Strona 1 z 1

MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 4 lis 2009, o 14:14
przez sobczaq
Tym razem robimy to w terenie zielonym a jak pogoda dopisze to nawet bialym.
Zalozeniem jest 24h obrona jakiegos malego posterunku przed atakiem.
Podobnie jak poprzednia edycja, impreza bedzie moderowana/sedziowana przez nas (10th Mtn).
Z racji tego ze chcemy wprowadzic maly bajer, impreza bedzie skladkowa. Po wyciagnieciu wnioskow z poprzedniej edycji oraz po Waissenbergu preferowac bedziemy rowniez ekipy ze stazem milsimowym.

Tym razem chcemy trochę podnieść poprzeczkę jeśli chodzi o atak na wybrany obiekt.
Strona atakująca otrzyma wsparcie artyleryjskie (ograniczone); będzie musiała pokonać spory kawałek terenu i przetargać trochę sprzętu (m.in. moździerze)

LAW będzie prawdopodobnie dopuszczony, aczkolwiek nie będziesz miał za bardzo w co z niego postrzelać (nie powinno być pojazdów, a wątpię żeby ktoś chciał targać tarcze przez parę kilometrów :) ).

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 4 lis 2009, o 14:24
przez sobczaq
Poszukujemy osób chętnych do wzięcia udziału w imprezie po stronie atakujących.
Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt ze mną (jestem koordynatorem strony atakującej).
Mile widziane zgłoszenia całych ekip, a nie wszystkich pojedynczych ludzi po kolei.
Ewentualne "wolne elektrony" będą przydzielane do poszczególnych formacji wedle uznania orgów, już po wstępnym zorganizowaniu stron.

sobczaq@gmail.com

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 11 lis 2009, o 23:18
przez sobczaq
Informacja zamieszczona zostaje tak długo przed imprezą, abyście mogli się należycie przygotować:

- Miny odciągowe i odpalane automatycznie lub zdalnie mogą być tylko pirotechniczne - gracz dostaje obrażenia w momencie trafienia odłamkiem (grochem) tego typu miny.

- Wszelkie piszczyki, alarmy itp. mogą zostać użyte tylko jako sygnalizatory i nie powodują jakichkolwiek obrażeń.

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 18 lis 2009, o 19:31
przez Swierzy
Oficjalne dane dla mozdzierza 60mm.
Mozdzierz musi skladac sie z trzech elementow: rury, dwojnogu i plyty.
Waga min. calosci: 20kg
Zasieg: 70 - 2500m
Rozmiary: wysokosc - 85cm, srednica wew. 60mm (moze byc ciut dluzszy, nie moze byc krotszy)

Atrapa pocisku:
Waga min. : 1.7kg
Rozmiary: wysokosc - 25cm, srednica 60mm

Nie ma opcji strzelania bezposredniego (jak z bazooki)

Na chwile obecna nie dopuszczamy zadnych pojazdow do gry.

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 18 lis 2009, o 19:35
przez Swierzy
Na prosbe jednej ze stron termin imprezy zostaje przesuniety na 13-14 lutego 2010.
Nabor do obroncow oraz atakujacych trwa.
Podzial mundurowy: DPM + Multicam - obrona. Reszta swiata - atak.

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 6 sty 2010, o 15:08
przez Swierzy
W przyszlym tygodniu dowodcy/ koordynatorzy poszczegolnych stron zaczna otrzymywac rozkazy.

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 14 sty 2010, o 19:09
przez sobczaq
Z powodu osiągnięcia górnego limitu stanów osobowych obu stron, zapisy na MT II zostają zakończone.

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 15 sty 2010, o 15:01
przez sobczaq
Po rewizji ilości uczestników, otwieramy na krótki okres rekrutację do obrońców. Kto pierwszy ten lepszy.
Tylko pełne mundury DPM lub MultiCam.

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 20 sty 2010, o 01:51
przez Swierzy
Informacje kluczowe dla przebiegu gry. Dowodcy proszeni o przekazanie podwladnym zebym potem nie musial ganiac ze szczekaczka.

Organizator
... ma zawsze racje.
Bedzie oznaczony oczojebna kamizelka, chyba ze przemieszcza sie razem z oddzialem.
Prosbe o nie strzelanie do bezbronnych orgow, inaczej odpowiedza ogniem mozdzierzowym i odleca nad granice ;)

Mozdzierze
Idac na kompromis i wychodzac na przeciw żądaniom rozwscieczonego tlumu, dopusczamy jako pocisk mozdzierzowy 1.5l butelke z woda.
Promien wybuchu pocisku mozdzierzowego to 8m. Oznacza to ze wszystkie nieosloniete osoby w promieniu 8m ciagna DWIE karty ran. Jedna w tulow, jedna w dolna konczyne (wybierzcie sobie ta na ktorej trudniej Wam sie skacze :P ). Powyzej 8m, licza sie trafienia grochem/kompozytem tak jak od granatu.

Balistyka
Gra - wg. CCS

Czerwone/pomaranczowe szmaty
Tylko do oznaczenia trupow, osob nie bioracych juz udzialu w grze.

Mieszanie mundurow
Tylko wewnatrz frakcji (tzn. nie mozna miec np. kurtki DPM i spodni w woodlandzie albo flektarnowego goretexu i multicamowych galotów). To samo sie tyczy plecakow.

Skladka
Zostanie podana wkrotce po konsultacji z dowodca jednej ze stron. W granicach 20-25PLN.

Pojazdy
Nie graja. Jedyne pojazdy biorace udzial w grze to samochody organizatora (sluzace glownie za offgame'owy medevac)

Miny
Tylko pirotechniczne. Brzeczyki to brzeczyki.

Alkohol
Surowo wzbroniony. Dowodcy stron zostali pouczeni o mozliwosci wykluczenia z gry calej druzyny jesli jej czlonek bedzie pod wplywem.
Ćpania rowniez nie dopuszczamy ;)

Dewastacja miejscowki

Nie do konca wiem jak mozna zepsuc betonowy bunkier. Mimo wszystko, jak powyzej.

Strefy offgame
Sa 4 strefy offgame: Parking atakujacych, parking broniacych, parking organizatorow oraz wydzielony garaz organizatora znajdujacy sie na obiekcie (zostanie oznaczony).

Do pytan sluzy odpowiedni watek.

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 24 sty 2010, o 19:44
przez Swierzy
1) Jesli chcecie zebysmy "wystrzelili" Wam jakis specjalny ladunek z mozdzierza (dym, iluminacja, etc.) dajcie nam wczesniej znac i dostarczcie wspomniany ladunek.

2) Nie ma mozliwosci "rzucania" granatami mozdzierzowymi ala Szeregowiec Ryan :)

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 30 sty 2010, o 13:42
przez Swierzy
Beltusowe granaty dopuszczone do uzytku.

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 1 lut 2010, o 16:34
przez Swierzy
Prosba o jak najszybsze ogarniecie wplat. Skladka wynosi 25pln/osobe.
Numer konta zostal podany dowodcom/koordynatorom stron.

Termin mija za tydzien w poniedzialek 8 lutego.

Goracy apel o przelewy calymi teamami. Tytul przelewu: MT2 <nazwa ekipy> <xywy>

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 7 lut 2010, o 00:40
przez Swierzy
Kolory świateł które możecie spotkać na terenie:
- CZERWONY - trup lub trupiarnia (NIE STRZELAĆ!)
- POMARAŃCZOWY - organizator, strefa offgame (NIE STRZELAĆ!)
- ZIELONY - pomocnicze światło organizatora - koordynaty siatki moździerzowej (NIE ŚCIĄGAĆ, NIE PRZESUWAĆ, NIE CHOWAĆ KOLEDZE DO KAPTURA)
- NIEBIESKI - miejsca niebezpieczne lub takie do ktorych nie nalezy wchodzic (TRZYMAĆ SIĘ Z DALEKA)

Inne:

Czerwone szmaty, czerwone lampki - TYLKO TRUPY! Jesli ktos juz sie tak oflaguje to jest trupem i nie wraca do gry. NIE PRZESZKADZA GRAJĄCYM.
Pomarańczowe i inne JEBIĄCE W OCZY kolory - organizator

Jako organizatorzy w ramach oddziału bedziemy przemieszczać się w kamo. Jak tylko rozpocznie sie jakas bardacha - wyciagamy szmaty lub kamizelki. Prosimy o dalsze nie strzelanie do nas.

Dedykowany ladunek wybuchowy/burzacy - obrazenia takie jak od mozdzierza (8m pewny killzone (2x trafienia - korpus plus dolna konczyna, powyzej tylko odlamki) Dostarcza organizator!

Re: MilSim Młot Thora II - informacje.

PostNapisane: 10 lut 2010, o 00:26
przez Swierzy
1) W piatek 12 lutego o godz 1300 mija termin platnosci (wychodze z domu z lista wplat zaksiegowanych na ta godzine i nie wracam juz do niedzieli).
Wciaz sa ekipy z obydwu stron od ktorych nie dostalismy wplat (a termin teoretycznie minal wczoraj).

2) Pociski mozdzierzowe musza znajdowac sie w poblizu mozdzierza aby ten mogl je "wystrzelic". "W poblize" okresla moderator obecny przy stanowisku (~50m MAX).