Chcę kupić m4

Chcesz się przywitać lub o coś spytać? Tu nikt nie nakrzyczy.

Chcę kupić m4

Postprzez lowrid3r » 17 wrz 2010, o 13:56

Dzień dobry,

Mam budżet w wysokości 1000 zł.
Jestem zielony, więc liczę na wasze doświadczenie i dobrą radę.

Potrzebuje m4 - z szyną 22mm (na pewno będę chciał dokupić celownik), sprawdzonej firmy (chińczykom dziękujemy).
Wymogami kolejnymi są, aby stockowy sprzęt wystarczał w zupełności na las i budynek, był bardzo wytrzymały, nieawaryjny i żebym na dzień dobry nie musiał w nim nic grzebać - albo jeżeli faktycznie bym musiał coś wymienić, żeby nie było to bardzo problematyczne dla początkującego.

Bardzo dziękuję.

ps. Wiem, że był podobny wątek poruszany, lecz tam koniec tego tematu zszedł na nieinteresujące mnie kwestie, dlatego też stwarzam nowy temat.
lowrid3r
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 13:48
Na starym Warriorze od: 0

Re: Chcę kupić m4

Postprzez Janek » 17 wrz 2010, o 14:04

Za 880zł masz emkę King Armsa
http://www.casg.pl/product-pol-522-King-Arms-M4A1.html

Znajomy ma i od jakiegoś roku działa idealnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Janek
 
Posty: 371
Dołączył(a): 24 paź 2009, o 18:03
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: 49th Recon Squad
Na starym Warriorze od: 2007

Re: Chcę kupić m4

Postprzez lowrid3r » 17 wrz 2010, o 14:21

a jak wygląda sprawa z zamocowaniem w tym modelu celownika?
lowrid3r
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 wrz 2010, o 13:48
Na starym Warriorze od: 0

Re: Chcę kupić m4

Postprzez WichuR » 17 wrz 2010, o 14:25

Jest to możliwe.
Wszystkiego po trochu...
Avatar użytkownika
WichuR
 
Posty: 480
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 22:19
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: ASGeG Warszawa (Suspended)
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Chcę kupić m4

Postprzez lowrid3r » 17 wrz 2010, o 14:48