systema magnum?

Dyskusje na temat replik broni używanych w grach Airsoftowych.

systema magnum?

Postprzez omega » 30 kwi 2011, o 21:45

mam nieprzepartą potrzebę wstawienia do repliki ascu - trochę poczytałem i twórcy urządzenia piszą, że najlepiej pracuje z silniczkiem systema magnum (pewnie żeby było tanio :), w replice bedą siedzieć do tego helikalne high speedy systemy i sprężyna 110 (czyli cqb oczywiście), no i co Wy na połączenie TAAAAAKIEGO motoru z taką słabiutka sprężynką... i do tego jeszcze high speedy zamiast high torqueów
omega
 
Posty: 73
Dołączył(a): 6 sty 2010, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: BOFH
Na starym Warriorze od: 0

Re: systema magnum?

Postprzez Ralphi » 30 kwi 2011, o 23:00

rof powyżej 30 k/sek - singiel only :D bo magi nie wyrabiają z podawaniem
Obrazek
Avatar użytkownika
Ralphi
 
Posty: 426
Dołączył(a): 29 sie 2009, o 21:24
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: BOFH
Na starym Warriorze od: 2009

Re: systema magnum?

Postprzez Gallain » 1 maja 2011, o 10:22

Zależy od akumulatora, jak dasz słabe 8.4 to będziesz miał słaby rof, jak dasz dobre 11.1 to gearbox wyskoczy Ci przez lufę :]
"Don't bother running, You will only die tired..."
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Gallain
 
Posty: 295
Dołączył(a): 7 lis 2009, o 04:31
Lokalizacja: Wiedeń / Radom
White Cross: Cannon Fodder
Na starym Warriorze od: 2006

Re: systema magnum?

Postprzez Ari » 1 maja 2011, o 23:08

Wielu "tuningowcow" zastępuje silniki Systema Magnum tymi chińskimi JG lub Elementa. Duża oszczędność a podobno wyniki niemal te same
Avatar użytkownika
Ari
 
Posty: 1050
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 21:39
Lokalizacja: Sochaczew
White Cross: ECS
Na starym Warriorze od: 2006

Re: systema magnum?

Postprzez Ralphi » 4 maja 2011, o 10:39

No właśnie wielu "tuningowców" a nie tuningowców
i to niemal i prawie - robi wielką różnicę.
@Ari: jak mi pokażesz replikę złożoną na JG lub Elemencie która 11.1 będzie miała rof powyżej 30 to uwierzę
bo na chwilę obecną to tylko twoje zasłyszane gdzieś opowieści.
Obrazek
Avatar użytkownika
Ralphi
 
Posty: 426
Dołączył(a): 29 sie 2009, o 21:24
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: BOFH
Na starym Warriorze od: 2009

Re: systema magnum?

Postprzez Ari » 4 maja 2011, o 12:25

Nie sa tylko moje zaslyszane.
Slowo "tuningowcy" zostalo wziete w cudzyslow z racji ze to nie jest polskie slowo, a nie dlatego aby okreslic tak ludzi ktorzy pseudo znaja sie na tuningu (co z twojej wypowiedzi tak wywnioskowalem).
Ja udowadniac nic nie musze :) Jak ktos nie wierzy to trudno. Ja tylko podalem alternatywe. Jak ktos chce to niech przeplaca i robi nawet te 50 k/s
Avatar użytkownika
Ari
 
Posty: 1050
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 21:39
Lokalizacja: Sochaczew
White Cross: ECS
Na starym Warriorze od: 2006

Re: systema magnum?

Postprzez Chaota » 4 maja 2011, o 12:37

Przejrzyjcie sobie specyfikację silników systemy... wynika z niej jasno że Magnuma przeskoczyć w obrotach nie jest wielki wyczyn.
Nawet zadałem sobie trud i znalazłem http://www.zshot.com/Download/News_091028_02.pdf
Wynika z tego że nawet silnik entry-level jaki jest energy ma ponad 10% wyższe obroty.
Post zatwierdzony przez Europejską Komisję do Zatwierdzania Postów - podwydział Wojskowości i Ogrodnictwa
Chaota
 
Posty: 560
Dołączył(a): 7 gru 2009, o 11:49
Lokalizacja: W-wa Raszyn
Na starym Warriorze od: 0

Re: systema magnum?

Postprzez Vintersky » 4 maja 2011, o 17:11

Wam panowie wszyscy chyba o Systema Turbo chodzi. Ten silniczek natomiast jest bardzo miło hajspidowy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Vintersky
.
 
Posty: 302
Dołączył(a): 10 sie 2009, o 00:49
Lokalizacja: Józefów koło Warszawy
White Cross: Coyotes
Na starym Warriorze od: 2005

Re: systema magnum?

Postprzez omega » 8 maja 2011, o 21:31

no niee...
ale skoro zacząłeś temat turbo to jaka będzie różnica pomiędzy magnum a turbo? chodzi o rof i szybkość reakcji? druga sprawa czy ktoś wie gdzie można obecnie kupić magnum, w Polsce nie widzę, WGC i podobne też nie... No i jeszcze jedna sprawa: G&P wypuściło nowy silniczek o wdzięcznej nazwie SATAN (chyba zmienię nicka - bój się Devil :twisted: ) może ktoś natknął się w necie na jakieś rzetelne porównanie do magnum - G&P się puszy, że magnum się niby chowa...
omega
 
Posty: 73
Dołączył(a): 6 sty 2010, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: BOFH
Na starym Warriorze od: 0

Re: systema magnum?

Postprzez Chaota » 9 maja 2011, o 06:48

Magnum o bardzo solidnie zbudowany silnik, wszystko jest w nim serwisowalne przez użytkownika.
Swój dorzynam już 3-ci rok w czwartej replice i nic nie wskazuje żeby miał definitywnie zdechnąć.
A wymieniałem już kilka rzeczy, szczotki, łożyska i kilka zębatek.
Post zatwierdzony przez Europejską Komisję do Zatwierdzania Postów - podwydział Wojskowości i Ogrodnictwa
Chaota
 
Posty: 560
Dołączył(a): 7 gru 2009, o 11:49
Lokalizacja: W-wa Raszyn
Na starym Warriorze od: 0

Re: systema magnum?

Postprzez omega » 29 lip 2011, o 21:48

no i w końcu zebrałem wszystko do kupy i... ascu nie wyrabia z lipo 11,1 - silnik nie zawsze hamuje i cykle zamiast być precyzyjne są do bani - raz tak raz siak; na razie dyskutuję z dystrybutorem... zobaczymy może coś zaradzą
omega
 
Posty: 73
Dołączył(a): 6 sty 2010, o 23:08
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: BOFH
Na starym Warriorze od: 0

Re: systema magnum?

Postprzez InseCt » 1 sie 2011, o 14:53

Kurczę, tak sobie myślę... Magnuma dawać do M110 no trochę tak dziwnie... Prędzej turbo, no chyba, że się myśli przyszłościowo o wymianie sprężyny na mocniejszą. Turbo kręci szybciej, ale ma słabszą moc (słabe sprężyny - maksymalizacja rofa), magnum, mniejsze obroty i większą moc (mocniejsze sprężyny przy zachowaniu reakcji na spust i czasem nie gorszym rofem).
Więc magnum nadaje się do mocnych sprężyn, myślę, że przy 11,1v to będzie od M120
BO, M130 na systemie turbo i 11,1v silnik troszkę mi się przegrzewał i ostatecznie jego parametry spadły. Ale rof był większy niż na obecnym magnum

Przy 11,1v polecałbym:

Do M120 włącznie - turbo - rewelacyjny rof, bardzo dobra rekacja na spust.
Od M130 - magnum - bardzo dobry rof (>23k/sek), rewelacyjna reakcja na spust.
Czy jest sens dawać magnuma do M110? Moim zdaniem nie, bo rof będzie gorszy przy porównywalnej reakcji na spust.

Co do silnika, który nie zawsze hamuje - normalka przy 11,1v - po prostu silnik ma jeszcze trochę energii po zdjęciu palca ze spustu i musi się obrócić raz, czy dwa. Rozwiązanie problemu - MOSFET z Active Braking'em.
Co do podawania kulek - problem rozwiązuje Gear Sector Clip - nakładka na ząbatkę, o np taka:

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2227

Oczywiście pozostaje pytanie, dla kogo jaki rof jest wysoki, ja zakładam, że rof >= 25 k/sek to już masakra.
Sam mam coś koło tego mając blisko 500 efów i jedynie co pęka co jakiś czas, to GB...
Zapraszamy
http://www.weekend-warriors.pl/viewforum.php?f=102
http://www.facebook.com/JS2305.Cienie
Idealna żona: Piękna, seksowna, głuchoniema właścicielka monopolowego.
Avatar użytkownika
InseCt
 
Posty: 282
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 21:30
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
White Cross: JS2305 Cienie
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Repliki airsoftowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości