo wdzięczny za pomoc z waszej strony!
"-Żołnierzu, co trzymasz w rękach? Wiadro?
-Nie, ku***, TO NIE JEST WIADRO!!!"
Bohun
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 08:31
Lokalizacja: Warszawa/Błonie
White Cross: Чорны кот / Czorny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez Vintersky » 30 mar 2010, o 22:04

Nic nie kupuj w ciemno. To może być walnięta elektronika, niekoniecznie silnik. Zresztą - to może być sto innych rzeczy ;-).
Obrazek
Avatar użytkownika
Vintersky
.
 
Posty: 302
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 00:49
Lokalizacja: Józefów koło Warszawy
White Cross: Coyotes
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Problem z repliką!

Postprzez Bohun » 30 mar 2010, o 22:06

No właśnie tak tez uważam lecz ja super spec nie jestem dlatego tu szukam wsparcia xD
"-Żołnierzu, co trzymasz w rękach? Wiadro?
-Nie, ku***, TO NIE JEST WIADRO!!!"
Bohun
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 08:31
Lokalizacja: Warszawa/Błonie
White Cross: Чорны кот / Czorny Kot
Na starym Warriorze od: 2008

Re: Problem z repliką!

Postprzez Bohun » 31 mar 2010, o 12:23

Przy sprawdzaniu elektryki doszedłem do wniosku że gdzieś jest zwarcie, przejrzałem płytkę od baterii i jak się okazało był jeden źle stykający kabel, usterkę poprawiłem, działał silnik przez chwilę (niepoprawnie bo nie reagował na spust tylko na bolt catcha) po małym kroczku naprzód, problem powrócił. Silnik nie chce się ruszyć a diodka mruga. Jakby ktoś się znał na elektryce lub miał znajomego elektryka to chętnie bym się pojawił. Z góry dzięki.
"-Żołnierzu, co trzymasz w rękach? Wiadro?
-Nie, ku***, TO NIE JEST WIADRO!!!"
Bohun
 
Posty: 58
Dołączył(a): 5 lis 2009, o 08:31
Lokalizacja: Warszawa/Błonie
White Cross: Чорны кот / Czorny Kot
Na starym Warriorze od: 2008


Powrót do Repliki airsoftowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości