Gra jest płatna a uzyskane fundusze idą na budowę gadżetów użytych w Stargate 2. Koszt wynosi 30 zł ode łba w przypadku wpłaty na konto. W dniu imprezy 35 zł Osławionego Lambo nie kupujemy ponieważ wszystkie dostępne modele zostały już zamówione prze orgów innych imprez i mamy problem co zamówić ale poradzimy sobie.
Strony gry:
Dowództwa obu stron są ustalone.
Goa’uld: mundury niekompletne stylizacja podobna do filmowej
SGC: tylko mundury amerykańskie, dopuszczalny Multicam
Wikingowie: mała grupa zapisy zamknięte osoby zainteresowane proszone są kontakt z Orgami
1 Kto może grać ?
Gra przeznaczona jest dla zorganizowanych teamów i takie prosimy zgłaszać podając ilość zapisanych osób stronę gry. Osoby bez teamu mogą jednak brać udział w grze pod warunkiem, że zostaną wzięte pod opiekę danego teamu za jego zgodą. Na grę zapraszamy osoby pełnoletnie. Osoby 16+ mogą brać udział wg znanych ogólnych ustaleń warriorowych.
Organizatorzy nie narzucają sposobu organizacji oddziałów po obu stronach gry. Dowództwo samo będzie organizować oddziały według podanych przez organizatorów ustaleń startowych i modyfikować w czasie gry w miarę rozwoju sytuacji. Obowiązuje ścisłe podporządkowanie się rozkazom dowództwa stron i ich wykonywanie. W sprawach tworzenia oddziałów konieczne jest kontaktowanie się z głównodowodzącym lub jego sztabem, z uwagi na fakt posiadania prze niego całości informacji startowych.
Do knucia i innych ustaleń grup grających zostaną utworzone podfora stron biorących udział w grze.
Gra nie jest tylko samą prostą strzelanką zorganizowaną. Zawiera w sobie wiele wątków larpowych jaki i pewne elementy milsima, których wykonywanie będzie oceniane przez orgów( punkty) ma wpływ na wygraną. ( nie jest to jednak milsim w dosłownym tego słowa znaczeniu ). Niektóre wątki gry będą przebiegały równolegle do siebie ale ich wykonanie ma wpływ na następstwa w grze.
2 Teren gry:
W grze bierze udział cały teren N2 z wyjątkiem części wyłączonych , które to będą oznakowane taśmą.
W grze część terenu która jest inną planetą. Zostanie to dokładnie oznakowane tak by nie można było zaglądać na ten teren .
Strony gry przyjeżdżają i parkują po dwóch stronach terenu gry, odpowiadających położeniu baz w grze, nie widząc siebie nawzajem. Do momentu rozpoczęcia gry podanego przez organizatora nie wchodzimy na teren gry !!!
Odprawy odbędą się oddzielne dla obu stron !!!
3 Czas gry:
Start gry jest planowany na godzinę 10:00 Ze względu na długi czas rozgrywki ok. 8 godzin i odprawę prosimy o wcześniejsze pofatygowanie i wyszpejowanie się przed wejściem w teren.
4 Mechanika gry
1) Dowodzenie: Sztab ekspedycji SGC przebywa na Ziemi i stamtąd kieruje akcją. Głównodowodzący może wyznaczyć dowódcę bazy na Midgard, który jest obowiązany przesyłać odpowiednie raporty.
2) Sztab Goauld znajduje się w miejscu ustalonym po lądowaniu na Midgard i działa na podobnych zasadach.
3) Trafienia: Każda osoba trafiona pierwszy raz jest ranna. Drugie trafienie automatycznie eliminuje gracza. Ranny leży i czeka, nie wyciąga czerwonej szmaty. Nie może strzelać, może jedynie wzywać pomocy. Może odczołgać się z pola w bezpieczniejsze miejsce ale nie dalej niż 2 metry.
4) Czas od zranienia do śmierci wynosi 5 min. W tym czasie może być rannemu udzielona pomoc.
5) Każdy żołnierz powinien mieć ze sobą co najmniej jeden opatrunek osobisty.
6) Ranny musi być opatrzony przez medyka, a opatrunek powinien być nałożony wg zasad milsimowych. Nie powinien spadać.
7) Ranny po opatrzeniu nie wraca jednak bezpośrednio do gry, lecz musi być ewakuowany do swojej bazy, gdzie czas jego ozdrowienia wynosi 10 min( w tzn. pełnych 10-tkach minut).
8) Po zaopatrzeniu rannego jego stan nie pogarsza się i może czekać na swoją ewakuację.
9) Medycy. Każda drużyna (8-10 os)ma swojego medyka. Medykiem jest osoba wyznaczona przez dowódcę strony. Medycy mają ze sobą przygotowane pakiety medyczne. ( np. standartowy opatrunek wojskowy, bandaż elastyczny ) Dowódca strony może zdecydować o ich użyciu optymalnie do swoich potrzeb, np. decyduje o tym ilu medyków może wyjść jednorazowo na akcję z daną drużyną. Może organizować drużynę medyków etc.
10) Ewakuacja rannego polega na wyprowadzeniu rannego przez zdrowych towarzyszy z gry i eskortowanie do miejsca - Bazy. Możliwe jest wezwanie pomocy przez radio i wezwanie drużyny ewakuacyjnej jeżeli taka będzie zorganizowana.
11) Utrata opatrunku podczas ewakuacji oznacza wykrwawienie i śmierć gracza oraz respowanie na zasadach ogólnych.
12) Resp dla SGC znajduje się w bazie na Ziemi, a resp dla Goa’uld w punkcie resp. Ustalonym przez orgów.
13) Czas respowania wynosi pełne 30 min. W punkcie resp. każdy trup ma obowiązek wpisać się na listę (nick i godz wejścia) i od tej pory dopiero zaczyna biec mu czas respowania.
14) Jeńcy: W czasie 5 min od trafienia jest możliwość wzięcia jeńca. Wzięcie jeńca polega na podejściu do trafionego i ustnej deklaracji. Jeniec jest obowiązany wykonywać polecenia strony przeciwnej. Jeśli posiada jakieś przedmioty związane z grą powinien je oddać a wyraźne polecenie strony. Jeniec jest w niewoli przez cały okres respa czyli pełne 30 minut. Po tym okresie jest wypuszczony i wraca do z czerwoną szmata do swojego punktu startowego.
15) Amunicja i magazynki: W grze obowiązuje limit amunicji 600szt BB. Oznacza to że na terenie gry można mieć nie więcej niż 600 BB. Oczywiście jeśli w czasie gry następuje zużycie można ja uzupełnić. Amunicja może być przenoszona tylko w magazynkach a doładowanie możliwe jest tylko w bazie i oczywiście do obowiązującej ilości podanej powyżej. Zalecane używanie magazynków typu LOW , MID, REAL . Magazynki typu Hi-cap dopuszczamy... ale osoba chcąca używać takiego maga może mieć ze sobą tylko 1 szt. Limit wtedy jest równy pojemności takiego magazynka !!! Nie wolno wtedy używać innych magazynków !!! Chcemy tym zachęcić graczy do używania normalnych magazynków, np. pożyczenia.
16) Broń wsparcia: Dopuszczamy następujące repliki jako broń wsparcia (M249, M60, RPK, z drumem, G36LMG z drumem i dwójnogiem ). Ilość rkm jest limitowana i wynosi 5szt na stronę. Dogadajcie się zatem kto przywiezie RKM. Limit amunicji do rkm to załadowany box. Doładowanie oczywiście tylko w Bazie.
17) Komunikacja radiowa Do komunikacji używamy rada PMR. Kanały komunikacji i sposoby komunikowania ustala sztab gry według swoich zasad. Organizatorzy rezerwują sobie kanał 1 w PMR dla potrzeb gry.
18) Przenoszenie rudy Naquadah jest możliwe tylko w specjalnych pojemnikach. Obie strony otrzymają je przed grą od orgów. W przypadku przechwycenia transportu Nqd pojemnika nie wolno przejmować. Aby go przejąć musi być przeładowany do pojemnika drużyny przejmującej.
a to w kwestii przypomnienia:
Szanowni Państwo pozwalam sobie umieścić zasady wymyślone przez Radę Starców (z grzeczności nazywanych Kołem Seniorów).
Z uwagi na bezpieczeństwo autorów tekstu (żeby nie dostali za dużo czekoladek, kwiatów lub materiałów budowlanych) pozwalam sobie ich nie wskazywać... [emot] aczkolwiek jestem im niezmiernie wdzięczny za fakt, że odwalili za mnie robotę...
Zasady te będą obowiązywać na imprezach organizowanych przez wskazane pod tekstem teamy.
Jednocześnie teamy, wskazane pod tekstem będą nawzajem honorować swoje ustalenia dotyczące karania osób łamiących zasady.
Jeśli jakiś team lub organizator ma ochotę odłączyć do tej listy proszę o informację.
Jeśli pominąłem kogoś kto się zadeklarował również proszę info (jeśli w formie opierdolu to najlepiej na PW... co się mają dzieci gorszyć.
To wspomniane zasady:
Z uwagi na pojawiające się co jakiś czas problemy związane z przestrzeganiem zasad, postanowiliśmy rozszerzyć obowiązującą już wcześniej regułę do gier na Mazowszu polegającą ona na wykluczeniu łamiących zasady ze wszystkich zorganizowanych imprez.
Liczymy, że nie będziemy musieli z niej skorzystać.
Najważniejsze reguły obowiązujące w naszych grach (chyba że org w regulaminie imprezy stwierdza inaczej):
- Przy replikach o mocy powyżej 480 fps można strzelać tylko ogniem pojedynczym.
- Z repliki o mocy powyżej 350 fps nie wolno strzelać w budynkach.
- Maksymalna moc repliki na imprezie to 600 fps.
Naturalnie wszystkie prędkości dotyczą kulek 0,2 gr na odkręconym hop-upie.
- Nie wolno korzystać z kulek metalowych, metalizowanych oraz o wadze powyżej 0,36 grama
- Na dystansach poniżej 5 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 350 fps'ów.
- Na dystansach poniżej 10 m nie strzelamy z replik, których prędkość wylotowa wynosi pow. 450 fps'ów
- W miarę możliwości, należy strzelać w tułów.
- Nie ma deklaracji strzału. Jeżeli masz silną replikę noś broń boczną lub chodź w osłonie kogoś z replika słabszą.
- Granaty mogą być wykonane tylko na bazie petard K206 (teren otwarty) i K204 (budynki) lub ich odpowiedników (np piratki P1000). Należy zasygnalizować rzut granatem okrzykiem "Granat!". Pozostałe środki piro można stosować tylko za zgodą organizatorów, którą można otrzymać przed imprezą, konieczny będzie egzemplarz testowy.
- Każdy uczestnik musi przez cały czas rozgrywki na terenie gry mieć założoną osłonę oczu.
- Osoby po spożyciu alkoholu nie mogą brać udziału w rozgrywce.
- Trafienie w ciało lub jakikolwiek element oporządzenia (z wyjątkiem repliki) lub ubrania jest liczone jako trafienie skuteczne.
- Trupy oznaczają się czerwoną lub pomarańczową szmatą na strzelankach, lub wg zasad obowiązujących podczas imprezy np regulaminu CCS.
- Trupy wracają najkrótszą drogą do respa, lecz tak aby nie przeszkadzać innym w grze np nie iść pomiędzy walczącymi "liniami frontu".
- Trupy nie gadają.
- Niedopuszczalne są jakiekolwiek formy przemocy fizycznej, rękoczyny, popychanie czy bicie. GROZI ZA NIE BAN PERMANENTNY!
W wypadku wątpliwości i kwasu i niemożności dojścia do porozumienia podczas rozmów bilateralnych, zamiast obrzucać się wyzwiskami udajcie się do organizatora w trakcie lub zaraz po imprezie. Organizator postara się wyjaśnić zajście oraz podejmie natychmiastowe działania. Oprócz wyjaśnienia sprawy org ma prawo podjąć od razu decyzję na temat ewentualnej kary. Nieprzestrzeganie bowiem powyższych zasad oraz terminatorka będą karane wykluczeniem z imprezy, a nawet banem na imprezy na dłuższy czas z wpisaniem na forum WW2 i/lub fora odrębne organizatora.
Z uwagi na fakt, że zakładamy, że wszyscy są odpowiedzialni, znają zasady i je stosują, oraz nie jesteśmy wstanie schronować wszystkich gunów, zbadać trzeźwości wszystkich uczestników i skontrolować wszystkich granatów będziemy to sprawdzać w razie wątpliwości. Czyli schronujemy podejrzane repliki, zbadany poziom alkoholu u podejrzanych graczy, zrobimy autopsję granatów (naturalnie tych nie wysadzonych). Chronowanie guna oczywiście będzie robione według normalnych zasad czyli otwarty Hop up i kulki 0,20g.
Ewentualne sankcje i kary narzucone na opornych będą dotyczyły wszystkich imprez organizowanych na Mazowszu przez nastepujących ludzi i teamy, które będa respektować nawzajem swoje decyzje:
10th Mountain Div.
Blackwater
Cannon Fodder
CLST 500+
Dalej
Owca
Pluton Inżynieryjny
Python
Red Coats
Royal Irish Rangers
Tower Guards
Stalkers
ASGeG
K.A.O.S.
Highlanders
Czarny Kot
Arco /Biała Podlaska