przez Swierzy » 20 sty 2010, o 01:51
Informacje kluczowe dla przebiegu gry. Dowodcy proszeni o przekazanie podwladnym zebym potem nie musial ganiac ze szczekaczka.
Organizator
... ma zawsze racje.
Bedzie oznaczony oczojebna kamizelka, chyba ze przemieszcza sie razem z oddzialem.
Prosbe o nie strzelanie do bezbronnych orgow, inaczej odpowiedza ogniem mozdzierzowym i odleca nad granice ;)
Mozdzierze
Idac na kompromis i wychodzac na przeciw żądaniom rozwscieczonego tlumu, dopusczamy jako pocisk mozdzierzowy 1.5l butelke z woda.
Promien wybuchu pocisku mozdzierzowego to 8m. Oznacza to ze wszystkie nieosloniete osoby w promieniu 8m ciagna DWIE karty ran. Jedna w tulow, jedna w dolna konczyne (wybierzcie sobie ta na ktorej trudniej Wam sie skacze :P ). Powyzej 8m, licza sie trafienia grochem/kompozytem tak jak od granatu.
Balistyka
Gra - wg. CCS
Czerwone/pomaranczowe szmaty
Tylko do oznaczenia trupow, osob nie bioracych juz udzialu w grze.
Mieszanie mundurow
Tylko wewnatrz frakcji (tzn. nie mozna miec np. kurtki DPM i spodni w woodlandzie albo flektarnowego goretexu i multicamowych galotów). To samo sie tyczy plecakow.
Skladka
Zostanie podana wkrotce po konsultacji z dowodca jednej ze stron. W granicach 20-25PLN.
Pojazdy
Nie graja. Jedyne pojazdy biorace udzial w grze to samochody organizatora (sluzace glownie za offgame'owy medevac)
Miny
Tylko pirotechniczne. Brzeczyki to brzeczyki.
Alkohol
Surowo wzbroniony. Dowodcy stron zostali pouczeni o mozliwosci wykluczenia z gry calej druzyny jesli jej czlonek bedzie pod wplywem.
Ćpania rowniez nie dopuszczamy ;)
Dewastacja miejscowki
Nie do konca wiem jak mozna zepsuc betonowy bunkier. Mimo wszystko, jak powyzej.
Strefy offgame
Sa 4 strefy offgame: Parking atakujacych, parking broniacych, parking organizatorow oraz wydzielony garaz organizatora znajdujacy sie na obiekcie (zostanie oznaczony).
Do pytan sluzy odpowiedni watek.
Napalm sticks to kids