Moderator: Konrad ''Owca''
Konrad ''Owca'' napisał(a):Rosjanie – przewaga liczebna 1do 2 + sztab
[...]
Limit czasowy 3 godz. lub eliminacja Niemców.
Konrad ''Owca'' napisał(a):2. Pistolet maszynowy – ogień seryjny, limit amunicji 300-350 szt.
3. Karabin – ogień pojedynczy, limit amunicji 100-150 szt.
robal_rc napisał(a):Konrad ''Owca'' napisał(a):Rosjanie – przewaga liczebna 1do 2 + sztab
[...]
Limit czasowy 3 godz. lub eliminacja Niemców.
no to na pewno kosza :)
Ciężki napisał(a):
Czyli mając M4 i MP5 (mogą mieć nawet takie same długie lufy, moc, itd) lepiej zabrać MP5 - bo nie dość, że będę miał ogień ciągły, to jeszcze 2 do 3 razy tyle ammo.
Schwarz napisał(a):Co do kamizelek: może nie tyle co zakazywać kamizelek, bo jakieś ich namiastki podczas wojny były. amiast tego kamizelki jedynie z podpiętymi ładownicami na magazynki i granaty. Bez żadnych utility pouchy, admin paneli, radio pouchy, itepe. Chociaż to i tak olbrzymie udogodnienie. Tu sie warto zastanowić: Czy gracz ma sie dostosować do zasad, czy zasady do graczy?
Konrad ''Owca'' napisał(a):Zasięg miny 3m - ok - zaraz zmienię w pierwszym poście
PM - w zasadzie w czasie wojny nie było ich zbyt dużo. Można przyjąć że w PM nie powinna być uzbrojona więcej niż 1/3 oddziału.
Limity (też już były kiedyś wałkowane - czasem brakuje bezpośredniego dostępu do bazy Wrr):
350-400 fps dla replik broni krótkiej (pistolety, PMy) - PM możliwość strzelania seriami
400-450 fps dla replik broni długiej i wsparcia (karabiny / M60, RPK, Minimi etc.) - karabiny tylko singiel, KMy i CKMy - ogień ciągły
pow 450 fps dla replik broni wyborowej (klasyczne snajpy) tylko singiel
Wymienione wyżej limity prędkości początkowej stosują się do amunicji 0,20g.
wichur napisał(a):Czy pas taktyczny podwieszony na szelkach, a na nim ładownice itp. jest dopuszczalny?
Konrad ''Owca'' napisał(a):Żadnych paneli, akcesorii, uchwytów, pistoletów i nic innego na szelkach.
Konrad ''Owca'' napisał(a):Idea jest taka, żeby zasady były jak najprostsze - wystarczy jak będzie wyznaczony sanitariusz i jak będzie liczył.
Wersję z bandażami będzie można wprowadzić później, jak ludzie zaczną łapać klimat.
heavenly napisał(a):Owca - jest ok. Dopisałbym jednak że nie obowiązują klasyczne respy (w celu niezaburzania klimatu rozgrywki), a tylko i wyłącznie medycy. Tak dla pewności;-)
Mider napisał(a):Po trafieniu w replikę replika jest uszkodzona. Zawsze tak było.
Konrad ''Owca'' napisał(a):heavenly napisał(a):Owca - jest ok. Dopisałbym jednak że nie obowiązują klasyczne respy (w celu niezaburzania klimatu rozgrywki), a tylko i wyłącznie medycy. Tak dla pewności;-)
Ale to już jest:
Trupy przemieszczają się do swoich SZTABÓW na ogólnie przyjętych zasadach.
Powrót do świata żywych uzależniony jest od scenariusza.
heavenly napisał(a):No nie tak do końca - Trup w mojej propozycji to trup i koniec - może sobie iść gdzie chce. Najlepiej na parking. Ewentualnie faktycznie do sztabu i tam czekać na zakończenie rozgrywki. Jak ludzie mają respy i nielimitowane kulki to walą na oślep, nie liczą się z możliwością zakończenia gry z powodu "śmierci". Nie mając tego - bardziej uważają i gra jest smaczniejsza.
Konrad ''Owca'' napisał(a):Hellou!
To jest regulamin STRZELANEK historycznych a nie MILSIMÓW historycznych.
Sztab decyduje o respach na podstawie założeń scenariusza.
Konrad ''Owca'' napisał(a):Ale to już założenie scenariusza realizowane przez Sztab. Zauważ, że po zranienu sanitariusza nie ma kto leczyć innych rannych, chyba że akurat w pobliżu jest inny oddział z żywywm sanitariuszem.
Zobacz jakie to daje pole do popisu dla snajperów - wystarczy wyeliminować medyka i można wybić cały oddział.
Powrót do Rekonstrukcja Historyczna
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości