1. Klany sa tylko dla graczy, którzy grają powyżej Tieru V (wymóg formalny), w realiach najlepiej mieć T8 lub T9 a arte min T6.
2. Jest sporo polskich klanów z niezła organizacją, stronkami, kalendarzami spotkań, koordynatorami, ale jak powiedziałem nie dla noobów.
3. Mysłałem nad klanem WW ale widze że na razie nie mamy z czym startować
4. Zawsze nowy, goły czołg kolejnego tieru jest mniej satysfakcjonujący niż wypasiony tier niższy. Taka reguła. Ma to samo, albo gorzej co ten słabszy, a rzuca go wyżej.
5. Dla początkującego: I tier należy, zmienić jak najszybciej bo wszystko to padaka. II tier fajny: ruskie BT2, bardzo szybkie, jak sie zbierze ekipa 3-4 gości to potrafi wymieść wszystko wg taktyki wilczej paki. Z niemieckich fajny jest czeski Pzkpfw 35(t) lub premium francuski Hotchkiss czyli PzKpfw 38H735 (f) (ten ostatni niestety jest chyba najwolniejszym czołgiem w grze, ale jest fajny, miałem na nim 75% zwyciestw przed resetem). Amerykańskie ssą
ale M2 Light Tank (nie medium!) jest baardzo szybki i ma niezłe działo (choć jest z tektury).
6. Tier II w 80% łaczy z T2 i T1 więc nabierzesz expa. T3 rzuca rzadko z niższymi, czesciej wyżej i z artą.
7. Unikaj w niższych tierach M3 Lee i Hetzera. to najgorsze gówna ssące po całości. Jak wybierasz drzewko z nimi, najlepiej je przeskoczyć.
Tyle na szybko.