DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

6-th - strzelanie nocne, scenariusze, milsimy i pozostałe tematy związane z "Szóstką". | Forum otwarte
http://www.6-th.com

Moderatorzy: Python, Kowal

DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Kowal » 28 lis 2013, o 12:57

FAQ

Kiedy będzie znany przybliżony rejon operacji?

ODP:
Do poniedziałku pójdzie pełen rozkaz z wyznaczeniem strefy w UTM i MGRS
O AO będziecie wiedzieć tyle, że jest w rejonie 30km od centrum Warszawy.
W dniu imprezy (w okolicy przybliżonej godziny startu) dostaniecie SMS z lokalizacją waszego DZ w postaci koordynatów MGRS.
Godzinę i miejsce oczekiwania w gotowości wyznaczacie sami.

Czy gra rusza o godzinie 11 czy w momencie otrzymania koordynatów parkingu?

ODP: Gra startuje ok 11:00 - 2 godziny od czasu gdy dostaniecie koordynaty waszego DZ (koordynaty dostaniecie 9:00 lub kilka minut po)

Czy trzeba wchodzić w teren o godzinie rozpoczęcia czy można nieco później?

ODP: Można później, wy decydujecie ile czasu Wam potrzebne na egzekucję. Założone 5h jest wg nas wystarczające z zapasem.

Wyznaczenie LZ możemy wykonać w dowolnym momencie czy bezpośrednio
przed ewakuacją?

ODP: W dowolnym, w jak najkorzystniejszym miejscu waszym zdaniem
Avatar użytkownika
Kowal
.
 
Posty: 131
Dołączył(a): 7 sie 2009, o 12:37
Lokalizacja: Warszawa
Na starym Warriorze od: 2005

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Kowal » 11 sty 2014, o 20:26

AAR 6th pojawi się wkrótce.

W grze brały udział teamy:
Core Team
FCS
JS2305 Cienie
10th Mountain
Blackwater
CLST
2CEB
6th (obrońcy bazy i patrole)

Zadanie okazało się bardzo trudne i tym większe gratulacje za infiltracje terenu.
Po stronie 6th było 11 osób (5 stałej obstawy bazy i trzy dwójki patrolujące).

Raz jeszcze dziękujemy za udział w imprezie.
Avatar użytkownika
Kowal
.
 
Posty: 131
Dołączył(a): 7 sie 2009, o 12:37
Lokalizacja: Warszawa
Na starym Warriorze od: 2005

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Python » 11 sty 2014, o 20:50

Dzięki, niestety nie udało nam się wbić niepostrzeżenie.

Ile było zakodowanych budynków na terenie ? - udało nam się namierzyć dwa.

Było fajnie - choć straciliśmy człowieka i nie udało się wniknąć do hangaru,

Pozdro dla wszystkich !

Hooah !

Pyt

PS Fajny był ten plac pod Blackhawka :-)
Python
.
 
Posty: 3912
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 07:52
Lokalizacja: Furious Creepy Strangler
White Cross: FCS
Na starym Warriorze od: 2005

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez atreides » 11 sty 2014, o 21:32

Dziękujemy za grę. Fajnie przygotowany scenariusz, rakieta awesome ;). Opór broniących godny podziwu. U nas jak zwykle było "do or die". Dziś, niestety "die" ;). Raport wrzucę jutro razem z mapką.

pozdrowienia.

Oorah!
Avatar użytkownika
atreides
 
Posty: 30
Dołączył(a): 12 lis 2009, o 07:47
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: 2nd CEB
Na starym Warriorze od: 0

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez nomak » 11 sty 2014, o 21:54

Dzięki za zabawę. Bardzo fajny teren :lubie:
Avatar użytkownika
nomak
 
Posty: 861
Dołączył(a): 8 lis 2009, o 22:01
Lokalizacja: Ochota
Na starym Warriorze od: 2006

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Python » 12 sty 2014, o 11:17

AAR Rhino (FCS)

Zadanie
Zadaniem u FCS była :
A - infiltracja tajnej bazy rebeliantów, zrobienie zdjęcie głowic chemicznych co umożliwi autoryzację pełnoskalowego ataku sił ONZ
Zadania dodatkowe:
B - wykonać szkic bazy oraz zaznaczyć główne punkty (kody) wraz z ich koordynatami do późniejszego ataku JDAM
C - przygotować LZ dla Blackhawka dla ewentualnej przyszłej misji

Plan wykonania zadania
Do wykonania zadania dowództwo wyznaczyło 6 osobowy skład FCS:
- Python - dowódca główny, osoba odpowiedzialna za łączność z TOC, infltrację, zdjęcia i intel (medyk)
- Fenrir - dowódca grupy uderzeniowej
- Pirx - wsparcie SAW (medyk)
- Nomak - szturmowiec
- Brave - szturmowiec
- Mike - szturmowiec
Naszym zamiarem było dotrzeć do bazy omijając patrole, i wykorzystując chwilową przewagę ogniową przy budynku lub to odciągnąć od niego siły npl'a i infiltrować, lub zniszczyć siły npl'a i infiltrować.

Wykonanie zadania
Lądowanie w LZ i dojście do punku wejścia
11.00 wejście w AO
ok. 12.30 dotarcie do bazy i infiltracja
Spotkanie z tubylcem na rowerze - przesłuchanie i wypuszczenie
Odnaleziono budynek i oznaczono jego współrzędne
Odnaleziono budynek i oznaczono jego współrzędne
Rozdzielenie grupy na dwa quady
- Python + Nomak jako osłona tyłu
- Fenrir, Brave, Pirx, Mike - idą naprzód w kierunku głównego budynku. Dostają ogień z dwóch stron, odrywają się tracąc Fenrira.
Połączenie obu grup, wycofanie, założenie OP.
Nasłuch łapie wrogi oddział (CORE)
Wrogi oddział idzie nam naprzeciw usiłując znaleźć wejście do bazy
Odskakujemy
ok. 15.00 Kontakt wzrokowy z 6-th
CORE łapie kontakt z 6-th (tym samym 2 osobowym patrolem)
Odskakujemy na drugą stronę drogi i obchodzimy teren.
CORE atakuje (chyba, w każdym razie z drugiej strony bazy słychać strzały)
Przechodzimy przez zasieki i dostajemy ogień z dwóch stron (Python RL, Brave RC)
Odskakujemy przez dziurę w płocie, niestety Brave RC - zostaje.
Przegrupowanie, Nomak i Mike wykonują misję ewakuacji Brave'a. Po odciągnięciu, zostaje opatrzony - w tym momencie mamy kontakt (z CORE?) które wchodzi nam z prawej flanki, najwyraźniej flankując 6-th w bazie. Mike i Nomak wykonują szturm, zgłaszając 3 trafienia (kamizelki)
Brave postawiony na nogi - wycofujemy się.
RL Pythona przekształca się w RC. Stajemy, obrona okrężna, medyk.
Wycofanie.
Dotarcie do lądowiska o 16.00

Podsumowanie
Niedostateczny intel przed akcją sugerujący słabą aktywność wroga doprowadził do niepowodzenia misji. Doskonały do obrony teren, pełen zasieków uniemożliwiał flakowanie grupie uderzeniowej, przez co nie udało osiągnąć się miejscowej przewagi potrzebnej na czas wejścia do bazy i zrobienia zdjęć.

Sugestie
Na wskazane koordynaty prosimy o wysłanie 4 bomb JDAM :lubie:

Bez odbioru
Python
.
 
Posty: 3912
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 07:52
Lokalizacja: Furious Creepy Strangler
White Cross: FCS
Na starym Warriorze od: 2005

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Sevi » 12 sty 2014, o 12:06

W imieniu Core Teamu dziękujemy za przygotowanego Milsima i za pamiątkowe Patche!!!
Teren super, ekipy-elita. Naprawdę było ciekawie!!!
Czekamy na kolejnego Sima w wykonaniu 6th!

AAR wkrótce!
Avatar użytkownika
Sevi
 
Posty: 412
Dołączył(a): 28 gru 2010, o 15:59
Lokalizacja: WWa
White Cross: Core-Team
Na starym Warriorze od: 0

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez InseCt » 13 sty 2014, o 00:54

Dziękujemy za zaproszenie. Naprawdę miło było spotkać się w terenie.
Dziękujemy także wszystkim, z którymi dane nam było spotkać się ogniowo. Była szansa na wykonanie zadania, ale obrońcy zrobili swoje. Pozostaje tylko pogratulować.
Dzień jak najbardziej udany!
AAR wkrótce
Zapraszamy
http://www.weekend-warriors.pl/viewforum.php?f=102
http://www.facebook.com/JS2305.Cienie
Idealna żona: Piękna, seksowna, głuchoniema właścicielka monopolowego.
Avatar użytkownika
InseCt
 
Posty: 282
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 21:30
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
White Cross: JS2305 Cienie
Na starym Warriorze od: 0

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Tato » 14 sty 2014, o 11:06

Operation Rhino - DropZone 11012013 – AAR Blackwater

Skład:
Rodriguez – CO
JKL – Navi/Comms
Logan – Medic
Tato – Rifleman

0901 – otrzymujemy info nt AO. Rozpoznajemy teren, przygotowujemy nawigację.
1105 – odnajdujemy EZ, kod 777
1131 – wchodzimy w AO. Podążamy sobie spacerkiem obserwując przyrodę. Kontakt z obiektem Dzik zakończony zerwaniem przez Dzika. Kilka chwil później kontakt z lokalnymi sarenkami. Sarenki zrywają, na wyraźny rozkaz dowódcy odpuszczamy pościg.
1220 – dostrzegamy na godzinie 9 polanę. Potencjalne miejsce do wyznaczenia HLZ i wykonania misji dodatkowej więc kierujemy się w tamtą stronę. Team zajmuje pozycje ubezpieczające podczas gdy Tato dokonuje rozpoznania 3 sąsiadujących ze sobą polanek na potrzeby ustawienia TDP. W trakcie wałęsania się po polanie Tato dokonuje makabrycznego odkrycia – nawiązuje kontakt z grupą 5ciu żywych trupów uderzająco podobnych do 2nd CEB chyba, idących drogą w kierunku SEE. Zombie grzecznie machają, mówią „cześć Tato” i oddalają się w swoich sprawach.
1237 - Kontynuujemy wyznaczanie HLZ – wyznaczamy oś podejścia, bierzemy pod uwagę wiatr (zerowy) i warunki (świetne). Następnie ustawiamy GTA, naprzeciw CCP, potem INR, apdejtujemy ACP oraz oczyszczamy TDP. Skołowaciały tą całą procedurą Signalman Tato tkwi na posterunku ponad 5 min z karabinem w górze lub machając łapami czyli używa wszelkich „identifiable means” aby heli go zobaczyły ale nie rozsmarowały z działek Vulcan. W górze nad lasem krąży helikopter (wyglądający jak Robinson) co każe przez chwilę mieć nadzieję, że organizatorzy postanowili zaskoczyć graczy i za składki wynająć heli zastępujące AH-6 Little Bird celem zwiększenia imersji w grze i wzorowej pozoracji warunków pola walki. Niestety, śmigłowiec nie ląduje więc zawiedzeni kontynuujemy patrol.
1249 – dochodzimy do bunkra, nawiązując kontakt z przedstawicielem obrońców (jak się później okaże Majstrem). Ponieważ naszym celem jest baza wroga przeto zrywamy kontakt i obchodzimy dużym kołem zarówno ten jak i inne budynki rozrzucone po lesie zakładając obsadzenie wszystkich przez obserwatorów wroga.
1321 – dochodzimy do bazy wroga od strony NE. Zauważamy kontakt na wale. JKL i Tato zalegają i obserwują kontakt, Rico i Logan dokonują obejścia. Obejście dostaje odkryte i ostrzelane (bezskutecznie). JKL i Tato dołaczają do szturmu. Tu, przykra sprawa, BW natyka się na ogrodzenie, w całkiem niezłym stanie, czyli mające niewiele dziur i możliwości przejścia. Szturm zatrzymuje się, zostajemy otoczeni przez patrol dwójkowy wroga od tyłu, wysłany w ten rejon przypadkiem kilka chwil przed naszym nadejściem. Cały zespół otrzymuje postrzały. :mp5:

Rany (w kolejności losowania):
Rico: WZW
Logan: KIA
JKL: WZW
Tato: RL (prawa ręka), RC (Noga prawa), RL (Tułów), dobity przez bezlitosnego mordercę niewinnych - Daxa.
Straty zadane wrogowi – na pewno jedno trafienie, później opatrywany przez medyka, stan nieznany.

Wnioski dla teamu: przećwiczona nawigacja i szybkie przygotowanie do wejścia w AO – ocena pozytywna. :lubie: W teren weszlibyśmy punkt 1100 gdyby nie fakt, że do EZ prowadził Logan, który powiedział, że „zna drogę bo on tam mieszka” więc 17 km z miejsca zbiórki jechaliśmy 50 minut. :lol: Szturm – zakończony niepowodzeniem, spowodowany nieznanym terenem. Podeszliśmy do tematu optymistycznie i chcieliśmy wejść na szybko, z pespektywy czasu wydaje się że być może lepiej byśmy wyszli na obserwacji terenu i wybraniu innego kierunku podejścia oraz opóźnieniu akcji o ok. 2h – ocena negatywna. :(

Ocena gry: bardzo dobry pomysł ze „zrzutem” w nieznanym terenie, stawiający inny zestaw wyzwań przed partycypującymi grupami. Plus – za bonus w postaci niespodziewanych naszywek dla tych co się doturlali do bazy. :piwo: Minus – za brak śmigłowca, jesteśmy rozżaleni. :3:

Obrazek
BLACKWATER OPERATOR TATO
Obrazek
Avatar użytkownika
Tato
.
 
Posty: 2001
Dołączył(a): 21 sie 2009, o 21:35
Lokalizacja: Wawa
White Cross: Blackwater
Na starym Warriorze od: 0

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Mike » 14 sty 2014, o 22:15

Siema, prowadzę biuro rzeczy znalezionych/zgubionych. Mamy kilka fantów do oddania, info na PW :kot:
6th
Avatar użytkownika
Mike
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 sty 2012, o 13:30
White Cross: 6th
Na starym Warriorze od: 0

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Mike » 14 sty 2014, o 22:17

Siema, prowadzę biuro rzeczy znalezionych/zgubionych. Mamy kilka fantów do oddania, info na PW :kot:
6th
Avatar użytkownika
Mike
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 sty 2012, o 13:30
White Cross: 6th
Na starym Warriorze od: 0

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez atreides » 17 sty 2014, o 18:50

2nd CEB

Skład:
1. SSgt Atre (TL) [KIA]
2. Cpl Łysy [KIA]
3. Pvt Preacher [KIA]
4. Pvt Modzel [KIA]
5. Pvt Huble [KIA]
6. Recruit Gołąb [KIA]

Przebieg misji (przybliżony czas):
1100 wejście w AO
1125 dotarcie do terenu bazy
1128 kontakt wzrokowy z obroną bazy
1130 zidentyfikowanie pierwszego celu (foto)
1135 dalsze rozpoznanie bazy - kontakt wzrokowy z obrońcami w budynkach na S i N od magazynu rakiet oraz z dwoma obrońcami za wałem E od magazynu)
1140 przeprowadzenie ataku na pierwszą linię umocnień obrony bazy - 1 RL, dwa potwierdzone zgony wśród obrońców (obrońcy wału)
1142 kontynuacja ataku, ostra wymiana ognia.
1150 dostajemy się w krzyżowy ogień
1203 definitywny koniec walki

Rany odniesione przez zespół:
1. SSgt Atre (TL) RL, RC, KIA
2. Cpl Łysy RL, KIA
3. Pvt Preacher RL, RC, RC, KIA
4. Pvt Modzel RL, KIA
5. Pvt Huble RL, RL, RC, KIA
6. Recruit Gołąb RL, RL, RC, KIA

Trasa:
zielona linia - trasa "żywych"
czerwona linia - powrót "trupów"
Obrazek
Avatar użytkownika
atreides
 
Posty: 30
Dołączył(a): 12 lis 2009, o 07:47
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: 2nd CEB
Na starym Warriorze od: 0

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Sevi » 17 sty 2014, o 20:27

Szybko i po bólu :D
Avatar użytkownika
Sevi
 
Posty: 412
Dołączył(a): 28 gru 2010, o 15:59
Lokalizacja: WWa
White Cross: Core-Team
Na starym Warriorze od: 0

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Mike » 20 sty 2014, o 19:08

AAR - DropZone Operation Rhino

6th + przyjaciele

Roster:
1. Dax - Team Leader
2. Majster - Rifleman
4. Yamnick- Rifleman
5. Leszek - Saw Gunner
6. Jędza - Rifleman
7. Adi - Rifleman
7. Kuchar - Rifleman / Medic
7. Mike - Rifleman / Medic
8. Niedźwiedź - Rifleman
9. Kowal - Rifleman
10. Młody - Rifleman

Plan działań:
Obrona bazy - Podział oddziału na obronę stałą (4os) i dwójki patrolowe (6os)
Obrona stała pełni role wartowniczą (stacjonuje bezpośrednio w głównym budynku z rakietą lub patroluje jego okolicę)
Dwójki patrolowe oddalają się od bazy na odległość ok 200m i poruszają się po okręgu. Mają za zadanie uniemożliwić stałą obserwację terenu bazy.

Działania [przybliżony czas]:

Faza I - Atak 2nd CEB
11:00 Wypuszczenie dwójek patrolowych z głównego budynku bazy. Obrona stała robi obchód najbliższej strefy budynku głównego.
11:23 Jedna z dwójek zauważyła nieprzyjaciela. Reakcja na kontakt - Obrona stała cofa się do wewnątrz budynku, dwie dwójki patrolowe podchodzą kontakt.
od ok. 11:40 - do ok. 12:00 Kontakt ogniowy z nieprzyjacielem (2nd CEB), nieprzyjaciel naciera na wschodnią - ślepą ścianę głównego budynku. Obrona stała wiąże ogniem nieprzyjaciela dając możliwość manewru dwóm dwójkom patrolowym. Przeciwnik koncentruje ogień na jednej z dwójek która zostaje unieruchomiona przez ogień wroga - strzelcy z tej dwójki zostają ranni (ostatecznie obaj KIA). W tym czasie drugiej dwójce (Dax, Jędza) udaje się zająć dogodną pozycję i skutecznie pokryć przeciwnika ogniem.
ok. 12:00 Przeciwnik wyeliminowany, w następstwie walki: 6th - Adi KIA, Niedźwiedź KIA, Jędza RL.

Faza II - Atak BW i rozpoznanie FCS
od ok. 12:00 - do ok. 12:30 Dwójki wracają do patrolowania terenu, brak kontaktów.
ok. 12:30 Od południowego-zachodu podchodzi niezidentyfikowany oddział, jedna z dwójek przejmuje go, czekamy na reakcję kontaktu. Kontakt przechodzi na zachód, Yamnick i Kuchar zajmują pozycje obronne. Od południa pojawia się kolejny oddział, Majster i Młody przejmują jego obserwację, oddział wycofuje i przechodzi na wschód.
ok. 12:45 Pierwszy kontakt rozpoczyna wymianę ogniową z Kucharem i Yamnickiem, który zostaje wkrótce zneutralizowany(CLST). Zgubiliśmy drugi oddział (porusza się poza zasięgiem wykrycia).
ok. 13:00 Od północy pojawia się trzeci team (FCS), który rozpoczyna rozpoznawanie terenu. Kontakt przechodzi z północy poprzez zabudowania w stronę zachodniej ściany głównego obiektu gdzie nawiązuje walkę z innym teamem obserwowanym przez Kuchara i Yamnicka, których wzmocnił Leszek. FCS zrywa w stronę zabudowań przez które wcześniej przechodzili, w tym czasie do zabudowań podchodzi Dax, który wpadł na czujkę pozostawioną przez FCS w zabudowaniach. Czujka zrywa.
ok. 13:10 Od wschodu podchodzi wcześniej zgubiony oddział, Jędza rozpoznaje BW. Dax i Jędza zajmują pozycje w obronie, Majster i Młody rozpoczynają podejście do teamu od tyłu. BW nie rozpoznało podejścia i atakuje na wprost ogrodzenia z siatki.
ok. 13:15 Trwa wymiana ognia z BW i obejście Majstra, Młody zostaje ranny (RL).
ok. 13:20 Opatrzenie Młodego i przesunięcie dwójki Dax + Jędza do obserwacji FCS (łapiemy nasłuch częstotliwości, na której FCS się komunikuje).
ok. 13:25 FCS ponownie rozpoznaje teren na północy, pozostawia zabezpieczenie.
ok. 13:30 Od południa i zachodu podchodzą dwa kolejne teamy. Próbujemy nagonić je na siebie.
ok. 13:40 FCS wchodzi w kontakt z jednym z wrogich teamów, odskakuje na wschód i powoli rozpoczyna próbę podejścia do bazy. Dax i Jędza otwierają ogień do FCS i wycofują się na północny wschód od budynku głównego.

Faza IV - Atak kilku teamów
ok. 14:00 Następuje prawie jednoczesny atak teamu od zachodu (Kuchar i Yamnick przejmują ten team) oraz drugiego liczniejszego od północnego-zachodu.
ok. 14:05 FCS wiąże nas walką od wschodu. Jędza ma awarię karabinu, Dax ma awarię karabinu. Ściągamy wsparcie na wschodnią część głównego budynku - Majster i Kowal wymieniają Daxa i Jędzę. FCS dostaje rannego i pozostaje poza zasięgiem.
ok. 14:10 Teamy atakujące od zachodu i północy podchodzą bardzo blisko do budynku. Yamnick i Kuchar wiążą walką team atakujący od zachodu (JS2305 Cienie). Mike wiąże walką team atakujący od północy (Core Team), po krótkiej wymianie ognia zostaje wsparty przez Młodego. Reorganizujemy obronę licząc na to, że FCS nie zaatakują, Majster i Kowal wspierają obrońców budynku w decydującym momencie gdy wrogie teamy były już pod budynkiem. Jędza po odzyskaniu sprawność karabinu flankuje team atakujący od północy przechylając ostatecznie szalę zwycięstwa na stronę obrońców.
ok. 14:40 Zakończenie ataku dwóch teamów, które zostały wyeliminowane i wycofanie FCS. Opatrujemy rannych Yamnicka (RC nogi), Leszka (RC ręki) i Daxa (FF - WZW).

15:00-16:00 Faza V
ok. 15:00 reorganizujemy obronę bazy
ok. 15:10 Od południa podchodzi 10th, dajemy im podejść jak najbliżej głównego budynku zostawiając pułapkę na flankach.
ok. 15:15 Rozpoczyna się wymiana ognia z 10th, przeciwnik wycofuje w uszczuplonym składzie.
ok. 15:20 FCS melduje opuszczenie AO.
ok. 15:30 10th w dwójkę ponawia atak od tej samej strony, zostają wyeliminowani.
ok. 15:45 Ściągamy wszystkich obrońców i patrole bezpośrednio do budynku.
ok. 15:50 Zakończenie działań.



--------------------------------
6th
Avatar użytkownika
Mike
 
Posty: 6
Dołączył(a): 22 sty 2012, o 13:30
White Cross: 6th
Na starym Warriorze od: 0

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez Python » 21 sty 2014, o 13:16

chociaż tyle, że Dax prawie poległ :python:
Python
.
 
Posty: 3912
Dołączył(a): 10 lip 2009, o 07:52
Lokalizacja: Furious Creepy Strangler
White Cross: FCS
Na starym Warriorze od: 2005

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez yamnick » 21 sty 2014, o 14:40

No tak, ale samiśmy go w końcu musieli ustrzelić

czekamy na pozostałe AAR
Always remember the goodness of animals. You see, my dachshund is discreet and will never betray me — I cannot say that of any human being...

Wilhelm Canaris
Avatar użytkownika
yamnick
.
 
Posty: 1135
Dołączył(a): 18 sie 2009, o 12:38
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: 6-th
Na starym Warriorze od: 2005

Re: DROPZONE Operation Rhino FAQ&AAR

Postprzez InseCt » 22 sty 2014, o 09:53

AAR Operation Rhino 11.01.2014

1. InseCt - SL
2. Bartolini - marksman
3. Tatar - marksman
4. Bernard - KM
5. Katana - KM
6. Rachab - med

Zadanie główne:
- Przeniknąć do bazy i zlokalizować rakietę (zrobić zdjęcie modułu sterowania wewnątrz rakiety i pozostawić we wnętrzu kartkę A4 z codename oddziału)
- ewakuować cały oddział do DZ

Zadania specjalne/dodatkowe:
- Sporządzić szkic terenu bazy
- Wyznaczyć lądowisko zgodnie z procedurą NATO (link)
- Zlokalizować strategiczne pozycje bazy (z obiektów spisać z kartek A4 4 cyfrowy kod)

Wrogie siły:
Jednostki wartownicze i patrolowe w rejonie bazy. Liczebność: nieznana.
Umundurowanie: różne. Wyposażona w środki łączności. Uzbrojenie: broń strzelecka.
Dodatkowo możliwa aktywność obcych oddziałów na terenie całego AO.

Wykonanie:
Skupiliśmy się na zadaniu głównym
0900 - otrzymanie koordynatów LZ
1000 - osiągnięcie LZ
1100 - wymarsz
1115 - kontakt ok 5 osobowy poruszający się z S na N. Krótki OP.
1145 - kontakt ok 3 osoby poruszający się z E na W, potem na NW. Krótki OP.
1215 - totalną leśną ciszę urozmaica nam przebiegający, dosyć sporych rozmiarów dzik.
1245 - podejrzany kontakt na naszych tyłach. Krótki OP. Decyzja o lekkiej zmianie kierunku marszu (bardziej na N).
1300 - dotarcie do pierwszych budynków kompleksu bazy na wschodzie. Cywil.
1310 - podejście od południowej strony kompleksu, zauważenie patrolu na SE od bazy - 3 osoby. Rozdzielamy się - 2 osoby zakładają OP na Se, reszta podchodzi od Sw w kierunku bazy.
1330 - meldunki o wrogich, 5-6 osobowych oddziałach podchodzących do bazy od zachodu. Liczymy, że oddziały nawiążą walkę z obroną bazy. Obserwujemy, czekając na dogodną sytuację do podejścia.
1345 - OP na Se od bazy melduje ponownie o 3 osobowym patrolu wokół bazy. Wszyscy prowadzą dalszą obserwację.
1415 - 3 osobowy patrol wchodzi lekko w las z drogi, zauważa nasz 2 osobowy OP, rozpoczyna ostrzał. OP wzywa wsparcie. Wsparcie dociera otwierając ogień, umożliwiając OP wycofanie się. Przegrupowujemy się na Sw od bazy. Obserwujemy. Nie trwa to długo, gdyż o
1420 - kontakt ogniowy z wrogim oddziałem, wycofujemy do tyłu. Przeciwnik nie kontynuuje pościgu. Podchodzimy od Sw do budynku.
1425 - zauważamy ponowny kontakt, tym razem w małych domkach (?) na W od budynku/hali oraz po chwili, przy wale na SW od budynku.
1430 - szturmujemy, przeciwnik odskakuje, nowe kontakty na W, N i E od nas. Tracimy orientację, czy to obrona bazy, czy inne oddziały.
1435 - dwójka OP rozdziela się, trzymamy tyły przy wale bliżej drogi, a dalej od budynku (meldowane kontakty), oraz przód i W przy drugim wale przy budynku. Kontakt ogniowy z budynku z drzwi.
1440 - pozostała czwórka szturmuje budynek, 2 osoby otrzymują trafienia, dwóch dobiega, leci dym, który po chwili zajmuje ogniem ściółkę. Widząc, co się dzieje, chłopaki wracają od ściany lecą z powrotem gasić. Pech chciał, że kiedy dobiegli, ogień przygasa. Otrzymują trafienia.
1445 - wał przy budynku w tym samym czasie, jest punktowany od strony drzwi budynku (Se) oraz atakowany od frontu (N). Również prawdopodobieństwo otrzymanie postrzału od W jest bardzo duże - poprzednie kontakty (domki)
Wymiana ogniowa kończy się eliminacją osób na wale.
1500 - udanie się na piętro do offgame.

Z racji braku czasu, niestety decydujemy się nie czekać do 1700 i opuszczamy teren działań.

Instrukcje dodatkowe:
a) Zasady medyczne: CCS4
b) Zasady dodatkowe:
- Teamy maksymalnie 6 osobowe
- Zakaz wykorzystania pojazdów in game
- Ograniczenia mocy replik jak w CCS4
- Pirotechnika na własną odpowiedzialność (ZAKAZ białych dymów)
- Wykorzystanie dodatkowego wyposażenia/sprzętu jest dozwolona o ile nie zagraża życiu i zdrowiu oraz nie zostało zabronione w zasadach lub misji.
c) Amunicja:
- Tylko to co w magach, pojemność x1,5 oryginału (np.: M4 45 kulek do wystrzelenia)
- Można wymieniać ammo pomiędzy tym samym kalibrem
- Można używać ammo zdobycznego w tym samym kalibrze

Straty:
InseCt - RL, dobicie
Rachab - RL, opatrzenie, RC, dobicie.
Bartolini - RC (balistyka), RC, KIA
Tatar - RC (balistyka), RC, KIA
Bernard - RL (balistyka), RC, KIA.
Katana - RC, KIA.

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim stronom za wyśmienitą sobotę. Było to soczyste Free For All :D
Zapraszamy
http://www.weekend-warriors.pl/viewforum.php?f=102
http://www.facebook.com/JS2305.Cienie
Idealna żona: Piękna, seksowna, głuchoniema właścicielka monopolowego.
Avatar użytkownika
InseCt
 
Posty: 282
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 21:30
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
White Cross: JS2305 Cienie
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do 6th

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości