Gra miejska + strzelanka

Moderatorzy: Tato, Sushi, Python

Gra miejska + strzelanka

Wchodzę w to
8
100%
Marny pomysł
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 8

Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 26 maja 2010, o 18:09

Rys ogólny:

Start ok. godz. 10:00 (agenci)
godz. 20:00 (siły zbrojne)

Miejsce Warszawa Wesoła i okolice (agenci)
Mokry ług lub Radiówek, do ustalenia (siły zbrojne)

Założenia : Grę zaczynają agenci, ich zadaniem jest odszukanie i rozkodowanie informacji na temat sił partyzanckich. Lokalizacja obozu treningowego i inne boczne

Siły zbrojne wkraczają ok. godz.20:00 na teren wskazany przez agentów i walczą :)

Jeśli tematem zainteresuje się ok 30os można w to grać. Opracowany jest niemal cały schemat wg. jakiego gra będzie działać.
Piszcie i pytajcie... :)
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez moron » 26 maja 2010, o 19:52

I co chcesz po miescie z replikami latac? Bo nie kapuje... :/
Avatar użytkownika
moron
 
Posty: 752
Dołączył(a): 26 paź 2009, o 17:06
Lokalizacja: Qrde
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 26 maja 2010, o 20:02

Taa i granatami rzucać:\

Zakładam 2 grupy jedna bez replik (działająca w mieście) i druga szturmowa (full ASG) w lesie
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez nomak » 26 maja 2010, o 20:28

hmm pomysł ciekawy jestem za, czy są jakieś ograniczenia dot agentów (środek komunikacji, liczebność grupy)? więcej szczegółów na ten temat proszę,
Avatar użytkownika
nomak
 
Posty: 861
Dołączył(a): 8 lis 2009, o 22:01
Lokalizacja: Ochota
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 27 maja 2010, o 07:09

Opis jednostek

Agent miejski.

Ubranie cywilne ( wymaga oznaczenia w określonych wypadkach )
Łączność PMR, SGM, CB
Broń, repliki, piro, bezwzględnie zabronione w mieście.

Resp w mieście. W zależności od liczby graczy będzie to wyznaczony punkt \ punkty
lub czasowy.

Eliminacja przeciwnika. Gracz zdemaskowany przez innych uczestników uznany jest za „Trupa” i idzie na resp-a

Zadania:
Głównie będzie to szukanie przedmiotów typu:
mapy, kody, szyfry, zdjęcia, dane GPS, dane GSM. Jednak lokalizacje tych przedmiotów zaplanuję tak, żeby ich zdobycie wymagało eliminacji innych graczy.

Przykład:
-Muszę być na dw, centralnym, między godz. 11:00 a 12:30 za rozkładem jazdy autobusu 514 czeka na mnie wiadomość.
Z pozoru banał… przeciwnik może wiedzieć, że będę o danej porze na tym dworcu, ale nie wie w jakim dokładnie miejscu będę.

Wymusza to od przeciwnika aby obserwował cały obiekt. A ja muszę uważać bo nie wiem ilu graczy przeciwnika może tam być.


Brakuje mi pomysłu na skuteczne i precyzyjne sposoby walki w mieście, jeśli ma ktoś pomysł to niech pisze.
Jako wrogowie agentów wystąpią "terroryści" :). Ich mechanika częściowo pokrywa się z mechanikom agentów ale możliwe, że będą mogli grać jako zamachowcy.
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez PłkBartłomiejSztuka » 27 maja 2010, o 08:08

ja bym sie na to pisal gdyby czesc miejska byla w mniej z urbanizowanym miejscu dopracuj to jeszcze a chetni sami przyjda :). Pomysl na 5.
sobota moim dniem heh
PłkBartłomiejSztuka
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 maja 2010, o 13:18
White Cross: iha61
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Tom » 27 maja 2010, o 08:25

Wygląda to jak dwie prawie niezależne gry - gra miejska i strzelanka, gra miejska się kończy, strzelanka się zaczyna, więc mam wrażenie, że fuzja ta będzie mało zauważalna. Lubię obydwie formy i należy spróbować. Tylko nie rozumiem demaskowania agentów i ich respów - jak już ktoś zostanie zdemaskowany, to już będzie wiadomo, że on jest agentem i będzie demaskowany od razu przy kolejnym spotkaniu go.
Avatar użytkownika
Tom
 
Posty: 180
Dołączył(a): 27 paź 2009, o 22:46
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Ranger Unit
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Grey » 27 maja 2010, o 08:29

Prawie napisałem że w to wchodzę, póki nie zobaczyłem opisu zasad dla agentów. Nie moja zabawa. Myślałem że to ma być gra agenturalna, a nie zabawa w berka. Przecież ludzie się znają, więc jak mają się 'nierozpoznawać'?
Avatar użytkownika
Grey
.
 
Posty: 923
Dołączył(a): 20 sie 2009, o 12:29
Lokalizacja: Gliwice / Warszawa
White Cross: Śnieżna Pantera
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 27 maja 2010, o 09:38

Co do demaskowania mam kilka pomysłów ale nie sprawdzą się...
Tom, jeśli mowa o połączeniu gier miejskich i asg to chciałbym aby materiały zdobyte w mieście służyły jako wywiad potrzebny na strzelance.
Pomysł, projekt czy jak to nazwiecie nie jest do końca gotowy. Zamieściłem propozycje, żeby sprawdzić "popyt" na takie gry. jeśli znajdą się ludzie chętni do gry a nie krytyki to można spróbować czy to ma sens. Każda strona będzie podzielona na dwie sekcje. Jedni (Ci co chcą tylko strzelać) drudzy (do gry w mieście)
Po zakończeniu części miejskiej będzie zbiórka i wyjazd na teren leśny, tam trzeba złożyć w całość info z miasta i działać. Grey, agentura swoją drogą ale od czegoś trzeba zacząć. Co do znajomości twarzy to masz trochę racji. Trochę bo co niema tak, że każdy zna każdego. Poza tym większość z tych ludzi spotykamy na strzelankach, milsimach, larpach. Fakt, Teamy trzymają się bliżej.
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Grey » 27 maja 2010, o 15:53

Ogólnie do gry agenturalnej jesteb bardziej niż chętny. W końcu kiedyś próbowałem odpalić Milsima ulicznego, czyli właśnie taką długodystansową grę. Ale zabił mnie brak chętnych, a samo zamierzenie było olbrzymie.
Jeślibyś zrezygnował z respów i zrobił coś mocno klimatycznego, to w to wchodzę choćby dla testów.
Avatar użytkownika
Grey
.
 
Posty: 923
Dołączył(a): 20 sie 2009, o 12:29
Lokalizacja: Gliwice / Warszawa
White Cross: Śnieżna Pantera
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 31 maja 2010, o 08:19

Przyznam racje Grey, nie będzie respów...

Miejsce gdzie można będzie się strzelać to Szwadron Jazdy Polskiej. Jeśli dam radę załatwić sprawę z szefem tego obiektu to postaram się też o jakieś umocnienia, nie jakieś wyczesane ale klimatyczne. Możliwe, że budynki (duże stodoły) też będą grały.

Teren : http://maps.google.pl/maps/ms?ie=UTF8&h ... 5d6e79271f


TALIBAN TWEESTER fabuła


Gdy polowanie na Islamskich terrorystów dobiegło końca krajem wstrząsnęła seria zamachów bombowych w których zginęło w sumie 730osób w tym przedstawiciele rządu, biznesmeni i dyplomaci innych krajów.

Do zamachów oficjalnie przyznała się organizacja „Biały Mustafa”
Ugrupowanie to zapowiada też dalsze zamachy na większą skale. Doskonale wyposażeni i wyszkoleni bojownicy Białego Mustafy cały czas dokonują pomniejszych ataków i grożą użyciem broni bakteriologicznej.

W obliczu takich gróźb kraje Unii Europejskiej stworzyły elitarny oddział „Mroczki” złożony z agentów wywiadowczych różnych krajów i najlepszych żołnierzy z jednostek liniowych.
Ta doskonale wyposażona jednostka zaczyna właśnie działania ofensywne przeciw „BM”

Z pierwszych raportów złożonych przez patrole terenowe można wnioskować iż nie mają oni żadnego sztabu, siedziby czy komórki. Znany jest jednak teren na jakim członkowie BM spotykają się aby planować dalsze działania.

Niejaki Samma Sehassam jest podejrzany o przywództwo nad BM. Wydano rozkaz jego likwidacji. Do tej operacji zmobilizowano całą jednostkę Mroczków.


Zasady i mechanikę postaram się jeszcze dziś dodać :) Do tego czasu piszcie, pytajcie, wymyślajcie.
Ps. Możliwe, że gra na szwadronie będzie płatna. Przewidywany koszt od 2 do 5 zł osoba.

EDTY:

Mechanika agent:

Może używać replik broni krótkiej w niektórych częściach osiedla max 2 magi
Wymogiem jest posiadanie celownika laserowego !
Posiada wszelkie gadżety wspomagające łączność. Od PMR Do laptopa z mobilnym netem
Dysponuje szczegółową mapą terenu
Nie jest ograniczony terenowo
Nie korzysta z komunikacji miejskiej
Może werbować inne osoby
Może brać jeńców, aby przejąć innego gracza trzeba rozpoznać, podejść i powiedzieć „Pojmany”
Nie może odbijać zakładników
Może rozbrajać ładunki podłożone przez terrorystów
Trzech agentów może rozbroić jednego zamachowca
Głównym zadaniem agenta jest zabicie Samma Sehassama


Mechanika terrorysty:

Mogą używać replik broni krótkiej
Wymogiem jest posiadanie celownika laserowego
Nie posiada łączności (melduję się o danej godzinie w danym miejscu)
Dysponuje szczegółową mapą terenu i częścią informacji gdzie są lub mogą być agenci
Jest ograniczony terenowo (nie wchodzi do budynków użyteczności publicznej)
Korzysta z komunikacji miejskiej bez ograniczeń
Może brać cywilnych zakładników ( jeśli stoi bliżej niż 50cm od przypadkowego przechodnia ten jest jego zakładnikiem)
Nie może werbować innych osób
W niewoli musi współpracować. (tylko odpowiada na pytania)
Może być zamachowcem samobójcą (oznaczenie specjalne)

Mechanika zamachowca.

Nie ma żadnej broni
Jest specjalnie oznaczony
Jego obecność zmusza agentów do wycofania
Może podkładać bomby
Jeśli zostawi lub schowa oznaczenie zamachowca może grać jak terrorysta
Nie jest ograniczony terenowo
Nie może werbować innych ludzi
Nie bierze zakładników (sieje strach i popłoch)
Nie trafia do niewoli, zostaje odprowadzony przez agentów i rozbrojony
Musi się poddać jeśli podejdzie do niego trzech agentów
Nie może pozycjonować się sam (dostaje informacje od innych graczy)
Musi pozostać w miejscu gdzie został ustawiony do chwili detonacji
Załączniki
250px-Żyd.gif
Portret pamięciowy
250px-Żyd.gif (15.18 KiB) Przeglądane 14964 razy
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez PłkBartłomiejSztuka » 31 maja 2010, o 15:43

ej noo Variocie zgadzalem sie na uzycie trade mark "bialy mustafa" ale nie bylo mowy o zdradzaniu jego wizerunku. widzimy sie w sadzie hehehe
sobota moim dniem heh
PłkBartłomiejSztuka
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 maja 2010, o 13:18
White Cross: iha61
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Xasistis » 31 maja 2010, o 20:35

Możesz podać logiczny powód posiadania wskaźnika laserowego (bo zapewne o to ci chodziło)?
To samo w kwestii ograniczenia magazynków.
Rangers! Lead the way!
Avatar użytkownika
Xasistis
 
Posty: 937
Dołączył(a): 22 paź 2009, o 21:17
Lokalizacja: Rangerbertów
White Cross: Ranger Unit
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 31 maja 2010, o 21:14

Laserowy wskaźnik będzie robił jako deklaracja strzału oddanego do osoby bez okularów ochronnych.
ograniczam magi co by nie było zbyt wiele strzelania po mieście i żeby trzeba było kombinować np, zabrać kulki zabitemu \ zdemaskowanemu agentowi.

Postaram się dodać fotki osiedla żeby był jakiś obraz tego czego można się spodziewać.
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Xasistis » 31 maja 2010, o 21:33

Nie wystarczy lufa skierowana w stronę celu?
Weź pod uwagę ryzyko oświetlenia oczu laserem.
Poza tym, laserem można kogoś "oznaczyć" z odległości przekraczającej zasięg skuteczny prawdziwej klamki :/
Rangers! Lead the way!
Avatar użytkownika
Xasistis
 
Posty: 937
Dołączył(a): 22 paź 2009, o 21:17
Lokalizacja: Rangerbertów
White Cross: Ranger Unit
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 1 cze 2010, o 10:37

To czy wystarczy skierowanie lufy w cel zależy od poziomu gry uczestników. Jeśli wszyscy będziemy przestrzegać tej reguły to tej zasady to tak będziemy grać. Laser owszem jest groźny ale na pewno mniej niż nieosłonięte oko w konfrontacji z kulką BB. Tym bardziej, że niema ograniczenia w mocy klamek.
Fakt, że laserem można "namierzać" ze znacznie większej odległości niż repliką czy ostrą wersją jest minusem tej reguły :\\\
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Grey » 1 cze 2010, o 13:31

Tak na szybko czytając i mało rozumiejąc - ktoś by chciał grać zamachowcem? Bo wydaje mi się to być totalnie niegrywalną rolą. Ale jak mówię, nie zrobiłem wnikliwej analizy.
Avatar użytkownika
Grey
.
 
Posty: 923
Dołączył(a): 20 sie 2009, o 12:29
Lokalizacja: Gliwice / Warszawa
White Cross: Śnieżna Pantera
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Xasistis » 1 cze 2010, o 14:57

Zgadza się. Zamachowiec jest w zasadzie ruchomym pionkiem. Poza tym jego mechanika jest trochę skopana:
- "Jego obecność zmusza agentów do wycofania" vs "Musi się poddać jeśli podejdzie do niego trzech agentów"

Tak wogóle, te zasady są jakiś takie "na siłę sztuczne":
Agent:
- Nie korzysta z komunikacji miejskiej //dlaczego? to podobno agenci są z reguły lepiej ustawieni technologicznie..
- Może werbować inne osoby // to znaczy kogo? terrorystów czy zamachowców?
- Nie może odbijać zakładników // dlaczego? przecież to też jego praca..
Terrorysta:
- Dysponuje (...) i częścią informacji gdzie są lub mogą być agenci // nie powinno być na odwrót? to nie agenci powinni częsciowo wiedzieć kim lub gdzie są terroryści? kto tu kogo rozpracowuje?
- Jest ograniczony terenowo (nie wchodzi do budynków użyteczności publicznej) // ponieważ?
- Może brać cywilnych zakładników ( jeśli stoi bliżej niż 50cm od przypadkowego przechodnia ten jest jego zakładnikiem) // co jezeli nieświadomy swojej sytuacji "zakładnik" wejdzie do spozywczaka, lub po prostu zacznie iść w dowolnym kierunku?
Zamachowiec:
- "Jego obecność zmusza agentów do wycofania" vs "Musi się poddać jeśli podejdzie do niego trzech agentów" // zasady wykluczające się.
Rangers! Lead the way!
Avatar użytkownika
Xasistis
 
Posty: 937
Dołączył(a): 22 paź 2009, o 21:17
Lokalizacja: Rangerbertów
White Cross: Ranger Unit
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Echelon4 » 2 cze 2010, o 00:24

Pluton inżynieryjny przymierza się do stworzenia, bardziej rozbudowanej wersji "gry miejskiej". Z wstępnej analizy która tylko z nazwy jest wstępna, wyszło nam iż czas samych przygotowań oceniany jest nawet do 24 miesięcy. A wymyślenie sensownej mechaniki gry to tona dokumentacji.
Nie mniej jednak kibicuje temu pomysłowi gdyż, jest nowością i swojego rodzaju poligonem doświadczalnym.

Pozdrawiam.
Obrazek
Echelon4
 
Posty: 637
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 19:25
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: PI
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Grey » 2 cze 2010, o 06:58

O ile koncepcja super, o tyle zaproponowane rozwiązania zupełnie mnie nie satysfakcjonują. Namawiam do spędzenia jeszcze trochę czasu nad zasadami i koncepcją gry. Wydaje mi się, że powinieneś w pewien sposób wyobrazić sobie sam przebieg gry i tak dobrać przepisy, aby taką grę umożliwić i aby przepisy taki sposób gry premiowały. Pamiętając, że dla każdego gracza to musi być fun.
Avatar użytkownika
Grey
.
 
Posty: 923
Dołączył(a): 20 sie 2009, o 12:29
Lokalizacja: Gliwice / Warszawa
White Cross: Śnieżna Pantera
Na starym Warriorze od: 2006

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez kałasz » 2 cze 2010, o 09:17

Echelon4 napisał(a):Pluton inżynieryjny przymierza się do stworzenia, bardziej rozbudowanej wersji "gry miejskiej". Z wstępnej analizy która tylko z nazwy jest wstępna, wyszło nam iż czas samych przygotowań oceniany jest nawet do 24 miesięcy. A wymyślenie sensownej mechaniki gry to tona dokumentacji.


Zapomniałeś dodać tylko taki "szczegół", że wg. naszych założeń gra miała trwać powyżej miesiąca i zakładała intensywne użycie elektroniki, przygotowanego przez nas oprogramowania i istniejących już mediów. Ponadto szacowaliśmy coś powyżej roku a nie 2 lata, a ta tona dokumentacji nie tyczyłaby się mechaniki tylko byłaby nasza wewnętrzna. A w ogóle to powinniśmy się mądrzyć i dyskutować dopiero jak założymy swój wątek, ze swoją grą, a nie śmiecić komuś. EOT gier PI.


Tak czy siak mam nadzieję, że z opisywanego tu projektu wykluje się coś fajnego. Bo oczywiście piszę się na to ;) .
Avatar użytkownika
kałasz
.
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2 sie 2009, o 22:29
Lokalizacja: z kosmosu
White Cross: PI, Zaporożec, ZKEZ
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 4 cze 2010, o 11:43

Gra ruszyła i działa.
Reguły, mechaniki postaci i zasady ogólne są zmodyfikowane.
Postanowiłem nie zamieszczać modyfikacji na forum dlatego, że zawsze będzie ktoś kogo niezadowolony z zasad reguł, przepisów...
Znacie założenia,
Agenci donoszą, że ludzie piszący na forum mylą się więc przy zgłoszeniach na pw proszę o podanie strony i czasu jakim dysponujecie.
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Struś » 4 cze 2010, o 13:35

Vario napisał(a):Postanowiłem nie zamieszczać modyfikacji na forum dlatego, że zawsze będzie ktoś kogo niezadowolony z zasad reguł, przepisów...

Czyli ktoś kto się zgłasza nie wie, do czego się zgłasza? :P Chyba się za mocno w klimat konspiracyjny wczułeś.
Avatar użytkownika
Struś
 
Posty: 83
Dołączył(a): 28 paź 2009, o 16:42
Lokalizacja: Różan/Warszawa
White Cross: FIA
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Tom » 4 cze 2010, o 15:56

Mechanika musi być publiczna. Zdarzyło mi się kiedyś brać udział w grze, gdzie nie była (LARP) i nagle ktoś zadeklarował, że robi coś, czego nie było w podanej mi mechanice i zaczęła się kłótnia i wzywanie orga. Jeśli nie chcesz zdradzać pewnych rzeczy, to opisz to bardziej ogólnie, np: w grze z zombie zombie mogą mieć kilka punktów życia. Wszystkich się informuje, że niektórzy mogą nie paść po pierwszym strzale, a tylko zombie wiedzą po ilu mają paść, w ten sposób nie ma kwasów, że jak w kogoś strzele, a on mi odda.
Avatar użytkownika
Tom
 
Posty: 180
Dołączył(a): 27 paź 2009, o 22:46
Lokalizacja: Warszawa
White Cross: Ranger Unit
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Xasistis » 4 cze 2010, o 16:00

Pewnie chodziło mu o to, że dopiero po zgłoszeniu uczestnictwa i opłaceniu kosztów gry dostajesz do przeczytania zasady..
Rangers! Lead the way!
Avatar użytkownika
Xasistis
 
Posty: 937
Dołączył(a): 22 paź 2009, o 21:17
Lokalizacja: Rangerbertów
White Cross: Ranger Unit
Na starym Warriorze od: 2005

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 4 cze 2010, o 22:53

Gramy za free.
Wybaczcie, że nie opiszę więcej w tej chwili. Jak coś się rozwinie lub będą już sukcesy u którejś ze stron to wszystko dodam i porozmawiamy na konkretnych przykładach.
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez PłkBartłomiejSztuka » 5 cze 2010, o 15:00

wpadajac na ratunek orgowi stwrierdzam ze gra jest mocno utajniona, tak mocno ze jej tajnosc przewyzsza wszystkie tajemnice. poki co zdemaskowalem tylko 2 agentów yo
sobota moim dniem heh
PłkBartłomiejSztuka
 
Posty: 15
Dołączył(a): 1 maja 2010, o 13:18
White Cross: iha61
Na starym Warriorze od: 0

Re: Gra miejska + strzelanka

Postprzez Vario » 14 cze 2010, o 10:44

Agent:
- Nie korzysta z komunikacji miejskiej //dlaczego? to podobno agenci są z reguły lepiej
ustawieni technologicznie.
Dlatego, że może robić inne rzeczy których nie robi terrorysta.

- Może werbować inne osoby // to znaczy kogo? terrorystów czy zamachowców?
Kolegów… i św. Mikołaja ;p

- Nie może odbijać zakładników // dlaczego? przecież to też jego praca..
Żeby nie było zamieszania w obecności przechodniów

Terrorysta:
- Dysponuje (...) i częścią informacji gdzie są lub mogą być agenci // nie powinno być na odwrót?
to nie agenci powinni częsciowo wiedzieć kim lub gdzie są terroryści?
kto tu kogo rozpracowuje?
Dlatego, że terroryści kontrolują teren gry o dawna i wiedzą więcej. A agencja powstała niedawno i zaczyna prace.

- Jest ograniczony terenowo (nie wchodzi do budynków użyteczności publicznej) // ponieważ?... nie chce zamieszania z ochroną i personelem sklepu.

- Może brać cywilnych zakładników ( jeśli stoi bliżej niż 50cm od przypadkowego przechodnia ten jest jego zakładnikiem) // co jezeli nieświadomy swojej sytuacji "zakładnik"
wejdzie do spozywczaka, lub po prostu zacznie iść w dowolnym kierunku?

Jeśli zakładnik wejdzie do budynku przestaje być zakładnikiem (ucieka)
Jak zacznie iść to idziemy za nim. A jak to zrobić to już zależy od gracza. poza tym nikt nikogo nie zmusza do brania zakładników.

Zamachowiec:
- "Jego obecność zmusza agentów do wycofania" vs "Musi się poddać jeśli podejdzie do niego trzech agentów" // zasady wykluczające się.
Ta postać stoi pod znakiem zapytania.

To jest tylko gra:) jeśli szukacie tu nie wiadomo czego to raczej nie znajdziecie.
...518-708-663
Vario
 
Posty: 113
Dołączył(a): 30 paź 2009, o 15:20
Lokalizacja: Wawa-Wesoła
Na starym Warriorze od: 0


Powrót do Imprezy LARPowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości