Struś napisał(a):Gra robiona do niedawna przez jednego programistę i grafika (programista nadal jest jeden) na autorskim silniku (czytaj - wszystko pisał od zera sam), a prezentuje się lepiej, przynajmniej okiem testerów:
Tylko na początku pracował sam, aktualnie nad projektem siedzi sześc osób.
Przyjżalem sie temu troszke i to kolejny Classbased MMO, czyli do Mortala ma sie jak wyzej wspomniany Romet do BMW. Podczas tworzenia mmo opartych na "klasach i poziomach" (Warrior, Druid, Kleryk itp) dużo mniej czasu zajmuje tzw "balans" samych klas żeby żadna z nich nie miała przewagi nad wszystkimi pozostałymi. Przy opartym tylko na skillach "balans" może trwać w nieskończoność, a należy pamiętać że są pozostałe elementy gry do zrobienia nie ? :)
Niestety od czasów Ultimy Online , UO2, UO KR, niema żadnego sensownego Sadnboxa Fantasy na rynku, pojawil sie jeden Apokaliptyczny o nazwie Earthrise, ale się okazało ze zamiast być bardziej zręcznościowy (większe nastawienie na skill samego gracza) to jest zwyczajnym skillspam mmo, czyli kolejna sekwencja skilli odpalana raz po raz.
Pod względem grafiki faktycznie bardzo ładne MMO, ale jakbym sama grafika żył w grze to nie grałbym przez kilka ładnych lat w UO które grafikę i wszystko inne miało biedne :) To co w UO było najlepsze to była wolność wyboru, moglem sobie wybierać wszystko co chciałem sam, być wojowniko-druido-alchemiko-magiem ? Niema sprawy, co prawda nie będziesz tak dobry w magii jak Pure Mage i tak samo w pozostałych, ale nikt cie nie zmuszał już na starcie do bycia konkretna klasa poza która nigdy nie wyjdziesz. To jest ta rzecz za która uwielbiałem UO i mam nadzieje ze będę wielbił w MO, wybaczcie kolokwializm, jak go nie spierdolą ;)