Kiedy: 01.09.2013r.
Gdzie: GOLESZÓW Mapa dojazdu - http://bit.ly/10tqSqF
Wiek: 16+
Ograniczenia:
- Zakaz używania jakiejkolwiek pirotechniki
- Ograniczenia mocy replik – nie więcej niż 600 FPS
- Limit amunicji- 400bb / jedno wyjście w teren
Ostrzeżenie - gra toczy się w terenie urodzajnym w urwiska - prosimy o zachowanie ekstremalnej ostrożności.
Ostrzeżenie - gra toczy się w pewnej odległości od strzelnicy koła myśliwskiego - prosimy o staranne unikanie tamtego terenu
ZBIÓRKA DRUŻYN - 0830
Zasady gry
- O godzinie 9:00 w rejon gry wchodzi kilkanaście drużyn 5 -7 osobowych
- Każdy drużyna ma mapę na której zaznaczone jest położenie punktów kontrolnych
- Zadanie polega na odnalezieniu punktów kontrolnych i spisaniu kodu 6 cyfrowego umieszczonego na specjalnej karcie
- Do każdej drużyny przypisany jest inny kod
- Kody nie są posortowane drużynami
- Na karcie będzie więcej kodów niż drużyn
- Każdy inny zespół znajdujący się w rejonie gry jest wrogiem
- Na arkuszach z kodami będą umieszczone dodatkowe litery badź liczby. Dodatkowo na mapie punkty będą rozróżnione kolorami. Para punktów tego samego koloru będzie oznaczała kwadrat, w którym można szukać dodatkowego, wysoko punktowanego artefaktu (np. na karcie punktu 1 (czerwonego) widnieje litera A, a na karcie punktu 7 (także czerwonego) widnieje liczba 3[2] - to znaczy, że w kwadracie A3 (jego drugiej ćwiartce, czyli prawym górnym rogu) należy szukać artefaktu (o ile go już ktoś nie zabrał)). W terenie zostaną umieszczone 4 takie artefakty.
- Punkty za artefakty zdobywa ta drużyna, która doniesie je do punktu zbiórki po rozgrywce.
- Wyeliminowany gracz będący w posiadaniu artefaktu zobowiązany jest do wydania go przeciwnikowi, jeśli ten tego zażąda.
- Za zabicie snajpera zostają naliczone dodatkowe punkty. By odebrać punkty, należy podejść do snajpera i poprosić o jego identyfikator. Snajper będzie posiadał ograniczoną ilość identyfikatorów. Nie można zdobyć punktów dwa razy za tego samego snajpera.
- Każda drużyna ma medyka który może uleczyć 3 osoby (obwiązanie ramienia bandażem).
- Jeżeli są zabite 4 osoby a nie da się ich uleczyć cała drużyna wraca do punktu zbiórki i stamtąd znowu wracają do gry , kody które mają zostają (jeżeli zostały zabrane przez inna drużynę wtedy zbierają kody od początku).
Zasady gry
- Snajperzy będę grali parami lub w pojedynkę
- Wszyscy snajperzy mogą komunikować się na tym samym kanale
- W sumie ilość snajperów nie przekroczy 16 (2 na punkt)
- Snajperzy będą znali punkty kontrolne
- Zadaniem snajperów jest likwidacja zespołów
- Jeżeli osoba będąca snajperem zostanie trafiona, to może się raz sama uleczyć w dowolnym miejscu , dostanie drugi raz - ubiera czerwona szmatę i odchodzi w bezpieczne miejsce na 20 min - następnie wraca do gry
- Snajper strzela tylko w trybie SEMI. Z replik elektrycznych strzał można oddawać najwyżej w tempie 1 strzał / 3 sekundy. Dozwolone są dublety.
Gra kończy się o godzinie 17
Te drużyny które się spóźnią na godzinę 17 przegrywają, nawet jeśli będą mieli wszystkie kody.
Najlepsza drużyna otrzyma symboliczną nagrodę ,w przypadku remisu kilku snajperów dostanie nagrody
Wpisowe wysokości 6 zł / osobę na mapki, artefakty, logistykę i itp. Członkowie BSA nie płacą składki.
Link do oryginalnego tematu, w którym można zgłaszać uczestnictwo: http://asgbielsko.pl/viewtopic.php?f=5&t=6191