Przyznam racje Grey, nie będzie respów...
Miejsce gdzie można będzie się strzelać to Szwadron Jazdy Polskiej. Jeśli dam radę załatwić sprawę z szefem tego obiektu to postaram się też o jakieś umocnienia, nie jakieś wyczesane ale klimatyczne. Możliwe, że budynki (duże stodoły) też będą grały.
Teren :
http://maps.google.pl/maps/ms?ie=UTF8&h ... 5d6e79271fTALIBAN TWEESTER fabuła
Gdy polowanie na Islamskich terrorystów dobiegło końca krajem wstrząsnęła seria zamachów bombowych w których zginęło w sumie 730osób w tym przedstawiciele rządu, biznesmeni i dyplomaci innych krajów.
Do zamachów oficjalnie przyznała się organizacja „Biały Mustafa”
Ugrupowanie to zapowiada też dalsze zamachy na większą skale. Doskonale wyposażeni i wyszkoleni bojownicy Białego Mustafy cały czas dokonują pomniejszych ataków i grożą użyciem broni bakteriologicznej.
W obliczu takich gróźb kraje Unii Europejskiej stworzyły elitarny oddział „Mroczki” złożony z agentów wywiadowczych różnych krajów i najlepszych żołnierzy z jednostek liniowych.
Ta doskonale wyposażona jednostka zaczyna właśnie działania ofensywne przeciw „BM”
Z pierwszych raportów złożonych przez patrole terenowe można wnioskować iż nie mają oni żadnego sztabu, siedziby czy komórki. Znany jest jednak teren na jakim członkowie BM spotykają się aby planować dalsze działania.
Niejaki Samma Sehassam jest podejrzany o przywództwo nad BM. Wydano rozkaz jego likwidacji. Do tej operacji zmobilizowano całą jednostkę Mroczków.
Zasady i mechanikę postaram się jeszcze dziś dodać :) Do tego czasu piszcie, pytajcie, wymyślajcie.
Ps. Możliwe, że gra na szwadronie będzie płatna. Przewidywany koszt od 2 do 5 zł osoba.
EDTY:
Mechanika agent:
Może używać replik broni krótkiej w niektórych częściach osiedla max 2 magi
Wymogiem jest posiadanie celownika laserowego !
Posiada wszelkie gadżety wspomagające łączność. Od PMR Do laptopa z mobilnym netem
Dysponuje szczegółową mapą terenu
Nie jest ograniczony terenowo
Nie korzysta z komunikacji miejskiej
Może werbować inne osoby
Może brać jeńców, aby przejąć innego gracza trzeba rozpoznać, podejść i powiedzieć „Pojmany”
Nie może odbijać zakładników
Może rozbrajać ładunki podłożone przez terrorystów
Trzech agentów może rozbroić jednego zamachowca
Głównym zadaniem agenta jest zabicie Samma Sehassama
Mechanika terrorysty:Mogą używać replik broni krótkiej
Wymogiem jest posiadanie celownika laserowego
Nie posiada łączności (melduję się o danej godzinie w danym miejscu)
Dysponuje szczegółową mapą terenu i częścią informacji gdzie są lub mogą być agenci
Jest ograniczony terenowo (nie wchodzi do budynków użyteczności publicznej)
Korzysta z komunikacji miejskiej bez ograniczeń
Może brać cywilnych zakładników ( jeśli stoi bliżej niż 50cm od przypadkowego przechodnia ten jest jego zakładnikiem)
Nie może werbować innych osób
W niewoli musi współpracować. (tylko odpowiada na pytania)
Może być zamachowcem samobójcą (oznaczenie specjalne)
Mechanika zamachowca. Nie ma żadnej broni
Jest specjalnie oznaczony
Jego obecność zmusza agentów do wycofania
Może podkładać bomby
Jeśli zostawi lub schowa oznaczenie zamachowca może grać jak terrorysta
Nie jest ograniczony terenowo
Nie może werbować innych ludzi
Nie bierze zakładników (sieje strach i popłoch)
Nie trafia do niewoli, zostaje odprowadzony przez agentów i rozbrojony
Musi się poddać jeśli podejdzie do niego trzech agentów
Nie może pozycjonować się sam (dostaje informacje od innych graczy)
Musi pozostać w miejscu gdzie został ustawiony do chwili detonacji