eMAGie napisał(a):Idealny dla kanapowego komandosa. ]
ZeeMike napisał(a):O DPM uderz do ArtFoxa na Allegro. Ma kontraktowe mundury tanie jak barszcz. I mnóstwo innego brytolskiego szpeju. DPM to naprawdę dobry kamuflaż.
Ryuzok napisał(a):inne camo zawsze widać jak się poruszasz, nie ważne czy woodland, dpm, czy wz.93...
Grey napisał(a):(...) A na warriorówce jak to na warriorówce, większość co najwyżej przykucnie na otwartym terenie, a ci bardziej pro zajdą za drzewo. A prawdziwi weci stoją na środku drogi i nie przejmują się, bo mają 500+ i ich i tak nikt nie zdejmie :D
Wokash napisał(a):No i tu się z tobą Yamnick nie zgodzę (chociaż zwykle się zgadzam)
yamnick napisał(a):Ale z drugiej strony pierwsze Gloster Meteory malowano na biało co było wyraźnym sygnałem dla "swoich" ( a szczególnie amerykańskich) pilotów i przeciwlotników: "Nie strzelaj do mnie, wcale nie jestem Me 262, tylko przyjaznym odrzutowcem" :)
Amerykańskie myśliwce pod koniec wojny też nie były malowane w camo ale świeciły się jak psu jajca. Taka tradycja chyba że jak się ma wielokrotną przewagę i genetycznie uwarunkowaną skłonność strzelania do wszystkiego co się rusza to mniejsze straty daje antykamuflaż niż przemyślne maskowanie
Moses napisał(a):
Tylko że w 44-45 alianci mieli kompletną przewagę w powietrzu, i mogli sobie pozwolic na taką ektrawagancję. Dodatkowo brak malowania zmniejszał dodatkowo opory samolotu co miało przeliczenie na osiągi.
Grey napisał(a):Moses - sprowadzasz moja wypowiedz do absurdu. Tak, masz racje. Kamo też jest ważne :) Ale w gruncie rzeczy wystarczy dowolne skuteczne kamo i umiejętnośc krycia sie poruszania, aby efekt był zadowalający.
heavenly napisał(a):Moses napisał(a):
Tylko że w 44-45 alianci mieli kompletną przewagę w powietrzu, i mogli sobie pozwolic na taką ektrawagancję. Dodatkowo brak malowania zmniejszał dodatkowo opory samolotu co miało przeliczenie na osiągi.
Oczywiście masz na to jakiś dowód?
heavenly napisał(a):Moses napisał(a):
Tylko że w 44-45 alianci mieli kompletną przewagę w powietrzu, i mogli sobie pozwolic na taką ektrawagancję. Dodatkowo brak malowania zmniejszał dodatkowo opory samolotu co miało przeliczenie na osiągi.
Oczywiście masz na to jakiś dowód?
Tak naprawdę chyba trudno powiedziec, jaka jest prawda o UCP
Mider napisał(a):A w jakiej literaturze znaleźliście "gołego" Meteora z czasów wojny, nie wliczając F9/40?
No ale jakby nie było Rangersi juz biegaja w MC i to nie tylko na planie filmowym Transformersów.
Vintersky napisał(a):Nie tylko MC wróciło po testach do łask. Także BDU. Mieszane patrole MC i BDU woodie można obaczyć na świeżych fotkach.
Moses napisał(a):O użytkowaniu przez Rangersów multichłama (i raczej nie chodzi o lansowanie się w bazie i na treningach jak to np PJe) nic nie słyszałem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości