Instant Drill 11.03.18 Mokryu Ług

Co kiedy i gdzie. Negocjowanie terminów, rezerwowanie miejscówek.

Instant Drill 11.03.18 Mokryu Ług

Postprzez martini39 » 8 mar 2018, o 11:18

Data: 11.03.2018 (Niedziela),
Godzina: 10.00-14.30

Informacje ogólne:
Miejsce: Mokry Ług
Rejestracja: 8:00-09:40
Start: 10:00 – odprawa na Beton Placu.
Koniec: 14.30 (punktualnie)

Składka: 8 zł
Limit: no limit
Podział: 1:1
Płatność na miejscu: tak

Mapa: niebawem
Zapisy: https://goo.gl/forms/0OQzh9Ks58khvGBO2
Lista: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Ograniczenia: 16+
Uczestnictwo: otwarte
Charakter imprezy: yeb, panowanie nad terenem

Aktywny punkt organizatora (telefon, nasłuch na PMR)
Organizator zapewnia:
- możliwość ładowania akumulatora przed imprezą
- dodatkową wodę 5l / 1,5 l - przed imprezą
- gadżety i przygotowanie terenu
- stałych moderatorów w grze
- zapasowe repliki

Kamizelki: obowiązkowe, pomarańczowe.
Fotograf zgłasza się wcześniej do organizatora / listę

Scenariusz:

Instant drill to scenariusz oparty o taktykę ciągłego nękania przeciwnika, tak aby nie zdążył się przegrupować. Siły są podzielone na 2 strony z których jedna stale atakuje a druga broni wyznaczonych wcześniej punktów. Jeżeli obrona straci dany punkt to przesuwa się do kolejnego i tam się reorganizuje.

Zasady:
1. Obrona zajmuje punkt startowy (Alpha) i organizuje obronę.
2. Na sygnał moderatora gry Atakujący rozpoczynają natarcie aż do skutecznego zdobycia punktu (zdjęcie flagi przez żywą osobę)
3. Atakujący mają respawn 5 minut w punkcie startowym lub poprzednio zdobytym.
4. Broniący mają respawn w punkcie kolejnym przy czym jest on ograniczony ilościowo (ilość żyć do obrony danego punktu stanowi podwójną ilość obrońców). Po wyczerpaniu ilości żyć - obrońcy tracą możliwość respawnu i wyłącznie z gry przechodzą do obrony kolejnego punktu.
5. Ilość żyć zlicza moderator który odpowiada za respawn.
6. Wygrywa obrona jeżeli utrzyma na koniec gry 4 punkty lub więcej.
7. Wygrywa atak jeżeli obrońcom zostanie mniej niz 4 punkty.
8. Obrona nie może odbijać utraconych punktów.
9. Po zdobyciu punktu (flagi) następuje 10 minut przerwy technicznej na reorganizacje obu stron.
10. Atakujący mogą dokonywać dowolnego manewru przy czym nie wolno atakować punktów innych niż w kolejności.


Medycy:
- 1 / 7 osób
- każda strona ma 2 respy naprzeciwko siebie. 10 minut na miejscu.
Bangi: ON
Pirotechnika: OFF (za wyjątkiem dymów, hukowe zabronione)
- leczenie 20 sekund, II trafienie - respawn

Limit FPS:
CQB tylko single-350fps
Bron krótka-400fps
Karabiny/karabiny maszynowe/pistolety maszynowe- single i full auto 464fps.
Repliki- tylko single od 464fps do 550fps(repliki z samopowtarzalnym systemem HPA nie mogą mieć takiej mocy)
Karabiny snajperskie- tylko springi lub gazowe które za każdym razem trzeba przeładować 650fps(obowiązkowy boczniak).

Wszelkie knife kille oczywiście dozwolone :).

Przekroczenie limitu FPS skutkuje niedopuszczeniem do gry. Użycie niezgodnie z zasadami auto/single - wywalenie z rozgrywki i ban.
Uczestnictwo na własną odpowiedzialność (w tym NW, NNW i OC).
Uczestnictwo w imprezie oznacza akceptację przedstawionych zasad i ich przestrzeganie
Avatar użytkownika
martini39
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 sty 2018, o 01:45
Lokalizacja: Kobyłka
White Cross: WaraN SQ
Na starym Warriorze od: 2009

Powrót do Kalendarz gier i imprez

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron