22.04 Spring for Springs - LARP Westernowy

Moderatorzy: Tato, Sushi, Python

22.04 Spring for Springs - LARP Westernowy

Postprzez Dechowsky » 26 mar 2012, o 20:55

Witam wszystkich!
Mam przyjemność zaprosić was na larpa z wykorzystaniem ASG osadzonego w klimatach Dziwnego Zachodu organizowanego przez Bohaterów do Kwadratu oraz zaprzyjaźnione drużyny!

Znajdzie się tutaj coś dla tych którzy lubują się w odgrywaniu postaci i rozwiązywaniu zagadek a także dla tych którzy chcieliby się postrzelać.

Obrazek


Data: 22 Kwietnia
Start akredytacji: godzina 9:00
Apel i dodatkowe tłumaczenie zasad: 11:00
Start Fabularny: 12:00
Przewidywany koniec: 17-18:00

Miejsce: Fort Piłsudskiego - Warszawa, ul. Idzikowskiego.

Koszt strzelanki: 10zł od osoby

Ograniczenia replik:
Spring Only. Wszystkie repliki sprężynowe biorą udział w strzelance, z replik gazowych TYLKO rewolwery bębenkowe. Repliki ELEKTRYCZNE są SUROWO zabronione!

Ograniczenia FPS: Budynki i krótkie dystanse 350fps, Repliki powyżej 400fps będą dodatkowo oznaczane! Max to 450fps.
Ograniczenie graczy: 80 osób

Osadzony w realiach: Dziwny Zachód (Weird Wild West)

Co powinien mieć gracz: strój w klimacie lub nawiązujący do klimatu westernu - mundury do szafy, jeans na tyłek! Menażkę i niezbędnik - będzie możliwość spożycia ciepłego posiłku. Wszelkie rekwizyty i inne larpowe przedmioty mile widziane! A na koniec, pamiętać żeby zabrać ze sobą dobry humor.
Czego NIE powinien mieć gracz: elektrycznych źródeł światła, PMR/Midlandów (czy innych radio) - zakaz jakiejkolwiek radiokomunikacji, wszelkich obecnych wynalazków (oczywiście telefon komórkowy można zabrać, ale jako atrapa zegarka kieszonkowego, hehe). Niemile widziane wszelkie kamizelki taktyczne czy stroje nie w klimacie.

Fabuła:
Goldville - niegdyś tętniące życiem miasto słynące z pokładów złota i swojej kopalni - obecnie popada w ruinę i dominują w nim stare rozpadające się domy i pustostany. Ale serce miasteczka dalej bije. Ostatnio tętno w miasteczku znów podskoczyło! Ktoś odnalazł kolejną żyłę złota a do miasta ściągają tłumy głodnych fortuny Poszukiwaczy.

Od pewnego czasu 2 duże bandy które zamieszkiwały miasteczko zaczynają prowadzić zimną wojnę o wpływy w mieście. Stało się tak, ponieważ Burmistrz miasta chce wybrać swojego następce, czy będzie to Herszt bandy West Side, a może Przywódca East Side? Do tego, mieszkańcy miasteczka obawiają się że coś czeka na nich w lasach. Ostatnimi czasy ludzie giną bez śladu, a ich poszarpane zwłoki odnajdywane są w pobliskich puszczach - czyżby Wendigo, indiański demon lasu się przebudził? Ale kto by wierzył w te stare bajki... kiedy to prócz zwykłych Poszukiwaczy złota w okolicy pojawiły się bandy uzbrojonych zbirów, którzy tylko czekają na łatwy pieniądz! Gdyby było tego mało, do miasta zjechała się zgraja Meksykańskich imigrantów, którzy nie chcą za nic na świecie dać się ucywilizować.

A może jednak chcesz uwierzyć w bajki starego włóczęgi? W bajania o rogatym potworze, który napada na miejscowych i pożera ich żywcem? O legendarnych złożach Upiorytu którego tak usilnie poszukiwał dr. Drakenstein? A może o jego maszynie, którą budował w starej wieży na szczycie wzgórza? O potworach z pod ziemi, które wydają z siebie piekielne dźwięki i odstraszają górników? Eh, jak to miło posłuchać bajań starego Jacka, i wiedzieć, że to tylko zwykłe bajki. Bo przecież nikt nie chciałby mieć takiego monstrum w swoim lesie, prawda?

I oto tu dotarłeś Przyjacielu! Szukasz fortuny w złocie, czy może łatwej kasy? A może coś innego Cię tu sprowadziło?
Czy pomożesz West Side? A może East Side?
Do Ciebie należy decyzja po której stronie staniesz!

Mechanika:
Obowiązują tradycyjne zasady ASG.
Wymagane posiadanie ochrony oczu oraz czerwonych szmat/kamizelek jako oznaczników trupów.
Wszelkie niejasności na miejscu będą rozwiązywane przez najbliższego organizatora/moderatora.
Osoby trzecie (fotografowie, obserwatorzy etc.) mają wstęp na teren larpa pod warunkiem posiadania odpowiedniej ochrony oczu oraz odblaskowej kamizelki.

Dowód Tożsamości
- Dla każdego gracza zostanie wyrobiony JEDEN dowód tożsamości - będzie on potrzeby podczas wielu aspektów gry i należy go szanować.


Rekomendacje
- Za wykonanie questa NPC będą przyznawać REKOMENDACJE. W zależności od skali trudności zadania czy jego wagi będą przyznawane rekomendacje w liczbie od 1 do 4. Rekomendacje będą odzwierciedleniem tego jak bardzo ludność wioski Goldville lubi daną frakcję. Celem gry będzie zebranie jak największej ilości rekomendacji – dzięki temu jedna ze stron zyska większe wpływy w mieście. Nie da się ich zrabować, gracz który otrzyma rekomendacje od NPC powinien ją przekazać bezpośrednio do swojego dowódcy. Nie da się nimi również handlować.

Gorączka Złota
- Jak wiadomo, złoto samo z siebie na drodze nie leży. Żeby je odszukać potrzebne są wszelkiego rodzaju miski do płukania, łopaty, kilofy i cała masa tego rodzaju narzędzi. Nie musicie tego zabierać ze sobą! Po wykonaniu odpowiedniego questa każdy z was będzie mógł zostać prawdziwym poszukiwaczem! Poszukiwacz złota otrzyma odpowiednią OPASKĘ, która pozwoli mu na zbieranie tego rzadkiego kruszcu!
Proszę pamiętać, że zasady to zasady. Ludzie bez opaski, którzy odnajdą złoto mają OBOWIĄZEK zostawić je tam gdzie było, nie ruszając go (w końcu nie mają sprzętu by je wydobyć).

CHUSTA
- Chusta, czyli jak zostałem bandytą - zasada ta pozwala graczowi stać się "nierozpoznawalnym bandziorem" za granicami miasteczka, naciągając na twarz chustę (arafatkę, szal, maskę neoprenową) tożsamość gracza staję się tajemnicą - można wtedy napadać na diliżansy, rabować innych graczy i generalnie być tym "złym".
Dzięki tej zasadzie, gracz który wchodzi w obszar miasteczka i ściąga gdzieś niepostrzeżenie chustę (proces zakładania i zdejmowania powinien mieć miejsce gdzieś w ukryciu) nie może zostać w jakikolwiek sposób pociągnięty do odpowiedzialności fabularnej przez innych graczy. Co to oznacza? Że gracz nie może mieć pretensji do drugiego o to że go zabił i zrabował, jeśli ten w momencie napadu miał na twarzy chustę (czyli bandyta incognito).
Ta zasada jest podstawową zasadą LARPu więc proszę pamiętać, że nawet jeśli dobrze wiemy, że to właśnie ta osoba nas zabiła i/lub ograbiła, odgrywamy to tak jakbyśmy w ogóle tego nie wiedzieli!
- Druga strona medalu - jak wiadomo w miasteczku obok burmistrza rządzi Szeryf. Do szeryfa można zgłaszać wszelkiego rodzaju napaści podając rysopis bandyty. Jeśli Szeryf uzna, że dany bandyta jest zbyt aktywny może wysłać za nim list gończy wyznaczając nagrodę pieniężną tzw. "Dead or Alive $$$"

Szeryf Goldville i jego zastępca
- Stalowa Ściana - Szeryf jest nieśmiertelny. Szeryf neguje pierwsze trafienie jakie otrzyma. Drugie trafienie może go jedynie zranić i wyłączyć z walki na pewien okres czasu. Trafiony Szeryf musi "odpaść" za jakąś zasłonę. Po odliczeniu 15 sekund i pociągnięciu łyczka swojej brandy Szeryf wraca do walki jeszcze bardziej wkurzony i bardziej niebezpieczny niż wcześniej. Zasada pierwszego trafienia się resetuje (tzn. znowu może znegować pierwsze trafienie). Ta sama zasada tyczy Zastępcy Szeryfa. Z jedną różnicą - ten nie jest jeszcze tak zaprawiony w boju jak Szeryf i potrzebuje 30 sekund żeby się "poskładać".
- Kojarzę skądś tę mordę - kolejna zasada dla Szeryfa i Zastępcy. Szeryf i jego Zastępca to jedyne postacie fabularne, które mogą dokładnie rozpoznać bandytę, nawet jeśli ma chustę na twarzy.
- Posłuch - Kiedy Szeryf ryknie na swojego przeciwnika wydając rozkaz, ten mimowolnie MUSI go wykonać. np. Jeśli ktoś celuje do Szeryfa a ten krzyknie na niego "rzuć broń" osoba która celuje powinna z przerażeniem na twarzy poddać się! Ta zasada będzie wykorzystywana Fabularnie, proszę się nie martwić o nadużywanie Posłuchu.

Rabunek
Postać, która jest rabowana ma obowiązek oddać wszystkie przedmioty fabularne jakie posiadała, tj. złoto, quest itemy, quest boxy. Jedynym wyjątkiem od tej reguły są pieniądze i rekomendacje. Maksymalnie można zrabować 20$ - Zabójca/rabuś nie ma tyle czasu by dokładnie obszukać swoją ofiarę. Rekomendacji nie da się zrabować.

Śmierć i Leczenie
Po otrzymaniu trafienia należy zaznaczyć się czerwoną szmatą bądź kamizelką odblaskową (przy akredytacji będzie sprawdzane czy jest) i niezwłocznie wyruszyć w stronę wioski. W wiosce jest Szpital, należy zgłosić się tam do lekarza w celu "odrodzenia" - i tutaj są 2 opcje: lekarz spisuje dane z dowodu tożsamości a następnie bandażuje jedną z kończyn tak by korzystanie z niej było mocno utrudnione, umawiając się z pacjentem na "zdjęcie szwów" za 20minut. Do tego czasu opatrunek ma być nienaruszony! Wyjściem numer 2 jest "Łapówka": Lekarz stara się bardziej przy opatrywaniu i gracz wraca do zdrowia natychmiastowo.

Kantor(Bank)
W celu zwiększenia wartości waluty in-game a także dla wygody graczy zostaje wprowadzony Kantor.
Działa on w następujący sposób: Gracz może zakupić dowolną ilość waluty in-game za prawdziwe pieniądze. Kurs zostanie podany przed strzelanką (zależny od ilości graczy) Dodatkowo, gracz po grze może wymienić walutę in-game na prawdziwe pieniądze po wyznaczonym kursie.

Depozyt(Bank)
Jeśli któryś z graczy chce zdeponować swój dobytek w banku, można to teraz zrobić. Po tym jak bankier przeliczy, potem gracz i znowu bankier będzie można zdeponować do specjalnej koperty pieniądze. Koperta będzie oznaczona imieniem gracza spisanym z dowodu tożsamości oraz ilością kasy która znajduje się w kopercie. Bank będzie pobierał 10% od wpłaty (minimum jeden dolar) za taką

Podział taśmowy!

Zapisy:

Z racji, że na ASGW pojawiła się już lista w temacie, proszę zapisywać się pod adresem:
http://asgw.pl/strzelanki-asg-warszawa/spring-for-springs-larp-westernowy-t9610.html

Jeśli ktoś nie posiada konta na ASGW proszę wpisać się tutaj albo wysłać do mnie PW.
Aurea praxis, sterilis theoria - Praktyka złotem, teoria jest bezpłodna
http://www.b2asg.pl/ B2 Rekrutuje! Szukasz teamu? Sprawdź
http://www.facebook.com/B2asg także na Facebooku!
Będzie padało... Black Hawki nisko latają...!
Avatar użytkownika
Dechowsky
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 maja 2011, o 22:52
White Cross: B2
Na starym Warriorze od: 0

Re: 22.04 Spring for Springs - LARP Westernowy

Postprzez Dechowsky » 23 kwi 2012, o 10:29

Aurea praxis, sterilis theoria - Praktyka złotem, teoria jest bezpłodna
http://www.b2asg.pl/ B2 Rekrutuje! Szukasz teamu? Sprawdź
http://www.facebook.com/B2asg także na Facebooku!
Będzie padało... Black Hawki nisko latają...!
Avatar użytkownika
Dechowsky
 
Posty: 41
Dołączył(a): 29 maja 2011, o 22:52
White Cross: B2
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Imprezy LARPowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości